Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
Právě je čtv 28. lis 2024 23:58:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: úte 22. pro 2015 10:35:08 
Offline

Registrován: úte 22. pro 2015 10:31:27
Příspěvky: 1
Ctěl bych se taky stát majitelem C3 picasso a potřeboval bych vědět jak se toto auto rychle ohřívá a topí.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: pát 23. zář 2016 21:14:01 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Okamžite.

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: pát 23. zář 2016 21:32:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
to je dotaz jak svin
je to benzinak jak se asi muze ohrivat ? lepe jak naftak
navic by to melo mit elektrickou vodni pumpu takze do okruhu se voda dostane az je skutecne tepla (do topeni okamzite MAX je tam elektricky prihrev)

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: úte 24. led 2017 18:34:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. srp 2010 22:03:49
Příspěvky: 95
Dnes jsem zkoušel:
Okolní teplota -9°C: 2km jízdy ve městě a z ventilace šel teplý (vlažný) vzduch. 5km a zhasla indikace studeného motoru.
Okolní teplota -6°C: 3km a zhasla indikace studeného motoru.

_________________
Sněhobílý Citroen C3 Picasso 1,4VTi SX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 26. led 2017 17:53:38 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Indikácia teploty motora zhasne pri zohriatí na 40 stupňov. Mám to odmerané.

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: pon 30. led 2017 18:07:37 
Offline

Registrován: pon 04. črc 2016 13:17:53
Příspěvky: 5
Ta indikace studeného motoru je nějaký "nadstandard"? Protože u mého vozu (1.6 VTi, Exclusive, rok výroby 2015) nic takového neukazuje, i v současných mrazech.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: pon 30. led 2017 18:53:51 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Ja na sledovanie teploty motora používam aplikáciu Torque na mobile. Na obrázku čo som sem dal, je okrem iných údajov zobrazená aj teplota vody v mojom motore po najazdení cca. 30 km v meste. Čudujem sa jednej veci a to, že teplota sa pohybuje okolo 100 stupňov po zaparkovaní a pri plynulej jazde okolo 97 stupňov. Pritom vonku je -5. Je to normálne?
http://i67.tinypic.com/t810go.png

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: úte 31. led 2017 13:02:19 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 185
Ani pri mojom motore nemám žiadnu kontrolku studeného motora

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: úte 31. led 2017 19:39:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Slavo3 píše:
Ja na sledovanie teploty motora používam aplikáciu Torque na mobile. Na obrázku čo som sem dal, je okrem iných údajov zobrazená aj teplota vody v mojom motore po najazdení cca. 30 km v meste. Čudujem sa jednej veci a to, že teplota sa pohybuje okolo 100 stupňov po zaparkovaní a pri plynulej jazde okolo 97 stupňov. Pritom vonku je -5. Je to normálne?
http://i67.tinypic.com/t810go.png

Myslíš bezprostředně po zaparkování a zhasnutí motoru?Pokud ano,tak je to normální,bo přestane fungovat čerpadlo,případně ventilátor,takže dojde ke krátkodobému zvýšení teploty. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: úte 31. led 2017 21:51:43 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Toto je stav teploty urobený ešte za chodu motora. V motore môže byť teplota aj nad 100 stupňov a voda nevrie, pretože je to tlakovo uzavretý okruh. Ale aj tak je to závratné číslo pri bežnej prevádzke a ešte pri vonkajších mínusových teplotách. Slzí mi chladič, tak možno je to tým. Budem ho v najbližších dňoch meniť a idem si inštalovať budík na palubovku. Bude to vyzerať asi takto:
http://tinypic.com/r/27xeyxk/9

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 20. pro 2018 12:55:45 
Offline

Registrován: pon 26. říj 2009 17:53:06
Příspěvky: 25
V prvych rokoch vyroby bola skutocne kontrolka studeneho motora. Neviem do kedy, ale od urcitej doby s tym prestali (nechapem co to bol za napad - asi "uspora"). Teplomer auto samozrejme nema.

VTicka maju obecne dost vysoko pracovnu teplotu - nastavena na 100C. Xantie mali prevadzkovu 80, ale tito asi honia efektivitu, tak ficia na 100C. Tym padom akykolvek problem, ale vacsia zataz v lete = prehriatie motora.

Ohrev vzduchu - na picasse z 2009 je uz skutocne pomaly nabeh kurenia, z mojho pohladu to trva fakt neumerne dlho kym sa interier vyhreje (kludne 20km + ). Manualna klima. Na picasse z 2016 (dvojzonova) ma kurenie brutalne rychlejsi nabeh - 3-4 km a je zjavne citit ze to kuri (teply vzduch).

Nasiel niekto hadice k radiatoru kurenia v motorovom priestore? Nasiel niekto nejaky uhol kde ich vidno bez demontaze polky auta? Rad by som zmeral teplotu na tychto hadiciach a pod auto sa mi velmi nechce. Z motoroveho priestoru nevidim nic.

_________________
C3 Picasso 1.4 VTi, 2009, 220 000km, SX, paket cestovani... (5,8/100)
C4 1.6 VTi, 2014, 102 000km, Collection


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: topeni 1.4VTi - 1.6 VTi
PříspěvekNapsal: sob 11. kvě 2019 23:02:47 
Offline

Registrován: pon 26. říj 2009 17:53:06
Příspěvky: 25
Problem s pomalym nabehom kurenia/mizernym kurenim v picasse z 2009 vyrieseny. Problem bol vo vymenniku - uz nemal potrebnu efektivitu.

Priznaky obecne: spotreba dlhodobo bez zmeny (zima/leto) = termostat funguje ako ma. Auto sa nikdy neprehrialo = vodna pumpa funguje ako ma, system zjavne priepustny. V aute nikdy nebol pouzity ziaden upchavac, alebo precistovac chladiacej sustavy, takze hadice mozeme tiez vylucit. Jedine co zostalo bol teda vymennik kurenia.

Vraj existuje nejaky gynekologicky pristup ako sa dostat k vymenniku bez toho, aby sla palubovka von. Nejak okolo pedalov... V servise mi vymenik vymenili asi za 1,5 hodiny.

Bacha na odvzdusnenie celeho systemu - borci to sice nejak odvzdusnili, ale az po asi 2 dnoch (kopce, zakruty atd.) sa auto fakt odvzdusnilo a zacalo kurit jak za mladi. Od vtedy kuri bez problemov, staci fakt par kilakov a je tam teplo (aj v zime :-))) ).

_________________
C3 Picasso 1.4 VTi, 2009, 220 000km, SX, paket cestovani... (5,8/100)
C4 1.6 VTi, 2014, 102 000km, Collection


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz