Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - padající listí za přední kapotu
Právě je sob 23. lis 2024 7:47:38

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: padající listí za přední kapotu
PříspěvekNapsal: pon 04. črc 2016 13:49:07 
Offline

Registrován: pon 04. črc 2016 13:17:53
Příspěvky: 5
Jak řešíte listí a jiný sajrajt padající do prostoru mezi předním sklem a přední kapotou/motorovým prostorem. Mám možnost parkovat jen v místě pod stromy, a tak nevím, jestli bych se měl z dlouhodobého hlediska obávat nějaké zvýšené koroze, a jak se tomu případně bránit.

zdravím


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 05. črc 2016 18:27:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
obcas to listi vyhrabnout a auto umejt ??
myslil ze tohle je mala ochrana :lol: :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 05. črc 2016 19:50:47 
Offline

Registrován: pon 04. črc 2016 13:17:53
Příspěvky: 5
No ona je tam taková mřížka, za kterou se asi jednoduše dostat nedá, viz foto v příloze. A nejsem si moc jistý, jestli nějaké časté proplachování těchto míst vodou třeba při mytí auta je to pravé.


Přílohy:
PHOTO_20160704_134014.jpg
PHOTO_20160704_134014.jpg [ 75.99 KiB | Zobrazeno 15067 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 05. črc 2016 20:12:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
no tlatkova paka to listi dorzdrbe a kanalkem pokud neni ucpany odtecou

jinac bych 1x mesicne tu mrziku sundal a listi vycistil

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 06. črc 2016 9:52:03 
Offline

Registrován: pát 19. říj 2012 8:54:21
Příspěvky: 33
len tu mriezku das dole ako jeden kus vcelku. a predtym potrebujes demontovat minimalne stierace. ja to riesim vysavacom na pumpe, ktory vsuniem cez otvor na kabinovy filter az na druhu stranu a vsetko povysavam...

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4 VTi Best Collection '12
Lancia Thesis 2,4 JTD Executive '03
Fiat Bravo 100 16V SX '98


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 19. črc 2016 1:08:10 
Offline

Registrován: pon 26. říj 2009 17:53:06
Příspěvky: 25
Riesil som to asi pred 2 tyzdnami - uz tam bolo mensie jazero. Treba dat dole stierace (doporucujem poznacit si polohu na skrutke, inak sa to dost dlho hlada). Stierace sa daju dat dole aj v normalnej polohe, nie v tej na vymenu gumiciek. No a zvysok je uz len povysuvat gumy a tesnenia co su v sebe pozasuvane. Opatrne, bez naradia. Znamemu pri spatnej montazi minule praskli sklo. Mali silnu potrebu pchat tam nejaky vercajk, tak nasledne "usetrili".

Inak strana pri soferovi je relativne v pohode - tam staci udrziavat odtokovy kanalik v pribliznej cistote (v priechodzom stave). Horsia je strana spolujazdca - tam su odtokove kanaliky 2. Prvy (vyssie) je zhodny s tym u sofera, ale druhy je uplne dole v rohu pri blatniku. Je tam akasi gumova priechodka - dbaj aby to bolo ciste. Ta spolujazdcova strana sa da v pohode vycistit aj cez otvor na vymenu kabinoveho filtra.

Ocakaval som ze pri tych poduskach co su pri motorceku stieracov bude po 6 rokoch vacsi bordel. V celku v poho.

Len pre doplnenie - stierace maju na skle rysku kde maju byt vo vychodzej polohe - su to take 2 priesvitne ciarky na tmavom podklade na spodnom okraji skla. Gumky by po spravnosti mali byt niekde medzi nimi. Najdi ich skor nez das dole stierace - aby si si mohol skontrolovat ci si ich dal aspon cca do spravnej polohy.

Pri demontazi stieracov staci povolit maticu a potom jemne klepnut kladivom po skrutke - byva to trosku zatuhnute a posobi to dojmom, ze tam bolo pouzite lepidlo. Nebolo a nic ine nez hrdza to nedrzi :-)

_________________
C3 Picasso 1.4 VTi, 2009, 220 000km, SX, paket cestovani... (5,8/100)
C4 1.6 VTi, 2014, 102 000km, Collection


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 20. črc 2016 18:09:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
upresnim rez a konus se zoubkama
o tech rarkach na skle sem chtel tay psat ale vydim ze sis vsimnul a upozornil na to

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 27. srp 2016 18:41:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. srp 2010 22:03:49
Příspěvky: 95
Také jsem to řešil. Nakonec jsem použil metodu zde zmíněnou. Dlouhá hadice od vysavače a šel jsem směrem od díry na kabinovej filtr.
Místa tam je dost. Jen jsem klackem korigoval kde to má hadice vysát. Šlo to luxusně.

_________________
Sněhobílý Citroen C3 Picasso 1,4VTi SX
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz