Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - chladiaca zmes C4 1.4 16V
Právě je stř 27. lis 2024 6:51:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pát 11. pro 2009 20:53:36 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 13:19:27
Příspěvky: 2
Dobry den,

chcel by som sa spytat, aka chladiaca zmes sa pouziva od vyroby v motore 1.4 16V? potreboval by som cosi doliat a nechcem tomu ublizit. Aku odporucate?

za odpoved vopred Dakujem

_________________
C4 1.4 16V image


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pát 11. pro 2009 21:30:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
taky se pridavam k dotazu protoze co sem se dival do nadrzky tak je to nejake "oranzovo - hnede" svinstvo a jsem na rysce MIN
v lete bych to chtel vycistit a nalit novou ale nevim jakou (original NE)

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: sob 12. pro 2009 19:05:23 
Offline

Registrován: čtv 19. lis 2009 15:02:25
Příspěvky: 49
Bydliště: Kladno
Taky potvrzuji nedostatek chladicí kapaliny, v říjnu jsem kontroloval množství a bylo tam dokonce kousek pod minimem, po jízdě tam přibylo až k minimu, tak jsem dolil cca 400 ml obyčejný destilky, teď jsem opět na minimu, vzhledem k tomu že se chystám na servis po 30000, tak možná i nechám vyměnit. Jinak nádobka taky není úplně nejčistší, taková světle hnědě orosená, jinak barvu kapaliny mám nazelenalou.

_________________
C4 1,4 SX Pack 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pon 14. pro 2009 15:19:44 
Offline

Registrován: čtv 19. lis 2009 15:02:25
Příspěvky: 49
Bydliště: Kladno
Ještě přidávám odkaz na peugeot fórum, kde je popsán problém s těsněním pod hlavou u motorů 1,4 16V, prý je to častá závada a ta špinavá expanzní nádobka může být prvním příznakem. Dokud je čistá samotná kapalina tak je to ok, ale nerad bych časem platil opravu po skončení záruky.

http://www.peugeot-club.cz/forum/viewth ... #pid656627

_________________
C4 1,4 SX Pack 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: úte 15. pro 2009 15:08:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
tak sem se dival na tu kapalinu, neni tak spinava jak sem si myslel opravdu spinava je jenom na nadobka, kapalina ma barvu neco mezi hnedo - zluto barvou (mozna oranzova), po prohledani internetu sem nikde nenasel co by to mohlo byt za typ kapaliny

ale pravdepodobne tenhle typ pouziva Citroen
http://www.oleje-total.cz/-c-0/glacelf-auto-supra-1l

ale nasel sem typ ktery by tomu nemel ublizit
http://www.fridex.cz/index.asp?page=600&catalogItem=106
v technicke dokumentaci je napsane ze vyhovuje pro vsechny Citroeny

chladici kapalina

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2009 15:04:58 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 18:48:21
Příspěvky: 83
v manuali pre C3 pisu Glisantin G33 alebo Revkogel 2000, to su asi ale "originaly" citroen. mam sice 1.6 16V ale to by asi mohlo byt jedno :)

_________________
Citroen C3 1.6 16V Exclusive, podvozok Koni Sport -30mm, nastavitelna tuhost, brzdy predne CTF group N + Ferodo DS2500, brzdy zadne ATE + ATE, pancierove brzdove hadicky Goodridge, Green filter, Denso Iridium sviecky...

Citroen Saxo VTS 1.6 16V


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: úte 25. kvě 2010 22:31:02 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 21:21:15
Příspěvky: 30
Já použil od Valea Protectiv 100 maloobchodní cena 146,-/1L.

_________________
C4 X 1.4 16V 90hp 5.8L/100km 10/08


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: stř 26. kvě 2010 17:06:24 
Offline

Registrován: ned 14. bře 2010 16:13:24
Příspěvky: 130
Bydliště: Hodonínsko
Taky se priklanim k valeu. Ma alespon stejnou barvu :lol: Francouz :geek: do francouze :ugeek: a aspon nemusis nic redit, ale staci jen nalit :idea:

_________________
1.6 HDi 66Kw + ANTI H.I.D Halogen 2x130W ( Já nevidim -Ty oslepneš!!)
Skvely motor, jen kdyby se do nej nesrali EKOTERORISTI (EGR a jine umrtvovace a zvysovace spotreby) Zlaty 1,9D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pát 28. kvě 2010 7:15:54 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 21:21:15
Příspěvky: 30
Tak ten protectiv 100 jak název napovídá je 100 koncentrát, takže ředit se musí. Nebojte není to nic pro odborníky, na flašce je to nakreslený. :P Jinak chladící kapalina obecně funguje pouze pokud je promísena s vodou, voda tam funguje jako látka která na sebe váže teplo, které pak odvádí do radiátoru chladiče. Navíc snižuje cenu výsledné chladící směsi. ;)

_________________
C4 X 1.4 16V 90hp 5.8L/100km 10/08


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pát 28. kvě 2010 13:31:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Nechci polemizovat o tom, jestli se má ředit nebo ne, jen se mi nezdá, že by tam voda byla jako vodič tepla. Voda je totiž mizerný vodič. Olej, glycerin, líh ... apod., to jsou mnohem lepší vodiče. Voda se bohužel používá k odvádění tepla kvůli ceně a pro svou nehořlavost. Takže si myslím, že nenaředěný koncentrát bude teplo odvádět líp než naředěný. Jiná věc je hustota nebo viskozita. Ono ale nejde o veliké rozdíly v tepelné vodivosti, to já jen tak, aby řeč nestála.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pát 28. kvě 2010 18:07:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:17:00
Příspěvky: 203
Bydliště: Kolín
Ivve píše:
Tak ten protectiv 100 jak název napovídá je 100 koncentrát, takže ředit se musí. ...


Zaujimava logika odvodzovat z nazvu vyrobku koncentraci, kolko procentny koncentrat je potom VALEO Protectiv 112? :lol:

_________________
Citroen C4 Coupe 1,6i 80kW SX VTR r.v. 2006, NaviDrive RT4, Modre podsvietene tlacidla+displeje, Moje Garaž


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pát 28. kvě 2010 18:26:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
kazda chladici kapalina se musi redit s vodou pokud uz to neni naredena verze

cista kapalina totiz nema ty vlastnosti jake mam mit

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pát 28. kvě 2010 21:03:17 
Offline

Registrován: ned 14. bře 2010 16:13:24
Příspěvky: 130
Bydliště: Hodonínsko
Presne, kdyz je to 100% koncentrat a nalejes ho do celeho okruhu, tak to bud v lete neuchladis nebo ti to zezere motor za chodu :P , zalezi kolik dolejes 0,5l cert to vem. Ale pri rozvodech kdyz uz nekdo meni pumpu tak tech par korun uz obetuje na novou napln ;) Jinak modrou a cervenou ma snad jen Koncern splasenych widli (VW) :mrgreen:

_________________
1.6 HDi 66Kw + ANTI H.I.D Halogen 2x130W ( Já nevidim -Ty oslepneš!!)
Skvely motor, jen kdyby se do nej nesrali EKOTERORISTI (EGR a jine umrtvovace a zvysovace spotreby) Zlaty 1,9D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: pát 28. kvě 2010 21:10:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
osobne bych to cele vylil vycistil nekolikrat cistou destilkou a potom tam nalit neco podle specifikace Citroen
kapalina bude nova na nejmene 5 let a nehrozi ze se "pohada" se stavajici kapalinou

PS: na tento zpusob vymeny se chystam v lete az bude cas

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: chladiaca zmes C4 1.4 16V
PříspěvekNapsal: úte 01. čer 2010 18:56:10 
Offline

Registrován: úte 25. kvě 2010 21:21:15
Příspěvky: 30
h1po píše:
Ivve píše:
Tak ten protectiv 100 jak název napovídá je 100 koncentrát, takže ředit se musí. ...


Zaujimava logika odvodzovat z nazvu vyrobku koncentraci, kolko procentny koncentrat je potom VALEO Protectiv 112? :lol:


Valeo Protectiv 112 je 100% koncentrát chladící kapaliny označované G12 (vhodná pro motory koncernu VW, barva růžová) :ugeek:

_________________
C4 X 1.4 16V 90hp 5.8L/100km 10/08


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz