Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Cactus EAT6
Právě je pát 22. lis 2024 22:28:56

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Prosím, klikněte pro zobrazení pravidel fóra



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: úte 07. bře 2017 23:47:57 
Offline

Registrován: úte 07. bře 2017 23:39:55
Příspěvky: 16
Bydliště: Liberec
Zdravím všechy příznivce pichláka. Jakmile se objevila nabídka plnotučného automatu EAT6, už jsem neváhal a letěl do salonu jednoho objednat, konkrétně 1.2 110 EAT6 Feel Edition. Jediné co nedokázal ani importér, ani já a to sehnat alespoň fotografii interiéru s touto převodovkou. Mám představu, že je stejného provedení jako v Peugeotu.
Co vy na to?

_________________
C4 Cactus Feel Edition 1.2 e-THP EAT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: pát 10. bře 2017 14:04:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak nějak bych očekával,že importér ví,co má v konfigurátoru. :D
Obrázek
Jinak vítej do rodiny 1.2 e-THP. ;) Já tak nějak věděl,že s tím automatem přijdou,když jsem auto loni objednával,protože jsem ho chtěl taky,ale grip control je pro mě užitečnější. :mrgreen: A v jaké barvě to budeš mít,nějaká doplňková výbava?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: pát 10. bře 2017 14:54:26 
Offline

Registrován: úte 07. bře 2017 23:39:55
Příspěvky: 16
Bydliště: Liberec
Dík za foto, takže nakonec tvar převodovky alá Peugeot 308. V jednom videjku na youtube jsem zahlédl rychlý záběr, kde byl tvar alá Peugeot 2008. Původně jsem chtěl barvu JELLY RED s vnitřkem Mica Jerry, ale po prohlídce v salonu vyhrála klasika, tedy žlutá HELLO YELLOOW bez příplatku ;) Samozřejmě nemůže chybět paket TECHNO za slušných 10 tisíc. Jen to čekání bude delší, normálně se čeká 3 měsíce, na tuhle novinku i déle :(

_________________
C4 Cactus Feel Edition 1.2 e-THP EAT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: pát 10. bře 2017 15:44:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Můžeš se mrknout i na novou C3. ;) Nám se líbila Jelly Red taky nebo bílá perleť,ta první se na Rip Curl nedělá,na druhé zase nebyl vidět ten polep,takže nakonec vyhrála prosklená střecha a olive braun. :D Teď hledám cestu,jak se dostat k tomuhle.
Obrázek

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: pát 10. bře 2017 17:01:11 
Offline

Registrován: úte 07. bře 2017 23:39:55
Příspěvky: 16
Bydliště: Liberec
C3 je plný internet i s automatem, takže se dá prohlížet, jen Cactus EAT 6 nikde. Ty prahy vypadají úžasně, ale taky se tam bude úžasně držet bordel ;) U nás hrál prim automat a tím pádem omezené edice. Prohlíželi jsme i edici ONE TONE, ale jednotné barvy se nějak k bodlině nehodí a ta výbava a cena, mno nač navigaci že ? Jinak jsem se zájmem pročetl tvé vysvětlení motorizace a taky mě překvapilo tankování N98. Našel jsem pěkný video od Chvaly, kde rozebírají s techniky motor 1.2 Puretech s turbem a popisují funkci.
Je to tedy náš motor 1.2 e-THP ?
https://www.youtube.com/watch?v=NHZrApVekXE

_________________
C4 Cactus Feel Edition 1.2 e-THP EAT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: pát 10. bře 2017 22:02:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak každý má jiné preference,co se týče výbavy nebo barvy,o tom žádná.Já bych si s ONE TONE taky nevybral,leda bílou,ale s černými plasty,na těch světlých je všechno vidět,zejména nějaká drobná nehoda. :? Jinak to nejsou celé prahy,ale pouze nalepovací doplňky a řekl bych,že se v nich bude možná držet bordel míň,než v Airbumbech. :idea:
http://www.musketiershop.com/?site=prod ... &show=info
K benzínu jsem na zahraničním fóru zjistil,že motor byl projektován na palivo E10,takže to doporučení pro některé bývalé země bude mít spíše souvislost s aditivací paliva,či způsobem ježdění,než s nekvalitou paliv obecně.Já jsem zkoušel i 100(Shell,Benzina)a auto mi přišlo tupější,než mnou aditivovanou BA 95 nebo BA 98 od ONO.Teď jsem získal při tankování služebního auta nějaké slevy u Shell,takže jsem tankoval podruhé Shell V-Power 95 a přidal k tomu ještě 2 panáky Wynn´s,jako obvykle.Ten motor co popisují u toho Peugeotu je ten samý co máme my,jen s vyšším výkonem.Ale buď bez obav,i těch 110 koní a 205 Nm s tím cvičí pěkně.Já jedu v dubnu už na druhou výměnu oleje v 5.500 km,první jsem dělal ve 2.500 km,už si zvykli,že mám poněkud nestandardní požadavky na údržbu. :D Na podzim pak bude standardní servisní prohlídka a pak vždy na jaře a podzim výměna olej,bez ohledu na nájezd km a samozřejmě na zimu a léto bude olej rozdílný. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: sob 11. bře 2017 16:44:43 
Offline

Registrován: úte 07. bře 2017 23:39:55
Příspěvky: 16
Bydliště: Liberec
3D samolepky jsou jak živý, já bych tipnul plasty a ono ejhle...
Co se týká Airbumpů viděl jsem docela objektivní pohled polského testera, který se nezabýval klasickými výtkami typu.....jééé ty zadní okna nemají stahovačky, ale praktičností typu - nemám kam odložit kafe (s tím musím souhlasit), ale hlavně poznamenal, že Airbumpy se hodně špiní a po umytí mají svislé čmouhy, co vypadají jak škrábance. Jaké s tím máš zkušenosti, zvlášť po zimě? Jinak prý auto nemá žádný respekt a všichni mu skákali pod kola a nedávali přednost :lol:
Já zatím beru benzín u Eurooilu aditivovaný Optimal 95E. a rád bych v tom pokračoval i s bodlinou.
Ještě by mě zajímal tvůj názor na lapače nečistot ano nebo ne? Svoji práci udělají, ale vzhledově to auto změní....

_________________
C4 Cactus Feel Edition 1.2 e-THP EAT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: sob 11. bře 2017 18:47:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Co se týče airbambů,tak je to plast a pozor na jeho ošetřování,výrobce zmiňuje nepoužívat nějaká leštidla nebo vosky!Samozřejmě v zimě to vypadá všelijak,na těch plastech ten bordel vynikne,ale když jsem prováděl jarní debordelizaci,tak jsem to vzal normálně na tlakovou myčku.Musel jsem použít mycí houbu,protože tlak samotný to nezvládl,ale bylo to stejné v podstatě ne celém autě,protože letos poměrně dlouho a hodně mrzlo,takže jsem 2 měsíce auto nemyl.Nicméně jsem po umytí žádné svislé šmouhy připomínající škrábance neměl.Ten testér to měl na černých airbumbech nebo byly jiné barvy?Co se týče benzínu,tak v tom můžeš klidně pokračovat,ale přidáním aditiva nic nepokazíš,řekl bych.Pod kola mi nikdo neskáče,spíš koukají cože to vedle nich zastavilo nebo se kolemjdoucí někdy nevěřícně koukají,ale na silnici si získáš rychle respekt.Jako pár zoufalců to při rozjezdu s křižovatky se svými 1.5-2 tunovými mastodonty vybavenými mocnými motory TDI zkoušelo,ale rychle pochopili,že tudy cesta nevede. :lol: Jen je dobré s těmito manévry nějakou dobu počkat,já jsem prvních 500 km jezdil na pohodu,v podstatě podle rádce,teď už se motor vrtí poněkud rychleji, :lol: ale samozřejmě až po ohřátí motoru. ;)
Zástěrky jsou dle mého soudu k ničemu,celé auto je oplastované,takže jejich využití je možná v tom,že se ti nebude tak rychle svinit bok vozu nebo nebudeš nahazovat auta jedoucí za tebou.Já bych si je na auto nedal,úplně to auto zabije a ve sněhu se to zalepí až k zemi. :?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: sob 11. bře 2017 21:39:34 
Offline

Registrován: úte 07. bře 2017 23:39:55
Příspěvky: 16
Bydliště: Liberec
Údajně takto vypadají po umytí. Takže udržovat pouze přípravkem na plasty. Já už se těším, až po zajetí vyzkouším tlačítko S na EAT6. Sice nejsem žádný závodník a jsem odkojen Škodou 120, ale jsem zvědavý, jak se změní charakteristika řazení ;)
Ještě se mi libí zadní difusor, ale uvidíme.
Jedna perlička - objednával jsem zároveň tažné zařízení a ptám se prodejkyně: ve standartu EAT6 je plnohodnotné náhradní kolo že? Ona: ano, je je umístěné pod autem Já: Opravdu? A nebude tam vadit to tažné? Ona: Já se zeptám techniků :lol:
Nakonec se neptala, škoda, mohla být sranda :lol:


Přílohy:
Airbump.jpg
Airbump.jpg [ 62.68 KiB | Zobrazeno 27989 krát ]

_________________
C4 Cactus Feel Edition 1.2 e-THP EAT6
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: sob 11. bře 2017 22:30:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Právě,že ne běžným přípravkem na plasty,tam je nějaká zmínka o tvrdnutí těch airbumbů.Jak se změní charakteristika řazení je vidět v tom videu,ale já si ji měním sám dle potřeby. :D Tedy já jezdím(až na vyjímky) v režimu sport, k velké nelibosti mé ženy. :lol: A na šáde rychle zapomeň,jinak karbon a problém. :? I když tenhle motor by s tím neměl mít takový problém,protože nemá EGR a v nízkých otáčkách pracuje v Atkinsonově cyklu. ;) A když zadní difuzor,tak také přední nájezd,jinak já si pro jistotu nahrál do navigace radary. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: čtv 04. kvě 2017 18:09:43 
Offline

Registrován: úte 07. bře 2017 23:39:55
Příspěvky: 16
Bydliště: Liberec
Tak po 2 měsících čekání připraven na značky a hurá do ulic zlobit TDI :D


Přílohy:
Poznámka: EAT6 v reálu
IMG_20170504_164204.jpg
IMG_20170504_164204.jpg [ 112.09 KiB | Zobrazeno 27306 krát ]
IMG_20170504_164251.jpg
IMG_20170504_164251.jpg [ 105.81 KiB | Zobrazeno 27306 krát ]

_________________
C4 Cactus Feel Edition 1.2 e-THP EAT6
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: čtv 04. kvě 2017 20:29:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No vida,tak po 2 měsících máš auto,já čekal 3 měsíce. :twisted: No s tím zlobením bych ,tak minimálně 2.500 km počkal, :idea: taky by motor mohl zlobit tebe. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: pát 05. kvě 2017 20:53:08 
Offline

Registrován: úte 07. bře 2017 23:39:55
Příspěvky: 16
Bydliště: Liberec
Do větší divočiny mě EAT6 nepustí, řadí naprosto plynule a kickdown určitě zkoušet nebudu (zatím) :D Při jízdě ze salonu mě dostal start-stop. Úplně jsem na něj zapomněl a na křižovatce si říkal: sakra automat a už to chcípá :lol: V nastavení jde vypnout a dokonce nastavení drží....další překvápko, kdy u jiných značek se musí vypínat S&S při každém novém startu. EAT6 při velmi pomalé jízdě stále drží 2 a na 1 přeřadí až když bodlina zastaví. Zato při dodržení limitu v obci nepřeřadí víc než za 3. Teď už jen vyvstávat frontu na registru, nasadit značky a testovat další funkce... ;)

_________________
C4 Cactus Feel Edition 1.2 e-THP EAT6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: sob 06. kvě 2017 1:38:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jen malý postřeh,stop/start to nedrží jak píšeš a musíš ho deaktivovat také po každém startu,zřejmě ještě motor a ostatní systémy ještě nebyly ready,takže se neaktivoval-viz. návod. ;) Pokud myslíš limitem 50km/h,tak je 3 v naprostém pořádku,4 řadím pouze při jízdě po rovince na "bubláka" .Tož ať ti to běhá a jsi spokojen jako já. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus EAT6
PříspěvekNapsal: ned 07. kvě 2017 18:53:07 
Offline

Registrován: úte 07. bře 2017 23:39:55
Příspěvky: 16
Bydliště: Liberec
Pravdu díš....opravdu start-stop nutno vypínat při každém delším vypnutí. Jaký máš na něj názor? A ještě mám dotaz, jak používáš tempomat? Já přepnu na cruise a podle návodu stačí zmáčknout memory, vybrat rychlost a jedem... ale já musím nejdřív zmáčknout + nebo - nahodit nějakou rychlost a pak teprv funguje memory a výběr rychlostí.

_________________
C4 Cactus Feel Edition 1.2 e-THP EAT6


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz