Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Chyba ruční brzdy a ESP, ale hlásí EGR
Právě je stř 27. lis 2024 4:15:16

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 14. úno 2016 22:05:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
Zdravím, dnes jsem protáhl auto po dálnici a když jsem dorazil do města, tak mi na displeji vyskočila chyba ESP a ruční brzdy a při vypnutí motoru se mi automaticky nezatáhla brzda, ale po opětovném nastartování chyby zmizeli.
Když jsem ale připojil BT "diagnostiku" ELM 327, tak mi Torque Vypsal chybu EGR.
Když jsem jel zpátky 250km, tak na dálnici auto normálně jelo, ale když jsem zase zvolnil ve městě, zase vyskočila chyba brzdy!
Před týdnem jsem si nechal aktualizovat firmware v řídící jednotce, která dle mého nedopadla asi úplně nejlépe.
Je možné že tyhle chyby způsobil ten update, nebo je opravdu něco špatně? A teď co? Brzda, nebo EGR?


Přílohy:
Poznámka: Chyba vyskakující jako ESP a ruční brzda.
P0409, P0409 a P0490

wp_ss_20160214_0001.png
wp_ss_20160214_0001.png [ 211.17 KiB | Zobrazeno 19449 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 15. úno 2016 9:42:45 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
ano,EGR ventil je zaseklý ve špatné poloze.Ty chyby jsou automatické.

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 15. úno 2016 9:47:40 
Offline

Registrován: úte 20. led 2015 11:15:41
Příspěvky: 52
Bydliště: Opatovice nad Labem
Taky je ještě možné to,že po přehrání softu neinicializovali ŘJ.Ale ten EGR je asi na výměnu.Přehrání softu je tak na 3 hod práce,když je motor teplý.Soft se má přehrávat na studeném motoru.I zde může být chyba.Ale spíš ventil nepracuje tak,jak má.

_________________
Citroen C4 Picasso, 1.6HDi,Exclusive 2007,černá metla bývávalo:-)
Toyota Prius 1,8VVT-i 73KW HSD E-CVT


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 15. úno 2016 11:39:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. bře 2013 16:48:25
Příspěvky: 80
Bydliště: Trnava, SK
Ja som mal podobné problémy a nakoniec to bol EGR ventil, po výmene problémy prestali.

_________________
C4P 1,6HDi 80kW r.v.2009 5st. manuál
Peugeot 306 Norwest 1,6 65kW r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 16. úno 2016 23:07:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
"Divné" je, že motor jde normálně, nepadá ani do nouzového režimu, šel přes 3000 otáček a nebyl problém jet přes 140...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 16. úno 2016 23:24:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. bře 2013 16:48:25
Příspěvky: 80
Bydliště: Trnava, SK
Divné to je ale presne tak sa mi to prejavovalo. Motor nepadal do nudzaku len vyskocila chyba a vypol sa motor,po zastaveni som bezproblemov nastartoval chyba už nevyskocila,kontrolky pozhasinali a ja som pokračoval v ceste a motor som mohol tocit do otacok bez problemov. No a na diag. mi to ukazovalo medzi inými aj chybu egr. Sam som tomu neccel veriť ale po vymene egr problém prestal.

_________________
C4P 1,6HDi 80kW r.v.2009 5st. manuál
Peugeot 306 Norwest 1,6 65kW r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 22. úno 2016 18:52:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
Tak aktuálně mi tam zůstala už jenom chyba P0409 - EGR a ikona už není žlutá "pending" ale červená "current" ale na přístrojovce mi nic nesvítí, ale je fakt že jsem teď jezdil jen po okreskách a přes 100 jsem jel maximálně chvíli při předjíždění. Ale věřím tomu, že když bych jel delší dobu po dálnici, tak že by se situace opakovala.
Teď akorát otázka jestli to má cenu nějak řešit, případně mohlo by se něco stát, když bych to neřešil? Přeci jen na dálnici jezdim minimálně a auto jinak jezdí normálně...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 22. úno 2016 20:14:54 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ten EGR se muze klidne zadrhavat. Beztak je uvnitr plny sazi.
Příloha:
EgrPlnySazi.png
EgrPlnySazi.png [ 752.42 KiB | Zobrazeno 19306 krát ]

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 23. úno 2016 8:22:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Můžeš zkusit tohle http://citroeny.eu/technicke-spreje-a-k ... 200ml.html

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 23. úno 2016 8:50:38 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
To mu nepomuze. Ta fotka je pohled do EGR kde spaliny neproudi. Ten karbon se tam protlacil a timhle sprejem ho odtamtud nedostanes. Ten sprej je na cisteni mist, kde ty spaliny proudi. Takhle vypaal EGR po 180.000km. Pomuze jen vycistit mechanicky. Ten karbon tam bran ite mechanice EGR ventilu chodit do krajnich poloh. On se totiz dostane do drah te mechaniky a ten motorek to samozrejme nepretlaci. Jedine reseni je fakt rozebrat. Ale ten EGR uz muze byt tak moc vychozeny, ze ani cisteni mu nepomuze - muze se stat, ze ani v krajni poloze nebude zcela tesny.

Jinak proto, aby se tento bordel dal pryc neni treba sundat cely EGR ventil. Staci z nej sundat jen ten motorek - 3x torx a ten bordel nejak vysat. Ale na 1,6hdi musi dolu krabice se vzduchovym fitrem a palivovy filtr, aby se k nemu dalo dostat a jeste horni zvukova izolace motoru na prepazce (zespodu 3 plastova matice a z listu pod steracema sundat asi 8x takovy ten plastovy patentni cudlik, nevim jak se tomu presne rika). Pak je tam slusny pristup a da se to.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 23. úno 2016 9:34:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Já naftu nemám,takže vycházím pouze z videí na netu. :D Ale i při vyjmutí by se dal ten spray k rozpuštění toho bordelu použít,ne? :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 23. úno 2016 9:54:39 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Ten bordel je sypky, staci vysat a trochu pozuchlat steteckem. Je to takovy mlety karbon.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 29. úno 2016 16:22:41 
Offline

Registrován: pát 05. úno 2016 10:06:08
Příspěvky: 29
Zelych píše:
Zdravím, dnes jsem protáhl auto po dálnici a když jsem dorazil do města, tak mi na displeji vyskočila chyba ESP a ruční brzdy a při vypnutí motoru se mi automaticky nezatáhla brzda, ale po opětovném nastartování chyby zmizeli.
Když jsem ale připojil BT "diagnostiku" ELM 327, tak mi Torque Vypsal chybu EGR.
Když jsem jel zpátky 250km, tak na dálnici auto normálně jelo, ale když jsem zase zvolnil ve městě, zase vyskočila chyba brzdy!
Před týdnem jsem si nechal aktualizovat firmware v řídící jednotce, která dle mého nedopadla asi úplně nejlépe.
Je možné že tyhle chyby způsobil ten update, nebo je opravdu něco špatně? A teď co? Brzda, nebo EGR?

Muj nazor EGR ventil na vyměnu ale ta chyba ABS ESP a ručni brzdy je jen další v řadě :) ,ale s tim ventilem to nemá nic společného.

_________________
C4 Picasso rv. 2012 2.0 hdi 110kw 6s manuál výbava Exklusive


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 29. úno 2016 19:31:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 18. bře 2013 16:48:25
Příspěvky: 80
Bydliště: Trnava, SK
Napoj auto na diagnostiku inak je to len skusanie a nič nezistíš. Mne to ukazovalo tuto chybu a po vymene egr ventilu všetko ok. Nemenil som žiadne lanovody a ani nič s brzdami a chyba sa už nebjavila. Mozes jazdiť brzdiť koľko chceš ale chyba sa prejavuje nečakane a nepravidelne. Najazdil som odvtedy cca 20000km a nič. Každopádne musis dat auto na diagnostiku lebo inak len tapes. :)

_________________
C4P 1,6HDi 80kW r.v.2009 5st. manuál
Peugeot 306 Norwest 1,6 65kW r.v.1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 22. bře 2016 22:13:50 
Offline

Registrován: pát 31. kvě 2013 21:32:23
Příspěvky: 14
Bydliště: frýdecko-místecko
Mám přesně stejný problém.Auto začne škubat a po chvíli se objeví kontrolka esp a chyba ruční brzdy,někdy auto úplně chcípne,znovu nastartuju a jede normálně,někdy i několik týdnů.Na diagnostice,ale žádná závada nevyskakuje.nechám tedy zkontrolovat egr ventil.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz