Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - trhanie motora za studena - 1.8 benzin+LPG
Právě je stř 27. lis 2024 11:53:12

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 23. srp 2015 19:38:37 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
a přidám další postřeh...
sem si nechal odpojit LPG, páč sem si řekl, že vyměním drahej na díly a neservisovatelný Eurogas v Brně za něco dostupnějšího.
A co se stalo s kuckáním za studena? No kucká ještě víc a navíc přestalo startovat na první brnknutí, takže ted tak na třikrát.
Soudím, že plyn zlepšuje chod motoru tedy... :lol:
Jinak, kdyby někdo chtěl koupit největší krám co sem kdy měl, tak asi prodám. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 24. srp 2015 5:53:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jak to myslíš,jako že velké auto nebo na plyn? :D Pokud to druhé,tak se pod to podepíšu.Koho jsem z LPG znal,tak pokud po letech provozu na LPG,chtěl z nějakého důvodu auto provozovat na původní palivo,tak měl smůlu. :evil:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. srp 2015 10:24:12 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
kony821 > zaujimave :) pls kolko to trvalo a kolko to stalo? a kde ti to robili? :)

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 27. srp 2015 17:22:21 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravím ,i mě se to dusí za studena,ale je pro to snadná pomoc,nechávám to nastartované při studeném startu asi 90 sekund.Pak zařadím A1 a vystřelím z garáže ;) .... Myslím ,že je tento způsob řešení asi nejsnažší a nejlevnější.
Pro Kuntíka : Trochu unáhlená reakce...Filtry ti přeci vymění skoro kdekoliv ,kde servisují LPG ,aspoň tady u nás na Ostravsku.A ten jeden drahý filtr plynné fáze se dá i po netu sehnat v Polsku a nebo před něj ,jak jsem ti psal lze umístit obyčejný ,levný a ten drahý tak pošetříš a můžeš jej měnit třeba 1x50 tisíc Km...

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 28. srp 2015 20:18:44 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
to není jen filtr, ten sem pořešil tím předfiltrem. V plynu to přestalo jet, prý 4 vstřik. Byl jsem až v Hradci. V Prostějově několikrát na diag. tohle toto mě neba. Když si vezemeš, že potřebuješ den dovolené + náklady na cestu....Pak sypeš do servisu tisíce a problém pořád. Ted mě plynař v Brně našel chybu teplotního čidla, takže vyměněno. Uvidím jakej bude zítra start. Auto má 170tis. začnou se sypat vstřiky, jeden Keihin stojí snad skoro 4 tisíce. Repas reduktoru 4-5tis. A nebo řídící jednotka že by mohla taky být vadná. (9000)
Jenom za ty vstřiky mám komplet novej předek.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29. srp 2015 12:44:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Jinými slovy,co jsi ušetřil za provoz,tak tam teď zase nasypeš. :evil: A jako bonus získáš cukající bestii. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29. srp 2015 14:42:30 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Cukání musí mít nějakou příčinu a lpg to není, když je odpojeno. Start na brnknutí vyřešen výměnou čidla teploty.
Za tři roky provozu jsem ušetřil 60tis. a to jsem do trablů s LPG rozhodně nedal. :D


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29. srp 2015 15:21:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Takže už necuká?Kolik času jsi ztratil různými návštěvami servisu při hledání závad,LPG jsi v autě měl nebo ne? Něco jsi taky psal o vstřicích a to nemluvím,že tě jízda přískoky asi moc nebere,jinak bys to tady(stejně jako jiní)neřešil. :D Ale stejně je zvláštní,jak lidé,kteří neudělali zrovna nejšťastnější rozhodnutí,jsou ochotni ho obhajovat. :shock: Dva mí kolegové z práce si nedávno kupovali nové auto,jeden (doposud jezdil pouze naftu)si do něj nechal namontovat od výrobce LPG,druhý(který již zkušenosti s LPG má)nikoliv,proč asi? :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 29. srp 2015 21:53:41 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
LPG neobhajuji ani nezatracuji. Je to technické zařízení, kde můžou být potíže, jako kdekoliv jinde. Jenom vím, že sem ušetřil za tři roky 60tisíc. Navíc na lpg mě auto jezdilo tři roky krásně. V benzínu je problém a stejné příznaky mají mnozí majitelé jiných značek i bez LPG a mnohndy si taky nevědí rady. Spíš je smutné, že servis, který si učtuje 900 za hodinu, není schopen říct, kde je problém. Podotýkám, že lpg je odpojeno. Výměna čidla odstranila špatné starty, nikoliv následné přidušování vlivem chudé či bohaté směsi. Možná si ted jednotka časem udělá správné korekce. Pokud ne, půjdou na kontrolu vstřiky, tlaky ve válcích, zadní lambda, škrtící klapka, může to být i katalyzátor. Vidíš a já znám hned několik lidí co mají naježděno statisíce km na LPG uplně bez problémů a třeba už mají i třetí auto.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 30. srp 2015 3:47:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Nechci se s tebou přetahovat o slovíčka,protože to problém nevyřeší,ale tvůj první příspěvek na tohle téma je rok starý a píšeš v něm,že tenhle problém už řešíš pár měsíců,takže to mi na bezproblémový provoz moc nepřipadá. :D V benzínu je problém,protože provozem na plyn se motor zanáší tím svinstvem,co je v plynu obsažen,už jsem o tom psal.A tyhle problémy provází majitele aut na LPG,co pamatuji.Sice se to výrobci těchto zařízení snažili odstranit tím,že auto automaticky startuje na benzín,ale zjevně to moc nepomáhá a po čase se ty problémy objeví.Měli jsme v práci auto na CNG,přímo z výroby a bylo to jak hupcuk taky. :evil: U čistých benzínů je dnes problém v ježdění s podtočeným motorem a biosrágorou v benzínu,pak se v motoru tvoří nadměrné množství karbonu a zasírají se vstřkovače.Významně tomu napomáhají nesmyslně dlouhé intervaly mezi výměnami oleje a výsledek na sebe nenechá dlouho čekat.Zkusil bych znovu nějaký čistič do motoru a také bych vyčistil i sání,tady na e shopu mají v napídce oba přípravky od firmy Wynn's.A že servis nemá řešení,no to je novum. :lol: Tož držím pěsti,ať se ti podaří vše vyřešit k tvé spokojenosti.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 30. srp 2015 11:36:06 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Tak já vím, že ten problém trvá dlouho ani to nepopírám. Vím že má lpg schopnost zanášet vstřikovače. Proto taky dávám aditiva, občas čistič. 100okt. benzín atd. Taky to občas protáhnu k omezovači po dálnici. Taky jsem psal, že jsem měl vstřiky venku a byly v pořádku.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 30. srp 2015 13:06:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No jo,ale problém je,že těmi vstřikovači projde málo benzínové směsi při provozu na LPG a tak se nestačì regenerovat.Proto bych zkusil nějaký ten čistič, včetně čističe sání, EGR atd.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 09. zář 2015 23:07:54 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Tak vážení...stal se zázrak asi ten můj krám osvítilo. Ze dne na den po dvou letech přestalo cukat. První důvod může být ve výměně teplotního čidla. Ovšem chybu čidla diagnostika našla až po odpojení LPG, neznám souvislosti, ale je to tak. Trvalo cirka týden než si to řídící jednotka přebrala. Druhý důvod může být použití čističe do benzínu (100MaxxMotion) Použil jsem tento http://www.auto-doplnky.com/cistic-pali ... 0400-p2753
Taky mě v této kombinaci klesla spotřeba asi o litr.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 10. zář 2015 3:17:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tipoval bych to spíš na ten čistič,který rozpustil úsady v palivové cestě a palivo nyní putuje kam má a ve správném množství.Může to být i tím čidlem,ale v jiném vlákně řeší kolega stejný problém(škubání po startu)a výměna čidel mu nepomohla.Řekl bych,že tomu čističi nahrává i snížena spotřeba paliva!

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 12. zář 2015 7:47:25 
Offline

Registrován: úte 14. srp 2012 21:37:47
Příspěvky: 18
Tak sleduji vaši diskuzi a musím se připojit.
Manželce dělá 2.0 bmp6 to stejný, napřed jsem měl podezření na převodovku, ale tu mi v servise zkontrolovali a nezjistili žádný problém.
Kolik jsi měl benzínu v nádrži, když jsi tam nalil ten čistič ?

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz