Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Co vás na Picasso (Spacetourer) štve nebo dlouhodobě vytáčí?
Právě je pát 29. lis 2024 9:22:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2020 16:58:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 30. říj 2016 11:06:36
Příspěvky: 12
No, my dost často. Ráno sedat do studenýho auta není nic moc.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 06. říj 2020 22:30:40 
Offline

Registrován: pon 27. bře 2017 8:49:45
Příspěvky: 51
Bydliště: Uh. Brod
Presel jsem z GP I ve fullu do GP II (skoro) ve fullu.

Dost me vadi:
neda se otevrit kufr zevnitr
neni si kam dat kafe - dva kelimky do tech drzaku proste nedate
mensi stredova schranka + neni chlazena. celkove min ukladacich prostor
neni kam dat mobil pro navigaci
proc proboha musim mit navigaci v hornim i dolnim displayi zaroven
na volantu nejsou programovatelne tlacitka
za ten "adaptivni" tempomat by meli nekoho povesit
auta s dvd v operkach prakticky neexistuji
masazni sedadla...no jako...tak neco se me hybe pod zadama. celkem k nicemu

_________________
C4 Grand Picasso, Exclusive, 2.0HDi EAT6, 2015


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 07. říj 2020 13:45:35 
Offline

Registrován: stř 27. zář 2017 10:13:42
Příspěvky: 480
- uz si to uplne nepamatuju, ale myslim, ze ten kufr by mel vyresit nekdo s diagnostikou, ze je to jen "bezpecnostni feature"...
- drzak na mobil sme nakonec umistili vedle sloupku ridice s rizikem kradeze, pac na stredu proste neni misto ;-)
- na connectnavu muze byt dole uplne neco jinyho, nez nahore a stejne tak se da horni obrazovka rozdelit na tri casti a navi mit jen na jedne z nich... u SMEGu moc nevim, ale podle manualu to taky vypada takto...
- volant se da celkem bez problemu vymenit a pry (ale to mam JPP) neni nutny menit pro vicetlacitkovy volant podvolantovku; u technospace ale primo programovatelny tlacitka myslim nejsou, jen je jich na volantu vic
- apativni tempomat je ta verze s brzdenim pouze motorem? taky sem existence tehle verze moc nepochopil... ale ani realne nezkousel; motorem se i s 1,6 celkem brzdit dalo, i kdyz celkem slabe...
- bederni masaz = :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 07. říj 2020 20:18:32 
Offline

Registrován: stř 30. říj 2013 20:12:49
Příspěvky: 108
Bydliště: Mariánské Lázně
vypínáni Start-Stop, než se vždy proklikám když přijíždím ke křižovatce tak to stejně nestihnu a vypne se :-)
rádio má hrozný příjem, není snad žádná stanice co by hrála na 50Km bez šumění
kufr by se mohl zavírat dálkovým tak jako otevírat
jinak už nalítáno 202k a spokojenost největší

_________________
C4GP 1,6 Blue Hdi 88kW r.v.2016 AM6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 07. říj 2020 20:49:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 22. kvě 2018 12:16:47
Příspěvky: 187
Bydliště: Praha
quaero píše:
To jsme na tom podobně. Já mám děti tři a v podstatě se rozhoduju mezi středním a velkým MPV. Tedy C4GP/Touran/S-Max/5008/Grand Scénic nebo potom rovnou větší Galaxy/Sharan. Ojeté, do zhruba 300 000 kč. Časem bych chtěl taky Spacetourer, ale zatím potřebuju něco univerzálnějšího, s čím v Praze zaparkuju. Seděl jsem ve většině vyjmenovaných aut a C4GP mi byl nejsympatičtější. Právě kvůli vzdušnosti a výhledu. Navíc bych chtěl automat a líbí se mi že je podlaha mezi ridičem a spolujezdcem rovná, bez středového tunelu. V podstatě jediný důvod proč jsem ho zatím nekoupil je, že spousta lidí mě od Citroenu odrazuji, kvůli kvalitě. A taky že většina aut je dovezená z F a nemaj vyhřívané sedačky, což je u nás nutnost. Tak nevím no. Tady na to lidi budou mít asi jinej názor. :lol:

Mám taky dovoz z F bez vyhřívaných sedaček a vůbec mi to nechybí. Nevím jak je na tom taková 1,6 nebo jestli to mají všechny auta, ale ta moje 2,0 má elektrické topení, takže z ventilace jde teplý vzduch prakticky hned po nastartování a je to výrazně příjemnější, než zmrzlý nos a hořící prd*l ve služební 1,4TSI Octávce ... takže toho bych se nebál ;)

_________________
Citroen C4 Grand Picasso II Business Plus 2015, 2.0 BlueHDI 110kW + automat - pohodový koráb
Mitsubishi Colt 2006, 1,3 MPi 70kW + manuál - stíhačka do města


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. říj 2020 11:56:02 
Offline

Registrován: pon 27. bře 2017 8:49:45
Příspěvky: 51
Bydliště: Uh. Brod
kubisz píše:
- uz si to uplne nepamatuju, ale myslim, ze ten kufr by mel vyresit nekdo s diagnostikou, ze je to jen "bezpecnostni feature"...
- drzak na mobil sme nakonec umistili vedle sloupku ridice s rizikem kradeze, pac na stredu proste neni misto ;-)
- na connectnavu muze byt dole uplne neco jinyho, nez nahore a stejne tak se da horni obrazovka rozdelit na tri casti a navi mit jen na jedne z nich... u SMEGu moc nevim, ale podle manualu to taky vypada takto...
- volant se da celkem bez problemu vymenit a pry (ale to mam JPP) neni nutny menit pro vicetlacitkovy volant podvolantovku; u technospace ale primo programovatelny tlacitka myslim nejsou, jen je jich na volantu vic
- apativni tempomat je ta verze s brzdenim pouze motorem? taky sem existence tehle verze moc nepochopil... ale ani realne nezkousel; motorem se i s 1,6 celkem brzdit dalo, i kdyz celkem slabe...
- bederni masaz = :-D



*taky to mam vedle volantu, ale do vydechu to nejde pac to nedrzi + to odlupuje tu imitaci hliniku
*U smegu to v modu navigace (bez zadane trasy) ukazuje rychlost / okynko s navigaci, ktere se aktivuje jen po stisku aktivace na SMEG / kompas nebo pokyny
*tlacitek na volantu mam tri pr***, ale nastavit treba vnitrni cirkulaci nebo rozsviceni osvetleni jak u GP I, to ne e
*jo, to je ta verze. jako kdyz chce, tak to neco i ubrzdi. ale vetsinou nechce. Nejlepsi je mit nastavene 90 kmh a pred koncem obce zapnout tempomat. Auto bez ohledu na auta pred nim }a to o nich vi) vystreli dopredu a pak se vypne :evil:

tusite nekdo jak funguje to zobrazovani rychlostniho limitu? to je z navigace? pac znacky to urcite necte

_________________
C4 Grand Picasso, Exclusive, 2.0HDi EAT6, 2015


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. říj 2020 17:21:01 
Offline

Registrován: pon 01. říj 2018 21:20:36
Příspěvky: 104
Bydliště: Praha
Rychlostní limity to bere z mapových podkladu, neodpovídá realitě...

_________________
C4 GP 2 Exclusive, Cervena metaliza, 2.0 Blue HDi 100 kW, manual, r.v. 07/2014


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 12. říj 2020 23:12:15 
Offline

Registrován: pon 27. bře 2017 8:49:45
Příspěvky: 51
Bydliště: Uh. Brod
no jo. tak plne funkci auto si koupim zas az priste.

_________________
C4 Grand Picasso, Exclusive, 2.0HDi EAT6, 2015


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 20. říj 2020 22:59:42 
Offline

Registrován: ned 04. lis 2012 12:33:40
Příspěvky: 7
Co mě štve
- pro ovládání jasu displeje se musí 5krát kliknout v infotainmentu než se dostanu na nastavení, na staré C4GP se to ovládalo na volantu. jestli někdo ví jak to ovládat lépe sem s tím :-)
- bezpečnostní pás, je tak tak, potřeboval bych ho mít pár centimetrů výš, a sedačku ještě o kousek níž :-) ale už jsem si zvykl (mám skoro 2 metry, tak tenhle problém moc lidí mít nebude)
- USB - jenom jedno? do toho mám připojený telefon pro Carplay a už nemám kam dát MP3 (nakonec jsem je nahrál do telefonu a hraju přes carplay). proč je tam CD přehrávač? místo něho mohla být mechanika na SD karty nebo další USB
- USB je ve středovém kaslíku a kabel na připojení telefonu je neustále skřípnutý ve dvířkách (s otevřeným kaslíkem jezdit nechci) - ale snad by kabel šel protáhnout nějak spodem do kaslíku mezi sedačkami
- Vision360 - efektní ale na nic, kvalita nic moc
- parkovací kamera - zadní má malé rozlišení, ale hezky ukazuje dráhu podle natočení volantu, obraz z přední je na displeji uprostřed rozdělený černým pruhem, takže není souvislý. proč? to nechápu..
- napojení na služby citroen - nejsou k dispozici v ČR. už se to tady na fóru taky řešilo.
- asistent rozjezdu do kopce - když S&S vypne motor, tak nefunguje (auto si trochu couvne), pokud je S&S deaktivované nebo motor nevypne, tak je to v pohodě
- masážní sedačky - čekal jsem od toho víc, ale když mě začala bolet (hodně) záda tak i tohle dokázalo pomoct

Ke komentářům výše
- Adaptivní tempomat - mě ACC zabrzdí až do zastavení (podle dokumentace to umí jenom s EAT8)
- Dopravní značky - moje auto si je určitě umí přečíst (na okruhu nebo v tunelech, kde je rychlost často měněna, nebo když jsou práce na silnici a je tam dočasné snížení rychlosti, auto mi správně přečte a zobrazí rychlost)
- Příjem rádia - používám příjem DAB a bez problému
- Nastavení displeje - horní displej jde nastavit - 4 přednastavené režimy a 1 který si mohu navolit co chci zobrazit (asi 10 možností) - návod se dá najít na youtube
- Taky mi chybí možnost si nastavit nějaké tlačítko - jedno bych chtěl pro přístup na nastavení jasu, druhé pro spuštění/návrat do carplay :-) a třetí pro ovládání S&S
- Někdo si stěžoval že EAT nemá režim sport. to je pravda, ale jde podřadit pádlama na volantu když je potřeba - pokud se pak nepřidá do několika sekund plyn, zase si auto přeřadí na optimální stupeň. nebo stačí sešlápnout plyn na zem a auto si podřadí samo.

Koupil bych si ho znovu? ANO
- Velký vnitřní prostor. Na zadních sedačkách ještě víc místa než ve staré C4GP
- Motor, převodovka - vyzkoušel jsem 1.2PureTech, 1.5HDI i 2.0HDI všechny s EAT8 a rozhodně pro tohle auto a převodovku naftu. 1.5 i 2.0 jeli krásně, 1.2 benzín bylo špatný. Kombinace 2.0 a EAT8 je super. Doteď jsem se vyhýbal automatu ale tenhle mě naprosto vyhovuje.
- Podvozek a jízdní vlastnosti - v porovnání se starou C4GP 1.6 VTI je to úplně někde jinde. Podstatně lépe zvládá příčné nerovnosti i kanály atd a jsem hodně spokojený.

_________________
Citroen Grand C4 Spacetourer 2.0 HDi, 2020
Citroen C4 Grand Picasso 1.6VTI, 2012


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 21. říj 2020 23:43:02 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 24. pro 2018 8:51:35
Příspěvky: 41
Co na té 1.2 s EAT bylo špatně, jestli se můžu zeptat?

_________________
Grand C4 Spacetourer Shine 2018, 1.2 Puretech 130 S&S MAN6


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 14. led 2021 10:05:30 
Offline

Registrován: čtv 22. srp 2019 9:12:08
Příspěvky: 33
Mně nejvíc dlouhodobě vytáčí senzor automatického stírání.

Ten senzor prostě nefunguje a mám asi 7. C4GP a nezměnilo se na tom nic. Jakmile začně pršet či sněžit nebo od aut lítat voda, tak stírá jak blázen, ale následně neumí zareagovat na sníženou intenzitu vody a jede furt ve vysoké frekvenci ikdyž je sklo téměř suché a začíná ho drhnout, takže to člověk musí furt vypínat a zapínat místo toho, aby to fungovalo opravdu plynule.

_________________
GRAND C4 SPACETOURER SHINE PACK 2.0 BlueHDi160 S&S EAT8 EURO 6.2


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 41 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz