Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Za jízdy chcípl motor + diagnostika
Právě je sob 23. lis 2024 10:44:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Za jízdy chcípl motor + diagnostika
PříspěvekNapsal: čtv 13. říj 2016 13:04:30 
Offline

Registrován: čtv 13. říj 2016 12:55:39
Příspěvky: 21
Ahoj všem,ráno si takhle frčím do práce a najednou jako by mi došla nafta,v nádrži cca 50 L,nechal jsem cca 5 minut stát a zas naskočil asi tak na 3 vteřiny,po hodině to samý,zas asi 3 vteřiny a dost,rozsvítila se porucha motoru,stalo se mi to asi ve 3 ráno,tak jsem auto odtavil a odpoledne pro ně jel,na brnk chytlo ale zas asi na 3 vrteřiny,jakoby tam nešla nafta,po napíchnutí na diagnostiku se objevily tyto chyby.

signál tokoměru
napájecí napětí palivového čerpadla
vada otáček motoru
sledování vysokého tlaku paliva
kodovaný imobilizér

někdo prosím nějaký nápad od kud začít,budu vděčný za každou radu
motor 2,0 hdi 66 Kw r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 15. říj 2016 22:51:52 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:26:05
Příspěvky: 146
Zdravím,
viděl bych to na podávací čerpadlo v nádrži.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 23. říj 2016 18:15:55 
Offline

Registrován: čtv 13. říj 2016 12:55:39
Příspěvky: 21
Tak problém vyřešem,opravdu to bylo podávací čerpadlo,už zas frčí tak jak má


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. led 2017 22:24:16 
Offline

Registrován: úte 16. dub 2013 22:52:53
Příspěvky: 13
Zdarec

Dnes -18 pri 130kmh na dialnici mi cuklo auto zablikal a zahucal ENGINE FAULT a ked som vyslapol spojku sam skapal motor, asi po 200m metroch som ho nahodil ze aspon zleziem z dialnice ale vcelku tahal tak som siel adalej..... Po 5km sa to zopakovali pri 130kmh. Odvtedy som siel 100kou max a vsetko bolo ok. Podarilo sa mi vybavit cez mnoho známych poobede v sobotu diagnostiku.

vyhodila chyby: /necitujem uplne presne/ 1. slaby tlak na rampe a 2 netesnost palivového systemu

Tankujem iba Slovnaft EVO DIESEL co by mal byt do -40 a citrom na 113tis.

zhodli sme sa na tom ze mi to niekde aj tak vymrzlo, tak vymazal chyby s tym ze nech to skusim nasimulovat, netrvalo dlho a ked sa sa chcel na trojke odrazit hodilo chybu a vyplo. Opat sme to zresetovali s tym ze auto musi na chvilku do garaze a potom doma vymenit filter.

v garazi bolo cca 2 hodky, cestou domov 170km som siel velmi opatrne s plynom az do 130kmh a nebol ziadny problem, najmensia teplota cca -12. po 140km po dialnici som schadzal, vyhodil som kvalt a brzdil, ked som podradil opat hodilo chybu ale donutil som ho neskapat na trojke, tak sa iba prepol do núdzového stavu.


Otazka, opravim to Filtrom, ktory nebol meneni 50tis a mozno viac, alebo mam za tym hladat bud dodvacie z nadrze alebo vysokotlake?

vdaka za napovedy

_________________
2008 1,6HDi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 18:43:29 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:26:05
Příspěvky: 146
Zdravím,
1. Motor zhasne, skape, nebo chcípne pes, nebo kočka.
2. Ty máš 1.6hdi. Ten motor neznám, ale myslím si, že v palivové soustavě máš vodu (přesně takto se to projevuje). S největší pravděpodobností na sítku v nádrži.

Zkus nějaký čistič palivové soustavy dát do nádrže, ale dle mého to nepomůže. Bezpečně pomůže jediná věc - demontáž sání z palivové nádrže a následně jeho vyčištění.

Jinak pokud Ti to dělá až při -18°C tak to je zatím v pohodě, ale věz, bude se to zhoršovat.


Naposledy upravil picasso dne ned 08. led 2017 18:50:45, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 18:48:54 
Offline

Registrován: úte 16. dub 2013 22:52:53
Příspěvky: 13
Idem vymenit filter, uvidim co bude dalej, dikes, teraz jazdim na núdzovom rezime.

Vycistit cerpadlo, znamena zhodit nadrz?

_________________
2008 1,6HDi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 18:54:36 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:26:05
Příspěvky: 146
Zdravím,
Vyčistit (vyměnit) čerpadlo = demontovat nádrž.

Vyměnit filtr Ti z největší pravděpodobností nepomůže, ale neuškodí to.
Co znamená nouzový režim pro jízdu?


Naposledy upravil picasso dne ned 08. led 2017 22:26:41, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 18:57:47 
Offline

Registrován: úte 16. dub 2013 22:52:53
Příspěvky: 13
svieti mi engine fault a auto netaha, citim to v kopci

_________________
2008 1,6HDi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 19:06:58 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:26:05
Příspěvky: 146
Pokud nebudeš auto přetěžovat tak ti tato hláška zmizí sama (po asi 10 - 20 startech, nebo ujetí cca 50km), pokud se závada neobjeví v této době znova.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 20:45:05 
Offline

Registrován: úte 16. dub 2013 22:52:53
Příspěvky: 13
zaraza ma, ale ako sa tam ta voda dostala, tankujem iba Slovnaft Evo, co je vraj do minus40, v lete som daval i letne aditivim navyse VIF, teraz som si prikupil radsej aj zimnu.

co je to za prípravok co ma pomoct zbavit sa vody, resp. ako sa to vola?


dik

_________________
2008 1,6HDi


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. led 2017 22:24:56 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 19:26:05
Příspěvky: 146
Zdravím,
nevím co bych Ti měl doporučit za přípravek, vždy a na delší dobu pomáhá jen demontáž a vyčištění sítka.
Pokud by jsi si byl jistý kvalitní naftou, sítko vytáhni nebo udělej do něj díru a máš s vodou pokoj navždy. Tuto úprava však důrazně nedoporučuji.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz