Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Vysoké volnoběžné otáčky za studena
Právě je úte 19. lis 2024 1:31:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 14. dub 2015 12:40:24 
Offline

Registrován: stř 20. dub 2011 0:00:54
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Ahojky lidi, mám problémek. Muj Citrouš 1.4 při nastartování za studena má otáčky 2000. Při ohřátí na tři dílky a po opětovném nastartování vše v normálu, tedy možná větší spotřeba cca litr na 100 km při stejném stylu jízdy.
Na svíčkách mám cca 8000,filtr nový a škrtící klapka vyčištěná. Na autě najeto 120000.
Všem děkuji za rady kde bych měl pátrat, do předraženýho servisu se mi fakt jezdit nechce.

_________________
Citroen C4 1.4 16v r.v.2007 motor KFU (ET3J4)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 14. dub 2015 13:11:13 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
To je stejne na diagnostiku. Muze to byt jen teplotni cidlo, ale bez nejake diagnostiky to budes zjistovat tezko. Cidlo pro motor a pro budik muze byt jine.

Nejhorsi je, ze se vsichni stydite asi odkud jste, ze nemate v profilu ani okres odkud jste. Pak by ti mozna nabidl diagnostiku nekdo, kdo ma klon Lexie z tveho okoli.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 14. dub 2015 22:02:30 
Offline

Registrován: stř 20. dub 2011 0:00:54
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Čauky, díky za odpověd :) čidlo teploty jsem právě měnil a nepomohlo. Jinak jsem z Prahy 4 tak pokud by mi někdo pomohl a má diagnostiku,jistě se domluvíme. Díky moc

_________________
Citroen C4 1.4 16v r.v.2007 motor KFU (ET3J4)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. dub 2015 6:44:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Nejsem z Prahy ani nemám Lexii,ale také by bylo dobré zmínit o jaký motor se jedná. ;) 1.4 je příliš obecné označení,protože těch typů je více. :idea:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. dub 2015 9:57:10 
Offline

Registrován: stř 20. dub 2011 0:00:54
Příspěvky: 4
Bydliště: Praha 4 Lhotka
Cauky, je to motor 1.4 16v myslim ze KFU r.v 2007

_________________
Citroen C4 1.4 16v r.v.2007 motor KFU (ET3J4)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 15. dub 2015 14:36:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tady si můžeš vybrat: http://en.wikipedia.org/wiki/PSA_TU_engine#TU3

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 21. dub 2015 16:58:24 
Offline

Registrován: úte 10. úno 2015 17:00:29
Příspěvky: 13
HonzaC píše:
To je stejne na diagnostiku. Muze to byt jen teplotni cidlo, ale bez nejake diagnostiky to budes zjistovat tezko. Cidlo pro motor a pro budik muze byt jine.

Nejhorsi je, ze se vsichni stydite asi odkud jste, ze nemate v profilu ani okres odkud jste. Pak by ti mozna nabidl diagnostiku nekdo, kdo ma klon Lexie z tveho okoli.


Už jsem to psal u svého problému...Nevím o tom že by musely být dvě čidla. Není to felicie. Budíky jsou elektronické. Proto jedno čidlo na termostatu a posílá do jednotky, která posílá motoru a na DIGITÁLNÍ budíky. Druhé čidlo je pouze pro ventilátor na chladič. Prosím tedy pokud kecám opravit...Jinak já řeším vysokou spotřebu, ale otáčky mám v pohodě :?:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22. dub 2015 11:27:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Mám ten dojem,že to není jak píšeš a někde se to tady snad i řešilo,ale třeba je to jen dojem.Nicméně,co ta spotřeba u tvého stroje,už se to povedlo vyřešit?Ještě mě napadla taková možná kravina,ale co výfuk,není někde dírka?Svého času jsme řešili na nějakém autě zvýšenou spotřebu paliva a nakonec se ukázalo,že nepatřičný otvor zmátl lambda sondu a ta pak vyslala do řídící jednotky požadavek na bohatší směs a bylo.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz