Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C5 Break po výměně baterky nestartuje.
Právě je stř 27. lis 2024 4:00:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 13:54:52 
Offline

Registrován: sob 31. říj 2009 13:20:25
Příspěvky: 17
Ahoj,

o víkendu jsem vyměnil baterku v autě (C5 Break combi, 2.0, rv.10/2003). Hydraulika auto zvedla do normální výše, po otočení klíčku vše naběhne jak má, ale při pokusu nastartovat, se ozve cvaknutí a vše 'zdechne' (rozumějte vše zhasne a nic), pokud klíček vytáhnu a znova vložím, ozve se 'gong' , ručičky na palubní desce běhají sem a tam a 'gong' zvoní. Pokud baterii odpojím a znova zapojím, stane se to samé a to samé se stane, pokud připojím starou baterii (kterou jsem nabil v nabíječce). Pojistky jsem všechny prošel jak u řidiče (tam byly v pořádku), tak v motoru (tam byla spálená jedna 20) . Nic dalšího mě nenapadlo, v týdnu má dojet maník se na to podívat, jen jestli vás nenapadá co se mohlo stát, či kam se mohu podívat...atd. Předem moc díky.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 14:07:10 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:37:17
Příspěvky: 129
Bydliště: Olomouc
po vlozeni baterky zapni zapalovani a nech ho zaple nejmene 3 minuty,pak vypni a nastartuj

_________________
http://car-navi.autodiagnostika.info


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 14:51:05 
Offline

Registrován: sob 31. říj 2009 13:20:25
Příspěvky: 17
Svitl ve mě plamínek naděje, ale nic...udělá to to stejné :-( zkoušel jsem 3 minuty, pak i 5 minut, ale pokaždé to umře úplně stejně :-(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 8:57:17 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:37:17
Příspěvky: 129
Bydliště: Olomouc
v tom pripade si projed pojistky hlavne v BSM a pod nim

_________________
http://car-navi.autodiagnostika.info


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 10:51:54 
Offline

Registrován: sob 31. říj 2009 13:20:25
Příspěvky: 17
Asi teď budu trochu za trubku, co je BSM? (Pojistky co jsou u řidiče a ty co jsou u motoru nad autobaterkou jsem prošel). Ještě někde mám hledat? :shock:
Edit: Aha takze v motoru BSM horni cast je OK, ale pod nej jsem se nedostal :-(


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 18:54:06 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 12:37:17
Příspěvky: 129
Bydliště: Olomouc
pod BSM jsou velke pojistky

_________________
http://car-navi.autodiagnostika.info


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 19:49:15 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:18:52
Příspěvky: 1
Bydliště: Přerov
Já musím po odpojení baterie vždy zapnout klíček v zapalování, nebo jen protočit startér, minimálně 3x, někdy i 5x, jen aby se načetl kod z klíče do imobilizéru. Zkus ještě tohle, nic tím nezkazíš, já mám barevný displej, takže mi to vše píše ( někdy až moc :D ) a vím co to chce.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 20:01:56 
Offline

Registrován: pon 02. lis 2009 19:51:35
Příspěvky: 2
Koukni, jestli jsi nepovytáhl nějakej konektor (od selenoidu, váhy vzduchu, atd.) Potom se to chová taky, jak popisuješ.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 22:17:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. říj 2009 21:43:57
Příspěvky: 273
Bydliště: Kolín
A zkoušel jsi podle návodu opět aktivovat klíč? Po výměně baterie se má strčit do zapalování a stisknout na něm tlačítko....nevím přesně jak je to, ale v návodu to najdeš.

_________________
Můj Lemon -> Citroen C4 1.4i 16v SX Pack 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 03. lis 2009 9:42:36 
Offline

Registrován: sob 31. říj 2009 13:20:25
Příspěvky: 17
Zdravím, dnes (nebo zítra vzhledem k angíně) provedu výměnu svorky na autobaterii (na - polu je vadna) a uvidim s jakym s vysledkem to bude, neměla 100% kontakt s baterií. Pak se uvidí, určitě výsledek sem napíši.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 14:08:28 
Offline

Registrován: sob 31. říj 2009 13:20:25
Příspěvky: 17
Ahoj, tak jsem tu s novinkami, vymenil jsem svorku pro baterku, nastartoval jsem na poprvé, chvíli se tvářil Citroen, že OK, ale po cca 30 sec, padly ukazatele paliva a baterie na nula, ridici jednotka zacala pipat a odpojovat ESP a ABS, nasledne hláška brake fault, a motor začal kuckat. Tohle se několikrát opakovalo, pak jsem to raději vypl, při dalších pokusech o nastartování to samé..tj. počátek v pohodě, následně to stejné. Po vytažení klíčku stále svítí palubní počítač (což je divné). Máte ještě nějaký nápad, případně kontakt na nějaký servis v Brně, kdo opravuje C5? (jinak budu nucen povolat original Citroen = prohnu se). Předem díky.

EDIT: Jeste sem meril napeti na baterce, behem toho, kdyz motor bezi a bylo to 17,5V nevim zda je to v poradku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 14:43:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
carlos píše:
EDIT: Jeste sem meril napeti na baterce, behem toho, kdyz motor bezi a bylo to 17,5V nevim zda je to v poradku.


17,5 je na baterii moc nejdriv bych vyskousel jinej meric jestli ten tvuj neni spatnej

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 14:53:31 
Offline

Registrován: sob 31. říj 2009 13:20:25
Příspěvky: 17
Ne ne neni, meric je v poradku. Na druhem aute je pohodovych 14,5V (stare VW Vento v dehtu). Mě právě napadlo, jestli to nedává nějak moc a tím nezačne šílet řidící jednotka. Zdálo se mi těch 17,5V příliš.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 15:10:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
carlos píše:
Ne ne neni, meric je v poradku. Na druhem aute je pohodovych 14,5V (stare VW Vento v dehtu). Mě právě napadlo, jestli to nedává nějak moc a tím nezačne šílet řidící jednotka. Zdálo se mi těch 17,5V příliš.

muze to tim byt kouknul bych na regulator na alternatoru je mozne ze ti tu puvodni baterii znicil prave ze alternator

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. lis 2009 15:36:23 
Offline

Registrován: stř 04. lis 2009 15:31:10
Příspěvky: 25
carlos píše:
... kontakt na nějaký servis v Brně, kdo opravuje C5? (jinak budu nucen povolat original Citroen = prohnu se). Předem díky.


http://www.ccca.cz/
tam najdes servisy (mozes hladat aj v okoli adresy a zadat radius ) aj s hodnotenim..

ak by si to do olomouca nemal daleko tak mnohi odporucaju Autodiagnostika. osobne som este u neho nebol (nemal som dovod - klop klop )

_________________
C5 II 2.0 HDI 2005
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz