Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C-Elysée 1,2 VTi
Právě je sob 23. lis 2024 7:16:27

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: stř 06. kvě 2015 19:46:24 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Je stejný,jen je navíc oturbený a má jiný software,ale hlavně ti odborníci na tom P fóru píší nesmysly.1.2 VTI nemá s BMW nic společného,to už je plně v režii PSA.Inu s olejem,respektive omaštěnou vodou Ineo se není čemu divit.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 12:32:43 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Ale no tak. Tie ich 1,2VTi sú určite bez turba. Oturbené motory značia pežoťáci THP.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 13:54:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Vidíš tu nějaký motor THP? http://peugeot.ecpaper.cz/osobni/2008/2 ... ik/#page=1 :lol:
Tedy netušil jsem,že dají do tohoto auta 1.2 o výkonu 82k,ale mohlo mě to napadnout,když to nacpali do Cactuse i C4. :oops:
Další verze jsou pak 110 a 130k,oba motory 1.2 PuraTech s turbem.Prvně jmenovaný nahradil motor 1.6 VTI 120k,druhý 1.6 THP 125k.
U vyšších řad P-3008 a dále pak je ještě motor 1.6 THP o výkonu 165k.Realitou tedy je,že P-5008 si můžeš vybrat mezi oturbenou 1.2
o výkonu 130k nebo 1.6 THP rovněž s turbem,nic jiného neexistuje.
http://www.psa-peugeot-citroen.com/en/a ... generation
P.S. O to víc mě vždycky dokáže "pobavit",když si do tohoto poddimenzovaného "motoru" s předimenzovanýn výkonem ještě nacpe LPG. :lol: :lol: :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 16:13:15 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
http://auto.pravda.sk/novinky/clanok/30 ... 21-paliva/

Dávam do pozornosti konkrétne vety z tohto článku: "Nový agregát s označením 1,2 THP vychádza z už známeho trojvalca 1,2 VTi, ktorý Peugeot používa napríklad v modeloch 208, 2008, ale aj v novej tristoosmičke. Pre potreby prepĺňania však prešiel hĺbkovou revíziou, čo naznačuje nielen 121 registrovaných patentov, ale aj skutočnosť, že s atmosférickou verziou má spoločných menej ako polovicu komponentov (40 %)."

http://www.autotv.sk/peugeot/peugeot-2008-1-2-16v-vti/

http://www.automotonews.cz/2013/11/19/t ... y-recenze/

http://autozurnal.ta3.com/peugeot-2008- ... 11-990-eur


Takže áno, predávali sa 2008 s 1,2VTi 16V atmosférickými motormi. To že niesu teraz s týmito motormi v ponuke možno práve súvisí s tým problémom. Ale to je len môj dohad.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 17:08:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak je otázka čemu chceš věřit,zda novinovému článku,psanému ještě před uvedením motoru na trh, nebo údajům výrobce. :D
Nu a je nad slunce jasné, že ten přeplňovaný motor nevznikl tak,že na ten atmosférický naroubovali turbo. :mrgreen:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 18:04:00 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Ako teraz neviem o čo ti ide. V zásade stačí zavolať do hocktorého pežota a spýtať sa. Pokiaľ si dobre pamätám, keď ja som vyberal auto tak práve 1,2VTi 2008 som skúšal, a potom 1,6 VTi Celysée, pretože ma tá 1,2 nepresvedčila. A určite to nebol turbomotor, to viem nabeton, vtedy som bol v takom rozpoložení, že som žiaden turbák nechcel ani vidieť.
Tu neide o to čomu verím ja alebo čomu veríš ty. Ja svoju pravdu viem. Ale zas žeby som teba potreboval o nej presviedčať, no tak v tom nejaký význam nevidím. Ver alebo nie, to mi je nejak jedno. Ja len som chcel dať do pozornosti tú zvolávačku pre skutočnosť s garančnými výmenami 1,2VTi motorov, reku by stálo za to sa spýtať ak pôjdete niekto koho sa to týka (nejaký majiteľ auta s týmto motorom) najbližšie do servisu, len tak pre vlastný kľud.

http://podkapotou.zoznam.sk/cl/1000612/ ... -Slovensku

Ešte predsa pre zaujímavosť na záver dávam odkaz na pár inzerátov na predaj 2008 1,2VTi, kde čuduj sa svete je niekoľko kusov aj v prevedení práve s týmto motorom.
http://www.noveauta.sk/peugeot-2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 18:23:43 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Já nevím o čem píšeš ty,ale já pouze o tom,že žádný motor 1.2 s označením THP neexistuje. :D Nepřu se o tom,že se do P-208 nebo 2008 nedávají 1.2 s výkonem 85(82)k,k tomu jsem jen napsal,že jsem to nevěděl,ale mělo mě to napadnout. :idea: Čiže moje připomínka byla pouze k tomu,že jsi napsal Oturbené motory značia pežoťáci THP, což zmiňovali pouze novináři,kteří to vzali bůhví kde,protože výrobce tohle označení nikde neuváděl. :idea: Zřejmě si dovodili,že když přeplňované motory 1.6 měly v názvu THP,tak přeplňovaná 1.2 to bude mít jaksi taky. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 18:39:28 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Aha, tak to je. Ja som to pochopil tak, že ty si presvedčený o tom, že do pežotu 2008 sa nemontovali atmosférické motory 1,2VTi. Na mňa treba celou vetou, inak sa strácam.
No a práve na túto pohonnú jednotku pri p2008 sa vzťahuje zvolávačka, tak reku že ak je to taká istá ako je v ceelyse, či sa na ňu tiež zvolávačka konať nebude.
Mne to v podstate môže byť jedno, mňa konkrétne sa táto záležitosť netýka, len som chcel zdieľať vedomosť. Mňa nepresvedčila 1,2VTi strácaním dychu pri zaťažení štyroma pasažiermi a 1,6VTi kulisou prevodovej páky a Celysée ako také niektorými ale fakt lacno pôsobiacimi detailami. Radšej som priplatil a vzal niečo iné.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 20:51:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No já už myslel,že je slovenština a čeština tak rozdílný jazyk,že si nerozumíme. :D Tak ono se k autu musí přízpůsobit jízdní styl a ne chtít po 1.2 výkon jako po 1.6,pak je to v pohodě.A co se týče provedení,tak zase nemůžu chtít v autě jako je C-Elyseé materiály jako v C4.To je ale o penězích,když jich má někdo víc,tak si může koupit lepší auto,ale spousta lidí je s tím spokojených.Moje švagrová si koupila P-301 a jsou z ní nadšeni,protože předtím měli 107.Když jsem jí řekl,že za ty peníze mohli mít zánovní C4 Picasso,tak na mě koukali jak o bych jim bral hračku. :lol: Každý to má holt jinak. :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 21:44:36 
Offline

Registrován: stř 31. bře 2010 14:20:32
Příspěvky: 123
Zas niekto by nekúpil jazdenku ani za svet. Napríklad môj otec. Radšej funglovku Daciu ako zánovné bmw. Nepohneš s ním.
Akože ceelyse sa celkom dá, nieže nie, len sa mi o čosi nakoniec navýšil budget, a to sa potom inak začne pozerať človek na celú vec. Zrazu veci vidíš z iného uhla.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 15. čer 2015 11:25:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. úno 2014 1:29:44
Příspěvky: 97
Ve 20.000 km, po absolvování 1. garančky se objevil první problém. Bylo jím pískání z prostoru motoru při jízdě. Bližší popis zde(ať neplevelím toto vlákno). Každopádně po servise vše v pořádku.

Zajímavostí je, že technik měl při projížďce pocit, že auto na jedničku při rozjezdu dost cuká (objektivně cuká, ale zvykl jsem si a uměl to eliminovat prací s plynem). Tak koukl do databáze a našel nejnovější firmware pro převodovku a nahrál mi ho. Rozjezdy jsou teď naprosto hladký bez ohledu na to, jestli se snažím, nebo ne.
Takže pokud někdo máte ETG, tak šup s tím do servisu a nechte si přehrát soft.

_________________
Citroen C4 Technospace (2019) | 2.0 blueHDI 160k AT8

- Citroen C4 Grand Picasso FL (2017) | 2.0 blueHDI 150k AT6
- Citroen C4 GP (2014) | 2.0 blueHDI 150k AT6 |
- Citroen c-elysée | 1.2 VTi 72 k ETG


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 31. srp 2015 21:10:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. zář 2014 9:56:22
Příspěvky: 15
Bydliště: Nový Bydžov
Takto dnes dopadla naše Eliša. Na odpis.

Obrázek,Obrázek,Obrázek

_________________
Renault Megane Generation 1,6 - 2010
Citroen C-Elysée 1.2 VTi - 2014


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 31. srp 2015 21:21:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
:shock: Co se stalo,to sis vyrobil svépomocí? :|

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: pon 31. srp 2015 22:33:09 
Offline

Registrován: pon 17. srp 2015 16:59:17
Příspěvky: 35
Smola.. Nizka nadobudacia cena je v takomto pripade totalka... Alee... Ja som mal poistnu udalost za 7300 eur... A presla. Zisti si hlavne.kde ma poistovna zmluvny servis a ci dokaze ist nad zmluvnych 60 percent obstaravacej ceny... Zvysok vraku moze mat vysoku hodnotu , vtedy sa im oplaca aj drahsia oprava...

_________________
C-elysee 1.2 vti Go SAGAN - predany


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C-Elysée 1,2 VTi
PříspěvekNapsal: úte 01. zář 2015 8:20:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 06. zář 2014 9:56:22
Příspěvky: 15
Bydliště: Nový Bydžov
Nebyla to smůla, ale manželky mikrospánek. Naštěstí v obci, takže v nižší rychlosti. Rána na levý přední kolo, pak nějaký kotrmelec ze svahu. Manželka celkem ok. Nějaké podlitiny od pásu, na krku "límec", bolavé celé tělo.

Zatím to servis odhadl spíš na totálku, ale likvidátor z pojišťovny tam ještě nebyl. Pojistka je snad na původní cenu, spoluúčast 5000,- CZK, ale nemáme to ještě splacený, tak uvidíme výsledek.

_________________
Renault Megane Generation 1,6 - 2010
Citroen C-Elysée 1.2 VTi - 2014


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 160 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz