Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picaso - sikot v abíne od posilovača brzd
Právě je stř 27. lis 2024 6:01:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 13. čer 2012 20:29:27 
Offline

Registrován: stř 13. čer 2012 20:16:24
Příspěvky: 5
Može mi niekto poradiť ?
Počujem mierny sykot v kabýne a prestane ako náhle sa dotknem brzdového pedála. Ide zrejme o posilovač brzd.
Je nutné vymeniť celý posilovač?C4 picaso 2,0 HDI 16V 10/2009. stav 81500km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 01. srp 2012 6:47:39 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Tak tento problém se mi začal vyskytovat taky. Zvuk vychází někde u levého výdechu klimy u řidiče a je to vždy, když se pustí brzdový pedál. Se zmáčknutím to přestává. Ale je to zvláštní, někdy to dělá a někdy ne. Jedno je jisté, bude to mít co do činění s brzdami. Má někdo nějaký nápad :?: ?

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22. srp 2012 21:34:10 
Offline

Registrován: stř 22. srp 2012 21:16:43
Příspěvky: 1
Ja mám to isté. Pred dvomi týždňami som kúpil jazdený C4P 1,6 HDi, 2008 stav 122.000,-km (dovoz z Belgicka) a prejavy aké uvádzate i Vy registrujem i ja. Keďže predchádzajúci majiteľ bol na servisnej pri 98.000 km objednal som sa v servise Citroen v BB na servisnú a pri tej príležitosti som uviedol i tento nedostatok. Po preskúmaní technikom mi oznámili že ide o "sykot" z posilovača bŕzd, že nie je to závada brániaca bezpečnému prevádzkovania auta len "estetický" nedostatok a že ak mi až tak prekáža, že mi ho odstránia kompletnou výmenou posilovača bŕzd. Že iný spôsob technikovi na školení školiteľ nezadefinoval - jedine komplet výmenu za cenu cca 170,-€ + práca. Doba dodania 3 dni ak je takýto posilovač na sklade vo Viedni. Keďže sa mi takýto spôsob odstraňovania tohto nedostatku nepozdáva (ani cena,...) a dúfam, že je i menej náročné riešenie tak som jeho kompletnú výmenu zamietol. Budem vďačný za každú (dobrú) radu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 23. srp 2012 9:26:03 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Díky za info. To, že to nebude nic v rozporu s funkčností brzd víme, protože auta se chovají normálně, jen ten zvuk. Koukal jsem na schéma posilovače a nevím, nevím, kdo by měnil ty těsnění :cry: .


Přílohy:
4562r35a.jpg [45.66 KiB]
Zatím nestaženo

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2012 9:08:27 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
Nakolko od vcera aj ja registrujem takyto problem, chcel by som sa opytat tych, u ktorych sa tento problem vyskytol, ci sa to po case nezhorsovalo alebo sa neprejavila nejaka ina zavada v suvislosti s brzdami. Ak by to mal byt len esteticky problem, tak by mi to nevadilo. Pri zapnutom radiu to takmer nie je pocut :D

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 10. pro 2012 13:17:10 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Brzdit to brzdí, syčí jako klubko hadů (občas), jinak je to OK :D .

...aspoň je vidět, že si to žije vlastním životem... :lol: :lol:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. pro 2012 10:37:27 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
Zial zacinam mat pocit, ze to sici coraz viac, hlavne v dazdivom pocasi a asi 3x som mal pocit, ze auto nereaguje dostatocne pri stlaceni brzdoveho pedalu, zrejme mi neostani nic ine, ako navstivit servis, nech sa na to pozru.

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 18. led 2013 8:26:17 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
Na diagnostike v servise nic nenasli, ina moznost ako vymenit cely posilovac nie je. Celkova cena opravy v autorizovanom servise je 295,- Eur (material + praca). Po oprave mam pocit, ze pri brzdeni je potrebny mensi tlak na pedal.

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 13. bře 2014 11:29:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. lis 2013 14:47:52
Příspěvky: 132
Ja mám ten istý problém a som rád, že nie som sám, tým pádom viem, že je to vlastnosť a nie chyba :-)
Dám to skontrolovať kamošovi a prípadne dotiahnuť, či vymeniť tesnenia.
Mám najazdené 172000km, všimol som si to prvý krát asi pri 165000km.
Auto stále brzdí bez problémov.
Len neviem, či je to aj u vás, ale keď raz stlačím brzdu, tak má pedál vôľu, ak stlačím ešte 2-3 krát, tak už ide pedál stuha, ale auto brzdí. Akoby uz nefungoval posilňovač. V megane sa to takto nesprávalo.
Ďakujem

_________________
C4GP Exclusive 2008, 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4), 1560cm3, BMP6, KEB - LAK NOCCIOLA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. kvě 2016 0:12:16 
Offline

Registrován: stř 13. dub 2016 6:10:39
Příspěvky: 1
Bydliště: Mělník
Ahoj.Mám stejný problém,ale nikde nečtu řešení.Zdá se mi že syčení nemůže vyřešit těsnění u posilovače.Je to slyšet jako od pedálu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 01. kvě 2016 9:37:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. lis 2013 14:47:52
Příspěvky: 132
Ahoj, už mám najazdené 250000km ☺
Ešte som to nestihol riešiť, keďže brzdy fungujú.
Automechanik potvrdil to tesnenie, alebo púzdro. Pýtal sa ma aj na to, či mi tvrdne brzdový pedál pri opätovnom stlačení, aj to som si uvedomil, že áno.
Tak sme si len potvrdili, že pri ďalšej výmene oleja to pozrú.

_________________
C4GP Exclusive 2008, 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4), 1560cm3, BMP6, KEB - LAK NOCCIOLA


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. kvě 2016 21:10:06 
Offline

Registrován: ned 17. lis 2013 21:58:25
Příspěvky: 21
Bydliště: Pardubice
Zdravím.
Kdysi mi také na Peugeotu 405 TD po nastartování motoru syčel u pedálu posilovač. Když jsem poťukal na pedál brzdy, byl klid a všechno bylo OK. Samo se to opravilo. Takto se to nepravidelně projevovalo po nastartování, někdy i ne. Opravu jsem pořád odkládal. Naposledy se mi to objevilo při odjezdu z hotelu na Istrii, syčel jak papiňák a posilovač přestal posilovat. Domů skoro 900 km. Jel jsem domů bez posilovače, nebyla to žádná zábava. Bez posilovače to brzdí jenom jako. Jedinou věc, kterou jsem udělal, bylo to, že jsem od posilovače odpojil hadici od podtlakové pumpy, tu jsem zlomil zpátky a leukoplastí zafixoval, protože ten sykot mne nebavil.
Doma výměna posilovače brzd a při pitvě toho usyčeného jsem zjistil, že odešlo jeho propojení s atmosférou na straně pedálu.
To má za úkol těsnit vnitřní prostor posilovače proti atmosfeře v době, kdy se nebrzdí, a podtlak je jak před membránou, tak i za membránou, aby nevyvolával žádnou sílu. Pri brzdění se zavírá ventil v membráně (šťouchne do něho tlačná tyčka od pedálu), podtlak působí na její odvrácenou stranu, než je pedál, na druhé straně ten krám, co mi v posilovači odešel, otevře vyrovnání tlaku prostoru za membránou s atmosférou. Když nezavře vyrovnání, je otevřená volná cesta pro podtlak skrze posilovač. Pak už zůstane jen mechanická vazba mezi pedálem a brzdovou pumpou skrz ten posilovač. Vadný brzdový posilovač se opraví tak, že se zahodí, místo něho se namontuje nový. Nelze opravovat, neexistují náhradní díly.
Abych to zkrátil. Syčí, ale brzdí. To je uspokojivé, ale jen do té doby, než bude jen syčet. Netěsnost projevující se sykotem je předzvěstí toho, že je něco špatně, na odchodu. A nikdo neví, jestli to odejde po 60-tis. km, nebo po šedesátém zabrždění. Nepodceňoval bych tento problém, brzdy to auto má jen jedny, parkovací brzda s elektrickým ovládáním není v nouzi to optimální řešení. A většinou se to poondí, když se to vůbec, ale vůbec nehodí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05. kvě 2016 6:21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. lis 2013 14:47:52
Příspěvky: 132
Dakujem. Toto bol super prispevok. Uz vymenu odkladat nebudem. Prajem vela uspechov.

_________________
C4GP Exclusive 2008, 1.6 HDi 110 FAP (DV6TED4), 1560cm3, BMP6, KEB - LAK NOCCIOLA


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz