Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Engine management system faulty
Právě je stř 27. lis 2024 1:38:32

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: stř 11. led 2017 21:15:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Já nebyl ve "značkovém" servisu, ale v "obyčejném" servisu. A ty ceny cos sem dal nejsou za ŘJ motoru, už jenom podle kódů. Kód mojí ŘJ je 1943 W8. Nevím proč, ale na těch citroeňáckých stránkách to nazývají "počítač zapalování vstřikování"
Příloha:
řídící jednotka.jpg
řídící jednotka.jpg [ 129.09 KiB | Zobrazeno 12664 krát ]


... tak jsem se konečně donutil na těch stránkách pořádně zaregistrovat...
Příloha:
ŘJ.jpg
ŘJ.jpg [ 70.09 KiB | Zobrazeno 12662 krát ]

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: stř 11. led 2017 23:58:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Po pravdě,mně ta cena přišla poněkud divná,ale teď už je jasno,jednalo se o BSI. :D Jinak jsem si hned myslel,že jsi byl u nějakých kovářů a podkovářů,má dcera utrpěla stejnou zkušenost,také jí tvrdili,že problém s trvale běžícím kabinovým ventilátorem vyřeší pouze modul za 4.500,-Kč,který v Citroenu stojí 3000,-Kč,tady na fóru 1.200,- Kč a ve finále se dá opravit výměnou tranzistoru za 70,-Kč. :mrgreen:
Vidíš sám,že ta cena je poněkud jiná než ti řekli a to se ještě zeptej schválně v místním e-shopu.Ze všeho nejdřív bych ovšem zajel do solidního značkového servisu,aby jsi opravdu věděl,zda je to jednotkou nebo "jen" svazkem instalace,který dle mého skromného soudu nebude v nejlepší kondici. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2017 11:30:10 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
Zdravím z Opatovic n/L. Také jsem měl 1.6HDi 80kW.Taky jsem do něj nasypal skoro 50tis.Hlášky všemožné,karbon,propálené písty,spojka a já nevím co všechno.Od září jezdím výhradně Priusem.Citroen šel z baráku po poslední hlášce s váhou vzduchu.A to moje paní byla celou dobu proti koupě jiného auta.Věřte,že jsme Picassa měl tři.Jako rodinné auto v pohodě a super.Ale bát se vyjet na dovolenou nebo na nákup a čekat co bude,kdy co pípne.Tak to už ani v sebeobraně.Dokoce jsem se díval po Cactusu,ale když jsem viděl,co to je za plechovku,tak jsem usoudil,že Citroen nadobro opustím. JInak všem z mého i vzdáleného okolí mohu doporučit servis v Pardubicích.Nikoliv ovšem značkový.Už jsem zde o něm psal. Hoši se starali velmi vzorně a se závadami,které Picasso vyplivlo každých 6 týdnů neměli nic společného.Já vím,možná tak půl roku a všechny potencionální závady by se odstranily,ale už jsem to fakt dále nepokoušel.Jsou specialisté na vstřiky.Po opravě a částečné repasi motůrek běhal jak o život,ale to je jen část odstraněného problému.
Přeji pevné nervy,protože já se jich právě prodejem Picassa zbavil.

Jinak tu závadu spíše vidím na pojistkovou skříň,já měl něco podbného,hlášek na 3 stránky.
Hodně štěstí.

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2017 12:04:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak předně kolega má 1.6 THP,nikoliv chrochtu. :D Jinak já měl C4P taky a až na úbytek olej(to je ovšem jiný příběh) jsem s autem po dobu 3 let žádný problém neměl,mimo jiné nás 4 x dovezlo do Itálie a 1 x na Usedom,celkem nějakých 50.000 km. ;)
Co se týče Cactusu,tak proč plechovka? :roll: Pokud ho porovnám s odpovídajícími modely jiných značek,tak si rozhodně špatně nevede,ba dokonce je v mnoha ohledech převyšuje,záleží na tom,co kdo od daného vozu požaduje a nepíši to rozhodně proto,že jsem si ho nakonec vybral. ;) Auto splňuje přesně to,co jsem chtěl,problémy neočekávám a pokud by snad nějaké byly,tak na auto je záruka 5 let,takže no problema. :lol:
Jinak ještě před tím,než jsem se rozhodl pro poněkud menší auto než je C4P,tak jsem pokukoval po Versu,ale nakonec jsem to odpískal,protože už zkrátka tak velké auto nepotřebujeme a když jsem se porozhlédl po toyotě fóru,tak jsem zjistil,že se tam mnohdy potýkají s podobnými problémy jako někteří tady. :D
Nejtragičtější ovšem je,když si někdo koupí ojetinu,která má za sebou bůhví co,objela 10 x zeměkouli a pak se diví,že má problém.
Nu a nakonec to ještě vydává za nějaký reprezentativní vzorek spolehlivosti vozu nebo značky,to myslím obecně,nikoliv směrem k tobě,ani nevím zda jsi měl citroena od nova či nikoliv.
Takže ať jsi s Priusem stejně tak spokojen,jako mnozí zde s Citroenem. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2017 15:56:07 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
já vím,že sis jej koupil:-) Sledoval jsem diskuzi zde,když jsi popisoval objednání i převzetí. Ano,mel jsem C4P od nova.Ale to byl benzín 1.8. Tam jsem řešil jedinou reklamaci se zapalovací lištou a čidlem tlaku oleje.Jinak v pohodě.Já chci jen podotknout,že C4P pokud má najeto kolem zeměkoule,tak jde se spolehlivosti do kytek.
Stejně jako koncernová embéčka. Víš,moje žena prohlásila.Ano,vyměníme auto za auto narvané elektronikou,ale od výrobce,který to skutečně umí.A tím Toyota a konkrétně Prius je. Svezení v |C4P je super,ale.....
Cactus je krásné auto,to opravdu je,ale mě osobně by nevyhovovalo.Osobně se mi velmi líbí. Co se týče ostatních typů Toyot,tak je to o tom,že se lidé v autech vrtají,servisují v garáži a pak nadělají vic škody než užitku.
Přeji ti hodně krásných chvil a kilometrů s tvým Cactusem. A zcela vážně..je to fakt krásné auto.
zdravím

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2017 17:40:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tvůj post jen potvrzuje to jsem napsal,první C4P jsi měl od nova a bez problémů,zato druhý ropák,no co k tomu říct. :D Priuse máš od nova,bo cena je docela raketa nebo ojetinu?Japonci se vždycky vyznačovali(až na vyjímky)kvalitou,ale pravověrní příznivci už dnes tvrdí,že to také není co to bývalo,hlavně po přesunu výroby některých modelů do Evropy,včetně náhradních dílů.Hodně jsou dnes v kurzu třeba Mazdy nebo Hondy,tím nechci říct,že Toyota nebo Mitsubishi je špatné auto,ovšem ty ceny,to je maso.Srovnávat Cactuse s Priusem ani nejde,je to úplně jiná kategorie,ale hlavně jsem chtěl auto byť menší,tak s vyšším posezem a aby to nevypadalo jako nekoplé cosi. :D
A když už jsem šel po 30 letech do nového,tak jsem opravdu prolezl kdeco,od Hyundai iX 20,přess Kiu Venga,Opla Merivu ,ale i třeba Mitsu ASX a nakonec jsem stejně zase skončil u Citroenu. :P První 3 jsou menší než Cactus a pokud bych chtěl srovnatelnou výbavu,tak dražší a to o dost,ASX má zase mikroskopický kufr a hlavně nemám tuctovku.A jen malinký dodatek ke škůdce,zrovna teď nám za našeho velkého řevu sebrali Fab Com II 1.4 16 V,protože má dle panstva hodně(426.000 km) najeto,ovšem bez problémů. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: čtv 12. led 2017 22:35:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Mám v plánu to odvézt do značkového servisu, zřejmě to bude opět Carling v Brně, ale než se tak stane, tak musím našetřit kačky na tu nejhorší možnou variantu... :roll:

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2017 11:57:59 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
Já jsem Mitsu Lancer měl.O ASX jsme taky uvažovali.Lancer byl skvělý co se podvozku týče.Škůdka ve starém provedení dobrá.ale nové nevím nevím.
Prius je dovezený ze salonu v Curychu s veškerou historií. Kdo se s tímto autem nesvezl,nepochopí. Ukrutně se mi nelíbilo,ale ta technika je super. Co se týče kvality Yarisu,které je vyráběno ve Španělsku,tak tam je trošku problém.To samé je Outlender vyrobený ve Španělsku a v Japonsku.Diametrální rozdíl.
Jinak Cactus má skvělý benzínový motor.

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2017 13:28:57 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
to Kodlik:

Já bych to doporučil...zkus servis Ústí nad Orlicí.Já vím,je to daleko,ale jsou tam opravdu šikovní hoši.Vede to nějaký p.Barna. Pokud je auto pojízdné,tak bych to tak udělal.Vlakem se domů dostaneš z Ústí v pohodě.Přeju hodně štěstí.

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 13. led 2017 18:09:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Vlastík píše:
Já jsem Mitsu Lancer měl.O ASX jsme taky uvažovali.Lancer byl skvělý co se podvozku týče.Škůdka ve starém provedení dobrá.ale nové nevím nevím.
Prius je dovezený ze salonu v Curychu s veškerou historií. Kdo se s tímto autem nesvezl,nepochopí. Ukrutně se mi nelíbilo,ale ta technika je super. Co se týče kvality Yarisu,které je vyráběno ve Španělsku,tak tam je trošku problém.To samé je Outlender vyrobený ve Španělsku a v Japonsku.Diametrální rozdíl.
Jinak Cactus má skvělý benzínový motor.

Tak "Hrdina made in Japan" se vyrábí ve Španělsku? :shock: To jsou mi tedy věci,ale jinak je to přesně to,co popisují třeba hondaři,auto vyrobené v Anglii prý není to samé co vyrobené v Japonsku.U ASX bylo tuším "Ochránce made Japan" a to u nového jaksi zmizelo. :D
Jinak k tomu Priusu,mně se nelíbil nikdy a ten nový už vůbec ne,ale nechtěl jsem to napsat takhle natvrdo,abych neurazil. :P Jediné auto od Toyoty co se mi jakž takž líbí je Verso,tedy až na ta zadní čirá světla.Co se týče Cactusu,tak ta přeplňovaná 1.2 se jeví zatím dobře,ale co je naprosto bez chyby,jsou přední sedačky,manželka dokonce tvrdí,že se jí tam sedí lépe než v C4P. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pon 16. led 2017 9:18:19 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
Nene,Yaris se vyrábí ve Španělsku.ASX v Japonsku. Prius není hezké auto.Jak říkám,mě se taky nelíbil.Já jsem spíš na tu techniku a ta je špičková. Prius se hodně zlepšil v designu vnitřního prostoru.Toyota vůbec začala dělat hodně extravagantní design.Jen C-HR je fakt ujetina:-) Ale bohužel se v ní skrývá špičková technika.
Cactus se taky nelíbí každému a jsi na něj hrdý.Já osobně říkám,že Cactus je hodně povedené auto po stránce designu.
Jeden technik z Tsusho Toyota říkal,že by japonci měli dělat svá auta s francouzským designem.A má pravdu předsedo.:-)

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2017 18:04:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Tak snad už mám po problémech. Čirou náhodou jsem se dozvěděl o servisu tady "kousek" od nás, který se specializuje na Citroeny (Seacon Service, Blížkovice). Domluva s chlapama tam sice katastrofální, o čemž svědčí i jedna jediná recenze na firmy.cz (nejsem autorem), ale asi tomu trošku i rozumí. Sice naznali, že problém byl v řídící jednotce, někde v ukostření tý lambdy, ale šlo to nějak, možná radši ani nechci vědět jak, opravit, takže lambda začala fakčit (komunikovat s ŘJ) a ŘJ nebylo potřeba měnit. Oprava 2.500,- (7 hodin práce po 3 stovkách + daň).

Hned druhý den jsem zajel na technickou a Citrouš prošel takřka bez ztráty kytičky, no, závady si spíš vymysleli, tak říkajíc vycucali z prstu, aby tam prej aspoň něco bylo... :roll:
1) netěsnost tlumiče - pravda, na levém zadním tlumiči jsem měl sesunutou prachovku, tak dejme tomu :lol:
2) netěsnost výfukového vedení - a to už je ta vyložené vymyšlená. Když technik vlezl pod auto, tak prohlásil něco v tom smyslu, že spodek vypadá slušně.

Docela mě ten technik překvapil, když ty papíry předával druhému technikovi, kterej to pak ťukal do počítače a při tom ťukání mu říká, ale tenhle kód je... dál už jsem nerozuměl, a ten první mu na to povídá: "Vždyť je to jedno, něco tam napiš." :o

Ale docela mě na technické překvapila ruční (el.) brzda. Viděl jsem poprvé, že by po zatažení auto vyletělo z těch válců :shock: Nikdy před tím jsem ale auto s el. ruční brzdou neměl a na technické v akci ani neviděl...

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: úte 14. úno 2017 18:28:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Říkám to pořád,problém není v autě,ale v servisu,který neví která bije.Tak hlavně,že auto fachčí.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz