Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Cactus Feel edition 1,2
Právě je úte 26. lis 2024 15:13:02

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Pravidla fóra


Prosím, klikněte pro zobrazení pravidel fóra



Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: čtv 17. pro 2015 12:57:44 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
Super, dakujeme za prispevok.

Pravda je, ze s prvym a druhym stupnom + spojka sa treba trochu naucit (a aj tak to nebude nikdy bez problemov). Aj mne sa niekedy este stava ze poriadne pridam ak ani nechcem, pripadne to sklbne pri pustani spojky.
Na opierku na laket sa asi zvyknut ani neda, ked je sklopena dole, tazsie sa radi a rucna je v podstate nepristupna - opierku davam dole len napr na dialnici, kde nemusim casto radit, po meste je hore a co som si vsimol, sem tam zvykne vrzgat ked je vyklopena hore :)
Podla kamery cuvat moze byt aj trosku nebezpecne, kedze si nevidis boky vozidla, no na druhej strane, ak uz je raz auto v spravnej polohe, da sa manevrovat na centimetre presne. Uz som zacuval do tak natesno stojacej rady vozidiel, ze by som z nej nevysiel, keby niekto medzicasom nezmizol :D

Kazdopadne, vieme co sme kupovali, co sme cakali, a presne to aj mame. Sme nadmieru spokojni s autom ako celkom :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: pon 11. led 2016 8:43:46 
Offline

Registrován: ned 22. lis 2015 10:43:09
Příspěvky: 8
4000 km za sebou. 5,9 l/100 km priemerka pri benzíne 1,2 82 PureTech. Som milo prekvapený :-) Cestovali sme aj v dvojici aj vo štvorici a stále s plným kufrom.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: pon 11. led 2016 11:33:27 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
Ano, to zhruba sedi, dialnica je tak za 6,5, da sa aj menej. Ja som spokojny, kym to nezacina 7 a to som este na nadrz nikdy nemal, na cca 10 000km mame 6,3 - hlavne mesto a dialnica.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: úte 01. bře 2016 10:58:37 
Offline

Registrován: ned 22. lis 2015 10:43:09
Příspěvky: 8
5,9 l/100 km aj po 5800 km. Na benzínový PureTech 82 som celkom spokojný. 2x mi ale zasmradla spojka - mojou vinou. Raz som pohol z trojky a raz do kopca som pohol z jednotky a držal som spojku príliš dlho v strede záberu.. Smrad ale statočný, jak keď človek prejde po mesiac zdochnutej mačke a navyše vyváľanej psích exkrementoch :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: stř 02. bře 2016 13:59:47 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
Moja spotreba online tu :)
http://citroen-c4.spotreba.sk/citroen-c ... 38386.html


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2016 0:09:12 
Offline

Registrován: pon 31. srp 2015 15:31:40
Příspěvky: 7
U mě průměrná spotřeba po 7000 km, 6.3l.

Psal jsem: "Když vozím syna, tak ten je rád, že auto má 6 reproduktorů a tím mám zvuk vyladěný prostorově tak, aby hrál více i pro zadní sedadla. Do paměti přehrávače jsem přes USB nahrál písničky a dělám synovi DJe. Kolečkem na volantu přehazuji písničky do doby než najdeme tu, která se mu líbí :D"

Malá změna. Syn objevil kouzlo Bluetooth. Písničky přehrává ze svého mobilu. Vždy ho připojíme a DJe teď dělá on ;)

_________________
Citroen C4 CACTUS PureTech 82 SHINE Edition, letní 17", zimní 15"


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: sob 02. črc 2016 21:13:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdar pánové,jel jste už někdo s tímhle motorem k moři?Ne,že bych nikdy nejel s 3 válcovou 1.2,ale jednalo se o jinou značku a také jsem s tím nikdy nejel přes kopce ve 2 lidech+nějaký náklad.Je mi jasné,že to nebude žádná raketa,ale dá se to nebo ne?Díky

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: pon 04. črc 2016 8:41:33 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
Ku moru sme nesli, ale na jeden krat sme prelsi cez 400 km a nebol problem. Isli sme aj cez donovali plne nalozene auto a dalo sa - 130 na 5tom stupni asi auto nepojde, skor 110 na 4ke, ale tak cela cesta do kopca nebude no nie? :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: pon 04. črc 2016 14:30:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Díky,já nemám obavy,že bych s tím neujel na jeden zátah 1000 km,spíš mi jde o ty kopce a případně akceleraci při předjíždění.Na druhou stranu se v Rakousku jezdí téměř všude 100 nebo 80,takže v tomto směru žádný stres.Ale uvidím na jaře,zatím je času dost si vše rozmyslet a uvidíme s čím ještě creativ technology přijde. :D Dnes jsme se byli nezávazně na Cactuse White podívat a paní z toho byla úplně vedle. :lol: A to mi ještě před pár měsíci říkala,že ani omylem. :roll:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: čtv 07. črc 2016 13:25:35 
Offline

Registrován: čtv 16. dub 2015 15:27:15
Příspěvky: 69
Na dlhsie trasy s vacsou zatazou a prevysenim by bol vhodnejsi urcite motor s turbom. 60Kw na zakladne potreby staci, ale predbiehanie a kopce pri vacsej zatazi mu uz nesedia :) Pre nenarocneho vodica s vacsou trpezlivostou ale nie je ziadny problem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: čtv 07. črc 2016 14:19:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Po zralé úvaze je mi jasné,že pokud,tak jedině 1.2 110 k. :D No zatím to vypadá na RIP CURL,bílá Perle Nacré nebo Olive Braun+střešní okno. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: sob 09. črc 2016 14:35:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Miro, dobra uvaha! PT82 jazdi v meste vynikajuco, rozbeh na krizovatke, zrychlenie pri preradeni sa z pruhu do pruhu OK, ozaj je citelne, ze krutiak je polozeny pri nizsich otackach, napr. v porovnani s 4-valcom PSA 1.4i 8V 75k. No ako pise eriqq1, vonku je to skor na pohodovu jazdu, take predbiehanie v alspkych kopcoch sa nekona. PT110 je na tom citelne lepsie, vyssia hodnota krutiaceho momentu pri nizsich otackach a k tomu dlhsie trvajuca, to pocitis. Napriklad, kde som tlacil PT82 do kopca na 4-ke, PT110 s prehladom zvladol 5-ku a este mal tendenciu zrychlovat, ked som zatlacil na plyn viac. Spotreba sla vyssie, ale pri pokojnej jazde sa dalo s turbovym jazdit za rovnaku spotrebu, ako s atmosferou. Presklena strecha je super! Naozaj to v praxi funguje, ze sa interier bez clony tak neprehrieva, ako by clovek cakal. 5 cm od strechy necitit ziadne salave teplo od skla, ako pri inych presklenych strechach. A navyse budes mat viac miesta na hlavu. ;) Hneda Olive vyzera na Cactuse dobre. Akej farby budu Airbumps? Ja som mal svetle bezove. Pacilo sa mi to, ale su neprakticke na udrzbu, vidiet na nich stekance od spinavej vody a vzhladom na drsny povrch sa tazko umyvali...

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: sob 09. črc 2016 18:54:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Lubo,mně nejde ani tak o přejíždění mezi Alpskými velikány :D ,tam si vystačíš s tempomatem a rychlostí 80-100km/h.Spíše mi jde o to,když potřebuji někde na okresce předjet nějakého strejce v klobouku,s platem vajíček na zadním platě,tak aby to mělo patřičný odpich. :mrgreen: V autě budeme jezdit téměř výhradně ve 2 lidech+2 tašky o dovolené,ale kdybychom se náhodou "zbláznili" a vyrazili zase někdy k móři s koly do IT,tak se ten větší výkon bude hodit samozřejmě taky. :D Jinak mně už se pomalu vaří hlava a svítí kontrolka :D ,protože to skládáme snad týden a nemohli jsme se dobrat výsledku. :roll: :oops: Já bych měl hned jasno,motor 1.2 110 k,automatická klima,navigace,16" kola a grip control.Jenže v Cactusu je grip pouze u poslední novinky RIP CURL a k tomu 17" kola,což už mi takovou radost nedělá. :cry: Na druhou stranu je ale z fabriky obutý na Goodyer Vector 4 Season,což je super,protože odpadají starosti se 2 sadami kol nebo případným přezouváním.Holt je Citroen v koncernu PSA tím druhým vzadu,protože u Peugeotu je možné Grip Control za příplatek objednat.Kdyby to šlo přiobjednat do výbavy Shine,tak si auto sestavím k naprosté spokojenosti. ;) Taky nechápu,proč třeba k barvě olive braun nelze objednat Habana Inside/látka Habana Club
Příloha:
V3DImage.jpg
V3DImage.jpg [ 24.84 KiB | Zobrazeno 22388 krát ]

protože to by k té hnědé karoserii pasovalo jak pr..l na hrnec. :P Přitom to provedení se do RIP CURLU dodává,ale pouze v barvě Stone Grey/Mica Grey. :roll: Na druhou stranu,je tenhle akční model za výhodné peníze,kdybych si chtěl takhle sestavit Shine,tak to přijde o nějakou kačku dráž a bohužel právě bez Grip Control. :? Takže v tuto chvíli je hlas lidu(rozuměj manželky) :lol: jednoznačně pro tuto verzi
Příloha:
222898.70.jpg
222898.70.jpg [ 95.87 KiB | Zobrazeno 22388 krát ]
byť nejdříve vedla verze black and white perle s černými airbumby.Také jsme zvažovali verzi White,ale ta je také bez Grip control a na víc ta bílá kola na přední nápravě budou dostávat od brzd pěkně zabrat. :?
Ale samozřejmě jsem stále na vážkách,zda nepočkat do jara příštího roku,protože třeba se v Citroenu probudí a půjde to nakonfigurovat drobátko jinak.Ovšem informace samozřejmě tají,takže jediné co se ví je,že by snad měli přidat do verze RIP CURL ne zrovna moc (z mého pohledu)povedenou modrou barvu. :idea: No uvidím,jak se domluvíme s prodejcem na ceně nového a také mého vozu,bo ten za málo nebude :lol: a pak se uvidí. ;) No a co Eliška,olej jsi už měnil a jezdí v pohodě? ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2016 0:27:40 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: úte 19. led 2016 22:01:09
Příspěvky: 131
Sorry, reagujem oneskorene, ale rozhodol si sa spravne, verim, ze budes spokojny. Vybava super, motor tiez, farebna kombinacia bez debaty. Mne sa Olive Brown brutalne paci, je to famozna farba a na Cactus sa neskutocne hodi. Ano, Habana v interieiri by bola uz dokonala kombinacia, ale clovek nemoze mat vsetko. :-) Ale ani standardny sedy interier nevyzera vobec zle. Chcem sa Ta opytat na to strieborne plastovanie v prednom narazniku, ako je na foto, je to sucast tejto edicie Rip Curl? Budes to mat tiez? Chvilu som nad tym uvazoval aj ja, ze to dam na Cactus, ale nakoniec som nedal, lebo som menil auta ako ponozky. Nateraz som, z cisto pragmatickych dovodov, skoncil pri C-Elysee. Uvidime dokedy. :-) Teraz jazdim velmi velmi malo, stav km sa takmer nehybe, preto som este ani olej nevymenil :oops: nebol ani cas... alibisticky povedane. :D Buduci mesiac by malo byt volnejsie, tak to urobim. Inak, s autom velka spokojnost, ten motor je super, taha s lahkostou, a to som este nedal ten spravny olej. :lol: Akurat riesim dilemu, biele auto, hodila by sa cierna strecha. Ibaze neviem, ci to riesit lakovanim alebo iba nalepenim folie. Skor som za tu prvu moznost. Uvidime. :)

_________________
CITROËN POSITIVE :D
1. C2 1.4i SensoDrive VTR Rouge Lucifer (2004-2015)
2. C4 Cactus PureTech 82 Feel Edition Olive Brown (2014-2015)
3. C4 Cactus PureTech 110 Feel Deep Purple (2015-2016)
4. C-Elysée VTi115 BVM Best Collection Blanc Banquise (2016-...)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Cactus Feel edition 1,2
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2016 5:40:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Já chtěl nejdřív bílou perleť,aby nebyl vidět ten polep na předních blatnících, :D ale pak mi to už tak blbé nepřišlo a v podstatě nic jiného než hnědá nezbylo. :lol: Černou nechci,na té je všechno vidět a hezky se auto ohřívá,červená vůbec a stříbrných aut jezdí myslím dost. :idea: Jo kdyby byla k mání JELLY RED,tak to by byla jiná. ;) Ty hliníkové kryty vpředu a vzadu jsou v základu,jinak se dají koupit cca za 3.000,-Kč jeden.Už si nějak nepamatuji kolik máš najeto a jestli máš auto zajeté,ale pokud budeš měnit,tak doporučuji 0W-40 C3.Máš v podstatě na výběr 2 oleje,buď Mobil1 ESP nebo Castrol EDGE Titanium.Ony teď sice nějaké mrazivé zimy nejsou,ale i teď v létě je cítit rozdíl mezi 5W a 0W. ;) Ale pokud jezdíš spíše kolem komína,tak bych zůstal u 0W nebo 5W-30 C3,jen si ohlídej,aby to byla C3-10 nebo C3-12.
A co se týče té střechy,tak já bych na ni černou rozhodně nedával,budeš to mít v létě jak ve skleníku. :oops: Pokud bys chtěl rozbít tu bílou plochu,tak bych dal jedině nějaké decentní rychlé pruhy přes celé auto. :P
P.S. Ještě bych si mohl nechat udělat tuhle úpravu. :D
http://www.leblogauto.com/2014/11/essen ... actus.html
Ale koukal jsem,že i pro elíšu se něco najde. ;)
http://www.toptanarabaaksesuar.com/c-el ... at349.html

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 106 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz