Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Motory VTI-spotřeba oleje
Právě je stř 27. lis 2024 4:13:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 260 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 20:04:13 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Ale parametre sedia, sú úlne rovnaké pri všetkých troch, však?

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 20:11:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Odtrh má být 0.9 mm,jaké 3 myslíš?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 20:18:38 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Jednu z tých dvoch NGK, ktoré si nedávno spomenul http://www.svickyngk.cz/hledani/?f_search=PLZKBR7A-G, potom tú ktorú som si ja objednal, kedže tvoja sa údajne podľa predajcu nevyrába a tú, ktorú to tebe uviedlo ako náhradu za tú tvoju prvú :D .

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 20:20:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jo takhle,bude to v pořádku,už jsem ji našel,asi mám starou databázi. :D
http://www.sparkplugs.co.uk/ngk-spark-plug-plzkbr7b8dg
K tomu nepravidelnému chodu,svíčky určitě pomůžou a zkus toho Wynn´se. ;)
http://www.ngkntk.co.uk/wp-content/uplo ... t-2015.pdf

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 20:30:53 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Roky dávam VIF, ale ja keď ho nedám, rozdiel nevidím. Žeby placebo efekt? Chcel som skúsiť Winns, ale voľne ho neviem kúpiť, resp. neviem kde ho kúpiť. Skúsim sa ešte trochu pomotať, ale asi ho objednám cez net.
Ešte k tým sviečkam, rozoberal som to inde, ale predsa mi nedá. Keď mám studený motor, kým mi svieti kontrolka studeného motora, pri záťaži napri pri jazde do mierného kopca, pri určitej polohe plynového pedálu (povedal by som optimálnej) v motore hrkoce. Či sú to ventily alebo niečo iné neviem. Vozil som sa aj na iných VTi a tam som to nepočul. Akonáhle však kontrolka studeného motora zhasne v tom momente klepot prestane. Klepot prestane aj keď mu pridám na podlahu alebo keď mu uberiem V servise sú z toho na větvi a doteraz sa nevyriešilo nič. Stretol sa s tým niekto?

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 20:52:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak už jsem v obraze. :D Ty ILZKBR7A-8G jsou starý typ,nový je tento ILZKBR7B8DG. Jedná se o iridiové svíce,ty co jsi objednal jsou platinové. ;)
Já jsem taky při aplikaci VIF nic nepociťoval,zato s Wynn´s ano.Ty pazvuky z motoru mohou být klidně těmi svíčkami,asi budeš čučet až je vyndají z motoru.Klidně může být,že už prostě bohatší směs(při studeném motoru) nedokáží zpracovat,kdežto po ohřátí ano.Co takhle vzduchový filtr,ten máš taky původní jak doporučuje výrobce?Taky to může být něco jiného,např. zasviněný vstřikovač.
Jak jsi tu Vifinu dávkoval,2 panáky na nádrž? Jen se ptám,protože já nějakou dobu dával 1,než jsem si uvědomil chybu. :lol:
Co olej,dáváš tu pleťovku nebo už normální? No uvidíš,co se bude dít po výměně svíček. Wynn´se si můžeš objednat tady v e-shopu nebo u vás http://www.olejcentrum.sk/WYNNS-SUPREMI ... 578956.htm
Jinak se máš,na C4P žádná kontrolka není,že je motor ohřátý se pozná až podle teplého vzduchu. :mrgreen:
P.S. Ještě mě napadlo,že ty pazvuky nemusí vycházet vůbec z motoru.V určitých otáčkách to může vibrovat,po ohřátí vůle zmizí a je ticho.Někdo tady popisoval uvolněný šroub na katu,například.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 20:59:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Motor má pro různý situace různý mapy v ŘJ. Pro studený motor, pro teplý, pro brždění motorem apod. Proto při zhasnutí kontrolky slyšíš změnu v chodu motoru. Protože se změní mapa. Jinak se dávkuje palivo, vzduch, předstih ... ;)

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 21:03:40 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
VIF som dával jednú odmerku čo je vo vrchnáku, na 20 l benzínu. Takže na 40 l dva odmerky. Údajne aj keď dáš viac, motoru to neuškodí. Takže občas mi ušlo aj trochu viac.
Olej dávam Total Quartz 9000 5W40, pleťovku už nie. Meniť budem po cca. 7-8 tis. km. Jazdím prevažne mesto, teraz v zime 90% a krátke trasy 3-4 km.

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 21:08:48 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Zabudol som vzduchový filter, mám tam športovú vložku KN, ktorú periem 1 x ročne, vždy na jar, po najazdení cca. 10-11 tis. km.
K tým palivovým mapám, bohatá zmes evidentne môjmu motoru nechutí, registrujem to od cca. 20 tis. km. Štastie, že studený motor je iba cca. 3 min. podľa toho či je zima, alebo leto. Skúsim tie sviečky a uvidím.

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 21:24:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Mikra píše:
Motor má pro různý situace různý mapy v ŘJ. Pro studený motor, pro teplý, pro brždění motorem apod. Proto při zhasnutí kontrolky slyšíš změnu v chodu motoru. Protože se změní mapa. Jinak se dávkuje palivo, vzduch, předstih ... ;)

Míro,já žádné extra změny v chodu motoru neslyším,ať poslouchám sebelíp.A už vůbec ne nějaké hrkotání neboli drnčení.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 21:33:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Slavo3 píše:
Zabudol som vzduchový filter, mám tam športovú vložku KN, ktorú periem 1 x ročne, vždy na jar, po najazdení cca. 10-11 tis. km.
K tým palivovým mapám, bohatá zmes evidentne môjmu motoru nechutí, registrujem to od cca. 20 tis. km. Štastie, že studený motor je iba cca. 3 min. podľa toho či je zima, alebo leto. Skúsim tie sviečky a uvidím.

No páni,sportovní fitr. :shock: Jestli nemáš olej ještě koupený,tak zkus tenhle. ;)
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/2 ... D-5W-40-5L
A určitě bych vyzkoušel toho Wynn´se, dokonce ho mají tady co je ten olej.
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/9 ... 2810-250ml
Jinak já poznal změnu až po vyjetí 2 nádrže.Ale vzhledem k tomu,že s autem jezdíš jen krátké trasy,tak bych možná zkusil do začátku něco ostřejšího.
http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/9 ... 9792-500ml

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: úte 29. zář 2015 23:18:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Miroslav Lengyel píše:
Míro,já žádné extra změny v chodu motoru neslyším,ať poslouchám sebelíp.A už vůbec ne nějaké hrkotání neboli drnčení.

Ano, tak je to v pořádku a tak je to správně. Ale pokud je něco špatně, třeba ty svíčky, tak to už ŘJ nepozná a nemá pro takovou situaci žádnou připravenou mapu. Proto se ten motor chová divně. O těch mapách jsem psal jako vysvětlení, že se chod motoru změní přesně se zhasnutím kontrolky studenýho motoru. Zhasne kontrolka, změní se mapa a tak se změní i podivný chování motoru. To je ta souvislost kontrolky s koncem hrkotání. :D

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: stř 30. zář 2015 6:20:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Mikra píše:
Miroslav Lengyel píše:
Míro,já žádné extra změny v chodu motoru neslyším,ať poslouchám sebelíp.A už vůbec ne nějaké hrkotání neboli drnčení.

Ano, tak je to v pořádku a tak je to správně. Ale pokud je něco špatně, třeba ty svíčky, tak to už ŘJ nepozná a nemá pro takovou situaci žádnou připravenou mapu. Proto se ten motor chová divně. O těch mapách jsem psal jako vysvětlení, že se chod motoru změní přesně se zhasnutím kontrolky studenýho motoru. Zhasne kontrolka, změní se mapa a tak se změní i podivný chování motoru. To je ta souvislost kontrolky s koncem hrkotání. :D

No zkrátka jsi učeně popsal totéž co já lidově. :D
Klidně může být,že už prostě bohatší směs(při studeném motoru) nedokáží zpracovat,kdežto po ohřátí ano.
Nicméně,vzhledem k tomu,že tam kolega popisuje i reakce na přidání nebo ubrání plynu,tak bych to spíše viděl na nějakou rezonanci v určitých otáčkách.Aby to nakonec nemělo nějakou souvislost s tím sportovním filtrem.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: stř 30. zář 2015 22:35:17 
Offline

Registrován: pát 06. črc 2012 22:17:12
Příspěvky: 124
Bydliště: Košice
Noo, na ten športový filter som myslel, ale aj tak si motor potiahne len toľko vzduchu koľko potrebuje, akurát ľahšie. Skúsim tam dať pôvodný filter a uvidíme. K tomu šramoteniu v motore, dva krát to na pár stoviek možno aj nejakých pár tisíc tisíc kilometrov prestalo a to vtedy, keď mi menili napinák rozvodovej reťaze a druhy krát, keď som bol v Grécku a najazdil som 3.500 km v otáčkach do 4.000. Potom sa to opäť vrátilo. Ten zvuk je klepkanie kovu na kov, ako keď cvrlikali ventily na Š-120 v nízkych otáčkach pod plynom a preto tie ventily mi najviac vŕtajú v hlave. Myslel som aj na benzín, vystriedal som Shell, OMV, teraz beriem na Metro a vždy to isté a aditíva dávam vždy.

_________________
C3 Picasso 1.6 Vti Color Concept


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Motory VTI-spotřeba oleje
PříspěvekNapsal: čtv 01. říj 2015 5:42:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tobě už měnili napínák?Tak to tedy čumím. :shock: S těmi otáčkami v Řecku to myslíš,že byly na tvůj vkus moc vysoko nebo nízko?
Jinak já tankuji u ONO a nemám problém.U tebe to fakt vypadá na zvýšenou tvorbu karbonu.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 260 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 18  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz