Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - po zabrzdeni pada zadok na dorazy
Právě je úte 26. lis 2024 5:44:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 19. pro 2014 10:45:55 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 20:48:06
Příspěvky: 166
Bydliště: Vrbové
zbytočne riešiš veci, ktoré síce po čase študovania pochopíš, ale bez toho, aby si gule (z druhého auta) otestoval ich budeš len meniť a výsledok neistý. Skoč k Milanovi do Brna, pokecáš si na odbornej úrovni, všetko ti urobí , prípadne vysvetlí čo a ako, lacno u neho nakúpiš "čapovanú" LHM do zásoby a máš za jeden deň pokoj.
Mne osobne servisuje hydru od prvej xantie, ktorú som kúpil v 2008 roku, odvtedy k nemu chodí celá rodina :)

tomi

_________________
>> http://www.citroeny.sk <<
>> http://www.citroenklubpraha.eu <<
Súčasnosť: C5 2.0HDi '05, Xantia 2.0HDi 80kW '00, AMI6 Berline '64, 2CV6 Dolly '85, 2CV AZA '63
História: 2x AX 1,1, ZX 1,4, BX 1,8TD, Xantia 2.0HDi 66kW


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 7:02:41 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Nazdo pani,

myslim, ze je tu trosku zbytocna debata o nicom a ked to mam tak posudit a povedat, ze ci moje otazky o webaste, hmlovkach, atd. boli off topic, tak co je potom tych 10 prispevkov po??? a tymto to myslim, ze uzavrem nadobro. a mozem povedat, ze oba tieto problemy mam uz davno vyriesene a nebolo to nic z toho, co sa tu pisalo...

pisal som aj patovi, ale neodpisal, tak idem inou cestou, nasiel som slusny 100 stranovy manual o hydroactive 2, tak keby si chcel niekto precitat a dozvediet sa nieco viac:
http://www.citroenkerho.fi/xantia/pdf/o ... tive_2.pdf

su tam tlaky a zakladne pricipy fungovania, cisla, rozdiel v guliach, atd. servis, skratka take pekne vecerne citanie...dufam, ze nevadi, ze to je v anglictine...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 12:08:42 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
hotday píše:
Nazdo pani,
pisal som aj patovi, ale neodpisal, tak idem inou cestou...


Na všechny tvoje otázky ohledně Hydractivu v tomto vlákně jsem ti odpověděl. Ty si ale neodpověděl mě, třeba jestli už máš ty koule určitě na 100% naplněné a funkční ...

Jak to funguje sem ti popsal vejš a spoustu jiných informací najdeš tu na foru nebo na Xantiaclubu , včerně velkého článku jak to funguje, to PDF v angličtině je ti docela naprd.
Tvůj problém proč ti to dělá to co to dělá a nedělá to to, co to má dělat tam nevyčteš.

Například na starších ventilech je připojování koule hydractivu prováděno pouze tlakem ( proto můj požadavek na 100% koule naplněné) . Na modifikovaných ventilech je tam pomocná pružina která tomu pomáhá přepnout ( asi věděli proč to modifikovali ... že to zlobilo ) Tak že tam třeba může ta pružina být popraskaná a nefunguje to pak jak má, už sem to tu taky řešil.
Jestli ta fotka v prvním tvém příspěvku je z tvého auta, tak je to starý ventil a pochybuji že máš auto rv. 2000. Proto že podle dokumentace od 8.3.1999 ( OPR: 8155 ) by měli být namontovány nové modifikované ventily s pomocnou pružinkou.

ZDE: >>> http://uloz.to/xPRVQ4df/vyvojova-zmena- ... lation-pdf ;) strana 7, schema 4, položka 11 - pružinka, položka 8 - pístek připojení koule. :idea:

rozdíly ve venkovním provedení - strana 8, schema 5.

:mrgreen: :geek: :ugeek:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 22:11:46 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
No,to bola moja prvotna myslienka,zeby som sa k tebe objednal na servis, zobral z druheho auta cca to,co by bolo treba a prisiel na vylet a uz hadam z dvoch aut by sa mohlo najst tolko gul,co by boli este ok. Gule som neplnil,lebo u nas to nikto nerobi a uz som aj pozeral nove od trw,ale to len ak nepojdu dofuknut tieto stare.
auto mam rok vyroby 2000,ale neviem aky mesiac a aj to nahradne je tiez 2000. Fotka bola stiahnuta z netu,zajtra mozem pofotit moje.
akurat som minule vycistil hlavnu nadrzku,vycistil sitka,vylial stary olej,nalial novy a poriadne to vsetko vyplachol,tiez som stocil zadne kotuce,lebo boli vypadane a hodil som tam nove zadne dorazy. Nastala zmena,lebo mi to ovela skor natlacilo a zdvihlo a zhasla stopka. zatial stale beham s odpojenym konektorom. Dalsia zmena po vycisteni je,ze ked dobrzdievam,tak mi zas tak trosku popusti zadok,ako aj ked to fungovalo spravne.
takze ak by to bolo este mozne,mohol by som sa niekedy objednat na ten servis?

dik za odpoved miro


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: čtv 07. kvě 2015 23:55:25 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Neexistuje žádná univerzální rada na problém propadání - opožděného připojení hydactivní koule. Ovlivňuje to spousta elektrických, hydraulických i mechanických věcí a stačí jedna chybička někde a už to zlobí.
Sám tvůrce Citroen to u Xa modifikoval proto, že to prostě po čase zlobilo, přidali pružinku ... U Xa když hydractiv nefunguje, je auto tvrdé a nepřipojená koule, . Přímý nástupce - pokračovatel Xantie - C5 to má obráceně, když to nefunguje - hydractiv koule je připojena a auto je měkké. Asi věděli proč to tak nakonec udělali a otočili funkci ...
Když mi napíšeš VIN řeknu ti kdy bylo auto vyrobeno ....

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: pát 08. kvě 2015 10:46:12 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Moje vin: vf7x2rhzb72327421
ked sa to auto kupilo,tak tiez tak popustalo zadok dole,ked sa dobrzdievalo...to je ok,ale toto padanie uplne na dorazy mi prislo ako keby nejake supatko islo tazko,alebo tak nieco,lebo ked som zastal,auto padlo na dorazy,potom sa zdvihlo uz len vtedy,ked sa zvysili otacky motora.
Podla toho anglickeho manualu,ze ako nahle ecu zisti zavadu niekde v snimacoch, tak automaticky sa prepne do hard modu. Co uplne sedi,ked mam odpojeny ten ventil.
neodpovedal si mi ohladom toho objednania na servis a kupenia novych gul,alebo len dofuk u teba? aka znacka gul je ok?co aj nieco vydrzia?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: pát 08. kvě 2015 23:26:51 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Auto je skutečně 1. Únor 2000 ... tak by tam měly být ventily už ty modifikované ...
Kombík, šedé-stříbrné, zadní koule hydractiv by měla být šedá zploštělá a přední koule s 3 důlkyu šroubu také vícevrstvé...
Podle toho co si psal dříve, je to v minulosti auto silně napadené kutilem ... a teď i tebou ...
Tam nikdy není jednoduché najít závadu, proto že nemůžu tušit co kde kdo zkur*** oproti normálu.
Různě předělaná elektrika, špatně složené hydrokomponenty, někde poškozené vnitřní těsnění špatnou montáží ... a nejsem jasnovidec. Někdy se to povede najít a opravit a někdy prostě ne.
Koule mám nové za 750,- , na autě dofukuji za 200,- ( je to komplet s veškerou prací ).
koule I.F.H.S. , Monroe a Febi jsou velmi dobré kvality ( vyrábí je všechny jedna fabrika). Je potřeba dofukovat každých cca 40 - 60 tis km pak vydrží třeba 300tisíc.
zbytek máš v SZ ...

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: sob 09. kvě 2015 16:54:27 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Dik za info, ta hydroactiv gula tam urcite nieje splostena,ta splostena je len na tom druhom aute,tu je normalna...
co ja viem,ze ci som nejak vaznejsie vrtal do auta,resp. Po 240tis km mam servisnu,bolo to firemne auto v nemecku, potom ho otec kupil, urobil na nom 60tis km,potom odisiel motor,tak sa vymenil z toho druheho, a asi 2x pustila gumicka pod elemag ventilom,inac som do hydrauliky nesprtal. Potom sa este odkvacilo plastove tiahlo na regulaciu vysky. To by som povedal,ze su take standardy u xa. A vtedy,ked mi zacal tiect ten elemag ventil a usiel mi uplne olej z hydra,tak dovtedy to fungovalo ok,dokonca ani auto nepadalo,aj tyzden pekne stalo hore.
Ja viem,ze nic nieje lahke,keby bolo,tak to by si to potom kazdy opravil.
gule sa daju dofukovat len na aute?este som nevidel,ze ako sa to robi.
skusim pozriet tu strunku prehodit tu hydroactiv gulu a potom sa uvidi...nove som pozeral po zlave pre mna gule od monroe ci febi za cca 35€.to je cca ako u teba.
bud vikend to skusim pozriet a potom sa uvidi.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: sob 09. kvě 2015 19:53:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Podle toho VIN co si dal byla na autě z výroby namontována šedá zploštělá ... Jestli auto bylo servisováno jak píšeš, tak proč odešel motor ??
Máš nějak divný kurz ... podle mě je 35€ x 27,50 = 962,50 ;) jestli je to stejné jak 750, tak jo no ....
Dofuk na autě myslím tak, že dojede auto ke mě .... sundám kouli, změřím, prohlídnu, dofouknu - namontuju , prověřím funkci podvozku ...

hotday píše:
a asi 2x pustila gumicka pod elemag ventilom,inac som do hydrauliky nesprtal. A vtedy,ked mi zacal tiect ten elemag ventil a usiel mi uplne olej z hydra,tak dovtedy to fungovalo ok,dokonca ani auto nepadalo,aj tyzden pekne stalo hore.


No tak si tam asi něco dojebal, když to do té doby nedělalo, nejaká nečistota v systému - koudel , lepidlo .. ??? možná taky ty špatné koule na zadku ??? co já vím takhle na dálku ....

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: ned 10. kvě 2015 0:19:42 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
No,tak uz nejaky odbornik tam prehodil zelenu gulatu. Co je podla toho co pises,uplne zle. Na druhom aute to je ok,resp. Seda splostena a hranata. Otec za tym tahaval 2,5t vlecku a k tomu este plne auto blbosti preto asi aj pustila ta gumicka na elmag ventile. Vtedy mu odisiel vstrek, a otec si myslel, ze preto,lebo je spina v regulatore paliva,co nebola pravda a ked vlecku doplna nalozil spolu s autom,tak mu prepalilo piest...a to sa uz neoplati robit a tak kupil radsej druhe auto...a co tomu motoru este pomohlo bolo,ze to je cipnute na 125-130 koni. A ked otec pride raz za 2 mesiace z belgicka na tyzden,tak nemal cas riesit auto...skratka to je nadlho,v kazdom pripade,motor by vydrzal,keby to nezanedbal...
no,ja som to pocital komplet,lebo kvoli guliam sa mi nechce ist do brna,tak som k tomu hned pripocital kuriera...a ked by som si objednal tu gule,tak mi ich donesu pred dom za 2€.
ved prave,ze mi to cele nejde do hlavy,zeby kvoli nizkej hladine sa posralo nieco na podvozku. Do toho okamziku som nepouzival nikdy lepidlo v tomto systeme,ved pokial je dobra gumicka,tak je to ok...potom mi pustil olej spopod elemag ventilu a musel som ho zalepit a dat konope,ale dal som si pozor,aby ziadna necistota nevosla dnu. Ale je pravda,ze ked som to zalepil,tak az po 2hodinach jazdy po dialnici mi to 1x padlo dole, z 5 zabrzdeni raz padlo a teraz je to tak,ze co zabrzdim,to hned padne na doraz.
Este ma napada,ze nemohol by takuto funkciu sposobit nespravny typ lhm?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: ned 10. kvě 2015 21:49:51 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Este by som mal otazocku,aky je rozdiel medzi zelenymi a sedymi gulami?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: úte 12. kvě 2015 6:56:02 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
PATaMAT píše:
Auto je skutečně 1. Únor 2000 ... tak by tam měly být ventily už ty modifikované ...
Kombík, šedé-stříbrné, zadní koule hydractiv by měla být šedá zploštělá a přední koule s 3 důlkyu šroubu také vícevrstvé..


Zdravim, chcel by som este poprosit, ci v tom programe neviete pozriet vsetky gule co su na aute??? rad by som to skontroloval, resp. pozakladal tam gule take, ake tam maju byt.

dakujem Miro


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: úte 12. kvě 2015 18:19:14 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
Tak som to dnes zdvihol a este raz skontroloval tie gule vzadu a v predu,tak zaver je asi taky,ze vzadu,obe gule zelene, v predu je hydroactiv gula zelena,druha seda. Cize zatial prva myslienka je taka,ze vymenin najskor gule,hodim tam take ake maju byt a potom dam vediet.
okrem ineho, podla navodu co ste mi poslali, tak mam uz tu hydroactiv regulaciu novsi typ, aj vzadu, ale v predu.


Naposledy upravil hotday dne stř 13. kvě 2015 8:13:14, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: úte 12. kvě 2015 23:24:52 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Koule se tam nedávají podle barvy, ale podle čísla ... :roll:

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: po zabrzdeni pada zadok na dorazy
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2015 8:45:05 
Offline

Registrován: úte 25. lis 2014 11:52:44
Příspěvky: 22
tak cez vikend som sa v tom kus posprtal...cize som prehodil hydroactiv gulu a tiez som tam prehodil cistucky regulator, lebo ten stary neviem z akeho dovodu isiel tazko...kus som nastavil vyssiu vysku na zadok a hotovo...ked som isiel v piatok domov, tak mi zacala slzit rurka co je tlak oleja do riadenia, tam je trubka co ide popri kolese k riadeniu...tak som to predbezne nechal tak, lebo teraz cez tyzden tam idem urobit komplet hadicu, a nedam to popri kolese, lebo tam je to velmi nachylne na hrdzavenie...uvidim, ako sa to podari..
akurat dalsia otazka na pama:
auto sa sprava lepsie, miestami padne, miestami nie...cize regulator pomohol...ratam, ze ta hydroactiv gula nebola uplne zla (prerazena)...ale to je vedlajsie...auto sa sprava lepsie, resp. niekedy padne, niekedy nie. najcastejsie to robi vtedy, ked dlhsie stojim na brzde, ked sa potom pohnem, tak padne dolu, ale hned ho dviha hore, lebo uz regulator funguje ako ma.
predtym, ked som otvoril kufor, tak mi auto tak mierne popustilo dole...ale tak s citom...teraz, ked otvorim kufor, tak mi auto padne dolu. ktory elektronicky ventil ovlada toto vypustanie tlaku? a kde je umiestneny? mam pocit, ze supatko v nom pojde tazko, alebo bude v nom spina.

dik za odpoved Miro


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 46 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz