Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Novy Cactus
Právě je stř 27. lis 2024 1:23:05

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Prosím, klikněte pro zobrazení pravidel fóra



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 201 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: úte 13. pro 2016 21:48:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No něco v tom smyslu psali v nějakém testu,ale buď nikdy 8V neslyšeli nebo mají velkou představivost. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 18:54:46 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Drobná otázka na benzínové motory, aký benzín tankujete? Myslím ten 110k motor. Ja dávam 99 až 100 oktánový benzín, podľa odporúčania predajcu. Teda, predajca mi povedal 98, lenže ja neviem či ten benzín sa už nevyrába alebo čo, nikde ho neviem nájsť...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 19:29:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Na víčku nádrže je přeškrtnutá BA 95 a povolená BA 98/100. Já poprvé natankoval BA 95,protože jsem si toho nevšiml,pak jsem tankoval na Benzině Vervu 100 a následně 2 x u ONO BA 98.Když jsem pátral,proč je zakázaná BA 95,tak se mi dostalo odpovědi,že se jsou ve východním bloku nekvalitní paliva.Konkrétně takto byly vyhodnoceny ČR,Slovensko,Maďarsko a Chorvatsko,překvapivě tam není uvedeno Polsko a bylo to uvedeno v praxi proto,že si někteří majitelé ztěžovali na cukání motoru bezprostředně po startu,ovšem i ti,co mají nepřeplňovaný motor 1.2 PureTech,kde je nadále BA 95 povolen. Můj zcela soukromý názor je,že jde výrobci spíše o aditivaci než o oktany,což já v případě běžné BA 95 dělám už nějaký ten pátek,protože ta není z výroby aditivovaná,jako prémiová paliva.Dnes má aditivovanou BA 95 MOL nebo Shell,ten ovšem V-Power,OMW má 98 a 100 MaxMotion. ONO aditivované palivo nemá,takže pokud tankuji tam,vždy aditivuji a vyjde to mnohem levněji,než kupovat drahá prémiová paliva.O cenu ani tak nejde,ale když si aditivuji sám,tak vím co a kolik jsem tam aditiva dal.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 21:09:14 
Offline

Registrován: úte 24. lis 2009 21:20:05
Příspěvky: 185
Ja mám to isté, hoci auto je vyrobené pred koncom roku 2015, ale kúpene vo februari 2016 odkedy platí ta blbosť...tiež som sa rozprával vo viacerých predajňach citroen i peugeot a celkovo mi vyšlo to, aby sa netankovalo to najlacnejšie palivo, čiže ta 95, ale drahšie a lepšie, ale mi bolo povedané keď budem tankovať aditivovanú 95, napr maxxmotiin 95, alebo shell v powe 95, tak žiadne problém, lebo ten má viac oktánov, najhoršie je keď sa natankuje len klasická 95 ktorá ma naozaj ledva 95 oktánov, potom motor ide hrozne, napr raz so natankoval na lukoil, no hroza, auto nešlo a vyššia spotreba....a celkovo na SVK nie je nikde klasicka 98, čiže asi najlacnejšia je 99evo na slovnafte, alebo nejake ine benzinky, kde je 100 oktan benzin ako napr TaM Autohof, ale ta ma slabu sieť....ja robím tak, že stále davam VIF aditivum a kazdú tretiu nádrž dám 100 oktán benzín, inak stále 95 a zatiaľ 25 tis km bez závad, tak uvidíme

A nejake info http://www.planete-citroen.com/forum/sh ... p?t=183112

_________________
Citroen c3 picasso 1.2 110 puretech


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: sob 31. pro 2016 1:17:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Běžnou BA 95 bez přidání aditiv jsem netankoval ani nepamatuji,takže neumím posoudit,nicméně prémiová BA 95 V-Power Nitro,žádné oktany navíc nemá,pouze je aditivovaná a ještě loni,se do prémiových paliv nepřimíchával ethanol,což už dnes ale neplatí. :evil:
Jinak někdy v roce 2015 se dělal v ČR dosti obsáhlý test benzínů jak běžných,tak prémiových a Shell dopadl v obou kategoriích docela bledě.Moje zkušenost je taková,že jak předchozí 1.6 VTI,tak současný 1.2 e-THP nebyl z ze 100 oktanového benzínu nijak nadšen,dokonce jsem v obou případech zaznamenal o něco vyšší spotřebu.Stejnou zkušenost mám i u služebního auta,kde pokud natankuji u Shell BA 95 V-Power,tak je auto proti běžné BA 95 živější a má i menší spotřebu,v případě BA 100 se projevuje stejně jako mé 2 vozy.Jinak tankovat BA 95 a občas nalít do nádrže BA 100 je prakticky o ničem,aditiva obsažená v prémiových palivech nestačí svou práci udělat a pokud je motor stavěn na BA 95,jak se píše v té diskuzi na francouzském fóru,tak je ten vysokooktanový benzín spíše na škodu,tzn. že jsou to vyhozené peníze.Mnohem větší parádu nadělám s běžným palivem BA 95 nebo 98 a vlastní aditivací,já používám Wynn´s a jsem nadmíru spokojen. ;)
Pokud nemáte na Slovensku 98,tak bych se nebál běžné 95 s vlastní aditivací,případně prémiovou 95 MaxMotion,V-Power nebo MOL.
Také je třeba vzít v potaz jednotlivé čerpací stanice,záleží na výtoči či poctivosti té které stanice.Svého času šly zvěsti o nekvalitě paliv ONO,což se ukázalo jako pustý nesmyl a já za x let tankování jejich paliva nikdy problém neměl.A pokud jedu tankovat 98 do Chlumce,tak pokaždé čekám ve frontě ,protože Němci tam jezdí tankovat jako diví a ještě si berou tak 2 kanystry s sebou. :D To samé platí u nás v UL,ovšem tam mají pouze BA 95. :oops:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: sob 31. pro 2016 10:56:38 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Tak dík za postrehy, budem teda tankovať 95 s aditívom. Mne bolo fakt povedané že mám tankovať ten drahší kvôli tomu že na sk nie je kvalitné palivo, ale že ak pôjdem do Rakúska napr tak v pohode môžem. Mi spadla pri tom sanka, som si myslel že žartuje :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: sob 31. pro 2016 13:00:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...tak tak,konečně to i tady zaznělo ,,,ONO,,, já tam již dlouhá leta ,,,pokud sem tam vyschne můj soukromej vrt :lol: od známeho ,,,jezdím a zatím jsem z žádným z mejch autí problém neměl,ano vždy dávám aditivum, ale kolem sebe mám kolegy co pořád nevěří a dají na kecy jiných že třeba Shell má nejlepší paliva,Benzina je hned po ní atd.... ,,,radši tu Benzinu,když už,,, a mohu říct že spolu se mnou v řadě tam stojí sakra drahá fára než mám třeba já - Mercedes-BMW-Audi-Jaguar a jiné autí nejsou to jenom náhodní kolem jedoucí ale i stálí které pootkávám,mám pocit že když se tam tak točí palivo je to lepší než někde zapadlá benzina kde si kolemjedoucí zajdou jenom na kafe,vyčůrat se a koupit si bagetu. :lol:
Nedělám reklamu a je mně jedno kdo kde si tankuje ale kolikrát vydím jak jsou ,,,i mí kolegove,,, zaslepeni starým názorem a vydiny kvalitou třeba Shellu a jiných benzinek...

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: sob 31. pro 2016 14:26:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Quintes: Mně to překvapilo taky,i když se samozřejmě může stát,že někde natankuješ nějakou srágoru a vůbec to nemusí být u neznačkové pumpy. Ten test byl ale velice zajímavý a ten Full Save od mušle dopadl přímo tragicky,také šly svého času zkazky o tom, že LukOil má v palivech vysoký obsah síry,ale co je na tom pravdy netuším a v ČR už skončil.
Jinak tady si můžeš o palivech něco počíst. http://adam.cas.sk/clanky/16242/exkluzi ... padol.html
A přidám ještě test vysokooktanových paliv v ČR.


Přílohy:
4.jpg
4.jpg [ 128.01 KiB | Zobrazeno 19216 krát ]
3.jpg
3.jpg [ 124.94 KiB | Zobrazeno 19216 krát ]
2.jpg
2.jpg [ 124.19 KiB | Zobrazeno 19216 krát ]
1.jpg
1.jpg [ 133.13 KiB | Zobrazeno 19216 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: ned 01. led 2017 20:39:41 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Problém je, že som nikde nenašiel 98, či dokonca 95 s aditivom. Asi si začnem liať aditívum sám.

Teraz mimo tému benzín:

https://postimg.org/image/xhs5cgco9/

Dosť často používam tempomat, aj v meste, radím pri rýchlostiach 30, 50, 70. Auto má 2300 km, možno to ešte pôjde dole.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: ned 01. led 2017 23:57:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Aditivovat sám je také mnohem lepší,víš co a kolik toho dáváš,píšu to pořád dokola. :D Jinak tu spotřebu máš nějak malou,já měl prvních 500 km,kdy jsem jezdil pouze okresky a nechtěl motor moc vytáčet spotřebu 5,7,teď když se ochladilo a už se s tím moc nepářu,tak 6.8. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 9:46:51 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Tiež sa tomu čudujem, možno to bude tým 100 oktánovým benzínom. Ale, radím ako si auto pýta, ale sem tam mu aj dám riadne zabrať, no a používam ten tempomat.. A to ho mám krátko, čiže, čisto zimné obdobie... A používam zatiaľ eco režim.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 11:46:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Benzínem to nebude,ten jsem měl taky.Nápovědou se neřídím a stop/start vypínám ihned po startu,bo jejich používání je nejlepší cestou k problémům. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: pon 02. led 2017 19:43:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ještě k té spotřebě,uvědomil jsem si,že už nějakou dobu taky jezdím s příčníky a nosiči lyží,takže té spotřebě se není co divit. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: úte 03. led 2017 17:53:18 
Offline

Registrován: úte 05. srp 2014 18:26:39
Příspěvky: 59
Takže, bude to benzínom... Natankoval som klasickú 95, a spotreba je teraz 6,8 :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Novy Cactus
PříspěvekNapsal: úte 03. led 2017 18:15:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jakože ti udělala BA 95 rozdíl 1.3 l proti BA 100? :lol: Neblázni,i kdybys nalil tu BA 95 bez aditiv,tak to takový rozdíl neudělá,sáhni si do svědomí,kde jsi se nechal unést zátahem motoru nebo se prostě jen ochladilo,já už mám tuhle spotřebu (6.8) nějaký měsíc a půl,bez ohledu na to,jestli natankuji 95 nebo 98.Ale dnes jsem se nechal strhnout a cca 1.5 km jsem to kalil 180 km/h a v tu ránu byl průměr 6.9 l a to mám najeto od posledního vynulování nějakých 800 km. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 201 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 14  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz