Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - výškový korektor rozebrání na autě
Právě je čtv 28. lis 2024 16:18:18

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 18. říj 2009 12:24:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
Zdravím, forum konečně funguje tak se mužu dat do oprav :-) ....

jde rozebrat korektor hlavně zadní, ale asi potřebuju i přední, na autě? nejdou mi povolit trubičky, matky už jsou uplně kulaty, tak jestli to někdo někdy dělal, dejte vedět, díky ...

musim to ryhle rozchodit, už je zima, v garaži už se nedá dělat..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 18. říj 2009 14:33:16 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 14:26:16
Příspěvky: 93
teoreticky by to mělo jít,zadní určitě,je tam dost místa,ale přední nevim.taky mě ten přední čeká tak mi snad pujdou povolit......

_________________
C5 I 2.2HDI Lucifer combi 165ps


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. říj 2009 0:47:43 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 12:31:22
Příspěvky: 40
Bydliště: Praha
No Míro tak to mužu doporučit dvě věci: Bud se na to vyprdni uplně a nech to bejt. Nebo se na to vrhni a rovnou si nakup sadu novejch trubek PROTOŽE jak na ně jednou šáhneš tak pujdou, víš kam. A jak řikáš, už máš matky pěkně kulatý, takže je to na siky a tím pádem je zkurvíš už takhle. A všem doporučuju: Jednou za tři měsíce vlízt pod auto a všechny matky od trubek a HLAVNĚ místa uchycení trubek v držákách řádně prostříkat, bud olejem, naftou, vazelínou, prostě čímkoliv mastným. Pokud jsou matičky a trubky v nerezavém stavu (po výměně nové), tak barvu ve spreji a stříkat a stříkat. Na nákou ekologii házejte bobek, to auto vám to vrátí. Na mém Xmu je mastné od hydrauliky akorát víčko od bandasky jinak nikde ani slza hydrauliky (akorát teda lehce na altíku od hydro. čerpadla). Zdar Lebeda.

_________________
Citroen XM 2.1TD rv.2000 lucas epic.-- Escort Qi45--G9 biče na fízly
Citroen BX 1.9D rv. 1991 historie.
Land Rover Discovery 2.5TD


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. říj 2009 8:12:43 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 15:10:14
Příspěvky: 74
Bydliště: Plzen
LebedaXM píše:
No Míro tak to mužu doporučit dvě věci: Bud se na to vyprdni uplně a nech to bejt. Nebo se na to vrhni a rovnou si nakup sadu novejch trubek PROTOŽE jak na ně jednou šáhneš tak pujdou, víš kam. A jak řikáš, už máš matky pěkně kulatý, takže je to na siky a tím pádem je zkurvíš už takhle. A všem doporučuju: Jednou za tři měsíce vlízt pod auto a všechny matky od trubek a HLAVNĚ místa uchycení trubek v držákách řádně prostříkat, bud olejem, naftou, vazelínou, prostě čímkoliv mastným. Pokud jsou matičky a trubky v nerezavém stavu (po výměně nové), tak barvu ve spreji a stříkat a stříkat. Na nákou ekologii házejte bobek, to auto vám to vrátí. Na mém Xmu je mastné od hydrauliky akorát víčko od bandasky jinak nikde ani slza hydrauliky (akorát teda lehce na altíku od hydro. čerpadla). Zdar Lebeda.



Tak stim naprosto souhlasim.ja sem vsechny hadicky cely nastrikal sprejem na spodek auta a jeste barvou ve spreji.delam to kazdy leto i se spodkem a s trubyckama nemam nejmenci problem...

_________________
XM 2.5TD 1999 modry mauricius full naloz v cerne kuzi v musketieru/zenderu s chromovyma lemama a alu 225/45/17... :-D
Renault grant espace III s 3l V6 24v automat a krom kuze full naloz s Alu 215/50/17 ...Konecne poradnej rodinej kocar... :-D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. říj 2009 19:38:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
kde seženu nový trubičky fakt nevim ale zima je už tady a musim to jit udělat co nejdříve, bud zničit a dat značky do depozitu nebo opravit a jezdit .... nehodlam zaplatit znovu pojistku kterou po mě chtěji do 14 dni ....... tudiž na to zitra rano jdeme, nezkušení nemechanici.......nejdřív se pokusim rozebrat ten korektor protože trubičky fakt nepovolim, i sikovkama jsem to zkoušel, možna mam malo sily. proto bych potřeboval vědět jak postupovat při rozebírání zadního korektoru? jediny co jsem ze spoda viděl je plíšek na který se napojuje plastové táhlo od stabilizátoru, to mám odpojené, ten plíšek vypadá že je na nějakem zavitu, tzn mám za něj vzít kleštěma a snažit se s nim otáčet? z této strany to pujde? z druhé strany je asi čep který je asi roznýtovany (pisou to na xantii).. na této straně nezmůžu nic. a pomužu si vlastně když se na tu stranu s tim čepem vubec nedostanu? kde je největší problem ohledně korektoru? .........cokoliv mi kdo můžete o tom řict, pokud jste to někdy dělali tak říkejte. ....pokud jste to nedělali tak řeči jako vyhoď to všechno jsou mi docela k ničemu.... pul roku mi auto nejezdi a pul roku před tim jezdilo bídně....dohromady to dá rok a to jsem za něj dal nechutný prachy ..tudiž pochopte že situace je prostě vážná a akutní ... díky. :oops: :oops: :oops:

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. říj 2009 20:13:34 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 20:20:53
Příspěvky: 26
Bydliště: Šumperk
Nechceš to svěřit Pat a Mat-ovi?

Ber to takhle - všechny Tvoje problémy se zredukují na to, že za opravu zaplatíš. Jak na to, případně šroubení, atd., můžeš pustit z hlavy.

Já už XM nemám, kvůli rodinným důvodům - už netaháme přívěs s koňmi. Ale jednou jsem byl u PaM a stálo to za to. Má hlavně zkušenosti a dělá to každý den.

Spíše se divím, že to neřešíš průběžně - jak píšeš že to půl roku péruje blbě a půl roku nejezdíš... I tím přece ztrácíš peníze,ne? nebo máš značky v depozitu?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. říj 2009 20:26:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
tohle všechno vim, byl jsem u něj několikrat, ale je tu jeden problem, auto je v taboře, už jsem někoikrát promýšlel jak se v noci vydám pomaličku po okreskách, ale stejně nevim .. nějakych 170km s předkem na max a zadkem na MIN, navic s čerstvě vyměněným motorem, nevim jestli to neni až moc risk.............pujč mi podval a auto a v poho to tam dovezu a patovi dám i svoje boty......když nebudu muset domu po svejch....

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. říj 2009 20:32:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
XM_Olda píše:

Spíše se divím, že to neřešíš průběžně - jak píšeš že to půl roku péruje blbě a půl roku nejezdíš... I tím přece ztrácíš peníze,ne? nebo máš značky v depozitu?



prvni tyden jsem tam (sam narval motor v uplně hroznych podminkach) pak nešla hydro, řešil jsem to. všechno měnil až to dopadlo takhle, předek max, zadek na zemi, tejden sjem se votm hrabal až jsem vyplavil garáže LHM, pak jsem ležel tyden v nemocnici, ne kvuli tomu, pak jsem jel na slovensko za rodinou, pak do švycarska na dovolenou, pak ani nevim, prostě jsem pořád zkoušel něco z autem vymyslet sám ale nedařilo se, přišlo září, začla mi vejška, pak tyden rumunsko, a ted škola brigada, prostě největším duvodem je to že mam k dispozici jiny auto asi tak ....znacky v depozitu nemam..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. říj 2009 20:37:38 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 20:20:53
Příspěvky: 26
Bydliště: Šumperk
No, vyber si nějakou neděli, jeď ve dne, a před tebou, nebo na telefonu někoho, kdo tě případně dotáhne. Motor to snad vydrží.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. říj 2009 20:38:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
když to zitra nevyjde tak to asi tak zavolam patovi a pokud bude pro tak bud ještě v neděli nebo v ponděli jedu ... doprovod bych i měl.....

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. říj 2009 20:43:51 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2009 20:20:53
Příspěvky: 26
Bydliště: Šumperk
Na XM jsem si pořídil i tažnou tyč... Naštěstí jsem ji nepoužil. Ale jednou, když se zadřela a upadla napínací kladka klínového řemene, jsem dojížděl do servisu bez pérování a bez brzd. Ta nožní brzda brzdí velmi málo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 31. říj 2009 20:48:45 
Offline

Registrován: úte 20. říj 2009 0:04:22
Příspěvky: 226
Bydliště: Pragl
korektor nemusi bejt hned v riti vevnirt. Spis bych zkusil jednoduchou diagnostiku, ale je treba pri tom bejt pod autem a tedy mit bud auto nad jamou a nebo na nejakym najezdu, tak abys nezustal pod autem az vezmes za tahlo korektoru.
Napis jestli je to mozny a nebo mi zavolej na 608117702 a probereme to, ju?

_________________
Nyní: XM 2.1TD 12V automat r.v. asi 90? DAM 4988
Nyní: Xantia 1.8i manual r.v. 93
Nyní: BX 1.9RD manual r.v. 89 - 91, bude automat :-) asi ne, nejni casek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 11:22:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
ahoj Míro. Jak píšeš ze zadu - není nic zanýtováno, je tam matička na 8 klíč... tu je potřeba chytnout a točit tím předkem s kuličkou, většinou se ti povolí přávě ta matička, ten úchyt s kuličkou bývá pojištěnej na LOCTITE tak drží víc. Nejlepší by asi bylo korektor odmontovat z úchytu ( 2 šrouby 11-klíč) a co dovolí trubky si ho opatrně podat trochu níž a tam ho rozebrat. Když si to nikdy nedělal a neviděl jak to vypadá , je zrovny docela nešťastné to dělat poprvé hned pod autem ... možná je jen chyba v ovládání korektoru, špatně nastavené či tak něco..
Když tak zavolej.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. lis 2009 14:44:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
hura ra hurá .. zadek funguje ...snažil jsem se rozebrat ten korektor a když páčím tu koulitku dokola najednou uslyším zasyčení tak nastartuju ...a nic ... pořádně tahám za tu kouličku a začlo se to zvedat...nasadil jsem tahlo a vše funguje jak ma ...ale chce to určitě vyčistit no......problemem zustava předek, je v maxu a nic ho nedonuti spadnout, korekror se hybe když zatlačim šroubovakem to jo ale neupusti ....po obědě jdeme laborovat znovu.....

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. lis 2009 19:36:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
hurá ra hurá dvě .... předek "funguje" ... moc se mu nechce zvedat uplně do maxu ale zvedne se, prostě to jezdi hoši .. od dubna mam auto v garaži a dneska jsem z ni vyjel .... zapoměl jsem nasadil sice v předu značku ale i tak jsem se pěkně projel ....má to hromada problemu ale prostě to jede !!!!!!!!!!§ ani nevite jak jsem si to užil ... to je takova citovka .... nádhera prostě ....všude z toho šůrá, svítí stop a vykřičník, zhasne při pruskym zabrždění, ale hydra prostě funguje. ...

jo a čím to bylo? .... na H-ventilu byli přehozeny trubky.....torchu jsem se lekl když jsem je vyšrouboval a neuvědomil si že auto padne dolu ... hezky mě to pomalu začlo lisovat a pěkně jsem vysvištěl ven .... srandy kopec

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 24 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz