Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - CITROUŠEK C4 COUPE VTR
Právě je sob 23. lis 2024 2:55:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: CITROUŠEK C4 COUPE VTR
PříspěvekNapsal: ned 19. říj 2014 9:25:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
ty v*le to ej strojovna

jen tak mimochodem natahnout kabel do dveri je otazka 20 minut a nemusi to byt resene takhle na cunika :-P

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CITROUŠEK C4 COUPE VTR
PříspěvekNapsal: ned 19. říj 2014 10:54:11 
Offline

Registrován: úte 27. lis 2012 23:03:29
Příspěvky: 21
citroušek ... Hezky udělané osvětlení, nicméně musím souhlasit s p. Havlíčkem. Já dělal osvětlení do obou dveří a trvalo mi to cca 2 hodiny i s vymontováním pojistkové skříně natažením kabelu od stropního světla a vyleštěním otisků prstů po montáži. Kdybych si líp pročetl celé forum, tak bych to napinoval přímo do konektoru a netrvalo by to ani ty dvě hodiny, protože k tomu správnému konektoru, vedoucímu z BSI, byl pak přístup přímo královský. Moje chyba. Přesto, máš to udělané hezky, pod obložením to není vidět a výsledek je fantazie. Tak ať ti citroušek slouží a přeji mnoho pohodových kilometrů.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CITROUŠEK C4 COUPE VTR
PříspěvekNapsal: ned 19. říj 2014 15:51:53 
Offline

Registrován: úte 10. lis 2009 21:23:41
Příspěvky: 40
Bydliště: Most
Díky ;)
Já mám schéma kde má co být zapojené, ale přístup pod palubku k tomu napojení je hrozný a nemám zkušenost s demontáží palubky, poj. skříně atd. Než to zdlouhavě zkoumat jak na to, tak jsem to vyřešil po svém. Sice jsem četl vše možné, ale jak přesně se dopracovat k tomu všemu pod palubkou jsem nikde nezjistil. No hlavně, že to svítí. :D
Dneska jsem si ještě dal ledky do kufru, dva proužky pod plato v levo a v právo a také po jedné ledce do těch prihradek co jsou v kufru. Když se to nějak povede večer vyfotit tak sem hodím.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CITROUŠEK C4 COUPE VTR
PříspěvekNapsal: ned 19. říj 2014 19:38:02 
Offline

Registrován: úte 27. lis 2012 23:03:29
Příspěvky: 21
citroušek... neber to jako kritiku! Mi nepřísluší kritizovat a líbí se mi to tvé moc. Já jen chtěl říci, že elegantnější řešení je takové, jak popsal Lukáš. Pokud se necítíš, nebo nevíš, tak přece jen je to BSI a než něco špatně napojit, nebo nedej bože někde pustit 12V, tak je lepší to udělat po svém. Například já musel počkat, až moje paní odjede do lázní, protože kdyby viděla, co s autem dělám, tak by mě zastřelila :D :D A že by se nerozpakovala, nebo neměla čím, tak na to jí znám velice dobře. Střílí jako kovboj a přesně :D Takže to shrnu, máš to udělané hezky a ten projektor s logem je super. Měj hezký zbytek víkendu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CITROUŠEK C4 COUPE VTR
PříspěvekNapsal: čtv 23. říj 2014 11:31:44 
Offline

Registrován: úte 10. lis 2009 21:23:41
Příspěvky: 40
Bydliště: Most
Jako kritiku to neberu. :) V poho. ;) Jinak díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: CITROUŠEK C4 COUPE VTR
PříspěvekNapsal: sob 13. srp 2016 9:54:41 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 22:36:35
Příspěvky: 2
Takže během třech týdnů se mi sešli tři problémy. Přestala jít klima, i po doplnění během třech dní konec, takže předpokládám děravý chladič. To nechám až na příští rok. Druhá věc je, že přestaly fungovat parkovací senzory. Prostě z ničeho nic.(tak jak u většiny lidí) Po přečtení pár příspěvků na netu jsem se domníval, že budu muset kromě absolvování diagnostiky ještě demontovat nárazník. Na inzerát jsem koupil od jednoho pána nové čidlo za 500kč a šel si lehnout pod auto aniž bych jel na diagnostiku. Ukázalo se, že kromě jednoho čidla(z pohledu ze zadu druhé zprava) jsou docela přístupné. Začal jsem postupně zaměňovat čidla a nakonec jsem našel to špatné. Samozřejmě to bylo to poslední a nejhůř přístupné. Důležité je ale to, že pro výměnu čidel není nutné sundat nárazník, jak někteří píšou. Ideální by bylo dát auto na zvedák v servisu či rampu, ale jde to i v leže. ;)
Třetí problém nastal , že mi začali hrozně málo stříkat ostřikovače. Tak jsem z demontoval plastový podběh u spolujezdce a zkoušel přehazovat hadičky ze předu dozadu a obráceně. Výsledek byl, že dozadu to stříká z obou dobře a do předu z obou špatně. Rozdělal jsem hadičky pod kapotou, profoukal je i trysky, ale na nic. Tak jsem objednal nové čerpadlo a až dorazí, tak ho vyměním. :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 21 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz