Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Grant Picasso -porucha v řídící elektronice ventilátoru
Právě je sob 23. lis 2024 4:10:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 13. črc 2021 18:22:56 
Offline

Registrován: úte 13. črc 2021 17:29:56
Příspěvky: 2
Ahoj,
mám závadu asi v řídící jednotce. Po vypnutí motoru stále běží ventilátor topení a to naplno. To se děje opakovaně, a i při jakékoliv činností s autem. tj otevření dveří, kufru, stiskem dálkového ovl. Po nějaké době se ventilátor sám vypne, to ho asi hlídá kontrola vybití baterky! Kompresor klimatizace spíná jenom když stáhnu teplotu na min. tj. 14 stupňů. Měl jsem to u mechanika, který určil poruchu v desce řídící jednotky(zalitá v černej hmotě)označení asi R2 na které je relé ventilátoru a také pojistky. Možné zaoxidování z vlhkosti, či spečení cestiček , dle jeho slov si to tam žije vlastním životem. Měl jste někdo podobnou závadu a jak jste to nakonec vyřešili? Novou deskou nebo použitou z vrakoviště? Podotýkám , že mám rok 2008 a auto jezdilo každý den bez problémů, toto je ale druhá závada během dvou měsíců v elektronice.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 15. črc 2021 19:39:39 
Offline

Registrován: čtv 15. črc 2021 17:56:58
Příspěvky: 1
mam problem podobny , mne zase klima roby co chce jedna strana tepla druha studena ...a opacne


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 18. črc 2021 21:33:18 
Offline

Registrován: ned 18. črc 2021 21:24:20
Příspěvky: 1
Ahojte. Aktualne riesim ten isty problem. Jednotka BSM je vymenena a problem stale ten isty. Premeral som vsetko co sa dalo a problem bude zrejme v regulatore otacok ktory je priamo v telese ventilatora. Ja som ho uz menil ale zda sa ze regulator metzger je naozaj zla volba. Objednal som Denso tak hadam bude ok. Inak pri merani som zistil ze do ventilatora ide napatie stale az kym sa neuspi BSM jednotka v motorovom priestore. Otacky sa reguluju napatim 0 az 6 Voltov cez tenky kabel ktory je zapojeny v regulatore. Ked sa vypne zapalovanie tak regulacne napatie klesne na 0V a tym sa ma ventilator vypnut. Po premerani tato regulacia funguje ale samotny regulator tento povel nespracuje. Zrejme odpalilo tranzistor a ten zostal trvalo zopnuty preto ide ventolator stale naplno.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 09. srp 2021 3:11:32 
Offline

Registrován: úte 13. črc 2021 17:29:56
Příspěvky: 2
Ahoj, tak mám opraveno. Výměna řídící desky elektroniky, o které jsem psal a pak přímo regulátor otáček větráku, ten prý zkusil opravit. Na desku jsem čekal tři týdny z vrakáče .Celkem si vzal za opravu a materiál 3 litry. Nová deska stojí asi 8 tisíc, tak si myslím že to bylo přijatelné.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz