Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Engine management system faulty
Právě je sob 23. lis 2024 10:56:33

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 03. čer 2016 9:08:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Mobil 1 New Life. Ale původně jsem ani 0W-40 nechtěl, jenom jsem si nemohl v 5W-40 vybrat, resp. v době nákupu nebyl skladem. 0W- bych už do budoucna asi ani nevolil. Já tu 10W-40 stejně jednou prubnu a buď to projde a nebo ne...

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 03. čer 2016 10:44:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Já pokud budu dávat 0W-40,ona je lepší při častých startech a krátkých jízdách,tak dám tuhle.
https://www.znackoveoleje.cz/znackoveol ... P-0W-40-4l
A ty,pokud budeš chtít prubnout 10W-40,tak bych ti doporučil tohle.
http://www.millersoils.cz/ee-semi-synthetic-10w40?c=223

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: úte 14. čer 2016 17:01:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Miro, a teď upřímně, baví tě ještě vůbec to laborování a hledání vhodného oleje? Já před chvílí dočetl článek (odkaz na olej fóru) o mém motoru a už mě to vůbec, ale vůbec nebaví. Už jsem si i říkal, že bych po New Lifu dal ten ESP a v článku čtu "Alternativně lze použít olej s normou ACEA A3/B4, případně A5/B5.", kam bych se v případě normy A3/B4 vlezl i s mnou zvažovaným olejem 10W-40, ale v této variantě mám trošku strach o katalyzátor... Nemluvě o tom, že New Life tuto normu plní taky. No, počkám si na tvé postřehy s Kastrólem. Mě technická čeká někdy v lednu, to tam budu mít ještě určitě ten New Life, tak uvidím jak dopadnu.

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: stř 15. čer 2016 0:01:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No já zase tak moc nehledal :D ,na doporučení kolegů s olejfóra jsem nejdřív použil Mobil 1 ESP Formula 5W-30,pak Mobil 5W-40,Mogul Racing a naposledy Yacco Lube FR 5W-40.5W-30 jsem měnil po 10 tkm,5W-40 2x po 6 tkm a teď ho holt vypustím po 4 tkm.Dám tu 0W-40 C3 a uvidím,jaký bude mít motor zvuk.Příští týden jedu do Itoše,takže dám pak vědět,jak se to(pokud vůbec)projeví na spotřebě a na podzim pak prubnu ty emise.Na ty články se vy...víš co,polovina jsou pitomosti,kterými nemá cenu se vůbec zabývat.Já už určitě dávat A3/B4 nebudu,protože to opravdu může mít vliv.Jestli jsi četl to vlákno na olej fóru,tak asi víš o čem píšu.Já si pak uvědomil následně ještě jednu věc.On totiž má ten motor odvětrání klikové skříně,takže se ty páry,ve kterých jsou ty nežádoucí jedy jako fosfor,síra a sulfát vracejí zpět do sání a to může mít velký vliv,právě na ty emise.
Problém motorů THP je dle mého soudu ve dvou věcech,jednak v oleji,který by měl být C3+nesmyslně dlouhé intervaly a pak v tom,že tohle prostě není motor na poskakování po městě,ten se musí točit a ne s ním jezdit na hudlana.Jenže výrobce holt láká na nízkou spootřebu paliva a skoro bezúdržbový provoz a výsledkem je zvýšená tvorba karbonu a vytahaný řetěz+další libůstky.
Podívej se na výkonovou křivku toho motoru a uznej sám,jestli je normální jezdit s takovým motorem dlouhodobě couračky na 1/4 plynu,kdy se navíc jedná o přímovstřik,o kterém se ví,že se při nízkých otáčkách směs špatně spaluje a umocni to ještě častými starty a jízdy víceméně se studeným motorem. http://www.autorevue.cz/Client.Gallery/ ... icle=15853

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 2:59:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Slíbil jsem, že napíšu, tak tedy, kde začít...

Krom původního problému se mi během léta dostavil další. Zjistil jsem, že mi nefakčí klima. Říkal jsem si, doplním chladivo a budu klimovat dál a ejhle. Chladiva bylo dost. Následovala diagnostika a v tu chvíli jsem myslel, že můžu auto poslat do hutí. Z 11 chyb, které mi, tedy servisákovi, u kterého jsem si chtěl nechat klimu naplnit, diagnostika vyhodila i, teď si nevzpomenu na přesný popis, ale týkalo se to klepání motoru (asi tři chybové kódy - dva se týkali válců a jedna motoru celkově). Hned jsem měl jasno, zabetonovaný motor karbonem. Další asi tři nebo čtyři chyby souvisely s chlazením motoru (velká a malá rychlost větráku chlazení a přídavné čerpadlo na chlazení turba), což byla pravá příčina nefunkčnosti klimy. Servisák se pokusil chyby vymazat, ale jeho diagnostikou to nešlo. V tuto dobu jsem již měl (a mám) svoji diagnostiku (čínskou lexii - diagbox). Zjistil jsem vypálenou pojistku, která je právě na ochranu větráku a toho čerpadla. Pojistku jsem vyměnil, ale hned vzala za své. V tuto dobu jsem začal shánět nový větrák. Pak se mi ale podařilo pojistku vyměnit, aniž by se pojistka spálila znovu. Přes diag. se mi podařilo větrák rozchodit, ale čerpadýlko ee. Po nahození větráku mi aspoň ta klima ne léto začala fungovat. Následovalo objednání do Peugeotu tady u nás ve Znojmě, kde mi auto vrátili s tím, že to nedokázali ani napíchnout na jejich diagnostiku (když jsem tam měl auto před tím, tak zvládli aspoň to a vymazat chyby bez zjištění příčiny jejich výskytu). Naštěstí byli rozumní a ani v jednom případě po mě nechtěli ani korunu. Nezbylo mi, než se objednat do autorizáku v Brně (byl jsem v Carlingu). Nechtíc jsem si chyby vymazal, ale než jsem tam auto dovezl, tak ty zásadní naskákaly zpátky. Následovala oprava - výměna, zřejmě, vypáleného čerpadla na chlazení turba. Jako příčinu chyby škrtící klaply označili zakydaný motor, resp. sání, a to i vzhledem k těm chybám - klepání motoru. Proběhlo čištění motoru - tím jejich způsobem bez jeho vyndávání za krásných +/- 12.000,- Kč nebo tak nějak. Ale ejhle, problém s klapkou přetrvával. Následovala výměna klapky. Po necelém měsíci jsem se s autem opět shledal, o 30.000,- Kč před vánoci lehčí. Myslel jsem, že budu mít na nějakou dobu pokoj, ale znovu jsem se, bohužel, mýlil.

Chvíli poté co jsem si auto dovezl domů jsem si všiml kapičky oleje pod autem (pod motorem). Kouknu pod kapotu a vidím potečenou, no, pokapanou, hadici ke chladiči. Podle místa to vypadalo, jakoby nějaký zbytek oleje, co ztekl při výměně oleje z filtru. Neřešil jsem, myslel jsem, že to tak prostě je, nebylo. Začalo to kapat čím dál víc. Znovu kontrola pod kapotou. Zjistil jsem, že mi proplývá hadice, ona je to teda trubička, na mazání turba. Zase jsem si naivně myslel, že to bude jenom banalita, že vyměním měděné podložky a bude vystaráno a zase omyl. Trubička proplývala ve svém napojení na to očko, kterým je to chycené k turbu. Chtěl jsem to provizorně vyřešit zaplácnutím silikonem, než bych objednal náhradní trubičku a hlavně našel někoho, kdo by mi ji vyměnil. Do tohodle se mi svépomocí nechtělo, protože je druhý konec té trubičky ukryt někde u motoru pod turbem a svody. A o tom, že jsem věčným dotahováním zarval ten šroub, co tu trubičku drží u turba, se snad ani radši zmiňovat nebudu... No a druhý den po tom, co jsem na tu trubičku naplácal ten silikon, tak mi auto i hořelo... On ten unikající olej totiž, mimo jiné, kapal, ztékal na svody a možná jsem to tím silikonem jenom přikrmil a zkrátka to chytlo. Naštěstí jsem si toho všiml relativně brzo a moc toho neshořelo, jenom nějaké drátky, ale... Auto jsem nechal odtáhnout do servisu, který mi doporučil kolega, protože mu tam tu trubičku taky měnili. Sice na jiném autě (Passat), ale měnili. Zároveň jsem se s nimi domluvil, ať mrknou na ty ohořelý dráty. Co jsem sám koukal, byly ohořelý dráty k lambda sondě a k tomu čerpadýlku na chlazení turba. Oprava 6.500,- Kč - ježíškovi jsem napsal, že už vlastně ani žádné dárky nechci. Krom té trubičky (položka za 1.400,-) zjistili, že je v háji i ta lambda, co k ní hořely dráty, že jim vyhazuje chybu, tak ji vyměnili (3.600,-). Teď si říkám, jestli byla vůbec potřeba měnit - viz. níže.

Přijedu s autem domů, říkám si, čeká mě technická, mrknu na diagnostiku a kdyžtak zajedu na tu technickou. Hm, zas nic. Zase mi to vyhazovalo chyby větráku chlazení a toho čerpadýlka. Vzhledem k tomu, že dráty k čerpadýlku hořely při tom požáru uvedeném výše, tak jsem si říkal, jestli zase ono nové čerpadýlko nevyhořelo (nezkratovalo). Prvně jsem zkontroloval pojistku (už jsem aspoň věděl, kde ji hledat), ale pojistka OK. Naštěstí se mi větrák podařilo přes diag. rozchodit, čerpadýlko taky fungovalo (funguje). Ale ona lambda mi chybu vyhazovala (a vyhazuje) furt, ale aniž by mi to vyhodilo chybu na palubáku. Tak jsem se sbalil a jel to do servisu reklamovat a co se cestou nestalo. Na palubáku mi vyskočila hláška Anti pollution system faulty a rozsvítila se kontrolka motoru. V servisu jsem dopadl tak, že se mám stavit po novém roce, že se na to podívají, zkontrolují ty drátky co museli napojovat, jestli soudruzi při tom napojování neudělali někde chybu, případně zkusí lambdu reklamovat nebo zkusí hledat chybu někde jinde. Takže teď se bojím, jestli tím jak to hořelo a ohořely ty dráty, tak jestli to nedostalo prdu (zkrat) někde hlouběji, nedejbože v řídící jednotce.

Toť můj současný stav s mým povozem. Vlastně ne. Ještě mi tam vyskakuje chyba - prázdný zásobník oleje (bo tak nějak) - týká se to převodovky. Vyměnil jsem tedy olej v převodovce a opět jsem si mylně myslel, že jsem problém vyřešil a až včera jsem zjistil, že olej v převodovce nemá s tím zásobníkem nic společnýho, že tam musím dolít zase extra olej do akčního členu převodovky...

A že mám v háji jeden měch, o tom už taky radši ani mluvit nebudu - objednáno (preventivně oba), čákám až dorazí. Do té doby se jako zapřísáhlý nevěřící dávám na modlení, aby mi ještě do toho všeho neodešel kompresor...

:D

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 3:36:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
:shock: To by mě jeblo! Doufám že se mi nestane něco podobného, když mám ten nedoporučovaný motor 1.6 HDi 80kW...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 5:35:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Kodlik: Ty voe,ne do hutí,ale rovnou ze skály. :o Tohle mě potkat,tak už snad do smrti chodím pěšky nebo jezdím na kole. :D V každém případě přeji,ať je ti osud v novém roce 2017 příznivěji nakloněn a auto funguje. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 12:07:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Jo jo, kolegové mi říkali, že jsem blázen, že jsem si koupil francouze, když jsem auto dovezl. Je pravda, že jsem měl taky k francouzům odpor, ale tak nějak jsem se nechal uchlácholit výbavou, cenou a hlavně jsem si říkal, že je to relativně mladé auto, že bude v cajku a ono hovby. První rok jsem auto chválil kudy jsem chodil a teď už zase nechci francouze do smrti smrťoucí ani vidět. I když se mi teď pro změnu líbí ten novej Espace... :? No, ještě to každopádně zkusím s citroušem dotáhnout do nějakého zdárného konce a chvilku to s ním ještě vydržet, když už jsem do něj nasypal takový peníze, ale jestli to nepůjde, tak ho dám bejvalce (se kterou jsem se jen tak mimochodem rozešel taky letos stejně jako s přesvědčením o spolehlivosti mého auta) na vožení sena pro koně.

Letošní rok byl pro mě opravdu tragikomický, tak snad ten nastávající bude aspoň o fous lepší, mohl by... Jen doufám, že to nedopadne podle hesla: nikdy není tak zle, aby hůř nebylo. :)

A mezi skálou a hutěma jsem se při psaní toho příspěvku rozhodoval, ale hutě nakonec vyhrály. :lol:

Každopádně ti Miro děkuju za přání. Tobě a všem ostatním taky přeji hodně šťastně najetých kilometrů v novém roce.

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 13:17:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ono je to těžké,když natrefíš na špatný kus,tak to stojí vždycky za houno a je jedno zda se jedná o auto nebo o babu. :idea: Hele,já mám citrouše čtvrtého a nemůžu říct nic špatného.Do vagíny(Renault) by mě nikdo asi nedostal,ale mladí si pořídili ojetého Scenica(benzín) a zatím jim slouží bez problémů 3 roky,druzí měli Lagunu(naftu) a věčně v servisu,bo auto svítilo každou chvíli jak vánoční strom,praskaly pružiny na přední nápravě atd.Já pokukoval po ojeté Toyotě Verso,jako budoucí náhradě za C4P,ale když jsem nakoukl na příslušné fórum,tak jsem zjistil,že tam řeší podobné problémy jako my tady.Takže jsem nakonec vše přehodnotil a zjistil,že mi(nám)bohatě stačí současný Cactus s 5 letou zárukou. :lol: Jinak z babama je holt někdy veselo,ale také se není potřeba z toho kácet,já mám už 3-tí a snad to s ní už nějak doklepu,i když někdy je taky na pěst. :lol:
Jinak koukám,že jsi docela při penězích, :D bo nový Espace je za bambilión. :shock:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 15:06:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Nezaměňovat prosím termíny "líbit se" a "koupit si" :lol: Takových aut je, co by se mi líbily. Čekal jsem, že mi citrouš vydrží aspoň 10 let a za 10 let bych si už třeba mohl toho dnešního Espaca dovolit. A kvůli žádný ženský rozhodně do kolen nepůjdu, to dřív kleknu z toho auta. :mrgreen:

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 15:08:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
:cry: ...hmmm co k tomu dodat,snad jenom tě ,,,potěším,,, že v to tak nějak nejsi sám,známej má S-MAXe a prožívá s ním podobné problémy,sice trochu jiné závady ale také do něj ke konci roku nacpal korunek a to jezdil cca.2,5 roku vcelku v pohodě ,,,běžné spotřební opravy,,, ono si asi teď moc nevybereš,dnes se ty auta tak nějak více se..u už to nejsou držáky jako dříve a hlavně v servisech se dělá vždy výměna kus za kus a nepátrá se po příčině jako dříve.
Snad ti to dobře dopadne a ještě si užiješ i pěkné chvíle s autí. :?

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 15:17:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Sám tvrdím a jsem toho názoru, že v dnešní době opravdu již opraváři vymřeli a nahradil je novej druh - výměnkáři... 8-)

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: pát 30. pro 2016 17:55:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Problém dnešní doby je honba za nízkými emisemi,tam hledejte příčinu všech problémů. :twisted: Takže se vymyslel downsizing,ale aby zůstal zachován výkon,tak se přimontovalo turbo a přímovstřik.No a protože stále "chceme" nižší emise a spotřebu,tak se cíleně dělají větší vůle v exponovaných částech motoru a ještě se to vylepší tím,že do motoru nalijeme pleťovou vodu a uděláme šílený interval na její výměnu. :twisted:
Naštěstí si dnes už někteří výrobci uvědomili,že je tohle cesta do pekel a neustálé snižování objemu nikam nevede,stejně tak nelze stejně servisovat auto jezdící kolem komína,jako auto,které najezdí 30.000 za 1/4 roku.Takže dnes u nových vozů Citroen najdete předpis výměny oleje po 1 roce/25.000 km nebo při ztížených podmínkách(což má vlastně každý běžný uživatel) po 1 roce/15.000 km.
Další věcí je,že si výrobci konečně uvědomili,že nejlepší cestou k zamezení tvorby karbonu jsou také zapalovací svíčky,které zaručí dobré spálení směsi,takže se dnes již ve výrobě osazují motory iridiovými svíčkami a to i nepřeplňované 3 válce. ;) Oni by je tam výrobci nedali proto,že se tvoří méně karbonu,ale ony(světe div se)mají také vliv na spotřebu(tedy i emise) a výkon. :D
Trošku to celé kazí skutečnost,že výrobci stále trvají na jimi předepsaném oleji,protože tam je také velký rozdíl,zda se jezdí na bubláka nebo motor pracuje v plné zátěži,takže by bylo vhodnější v druhém případě použít tepelně odolnější olej.Pokud máte na autě pouze 2 letou záruku,tak se to dá nějak přežít,ale pokud 5 let,tak to začíná být problém,ale včasnou výměnou oleje se dá problémům předejít,byť se používá olej specifikace C2. Ale buďme rádi za to,u Forda jsou ještě větší šílenci,tam už je léta předepisován olej A1,což už se nedá nazvat ani tou pleťovou vodou.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: stř 11. led 2017 20:19:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
:cry: Tak ani ten novej rok nám (mně) dobře nezačal. V servisu jsem s "reklamací" moc nepochodil. Chybu nezjistili, tvrdí, že lambda je v pořádku. Auto tedy zavezli autoelektrikáři, aby se na to ještě pro jistotu podíval on. S autoelektrikářem jsem mluvil osobně. Sám taky na problém v drátech nepřišel. Dopadl jsem tak, že mi doporučili vyměnit řídící jednotku motoru. Takže včil jsem v řiti. Jetou díky mé motorizaci jen tak neseženu a na dotaz v autorizovaném servisu mi bylo řečeno, že samotná jednotka jako díl koštuje 26.000,- K, což po předchozích kolech oprav už opravdu nemám. Za pár dní mi končí technická, takže auto můžu zaparkovat do stodoly a chodit se na ně dívat...

Kdybych aspoň tu technickou mohl udělat, když auto normálně jezdí, svítí, troubí, ale ne, vymyslel se novej systém a díky chybě jedný potentovaný lambdy mám prostě smolíka. Asi místo vrážení dalších peněz do citrouše koupím nějakou ohrkanou feličitu a budu mít klid, dílů tři hromady na každým rohu a za pár korun.

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Engine management system faulty
PříspěvekNapsal: stř 11. led 2017 20:42:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Oni nemají ve značkovém servisu vlastního elektrikáře,že museli auto odvézt jinam? :roll:
A jen tak pro zajímavost jsem se juknul na citroen.com a fakt netuším,kde vzali tu cenovku za řídící jednotku. :shock:


Přílohy:
Bez názvu.png
Bez názvu.png [ 166.88 KiB | Zobrazeno 13916 krát ]

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002
Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 88 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz