Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Prehrievanie motora.
Právě je stř 27. lis 2024 7:34:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 31. črc 2012 10:57:16 
Offline

Registrován: ned 03. čer 2012 17:09:40
Příspěvky: 20
Problém sa našiel. Vybral som teda krabičku s relé a rezistormi ktoré sú v predu na chladiči. Sú tam dva rezistori. Jeden je navinutý z odporového drôtu a druhý je klasický. Ten zhorel.
Problém je v tom, že neviem akú má hodntu. Neviete mi niekto povedať o aký odpor a výkon sa jedná?
Ďakujem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 31. črc 2012 14:53:32 
Offline

Registrován: ned 03. čer 2012 17:09:40
Příspěvky: 20
No takže po skúmaní tam niesú dva rezistory ale len jeden to je ten navinutý odporový drôt a to druhé je tepelná poistka ktorá je zapojena v sérii s tým odporom 0,8 ohm. Ta bola odpálená. Vymenil som ju. Auto som prebehol, rozohrial a ventilátor stále stojí. Nehnal som teplotu až do stavu stop na displeji tak neviem. Spomínala sa tu nejaká poistka o hodnote 50A ale neviem ju nájsť aby som ju skontroloval. Neviete kde by sa mohla nachádzať?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 31. črc 2012 21:33:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 22. říj 2009 15:25:33
Příspěvky: 247
Bydliště: SK BB kraj
Neviem ci je to tak isto aj v tvojom aute.... poistky/fuse box/ v motorovom priestore / pri lavom blatniku/ sa zlozi vrchny kryt , od isti sa cely ten plastovy vrch s mini poistkami, kablami a konektormi , jemne a pomali sa povytiahne smerom hore a cca v polovici povytiahnutia by si mal vidiet maxi poistky....cely jeden rad...

_________________
Peugeot Partner HDi 10/2001 , ABS , KLIMA , TEMP ,PP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: stř 01. srp 2012 9:03:04 
Offline

Registrován: ned 03. čer 2012 17:09:40
Příspěvky: 20
dík pozriem sa na to.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: ned 12. črc 2015 23:15:52 
Offline

Registrován: sob 08. lis 2014 21:18:09
Příspěvky: 68
Bydliště: Čierne
Dneska tiez problem pri jazde do nemecka dlhchsi tiahly kopec na displeji hlaska stop vysoka teplota auto zacalo rapidne stracat na vykone az ked zmyzol kopec auto sa znova rozkotulalo a voda opet v norme hlaska zmyzla stalo sa to niekomu ?? Vonku ukazovalo 32 stupnov po ochladeni vo vecernych hodinach na 20 stupnov som uz problem nemal.Stretol sa stym niekdo ?

_________________
C4 Grand PICASSO 2.0 HDI 100 kW r.v. 2009
prevodovka BMP6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: pon 13. črc 2015 22:55:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 05. kvě 2011 10:16:50
Příspěvky: 260
Bydliště: Červený Kostelec
Ano v současnosti řeším stejný problém. Jen jsem nepocítil ubytek výkonu, vždy hned pustím klimu a tím nuceně saharu a během 10 vteřín je po hlášce. Zatím nevyřešeno,....pátrám. Jen snad to, že i když vypnu klimu tak sahara běží stále až dokud nevypnu motor.

_________________
C4P 2 hnědá met, 1.6HDi 85kw, ETG6, r.v. 2013/11, INTENSIVE
bývalka a mazlík - C4GP ČERNÁ ONYX 1.6HDI BMP6, orig. Philips sound, světlý interier, r.v.2007


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 14. črc 2015 16:00:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Musel bys chvíli čekat. Vždy po vypnutí klimy se sahara ještě chvíli točí. Nezastaví se hned s kompresorem, ale asi tak za 1 - 3 minuty.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 14. črc 2015 16:08:09 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tohle mne treba zajima, jak je to, pokud je motor pres 100°C a ja vypnu motor. Reknu to jinak, nikdy jsem nezazil, abych vypl motor vytahl klic a sahary jeste dale jely. Naprotitomu jsem mockrat zazil, situaci, kdy jsem vedel, ze motor je hodne zahraty, sahary jely i bez klimy, ale po vypnuti motoru proste sahary vypne. Kdyz zpatky pootocim klic a motor nebezi, sahary treba dale jedou na plne koule.

Nemelo by to bezet i bez klice pootoceneho ve spinacce? Jinak zadnou hlasku jsem v tomto stylu jak je nadpis nikdy zatim nevidel.
Jo, jeste poznamka - mam treti Citroen a dela mi to u vsech aut stejne. Ptam se ptoto, protoze vsude se mluvi o tom, ze kdyz je motor prehraty, jede sahara i bez klicu. Ale to jsem zazil jen u koncernovych vozu.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 14. črc 2015 17:54:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Nevím jak u tvýho auta, ale mě se to občas stává. Bydlím na kopci a v horkých dnech po dlouhý štrece, když příjedu domů, mám motor rozpálený jak se patří a sahara běží. Zaparkuju v garáži, zamknu auto a sahara ještě třeba minutku jede. Mám sahary 2.
Ale to co jsem psal nad tebou bylo o klimě. Když klimu zapneš, měla by se sahara točit. A když klimu vypneš, sahara se nevypne okamžitě, ale až po chvilce. Ale ne s vypnutým klíčkem. Sahara poběží jen s běžícím motorem. Pokud vypneš klíček/motor, tak se sahara běžící z důvodu zaplé klimatizace, taky vypne.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 14. črc 2015 21:21:05 
Offline

Registrován: sob 08. lis 2014 21:18:09
Příspěvky: 68
Bydliště: Čierne
Takze doplnenie napojenie na diagnostiku vypisuje chybu P1471 nasiel som na fore ze to je ten ventil v predu pri chladici viz foto.
ALe kedze idu donho 2 hadicky jedna privod podtlaku a druha ide na skrtiacu klapku pre privod vzduchu ktora sluzi na hladsie vypinanie motora a na privretie privodu vzduchu pri regeneracii ci je mozne ze sa aj kvoli tomu motor prehrieva ze by privrelo klapku pocas jazdy.Alebo nieje este pri EGR ventilu vzadu jeden ventil ktori ovlada dochladzovanie vyfukovych spalin ?? ze by bol stale otvoreny a tym prehrievalo motor ?


Přílohy:
Výstřižek.PNG
Výstřižek.PNG [ 214.05 KiB | Zobrazeno 9522 krát ]

_________________
C4 Grand PICASSO 2.0 HDI 100 kW r.v. 2009
prevodovka BMP6
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 14. črc 2015 22:46:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Ten ventil otvírá klapku sání mimo intercoler. Při regeneraci, nebo při ledových startech. Pokud se otevře za jízdy při běžným provozu, motor saje moc teplý vzduch a ztratí to výkon. Ventilky prodávají v servisech citroenu.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: úte 28. črc 2015 20:45:50 
Offline

Registrován: sob 08. lis 2014 21:18:09
Příspěvky: 68
Bydliště: Čierne
Takze problem odstraneny cela veda bola v spinavom chladici !! Po oddeleni chladica vody a klimi a dokladnom vystriekani vapkou sa mi auto prestalo prehrievat takze oprava vysla len na par minut prace !! Co sa tyka tej hlasky blbnul ten ventil na ovladanie turba po vymene auto nestraca vikon a ide ako ma diagnostika uz viacej nehlasi !!

_________________
C4 Grand PICASSO 2.0 HDI 100 kW r.v. 2009
prevodovka BMP6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: stř 29. črc 2015 7:50:28 
Offline

Registrován: pát 05. bře 2010 13:26:57
Příspěvky: 5
@divik
prosbu / dotaz - výpadek výkonu při závadě ventilu se projevoval slabým tahem? Odezněno samovolně, nebo bylo nutno zastavit a restartovat motor (tj. vypnout a počkat, až se zresetuje řídící jednotka)?

Předem díky, Frana.

_________________
C4GP 1,6 HDi, 5 man., 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: stř 29. črc 2015 12:23:38 
Offline

Registrován: sob 08. lis 2014 21:18:09
Příspěvky: 68
Bydliště: Čierne
Hlavne som to cítil pri jazde na dialnici zaradený 6 stupeň otacky okolo 2800 prišiel dlhý tahavy kopec a zrazu auto stratilo výkon rýchlosť začala klesať musel som podriadiť do 5potom 5 sec žiadna zmena a az po chvíli auto vystrelilo po vymene ventila ide ako má

_________________
C4 Grand PICASSO 2.0 HDI 100 kW r.v. 2009
prevodovka BMP6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Prehrievanie motora.
PříspěvekNapsal: stř 29. črc 2015 13:10:19 
Offline

Registrován: pát 05. bře 2010 13:26:57
Příspěvky: 5
Děkuju za info.
(U mě se výpadky výkonu projevují se zvyšující se teplotou. Pokud to vypadne, musím auto zrestartovat a pak zase jede). Budu bádat dál.

Díky. F.

_________________
C4GP 1,6 HDi, 5 man., 2009


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 50 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz