Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso LPG
Právě je stř 27. lis 2024 12:07:25

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 16. úno 2015 21:08:42 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Fedor auto v Prostějově, nebo HVGAS Kunín. Co to auto potřebuje se zeptej nejlépe přímo tam. Jsou to zavedení plynaři. Osobně bych si ten přímaz nechal dát, byt už jen pro jistotu a některé systémy umí i ten přívstřik, dá se nastavit jakkoliv, třeba jen v extrémních podmínkách při prudké akceleraci. Ale to jen tak pro klid duše.
http://www.lpgauto.cz/kontakty
http://www.fedorauto.cz/kontakty


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 17. úno 2015 14:36:26 
Offline

Registrován: ned 25. led 2015 16:39:44
Příspěvky: 55
Díky za odkazy, zkusím se tam poinformavat na zkušenosti s tou 1,6.
Pořád doufám, že sem někdo pisne kdo má 1,6 VTi a LPG.

_________________
Škoda Forman 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 11:43:07 
Offline

Registrován: pon 20. úno 2012 12:37:39
Příspěvky: 56
Ahoj, mám LandiRenzo v 1.6VTi posledních 10000km. Patřím ke spokojeným plynařům, ale ne k velmi spokojeným. Pokusím se to shrnout heslovitě, dalšímu debatování se nebráním. Začnu tím co mi vadí, ale neber to automaticky jako problém toho motoru. Navíc v pátek jsem objednaný ke svému plynařovi na doseřízení (po roce), tak pak dám update.

Čili negativa (samozřejmě na banzín se neprojevují):
- za studena mírně potrhává při akceleraci (na plyn, od 30°C)
- od nízkých otáček obecně nejde úplně ochotně a plynule (třeba na dvojku od 1200 to 1500/ot)
- zimní spotřeba při poskakování po městě a dojíždění do práce 2,5 km je 11 litrů (v podstatě tak 6 litrů benzínu a 5 litrů plynu)
- jednoznačně nižší výkon (odzkoušeno v dálničním kopci na plyn a benzín, tempomat na plyn rychlost neudržel)
- pocukává při konstantní rychosti (na dvojku, trojku, nic extra ale je to cítít)

Pozitiva:
jednoznačně náklady na provoz:
- dlouhodobá spotřeba do 9 l (v létě snad i méně)
- spotřeba na okrskách a delších trasách do 8 l plynu.
- dálnice cca 10l plynu při rychlosti 130-140 km/h (odzkoušeno několikrát OST-Praha)

Musím říst, že další věci jako údajný hladší nebo tižší chod motoru nepozoruju (pístky vstřikovačů klepou a vytváří trchou diesel dojem, ale to mi nevadí).
Po páteční prohlídce napíšu víc.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 15:16:29 
Offline

Registrován: ned 25. led 2015 16:39:44
Příspěvky: 55
AHoj a díky za informace. Zajímá mne ještě jestli tam používáš přímaz a přístřik?
Jaká je případně spotřeba benzínu, když jedeš na plyn? Jak funguje ten přímaz?
Díky moc
FiV

_________________
Škoda Forman 1992


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 18:55:43 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Tak pokud ti auto v plynu pocukává je něco špatně a pokud nemá výkon je taky něco špatně. Zvedl bych teplotu přepnutí na alespon 45stupnů. Landi je špičkový systém a tyto potíže sou v drtivé většině o provedení instalace a seřízení.
Něco o přímazu
http://www.lpg-autogascentrum.cz/ochrana-ventilu/
http://www.lpgprofi.cz/elektronic-valve-protector
U dvoulitru spíš řeším pocukávání v benzínu, po přepnutí jede auto jak z praku, žádné cukání, žádná ztráta výkonu. Mám Eurogas což skupina Landi, je tam Landi reduktor, filtra třeba zase Prince. Zkus zabrouzdat třeba mezi pažoutáky co mají tento motor pokud chceš maximum informací.
Nebo ještě tady s foto, jak to může vypadat na motoru.
http://www.autogas-bartak.cz/ochrana-ventilu/m381
Akorát mám pocit, že u těchto motorů není dostatečný podtlak v sání...pak jedině elektronic.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 21:45:47 
Offline

Registrován: pon 20. úno 2012 12:37:39
Příspěvky: 56
@fiv:
nemám ani přívstřik ani mazání (dohodli jsme se tak s plynařem, ochrana ventilů není údajně nezbytná)
spotřeba benzinu je přímo závislá na délce jednotlivých jízd. Jak jsem psal, jsem asi extremni případ, ale momentálně používám tohle auto i na krátké jízdy, takže mi mizí z nádrží spíše benzín. Při delších cestách se to samozřejmě eliminuje. dlouhodobě za těch 10tis km mám průměr asi 1,5 l benzínu a 8,8 litrů plynu na 100 km.

@kuntík:
ano něco je špatně, proto jsem si domluvil servis, ještě do nedávna jsem popsané chování nepozoroval. Na plyn to jede OK až po úplném zahřátí, naopak na benzín jede hladce i za studena.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 18. úno 2015 22:42:56 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
tak to je pochopitelné, že na 2,5km pojedeš 2km v benzínu a 500m v LPG, hlavně v zimě. Tak dej vědět co ten plynař...filtr, svíčky, seřízení diag atd.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 20. úno 2015 18:55:46 
Offline

Registrován: pon 20. úno 2012 12:37:39
Příspěvky: 56
ahoj, jsem po seřízení plynu. Udělal mi několik korekcí podle jízdy ve více jízdních režimech a nastavil mi nějaké rychlosti odezvy z 200% na 100% čili zpomalil rychlost úpravy směsi a tím pravděpodobně odstranil to škubání/houpání při pomalé jízdě. On mluvil jak kniha, má 20 let praxe. Kdo tomu rozumí, možná pochopí co píšu :-)
Budu s tím pár dní jezdit a pak dám vědět, jestli jsou všechny neduhy odstraněny, teď to ale vypadá dobře.
Ptal jsem se na to 1,6VTi obecně, říkal že jich dělal už několik a prý je to trochu specifické tím, že to nemá podtlak a tím pádem chybí tato informace i v sw (pro zpětné dolaďování směsi) ale já mám landirenzo připojení přímo k ŘJ (OBDII), takže obě jednotky spolu komunikují. Ale jinak s tím motorem problém není. Je to zkušený borec, nemám důvod mu nevěřit. Já říkám obecně plynu ve Vti ano, ale dej to udělat někomu, kdo už ten motor dělal a je schopen ti i poskytnout solidní záruky. Mi dělal i dnešní seřízení zadarmo (jezdili jsme asi 40 minut).
Budu sledovat i spotřebu, cestou domů se mi i zdálo že jedu o litr níže, ale možná to byl jen placebo :-)

@kuntík:
auto je 1000km po velkém servise (vč. svíček)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 20. úno 2015 20:35:04 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
h1po píše:
uz sa to tu resilo, skus pouzit funkci hledat....


Rada nad zlato, opravdu.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Eng managment faulty
PříspěvekNapsal: stř 25. úno 2015 8:15:03 
Offline

Registrován: stř 25. úno 2015 8:11:07
Příspěvky: 2
Dobrý den, potřeboval bych poradit s aktuálním problémem na mém autě.
Mám C4 Grand picaso 1,8i 16V r.v. 2007 benzín + plyn. Při studeném startu motor naskočí až při několikátém startu a ještě velmi nepravidelně. Na display se objeví chyba ENG MANAGMENT FAULTY – někdy motor spadne do nouzového režimu, někdy ne, ale na volnoběh běží nepravidelně. Pokud ne tak auto po ohřátí jede, ale nemá výkon. Na plyn se motor chová kultivovaněji, ale výkon také nemá. V servisu zjistily následující závady: V motoru - P0597 – řídící obvod zahřívání termostatu / přerušení; P1153 –řízení paliva, přechod na chudou směs (řada 2), škrtící klapka přerušila kalibraci; P0121 – snímač polohy škrtící klapky 1 mimo rozsah / činnost, snímač polohy pedálu plynu 1 mimo rozsah / činnost; P1161- kontrola polohy ventilu škrtící klapky; P0485 – obvod napájení / ukostření ventilátoru / přerušení; v ABS – absence komunikace s ECU motoru / data nejsou platná.
Zkoušeli vyměnit škrticí klapku, ale nic se nezměnilo, dále kontrolovali plynový pedál a ten je prý také v pořádku. Auto mě vrátily, že s tím nic nesvedou, že prý je to někde v elektroinstalaci. Nechal jsem zkontrolovat i plyn, ale tam je vše v pořádku. Nemáte někdo zkušenosti s podobným problémem, nebo zkušenosti se servisem v Praze a okolí, v kterém by to zvládli?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Eng managment faulty
PříspěvekNapsal: stř 25. úno 2015 11:59:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Měl jsi to hodit spíše do tohoto vlákna: http://www.citroeny.cz/forum/viewtopic.php?f=10&t=3783

Havlicek-Lukas: slouceno :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 26. úno 2015 20:59:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Mrkni se sem: http://www.datsc.com/tabid/122/OBD-Erro ... fault.aspx
Nejsem až tolik zdatný v angličtině, ale dle mého skromného názoru se tam ty závady popisují poněkud jinak.
Konkrétně u závady P0485 se uvádí jako možné řešení nefunkční ovládání relé ventilátoru.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 28. úno 2015 14:25:50 
Offline

Registrován: stř 25. úno 2015 8:11:07
Příspěvky: 2
Díky, zajímavá stránka, zkusím se tím prokousat.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 19. bře 2015 21:22:45 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravim a mam dotaz hlavne na ty co maji jako ja dovezene auto z NL a kteri maji Landirenzo s prvky od firmy Eurogasautogas.Zajimalo by me jestli uz jste menili ten filtr plynne faze(je na nem cidlo tlaku a teploty BOSCH)?Tento filtr je totiz jednorazovy a neda se v nem menit ta vlozka.Nechal jsem si proto od plynaru poradit a umistil jsem pred nej filtr kde lze jednoduse tu vlozku vymenit.Ale rad bych ted vymenil i ten puvodni filtr od Eurogaseautogase nebot uz ma nalitano nejakych 150tisic.Na netu jsem uz ten puvodni nikde nenasel s oznacenim Eurogasautogas,nasel jsem ale na prvni pohled stejn y od firmy PRINS v eshopu u Feforauto.Tak se ptam jestli ten PRINS filtr tam nekdo ma a nebo jaky tam mate popr.jak to ma kdo vyresene?Dekuji za odpovedi.LPG zdar

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 20. bře 2015 13:52:41 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Mám tam Prins a u Fedora mě ho měnili. Je to docela pálka a tvůj nápad s předfiltrem s vložkou mě dostal. Pořád sem hledal levnější variantu za toho Prince. :D
Chlape co tam máš za ten filtr s vložkou a jak máš vyřešeno umístění?


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 4 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz