Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Netopí, nechladí, prostě nefouká.
Právě je pát 29. bře 2024 1:23:55

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Netopí, nechladí, prostě nefouká.
PříspěvekNapsal: úte 29. bře 2016 10:53:25 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Prosím o nástřel v čem by mohl být problém. Od minulého týdně jsem zjistil že u naší C4 GP nefouká přední ventilátor, tedy v automatickém režimu. Když dám ručně ventilátor naplno tak jede. Zadní do sloupku fungují normálně. Je to i když se má topit nebo i když se má ochlazovat. Respektive včera ani ťuk a dneska trochu foukal i v automatickém režimu. Jako kdyby špatně vyhodnocoval vnitřní teplotu, nebo vnější.
tohle vyhodila diagnostika:
Confirmed Trouble Codes
-P0490: Exhaust Gas Recirculation "A" Control Circuit High (Powertrain, Generic)
-P2143: Exhaust Gas Recirculation Vent Control Circuit/Open (Powertrain, Generic)
-P0234: Turbocharger/Supercharger "A" Overboost Condition (Powertrain, Generic)

Pending Trouble Codes
-P2143: Exhaust Gas Recirculation Vent Control Circuit/Open (Powertrain, Generic)

Permanent Trouble Codes
-none

Freeze Frame
-P0490: Exhaust Gas Recirculation "A" Control Circuit High (Powertrain, Generic)
-Calculated engine load: 30.6 %
-Engine Coolant Temperature: 78 °C
-Intake Manifold Absolute Pressure: 121.0 kPa
-Engine RPM: 1571 RPM
-Vehicle Speed Sensor: 56 km/h
-Air Flow Rate from Mass Flow Sensor: 32.32 g/s
-Fuel Rail Pressure: 61830 kPa

Diagnostic information provided by OBD Auto Doctor

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30. bře 2016 17:29:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Kam jsi to dal,nebylo by lepší se zeptat tady? :D viewforum.php?f=10
Jinak ty hlášky popisují spíše problém se zpětným vedením výfukových plynů a turbem,řekl bych. :idea:
Problémy s ventilátorem u Citroenu obecně byl většinou řídící modul,takže tady asi tohle :?
http://citroeny.eu/elektrosoucasti-a-el ... 441ce.html
Dobrá zpráva je,že většinou v těch modulech odešel nějaký tranzistor,který se dal za pár peněz vyměnit. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2016 16:26:38 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
No nevěděl jsem kam to dát, ale děkuji za upozornění. Ten první odkaz nefunguje.
Teď ještě sehnad někoho kdo to bude umět opravit.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2016 16:46:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jak to,žse nefunguje? :shock: Je to odkaz na sekci C4 Picasso. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. bře 2016 21:17:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7349
Bydliště: Kolín
presunuto :P
a az bude nalada - skusim pohledat a sloucit

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 29. bře 2019 9:00:45 
Offline

Registrován: pát 29. bře 2019 8:34:57
Příspěvky: 1
Dobrý den,

zkusím obnovit vlákno, avšak s malinko jinak projevujícím se problémem.
Ovládání klimatizace se neustále vrací do posledního funkčního nastavení, pohasíná.
Klapky nastavují stale znovu a znovu, ventilátor sem tam foukne ale spíše tak po 10min jízdy

1. Kdyz je tepleji (+13°c) vše funguje
2. Když vše funguje, diagnostika umí ovládat topení, když ne, ani se nepřipojí (ventilátor ani zbytek neodpovída)
3. Vyměnil jsem BSM, nechal opravit ovládání ventilátoru, na zkoušku vyměnil i ovládání u řidiče, odpojil ventilátor a problém stále přetrvává

https://photos.app.goo.gl/Rey73otGvBRTyzEp6
https://photos.app.goo.gl/UWtaHQtb4XriGyJd8

Mohl by mě někdo ukázat směr? (špatné ukostření?)

Díky moc


- řešení:
Výměna řídící jednotky klimatizace (za spodní přihrádkou spolujezdce, úplně vzadu)
Výměna ovládání na řidičově straně (prý by mohla být také napálená)

Vrakoviště cena 2500.-- za oboje.

_________________
Citroen C4 GPI 2007


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz