Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 1,9 D 51kW po studeném startu jde na 3 válce
Právě je sob 23. lis 2024 6:48:45

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 27. zář 2016 11:27:22 
Offline

Registrován: úte 27. zář 2016 11:20:39
Příspěvky: 3
Myslel jsem, že je to žhavičkama, tak jsem je vyměnil, ale je to stále stejné. Nepomůže ani dvojí nažhavení. Teplé starty už jsou v pohodě. Kde hledat dál? Může být třeba špatný vstřik v jednom válci? I když tenhle motor asi vstřiky nemá.
Navíc když jsem byl na emisích tak jim nešla vymazat paměť závad v řídící jednotce, ale to s tím asi nesouvisí.
Auto je rok výroby 2003.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 27. zář 2016 14:21:08 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Zmerit tlaky. Vstriky tam samozrejme jsou, pokud mas u tohoto motoru RJ (dela se i bez), tak k jednummu vstriku, tusim ridicimu, jde drat.

Zacni zmerenim tlaku ve valcich a pripadne muzes zkusit ucpat EGR a zkontrolovat, zda neni porad otevreny. Zvlaste studenemu motoru to bude vadit a bude ho to dusit.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03. říj 2016 10:26:03 
Offline

Registrován: úte 27. zář 2016 11:20:39
Příspěvky: 3
Po nastartování je to pár sekund dobré, pak to začne jít na 3 válce a po chvilce se to ustálí a už to běží normálně. To by mohl dělat ten Egr.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 03. pro 2018 13:43:00 
Offline

Registrován: úte 27. zář 2016 11:20:39
Příspěvky: 3
Tak EGR jsem vyměnil a problém zůstal. Taky jsem si všiml, že ubývá voda a přibývá olej, tak jde asi voda do oleje. Navíc když zapnu topení tak uvnitř cítím chladící kapalinu a zamlží se mi okna. Jakmile je venku teplota pod -3, tak to nejde nastartovat, resp. to chytne a hned chcípne. Řeším to parkováním v garáži a přemýšlím nad výměnou motoru.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz