Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Klimatizace - Únik chladící náplně - Mikrotrhliny - Opravy -
Právě je úte 26. lis 2024 13:58:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2016 16:48:54 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tak uz klimuju, prave mi auto vrci pred domem a provadi se de-bakterizace interieru. Strcil jsem tam nejaky sprej za 200kc. Minule jsem to nechal delat ozonem, ale nebylo to ono a dnes po pusteni klimy se na mne vyvalil pekny smrad :) Tak snad az se to do de-bakterizuje, bude i smard pryvc a ja budu moci plne vyuzit klimu behem tohoto leta doufam, i let pristich :)

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 25. kvě 2016 17:22:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Předpokládám,že mazák jako ty zároveň vyměnil i filtry. :P Já používám Sonax a dobrý. ;)
Obrázek

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01. čer 2016 21:16:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. bře 2013 16:48:25
Příspěvky: 80
Bydliště: Trnava, SK
Tak klíma je už v poriadku. Chladič vymeneny klíma napustena a v aute príjemne chladno :P . Naplnenie a výmena chladiča 50€ :D

_________________
C4P 1,6HDi 80kW r.v.2009 5st. manuál
Peugeot 306 Norwest 1,6 65kW r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 04. čer 2016 23:16:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
To jsi měl výměnu chladiče za nový, nebo vrakáč?
Před pár dny když bylo teplo tak jsem zjistil, že také nechladím :(
Takže se musím někde domluvit na doplnění a uvidíme, jestli to uteče? :roll:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2016 14:35:18 
Offline

Registrován: úte 02. říj 2012 19:01:38
Příspěvky: 6
Setkal jste se někdo už s tímto? Komplet omrzlá hadice od klimy a klima přestane chladit. Chladivo doplněno před pár dny a vše funguje. Jakmile to omrzne, přestane chladit a je potřeba to nechat rozmrznout. Napadá někoho příčina?


Přílohy:
WP_20160605_20_53_39_Pro.jpg
WP_20160605_20_53_39_Pro.jpg [ 177.35 KiB | Zobrazeno 16166 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2016 15:09:49 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Sice nevim, ale nedali ti tam moc chladiva?

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2016 16:04:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 16. úno 2016 9:14:25
Příspěvky: 142
Bydliště: kósek od Znojma
Lazak píše:
Setkal jste se někdo už s tímto? Komplet omrzlá hadice od klimy a klima přestane chladit. Chladivo doplněno před pár dny a vše funguje. Jakmile to omrzne, přestane chladit a je potřeba to nechat rozmrznout. Napadá někoho příčina?


Vyloženě zamrznuto jsem ještě neměl nebo jsem si nevšiml. Před pár dny jsem se však díval pod kapotu a všiml jsem si, že přesně na těch místech na fotce byly ty trubky značně orosené doslova ledovou vodou. Příčinu taktéž netuším, ale evidentně ti to chladí víc, než je zdrávo...

Na kolik stupňů klimuješ?

_________________
Citroën Grand C4 Picasso Exclusive 1.6 THP 5FX EP6DT BMP6 2009


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2016 16:55:03 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Podle mne to nema primy vliv s teplotou v kabine. To se totiz misi az v kabine na navolenou teplotu. Ale to ze mu to omrza je spise problem, ze to proste chladi moc.

BTW: toto auto ma predepsane podle klimy 480 normalni klima nebo XXX (kolem 700) pro dualni klima. A tu ma malo kdo. Ja i treba jtaky nemam - mam exclusive. To maji jen ti co maji vzadu digitalni display v tech ovladacich ventilace ve sloupku zadnich dveri. Kdyz jsem to byl plnit poprve mimo autorizovanou sit, taky mi tam chteli napumpovat to vetsi mnozstvi. Ono pro nektere je totiz dvouzonova a dualni klima to same :D

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. čer 2016 17:34:46 
Offline

Registrován: úte 02. říj 2012 19:01:38
Příspěvky: 6
No klimuji na cca 20,5 až 21,5. Volal jsem mechanikovi co mi to plnil a říkal, že tam dával 480g. Jak jsem mu to popsal, nevěděl čím by to mohlo být.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 07. čer 2016 10:53:02 
Offline

Registrován: úte 29. bře 2016 16:11:22
Příspěvky: 39
Zdravím chlapci,taky už klimuji. Auto mám teprve 3 měsíce a až o víkendu jsem si chtěl vychladit auto ale žádná zima se nekonala,pouze normální foukání. Takže dneska ráno jsem navštívil klima servis a po připojení přístroje to ukázalo nulový tlak a totálně prázdné. Hned se mi vybavily katastrofické scénaře o děravém chladiči atd. Nicméně po prodloužené vakuaci (cca 30min) přístroj napsal-žádný únik,takže se přistoupilo k plnění. Doplněno 470g R134 a 17g oleje. Po odpojení kontrola těsnosti ventilů(co se připojují hadice) a hle ,jeden malinko unikal. Tak doufám,že to byla celá příčina totálního úniku. Tak znovu vypustit,vyměnit ventil a znovu natlakovat. Pak už vše v pořádku a zima v autě jako v ruském lese. Jinak mechanik říkal, že pro první informaci jestli klima funguje chce zkusit trubky od klimy. Jedna musí být studená a druhá teplá až horká. Třeba má někdo podobný problém a pomůže mu to. ;)

_________________
Citroen C4 GP Exclusive , 2.0HDi ,BMP 6 ,r.v.2008 ,naj. 185 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 07. čer 2016 11:31:23 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Zklamu te, je to chladic. Presne timhle co jsi popsal, jsem si prosel i ja. Pred 2mi lety ventilek dotazen, loni dokonce vymenen a letos uz mne nebavilo plnit prazdnou klimu (predtim to nikdy nebylo uplne prazdne), tak vymena chladice. Na vakuaci nezjisten zadny unika to mne tam nechal napichnuteho hodinu. Je potreba se smirit s tim, ze ty chladice hnijou/korodujou. Pokud ho u tebe nikdo nemenil a auto jezdilo od zacatku v CZ, tak je to chladic.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 07. čer 2016 15:05:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. bře 2013 16:48:25
Příspěvky: 80
Bydliště: Trnava, SK
Zelych píše:
To jsi měl výměnu chladiče za nový, nebo vrakáč?
Před pár dny když bylo teplo tak jsem zjistil, že také nechladím :(
Takže se musím někde domluvit na doplnění a uvidíme, jestli to uteče? :roll:

Výmena bola za čisto nový zn. Nissens cena 105€ a len práca a naplnenie stálo 50€ ;)

_________________
C4P 1,6HDi 80kW r.v.2009 5st. manuál
Peugeot 306 Norwest 1,6 65kW r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 08. čer 2016 6:23:59 
Offline

Registrován: úte 29. bře 2016 16:11:22
Příspěvky: 39
To HonzaC: tak ti tedy pěkně děkuju za informaci :twisted: :D vůbec jsi mně nepotěšil. Auto sice jezdilo od začátku v SRN ale asi to bude stejné,jako by jezdilo u nás. Každopádně bylo třeba to napustit a uvidím,jak dlouho to vydrží fungovat.Momentálně mi stačí,když to vydrží 2 měsíce,to jedu na dovču do teplých krajin a za rok to nechám zkontrolovat a budu řešit dál. Na výdechu foukala 5,7 stupňůC.
Pikačem nejezdím denně,kolem komína hrkám jiným vozítkem.

_________________
Citroen C4 GP Exclusive , 2.0HDi ,BMP 6 ,r.v.2008 ,naj. 185 000km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 08. čer 2016 6:28:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Ještě mě napadá,jestli není nějaká souvislost s typem motoru, :idea: ono je přeci jen pod kapotou s benzíňákem poněkud tepleji než s dieselem. :D ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 26. črc 2016 19:12:21 
Offline

Registrován: úte 29. bře 2016 16:11:22
Příspěvky: 39
K příspěvku z 8.6.. jsem si foukal,že mám klimu opravenou. :( .Nicméně po dovolené už to nechladilo skoro vůbec,tak znovu na testování,kontrastní látka a co myslíte...byly tam dírky v chladiči a skoro totální únik chladícího plynu. Výměna nového chladiče a gumiček,natlakování,napuštění a 4500,-Kč v dupce. Ale teď už zase chladíme a na rok nebo za dva opět na prohlídku. Co je tam za kondezátor nevím,ale nechtěl jsem žádnou čínu tak snad vydrží. :D

_________________
Citroen C4 GP Exclusive , 2.0HDi ,BMP 6 ,r.v.2008 ,naj. 185 000km


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz