Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Diagnostika po regeneraci (vyčíštění) FAP filtru
Právě je sob 23. lis 2024 2:52:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 04. bře 2015 20:44:47 
Offline

Registrován: ned 08. dub 2012 14:54:24
Příspěvky: 11
clo jsem neplatil, objednaval jsem zde: http://www.aliexpress.com/item/2013-Bes ... 04886.html

jedinej problem je, ze jsem nekam zasantrocil DVD s tim softem, takze ted stahuju z netu...


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. bře 2015 1:45:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 01. bře 2015 21:03:52
Příspěvky: 17
Bydliště: Příbram, Praha
Vážení,

omlouvám se, ale potřebuji základní informace a pochopení vaší diskuze.

Rozdělím to na 3 věci, ať v tom mám pořádek.

1) HARDWARE A SOFTWARE pro diagnostiku = budu nazývat zkráceně přístroj DIAGNOSTIKY (či zkáceně DIAGNOSTIKA)
2) KONTROLA FILTRU PEVNÝCH ČÁSTIC
3) KONTROLA HLADINY ADITIVA

Vezmu to od zadu:

ad3) Chápu to správně, že a cituji z Internetu: Problém každého filtru (Filtr pevných částic (DPF/FAP) je v jeho postupném ucpávání. DPF sice čas od času absolvuje samo–regenerační proces, při kterém řídící jednotka automobilu vyvolává zvýšení teploty uvnitř filtru a dochází tak k vyhoření sazí a vyčištění filtru, ale nikdy tento proces není stoprocentní. Výsledkem je postupné zanášení DPF, které vede až k jeho neschopnosti automatické regenerace. V tu chvíli přestane DPF fungovat a nastávají již známé problémy.

Aktivní regenerace, která probíhá průměrně každých 500 ujetých kilometrů, najednou není možná a filtr vypovídá službu. Auto nemá tah, motor ztrácí výkon. Dále již nepokračuji .........

OTAZKA:
ad3a) Pokud je aditivum plne, na kolik to cca vydrzi kilometru?
ad3b) Umite mi poslat link anebo fotku z Vasi diagnostiky, ktera Vam ukaze kontrolu hladiny aditiva?

ad2) Byl jsem u jedhono ne zcela známého mechanika a protože ho neznám, tak jsem nechtěl otravovat více, než jsem otravoval. Když mi auto napíchnul na diagnostiku (prý stála 80 000 CZK). Bylo to na WI-FI, jen jeden kabel asi 1m dlouhý a na konci zelena krabicka (něco jakou router u domácího Internetu). Kracička o velikosti 20x10x3 cm (odhaduji).

K věci. Na počítači tam něco začal nastavovat a já jen koukal přes ramen a nestíhal jsem sledovat co dělá. Najedou vidím číslo 68%, tak jsem se ho zeptat co to je. On říkal, že zrovna dělá kontrolu filtru FAP. No a teď nevím, jestli si to pamatuju dobře:

OTAZKA:
ad2a) On říkal, že pokdu je FAP nový (či vyměnněný apod.), tak je hodnota 100% a při zanášení klesá. Mohl bych to definovat jako, že je ještě průchodný na 68% ze 100%. Nikoliv naopak, že je na 68% ucpaný. Jak to prosím je? Můžete mi také poslat obrázek z Vaší diagnostiky anebo mi dát link na Internetu?

ad1) No a konečně k tomu přístroji diagnostiky. Upřímě, počítače mám rád a ve věcech se šťourám a učím se novým věcem. Občas se šťourám tak, že to pak s problémamam dám dohormady :-). nicméně put sebezáchovy mi vždy řekne, kdy se u nějakého šťourání (například rozebírání laptopu, apod.) zastavit, abych se fakt nedoal do úzkých a nemusel pak platit víc v serivsu i za složení dohormady.

O co mi jde. Nikde se nemohu dočíst podrobné informace o tom, k čemu mi diagnostika je, a jestli vůbec to má smysl. Netuším, jestli bych si to napojil jednou za půl roku a podíval se tam na nějaký výčet čísel, sloupečků a řádečků a z toho měl dobrý pocit. Anebo popřípadě například na to, že FAP je na 50% a můžu v klidu jezdit ... to asi za 100 USD tak trošku nestojí za to. Rozumíte mi?

Děkuji za bližší info. Pokdu mi odpovědi očílujete anebo citací odpovíte ke každému zvlášť, ať v tom nemám guláš.

Hezký víkend


Přílohy:
Poznámka: Přidávám přílohu - Mám najeto 150000 km a vypadá to, že to spíše bud na 68 ucpané nežli obráceně.
dpf-system-management-regenerace-FAP-filtru.jpg
dpf-system-management-regenerace-FAP-filtru.jpg [ 191.38 KiB | Zobrazeno 5444 krát ]

_________________
C4 GP, r.v. 09, 1.6 HDi 110 FAP, BVM 5, Exclusive (kůže, navi, xenon, USB box, panorama, atp.) = 5,5 l / 100 km
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 19. bře 2015 23:50:53 
Offline

Registrován: ned 08. dub 2012 14:54:24
Příspěvky: 11
Chlapi, tak mám pořád problém s tím to rozchodit.

Nainstaluju software, pak propojím s autem a najde mi to VIN, ale už mi s tim dál nic dělat nejde, protože se to nepřipojí k BSI, napíše to akorát: neprobíhá komunikace, nebo závada: komunikace....taky mi vždycky vyběhne hláška o ověření identity, kde dám 2x křížek (někde jsem se dočetl), ale nevím zda to je jen k tej komunikaci online, nebo to má nějakej větší význam...

proto prosím někoho kdo s tím má již zkušenosti, kdyby byl tak hodnej a poradil. Snažil jsem se něco najít, ale moc toho nenacházím...jinak mám Win8 64bit, kde by to mělo prý fungovat a verzi Diagboxu 7.56.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 33 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz