Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nový člen
Právě je úte 26. lis 2024 14:30:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 151 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: pát 11. říj 2013 22:09:45 
Offline

Registrován: pon 14. úno 2011 14:32:25
Příspěvky: 147
1) Displej typu B žádný manuál nezná /2010 ani 2011 po faceliftu/ I v 2011 je stále zmíněn A, i když myslím jsem ho viděl jen na dovozových ojetinách z F a NL z počátku výroby.
2) El. parkovací brzda a sklápění zrcátek - absolvoval jsem dvě zimy vč. výjezdů na hory a zatím problém nebyl. A bylo to tu myslím na foru již několikrát popisováno a zatím se nikdo neozýval, že by s brzdou měl problém, třeba i v létě.
A´t to jezdí !

_________________
C4GP 2010 Dynamique+ Sport paket 1,6HDI 5°manuál Modrá Kyanos


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: pát 11. říj 2013 22:17:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
jo pak sem se podival do manualu, takze to vypada ze C dispaly ma 2 verze color a obyc

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: sob 12. říj 2013 18:31:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Chlapi díky za cenné zkušenosti,takže keine panic,jak říkají mí severní sousedé. :D Nicméně se mě dnes zmocnila panika přímo obří. :o Včera jsem nechal přehodit kola(stejné rozměry jako ta co tam byla)a najednou se mi začal ozývat od levého předního kola zvuk,jako když o něco kolo škrtá.Ozývalo se to pouze v případě,že byla kola stočena doprava.V přímém směru nebo doleva klid.Zburcoval jsem svého osobního mechanika vyrazil k němu.Cestou zvuk ještě více zintenzivnil,takže jsem myslel,že k němu ani nedojedu,ovšem najednou bylo ticho,takže jsem zastavil,zda z auta něco neupadlo.Nikde nic a po pazvuku ani památky,takže když jsem dorazil,připadal jsem si jako naprostý debil.Demontovali jsme kolo,došlo na zevrubnou prohlídku a nikde nic,žádné stopy po otěru nebo dření o cokoliv.Já už měl podezření na ložisko,ale tam je vše v pohodě.Jestli něco někam vlítlo a posléze vypadlo a proč je záhada.Tak nějak doufám,že poslední.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: sob 12. říj 2013 18:49:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 16. črc 2012 21:43:42
Příspěvky: 243
Hrouda nebo kamínek v brzdiči....nic nenormálního. Pokud to vypadlo, máš o starost míň. Já musel shodit kolo a vyšťourat to šroubovákem a pak trochu oškrábat nalepený bordel z cest. Od té doby pokoj a brzdí jak vzteklé.

_________________
dnes JEEP Compass 1.4 2019
C4 GRAND Picasso Intensive+ 1,6HDi 2015 manuál
dříve C4 GRAND Picasso 1,6HDi 2008 manuál


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: sob 12. říj 2013 19:08:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No to jsme taky řešili,ale kde a proč to dělalo jen při zatočení v jednom směru?Vím co dělá kamínek mezi destičkou a kotoučem,ale to dělá randál bez ohledu na směr jízdy a navíc se zvuk mění při brzdění.Tohle
mi fakt přišlo jako ložisko,ale to zase samo od sebe hučet nepřestane a navíc jsem nikde po poli nejezdil.Jednu chvíli jsem měl také podezření na pneumatiku,pokud bylo kolo dříve na jiném místě,tak to také někdy vydává zajímavé zvuky.Tohle ale začalo obyčejným š-š-š a pak už to byl fakt dost hnusný zvuk.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: ned 13. říj 2013 6:28:52 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Vitejte u Citroenu. Ja taky premyslel, co by to mohlo byt a on to je opravdu bordel v brzdach. :-)

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: ned 13. říj 2013 8:16:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
OK,já se nepřu,jen mi hlava nebere,proč to dělalo jen v pravém rejdu. :roll: Disk kola,brzdový disk a těhlice jsou staženy šrouby a jediné co se hýbe jsou destičky.Rozuměl bych tomu,že jsem někde přejel kočku s klíčema :D nalepila se mi zevnitř na disk a při otočení kol mi ty klíče o něco dřely. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: sob 07. pro 2013 21:20:41 
Offline

Registrován: stř 04. pro 2013 0:00:13
Příspěvky: 9
Zdravim vsecky,
dneska sem se stal novym majitelem C4GP 1.6 THP Exclusive 2010 po prvnim majiteli 90 000km.Zatim sem steho jako maly decko nevim co driv mam hledat objevovat a tak dal.Tak budu doufat ze kdyz budu mit najeka nejasnosti tak to tady najdu....
Zelam vsem stastne km.
Pa

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 1.6 THP 115kw Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: sob 07. pro 2013 21:25:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak hodně spokojenosti a šťastných kilometrů,objevovat u tohoto vozu je stále co. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: pon 30. bře 2015 21:20:17 
Offline

Registrován: úte 29. črc 2014 22:29:48
Příspěvky: 29
ted jsem projel toto vlakno,take jsem koupil brezen 2013


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: úte 31. bře 2015 5:24:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tož vítej, a co jsi vlastně koupil za auto,r.v. 2013 nebo jsi auto koupil v.r. 2013,původní nebo už nové?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2016 2:52:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. bře 2016 0:09:12
Příspěvky: 5
Bydliště: Raková (Zádveřice-Raková)
Zdravím všechny,
Tak jsme se jako rodinka stali majiteli ojetého vozu Citroen C4 Picasso 2,0i automat (hydroměnič). Ročník 2008 exclusive. Měl by mít najeto 92,000km a taky podle toho vypadá :-) samozřejmě nějaké mouchy má a k tomu bych rád nasměroval mé dotazy.

- jaký olej do něj nalét 5w-40?
- displej hlásí nefunkční ukazatel(é) tlaku pneu- vybitá baterie ventilku? Zjistit se dá pouze přes diagnostiku?
- hlásí nezavřené víko palivové nádrže (je to stejné jak u dieslu? Tady na foru se řešilo jen u dieslu) a z toho zřejmě stále svítící kontrolka nezavřených dveří. Opět zjistit diagnostikou?
- poslední otázka je kde se nachází palivový filtr?

Děkuji všem za případné odpovědi!

_________________
Rodinný Citroen C4 Picasso 2.0i 103kw AT 2008 Exclusive kůže
Pracovní Audi a3 8L 1.9 Tdi 66kw AT 2000
Škoda Octavia combi 1.9Tdi 81kw manual - věčná památka na člena rodiny :-) prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2016 7:03:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tož vítej ve vybrané společnosti majitelů vozů Citroen :D a gratuluji k dobrému výběru motorizace s automatem. :idea: ;)
Podle zvoleného typu motoru(2.0 benzín) předpokládám,že spotřebou paliva se zabývat moc nebudeš,takže olej můžeš 5W-40,ale klidně i 10W-40,důležitá je specifikace.V tvém případě ACEA A3/B3(4),případně PSA B71 2296 a nejdůležitější je interval výměny.Pokud budeš jezdit spíše krátké trasy(městský provoz),tak měň po max. 6-8 tis.pokud spíše delší trasy a po dálnici tak podle druhu oleje 12-15 tis,samozřejmě vždy s fitrem.Pokud nevíš,co za olej tam je teď nebo tam byly dlouhé intervaly mezi výměnami,tak bych doporučil nalít nějakou levnou 5W nebo 10W-40 a po 3 tis.vypustil a dal olej nový,motor se propláchne a rozpustí se případné usazeniny.
Ad ventilky,otázka je,zda tam vůbec jsou ty co tam mají být,ale ve svém okolí máš dost citroeňáků,takže se někdo určitě ozve. :D
Koukal jsem teď na citroen service,obecně bo nemám VIN tvého vozu a vypadá to,že palivový filtr je součástí čerpadla a akční člen víka palivové nádrže(tak se to jmenuje) :lol: je stejný jako u nafty.
K tomu palivovému fitru,pokud ti to nedělá nějakou paseku,tak bych se tím netrápil,jen bych do nádrže vdechl při tankování
http://citroeny.eu/do-paliva/805-intenz ... 500ml.html
a pak při každém tankování http://citroeny.eu/do-paliva/2670-aditi ... 250ml.html
Jinak si tam můžeš pochopitelně objednat veškeré filtry a třeba také svíčky,rozvody atd.pokud je potřeba je vyměnit. ;) Stejně tak veškeré náplně,jako jsou brzdová kapalina,olej v servu,převodovce ... :lol:
Tak ať ti auto dělá jen samé radosti,asi je to rozdíl proti Octávce což? :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2016 9:47:38 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 03. bře 2016 0:09:12
Příspěvky: 5
Bydliště: Raková (Zádveřice-Raková)
Zdravím a děkuji, jsem rád členem vybrané společnosti :D
No motoritaci jsem vybiral podle toho že v současnosti najezdíme kolem 5000km za rok (max. 8000 i s Chorvatskem :lol: ) což pro nás nemá smysl shánět diesel a spotřeba je teď po cca 300km (z toho 100km po dálnici 140 tempomat a zbytek do 15 km trckačky po městě a okolí) na 10,5l. což považuji za slušnou spotřebu a automat je od pořízení Audi srdcovou záležitostí 8-) jen škoda, že v tomto ročníku nebyl již 6kvalt... Ale je mi to jinak jedno. Je to super svezeníčko oproti Octávce nebe a dudy i oproti Octavii III, kterou teď sedlám v práci! Ten prostor, vysoký posez, čelní sklo a panorama... Fakt luxus 8-) i otec, který teď koupil Superb 2009 chválil a mě osobně Superb nenadchnul tak jak Picasso...
Děkuji za všechny rady o oleji a vzhledem k ročnímu nájezdu dám Total 5w-40 a budu měnit ročně jako u ostatních aut bez ohledu na nízký nájezd km...
Ventilky tam asi budou s kontrolou, protože už mi to hlásilo defekt, ale stačilo dofoukat a je po problému, ale teď byl podhuštěný předek a nic nehlásilo tak uvidim... Jinak jsou na tom original 16" liťáky na zimu a koupil jsem 17" original na léto i s kontrolou tlaku.
Na ten díl u nádrže mrknu a zkusím to pořešit. Děkuji za info.
Palivový filtr nechám tedy tak, jsem zvyklý měnit z Octávky co druhý olej... A samozřejmě jinak vyměním všechny filtry a rozvody jsou jasné! Svíčky vyměním z podzimku ať je nachystáno na zimu... Ať je auti v cajku a i olej v automatu, ale ten až příští rok spolu s Audi teď je těch investic až až! :roll: Budou mít každý nalétáno 100.000km :lol:

Děkuji za přání a tady všem taky spoustu radostných a bezstarostných kilometrů!

_________________
Rodinný Citroen C4 Picasso 2.0i 103kw AT 2008 Exclusive kůže
Pracovní Audi a3 8L 1.9 Tdi 66kw AT 2000
Škoda Octavia combi 1.9Tdi 81kw manual - věčná památka na člena rodiny :-) prodáno


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Nový člen
PříspěvekNapsal: čtv 03. bře 2016 12:02:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Spotřeba by ti mohla/měla malinko spadnout po výměně fitrů,svíček a užití těch aditiv,co jsem ti poslal ten odkaz,tedy bych s výměnou neváhal. ;)
Dal bych NGK LFR5B https://www.motointegrator.cz/produkty/ ... lfr5b-7113
ale pokud bys chtěl mít high kvality,tak si kup DENSO IKH20,případně VKH20 a máš vystaráno do konce životnosti vozu. :D
http://www.autodoplnky.cz/denso/denso-z ... s306060466
http://tuning.autodoplnky.cz/svicky-den ... s306050634

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 151 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz