Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - 1,4i 16V - problémy se studeným motorem
Právě je ned 01. pro 2024 8:22:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 31. črc 2015 19:24:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No nevím jestli jsou ty svíce Brisk tou správnou cestou,nicméně Brisk uvádí pro motory na LPG/CNG svíčky Silver. Další věc je,jaký máš na těch svíčkách odtrh,on se totiž od toho stanoveného výrobcem většinou liší. A pokud máš plynovku,což jsi před tím neuvedl,tak tam se problémy se škubáním dají víceméně předpokládat.A že by byl motor ET 3(2 vačky,variabilní časování ventilů),což je předchůdce 1.4 VTI zrovna jednoduchý motor bych netvrdil. :D
https://da.wikipedia.org/wiki/PSA_TU-mo ... Engine.JPG

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. črc 2015 20:53:17 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Brisky mam vyzkouseny na dvou predeslych vozes s LPG a nedam na ne dopustit (Brisk Premium BP+ 8). Ano plynovku mam a nevim, proc by se zrovna u ni dalo predpokladat skubani, kdy to same dela vozum pouze na benzin. Po prepnuti na LPG veskere problemy odezni. Dela to jen pri studenem startu na benzin a presne to, co nejen tady majitele techto motoru uvadeji. To same se resi na polskych forech. System LPG je Prins, tedy to z toho lepsiho (ne-li nejlepsi), co se da z LPG systemu vybrat. Podotykam, ze svicky jsem menil dnes a skubani dela jak na Boschkach, tak na Briskach. Jen ted nevim, kolik ze by mel byt na nich nastaven ten odtrh. Kde bych to dohledal?

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Naposledy upravil Spea69 dne pát 31. črc 2015 21:04:08, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. črc 2015 21:01:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
skubani jen na BA ???? LPG vubec ??
neresit - chyba SW - prej to slo upgradovat

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 31. črc 2015 22:28:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Spea69 píše:
Brisky mam vyzkouseny na dvou predeslych vozes s LPG a nedam na ne dopustit (Brisk Premium BP+ 8). Ano plynovku mam a nevim, proc by se zrovna u ni dalo predpokladat skubani, kdy to same dela vozum pouze na benzin. Po prepnuti na LPG veskere problemy odezni. Dela to jen pri studenem startu na benzin a presne to, co nejen tady majitele techto motoru uvadeji. To same se resi na polskych forech. System LPG je Prins, tedy to z toho lepsiho (ne-li nejlepsi), co se da z LPG systemu vybrat. Podotykam, ze svicky jsem menil dnes a skubani dela jak na Boschkach, tak na Briskach. Jen ted nevim, kolik ze by mel byt na nich nastaven ten odtrh. Kde bych to dohledal?

Výrobce uvádí odtrh 0.9 http://citroeny.cz/navody/c4_1/C4_data_ ... 1_2006.pdf což,pokud vím,splňují pouze svíčky NGK a ostatní to mají jinak.U plynu NGK doporučuje odtrh 0.7,Brisk vzdálenost u iridiových svíček neuvádí,alespoň já to na jejich stránkách nenašel,nicméně při ježdění na LPG jednoznačně doporučuje Silver s odtrhem 0.55,0.7 a 0.9.To,že jsi měl Brisky na předešlých(jakých)vozech a fungovaly neznamená vůbec nic.Holka má C4 s tím samým motorem(najeto 170 tis.) a žádné škubání se nekoná.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 14:37:48 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Takze pokracovani pribehu skytani a duseni po studenem startu.
Navstivil jsem autorizovany servis Citroen ve Dvore Kralove. Nejprve doslo na napichnuti na diagnostiku, ktere kupodivu stalo pouhych 280,- Kc a asi 3/4 hodiny cekani. Pote mi pani na prijmu vitezne oznamila, ze software mam v ridici jednotce aktualni, neni tedy co aktualizovat, ale vedi, co ze mi dela problemy pri startu. Z vyctenych zavad to pry dela predni lambda sonda (pred katalizatorem) a zaroven je v cudu elektromagneticky ventil na prepadu benzinu (vraceni do nadrze). Bud vymena u nich (lambda original 6600,- nebo druhovyroba za cca 4000,- a ten ventil cca 600,-) a nebo mi to muze vymenit kdokoli jinde. Vzhledem k pozadovane cene jsem s podekovanim zaplatil diagnostiku a sam si objednal lambda sondu. Objednal jsem DELPHI DF ES10795-12B1. Dnes dorazila. Sondu jsem vymenil, s ni nove svicky a vzduchovy filtr. Bohuzel, zmena zadna, po studenem startu se motor stale dusi, skyta, nejde do otacek. :cry:

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 16:10:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No to mě pos.r. :shock: Dceři jsem sehnal v květnu C4 r.v. 2005 se stejným motorem,najeto 170 tis.km.Bylo v háji těsnění pod hlavou,takže celá chladící soustava plná emulze místo chladící kapaliny. :evil: Následovala oprava,která spočívala ve výměně veškerých těsnění motoru, srovnání hlavy včetně tlakové zkoušky a rovnou jsme vyměnili rozvodový řemen,napínací kladku a dali jsme nové svíčky.Zatím je v chladící soustavě ještě voda s tabletou do myčky k vůli odmaštění(už po třetí),nemrznoucí směs dáme než uhodí mrazy.Motor šlape jako hodinky a momentálně auto brázdí Švýcarské Alpy.Mně to přijde jako chudá směs po startu díky zapraseným vstřikovačům od provozu na LPG,proplach po startu benzínem s ekosračkou tomu moc nepomůže spíše naopak. :cry: Zkusil bych na pročištění sání a vstřikovačů přípravky v odkazech.
http://citroeny.eu/do-paliva/805-intenz ... 500ml.html
http://citroeny.eu/technicke-spreje-a-k ... 200ml.html
Pokud to pomůže,tak potom při každém tankování dodat přiměřené množství aditiva do benzínu.
http://citroeny.eu/do-paliva/2670-aditi ... 250ml.html

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 16:54:30 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Budu muset neco podobneho vyzkouset. Pri poslednim tankovani (mel jsme temer prazdnou nadrz) jsem vzal Vervu a zaroven dolil prislusne mnozstvi VIFu. Takze benzin mam kvalitni i s aditivy.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 17:04:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Chyba,Verva se neaditivuje,protože v ní VIF už je,takž jsi to spíš předávkoval a částečně může být problém i tam. :idea:
Jsou lidi,kteří přidávají VIF i v poměru 1:500,protože 1:1000 už to dělá problém.Jak se říká v jednom filmu,přiměřeně. :D

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. zář 2015 13:03:21 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Protoze se stale nedari zavadu vyresit, vymenil jsem uz i obe lambda sondy a nic, tak chci zkusit proplachnout motor. Nekolik lidi to tu radi, ze by to mohlo pomoci. Viz i tento clanek. http://www.auto.cz/muze-benzin-cistit-potvrzeno-prisady-v-benzinu-cisti-88481 Zkusil bych tam pustit TEC2000. Protoze mam nadrz vzhledem k LPG dlouhodbe plnou, zkusim to pustit primo do privodu benzinu. Nebyla by rada kde to napojit?

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. zář 2015 13:26:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Nechci ti do toho kecat,ale já bych vyjezdil tu nádrž do mrtě a pak to nalil tam.On bude totiž bordel i v té nádrži,zvláště tehdy,pokud tam máš benzín delší dobu a byť přidáváš aditivum,tak ta biosrágora v palivu dokáže divy.Hodně mi to připomíná problémy co má holka s C3,také se jí to občas dusí nebo špatně startuje.Teď to zase svěřili nějakým mágům a ti přišli na to,že je zasraný palivový filtr(součást čerpadla),takže se to snažili nějak mechanicky vyčistit.Když jí říkám ať si koupí nějaký čistič,že to z toho ten bordel všechen dostat nemohli a pak každou nádrž aditivuje,tak kouká jak žlůva. :roll: Nebo zkus ten Wynn´s co jsem ti dával odkaz. :idea: ;) navíc ho naleješ do plné nádrže a nemusíš čekat až tu stávající vyjedeš.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 04. zář 2015 8:24:46 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
Hmm, rada dobra, ale v nadrzi mam tak na vice nez 600 km a to bych u nas kolem vesnice krouzil tak tyden v kuse. U toho TEC2000 se pise - Vyčištění palivové soustavy tzv. na přímo – „hadička“ od nádrže se zasune do nádoby s přípravkem. Proto se ptam zdali nekoho napadne, kam s tim.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 04. zář 2015 11:13:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Proto jsem napsal,že bych použil ten Wynn´s,ten se dává do plné nádrže.Tím,že to budeš aplikovat někam do přívodu paliva,tak vyčistíš pouze vstřiky,ale nikoliv celou soustavu.
A ještě bych na chvíli ten plyn úplně odstavil a jezdil tak 2 nádrže jen na benzín.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. říj 2015 21:41:54 
Offline

Registrován: pát 23. říj 2015 0:00:08
Příspěvky: 6
Bydliště: Trutnov
Ahoj, chtěla bych se zeptat mám C4 coupe 2006 1,4 16V najeto nějakých 160 000km a mám téměř podobný problém. Stává se mi, že když auto nastartuji zakucká se a chcípne stane se mi to jen někdy a vždy za studena. Stejně jako to tu někteří popisují. Vyměnila jsem svíčky, ale v tom ten problém nebyl. Myslela jsem si, že by to mohlo být palivovým filtrem...Chtěla bych ten palivák vyměnit, ale nemůžu ho najít. Nevíte náhodou někdo, kde se ten palivový filtr přesně nachází?! Filtr na tento model už mám doma, ale dost lidí mi tvrdí, že tenhle model ani palivový filtr nemá což mi přijde divný, když jsem náhradní díl normálně koupila. Díky za info. ;)

_________________
Citroen C4 coupe 2006 1,4 16V tmavě modré barvy.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. říj 2015 21:50:13 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
tak ho bez vratit 1,4i filtr vubec nemaji
to ze ho prodejny prodavaji je druha vec

kdyz prectes celou diskuzi a mozna i nekolik dalsich tady zalozenych zjistis ze to je vlastnost ktere pomuze obcas jen prehrat soft v jednotce motoru

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 23. říj 2015 22:00:40 
Offline

Registrován: ned 26. črc 2015 20:46:45
Příspěvky: 35
A komu prehrani softu pomohlo?
Vymenil jsem jiz obe lambda sondy, svicky, vycistil sani, nechal zkontrolovat aktualnost softu, kupuju Vervu a jeste pridavam VIF. Stale to same. Co jsem vypozoroval je, ze obcas je to lepsi po druhem nastartovani. To uz se da obcas alespon s autem rozjet. Nezbyva nic jineho, nez nastartovat, nechat tak minutu blafat, chcipnout a opet nastartovat.

_________________
Citroen C4 1,4 16V Cupe, r.v. 2006


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 137 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz