Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Start & Stop system
Právě je sob 23. lis 2024 9:08:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2022 8:22:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2018 12:16:47
Příspěvky: 187
Bydliště: Praha
A od čeho ty pojistky jsou? :D ono v nouzovém režimu motoru START-STOP skutečně nefonguje, ale ani si nejsem jistý tím, že provoz motoru v nouzovém režimu je pro něj jakkoliv přínosný ;)

_________________
Citroen C4 Grand Picasso II Business Plus 2015, 2.0 BlueHDI 110kW + automat - pohodový koráb
Mitsubishi Colt 2006, 1,3 MPi 70kW + manuál - stíhačka do města


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2022 8:41:45 
Offline

Registrován: stř 26. črc 2017 0:53:00
Příspěvky: 513
Niečo podobné, ako keď defekt opravuješ neustálym dofukovaním.

_________________
Citroen C4GP, 03/2017, 1,6 HDI 120 AT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2022 20:38:05 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2022 8:59:31
Příspěvky: 16
Nechápu o čem mluvíte. Na webu se píše, že žádný problém krom nezávislěho topení není, navíc se zbavím dalšího nesmyslu čím je tzv.inteligentní dobíjení...
Např. https://www.garaz.cz/clanek/stop-start- ... d-21003800
https://www.auto.cz/nesmysl-jmenem-stop ... rie-113291


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2022 21:32:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 25. úno 2021 6:11:43
Příspěvky: 55
Ono jde o to to číst vše a nejen to, co se hodí. Ano, start-stop je svinstvo, které by každý rád vypl. Jenže jsou k tomu určité postupy.
Nejjednodušší a asi jediný správný způsob je udělat to přes diagnostiku. Jenže nestačí vypnout samotný startstop. Je potřeba k tomu vypnout inteligentní dobíjení a přepnout režim baterie, aby auto fungovalo i bez startstopu a hlavně šel kdykoliv zapnout tlačítkem, aby bylo auto způsobilé k silničnímu provozu.

Přirovnal bych to asi k zubaři. Bolí Vás zub a s diagnostikou je to jako vyvrtat kaz, ošetřit místo a udělat korunku/plombu. Způsob odpojení systému od baterie je jako vytrhnout zub. Výsledek je stejný, ale jeden způsob je podstatně lepší.

_________________
Citroen C4 Picasso 2013 1,6 8V E-HDI 85kW
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: pon 28. bře 2022 21:44:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Je neuvěřitelné, čemu všemu jsou lidi ochotní uvěřit. :lol: Cactuse jsem prodával po 4,5 letech s najetými 75.000 km a baterku jsem měl na 90%. Bez jakýchkoliv manipulací, jen jsem prostě jezdil s autem tak, jak by se v dnešní době mělo jezdit. To vám ovšem nikdo z prodejců neřekne a příručka k vozu už vůbec ne. Ve firmě máme auta s nejetými 300.000 km a více a všechna s původními akumulátory.A opět bez jakýchkoliv zásahů, jen se po startu vypíná S/S a pak se normálně jezdí.A Cactus ani služebáky nabíječku v životě neviděly.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2022 7:30:02 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2022 8:59:31
Příspěvky: 16
Jenže vy máte tlačítko SS, ale mě ho nedali. Musím 3x klíkat na displeji a to mě sejří :|
Poslal jsem třem servisům dotaz aby mi to odprogramnovali, ale neodpověděli... Podle mne to ale není potřeba


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2022 8:06:28 
Offline

Registrován: stř 26. črc 2017 0:53:00
Příspěvky: 513
Mne a vacsine ludi by svietiaca kontrolka poruchy vadila.

_________________
Citroen C4GP, 03/2017, 1,6 HDI 120 AT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2022 9:17:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 25. úno 2021 6:11:43
Příspěvky: 55
Nemám tam tlačítko pro start-stop. Všechny C4 Piccassa II. generace to mají taky v menu. Servisy to mají zakázané dělat od Citroenu, takže po mailu nebo telefonu Vám to nikdo neslíbí. Když si ale zajedete do nějakého a nebudete působit jako kontrola, tak Vám to s největší pravděpodobností udělají. Popřípadě Lexii (diagnostiku na Citroen) nemají jen autorizáky. Když si seženete klasický servis, který má Lexii, tak ti Vám to udělají bez problémů, protože nejsou vázáni spoluprací s Citroenem.

_________________
Citroen C4 Picasso 2013 1,6 8V E-HDI 85kW
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2022 20:36:10 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2022 8:59:31
Příspěvky: 16
Prostě nevídím reálný důvod, aby to nemohlo být tak, jak to mám. Před kontrolou to dám na chvíli zpět
Ještě co udělat se spojkou aby nešla tak ztuha. Řazení jde taky ztuha.... :roll:
Pochybuju že se to časem zlepší, jak mi říkali při prodeji :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2022 23:41:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 25. úno 2021 6:11:43
Příspěvky: 55
Jestli to pořád nevidíte, ikdyž Vám to tady už několik lidí napsalo a je Vám jedno, že auto vlastně bude celou dobu jezdit v nouzáku, tak snad jen .... chytrému napověz, hloupého kopni... ať slouží. :roll:

_________________
Citroen C4 Picasso 2013 1,6 8V E-HDI 85kW
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2022 5:53:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tyhle debaty jsou o ničem. Někdo si něco přečte na netu a hned je odborník na všechno. V servisu to nikdo neodpojí, bo už nějaké 2,možná 3 roky se po připojení k diagnostice auto přihlásí on-line do centrálního registru Citroen. Takže i kdyby vám to nějak někde pokoutně vypnuli off-line, při pravidelném servisu se to uvede do původního stavu a ještě přistane v servisu dotaz, proč byl S/S deaktivován. Ale pokud je pro někoho obtížné nebo dokonce nepřekonatelné, po startu 2-3 ťuknout na display a S/S vypnout, tak pak nechť dělá jak uzná za vhodné. Co se týče tuhosti spojky, jaksi jste se neobtěžoval popsat, jakou motorizaci máte, ale pokud je to 1.5 HDI nebo 1.2 s turbem, tak mají dvojhmotu a tudíž ta spojka jde poněkud ztuha. Tuhé řazení, s čím to porovnáváte? s jiným novým vozem jiné značky nebo s nějakou ochechulí, co objela 10x zeměkouli. Ale jsme dospělí lidé, odpovědní za své skutky, takže si může každý dělat s tím co koupil co chce. Jen se pak nesmí divit, že v případě nějaké poruchy bude odeslán kamsi, nu a pak se dočteme, jaké krámy ta či ona automobilka vyrábí.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2022 7:40:28 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2022 8:59:31
Příspěvky: 16
Žijeme v šíleném světě. Tonoucí se stébla chytá, ale stejně se utopí. Start stop je stejně hloupé ekologické opatření jako elektromobilita-vůbec problém neřeší, je to jen dětská hra naivů.
Kvůli této zelené demenci jsou miliony lidí nuceni zbytečně třikrát klikat po každém otočení klíčkem a kupodivu to snášejí. Kde to žijeme? Začínal jsem v roce 1968 na embéčku. Byl to komunistický šmejd, ale taková šílenost by tenkrát nikoho nenapadla... Draze to kupujeme a pak to obtížně vypínáme. Nač to tedy je??
Co se týče tvrdé spojky i řazení, je to stejná demence. Kamarád má Pažouta 208 a spojku má ještě tvrdší. To už je opravdu Zetor 45. K čemu je to dobré netuším. Má to jen nevýhody jako Start Stop a elektromobilita.
Co jsem měl já? Před pár dny benzinové Clio III a řeknu upřímně mělo řadu výhod. Jediné, v čem je C3 lepší je pérování.
Takže mám benzinovou C3 Puretech 83


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2022 9:57:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
C3 83 k má dcerka a na spojku si nikdy nestěžoval. Kamarád má toho pažouta nejspíš s přeplňovaný motorem, ne? Že je dnes v každém autě hromada blbostí, tak o tom žádná. Ovšem pokud to nechci akceptovat, tak holt musím jezdit ve starém verku nebo jezdit veřejnou dopravou. A to ještě další libůstky za pár měsíců přibudou. Největší pecka bude velký bratr, který bude hlídat povolenou rychlost a auto prostě v daném úseku rychleji nepojede.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2022 7:21:45 
Offline

Registrován: čtv 24. bře 2022 8:59:31
Příspěvky: 16
No to je zajímavý, že jí to nevadí, ale nevadí to ani kámošovi, což nechápu. Přeplnovaný motor nemá, ale diesel.
Nechápu také, proč bych měl jezdit na starém křápu, který je již hodně poruchový jen proto, že politikům zezelenaly mozky.
Ted zas řeším, jak upevnit potah na zadním sedadle, nikde nepíšou jak ho sundat nebo odklopit. To u Clio šlo dobře


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Start & Stop system
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2022 18:44:29 
Offline

Registrován: ned 22. říj 2017 9:43:48
Příspěvky: 42
Keď to tu tak čítam, tak mi prišlo strašne ľúto, že je Citroën tak zlé auto. Prečo som si ja radšej nekúpil Renault. Také Clio musí byť úplne fantastické. Veď si len zoberte, že tam ide ľahko spojka, nemá to ani S&S, poťah sedačky ide ľahko dolu. Má to spínač prednej kapoty. Dokonca sú aj v F1. Lenže zasa si kúpiť zlé auto a ani si ho predtým nevyskúšať, aby som si mohol na ňom bastliť všelijaké zlepšováky a zdobiť si prístrojovku s vysvietenými kontrolkami a jazdiť v núdzovom režime... Veď ešte treba odpojiť aj cyklovač stieračov, ak tam je, lebo ani ten nebol v 1977 v mojej 105ke. Hlúpa únia a aj ten tempomat tam je úplne zbytočný, lebo mi len kecá do toho, že ja chcem ísť vlastne o 1km/h viac. A malo Clio 6ku? Ak nie, tak aj prevodovku treba ešte upraviť a vlastne dať inú a hneď bude vyriešený aj problém so spojkou.
Prečo ste si vlastne kúpili to auto? Veď dnes je veľa iných možností...

_________________
Citroën C5 X Pure Tech 180 S&S SP
New Citroën C4 Picasso BlueHDi 120 S&S FEEL


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 199 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz