Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Kryt motoru
Právě je pon 25. lis 2024 11:40:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Kryt motoru
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2012 14:08:26 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Potřeboval bych vědět, zda má být u dvoulitrového benzínu kryt pod motorem. Ptal jsem se v Citro a tam to v katalogu nenašel. Když vidím od spodu hromadu kabeláže kontaktů, spínačů čidel a co já vím co všechno, včetně klima, tak bych ho tam rád aji měl. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt motoru
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2012 14:17:58 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
nemá byť

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt motoru
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2012 14:21:16 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Jo dík, je to ale docela škoda.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt motoru
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2012 14:32:49 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
benzínové motory ho väčšinou nemajú,aby sa neprehrieval motor pri veľkej záťaži,vpredu pod nárazníkom máš gumennú zásteru,cca 5 cm vysokú po šírke motorového priestoru,cez zimu v hlbokom snehu po aute ostáva vyhladený pás od tej gumy :D

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt motoru
PříspěvekNapsal: úte 11. zář 2012 18:16:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
Ahoj tady,,,kryt mají hlavně HDička ale kamoš má také benzín 2l a na vraku sehnal spodní dekl od Diesel pasuje mu tam bez problémů. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt motoru
PříspěvekNapsal: pon 09. zář 2013 17:39:02 
Offline

Registrován: čtv 08. bře 2012 0:04:36
Příspěvky: 69
Mám otázku

Má niekto z Vás s rovnakou motorizáciou ako ja (nižšie v podpise) ten kryt motora o ktorom sa pýše v tomto vlákne? Ja nie! Blíži sa zima a auto občas používam do hory na poľovačku. Na jar bol motor ako po relly - dal som ho v pneuservise umyť (asi tlakom vapky - a motor vypadal fakt ako nový), ale keď som to povedal chlapíkovi ktorý mi servisuje auto, ten skoro ošedivel a odporučil mi, aby som to už nerobil. Je tam vraj toľko jemnej elektroniky, že by som mohol niekedy ostať niekde stáť a oni dajú ruky od toho určite preč. Ja mu verím a príde mi rozumnejšie (ak to ide) dokúpiť tento kryt.
Ďakujem za Vaše názory

_________________
Citroen C4 GP Exclusive, 2.0 HDi 138HP, 16V, FAP, AT, r.v.2009, RT5, NaviDrive, 7,5l/100km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt motoru
PříspěvekNapsal: pon 09. zář 2013 21:03:02 
Offline

Registrován: úte 01. led 2013 21:33:18
Příspěvky: 186
Ahoj,ani jsem nevěděl že ho tam mám,zjistil jsem to až když jsme nedávno měnili olej.Nevím proč je tak složitě přidělaný,na předchozí zafiře byl z jedné strany nastrčený a z druhý jen na dvou šroubech který se jen otočili o 90 stupňů a držel.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 2.0 HDI BMP6,Silver Exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Kryt motoru
PříspěvekNapsal: čtv 12. zář 2013 10:26:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 04. lis 2012 12:42:54
Příspěvky: 50
Bydliště: Praha
taky tam kryt u 2.0HDI mám

celkově je ten spodek "divně řešenej". závyty navařené na kastly nebo matičky s metrickým zavitem v plastových držácích. když jsem sundaval kryt motoru tak jsem polovinu matiček strhnul a když jsem sundaval kryt zadního tlumiče výfuku tak jsme ty navařený šrouby do kastle až na jeden komplet utrhnul. ten podvozek je mokrej slanej a ty závity reznou a pak nejdou povolit, takže se snadno utrhnou. vetšinou se k nim neda pořádně dostat takze nejaky spreje či olej na ne nedostaneš.
u nemeckejch aut jsou vetsinou hmozdinky a samorezne šrouby s vysokym stoupanim, které na tu korozi tolik netrpí. ale soudruzi ve francii asi nesolí tak si vymsleli neco sveho :)

_________________
C4 GP, 2008, BMP6, 2.0 HDI Exclucive, RT4 Navi Philips audio, 18" ALU
C4 GP, 2016, man, 2.0 Blue HDI, exclusive, Navi, JBL


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz