Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - trhanie motora za studena - 1.8 benzin+LPG
Právě je sob 23. lis 2024 21:08:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 05. říj 2014 22:14:42 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
na benzín jsem jezdil asi 14 dni a žádná změna.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 06. lis 2014 22:11:56 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
Ahojte,

Dnes sa kamosovi pokazilo Picasso 1.6.
Tiez mu to nejaky cas trhavalo, mal problem aj zo startovanim az dnes nenastartoval.
Vysledok > pokazene palivove cerpadlo.
To cerpadlo som videl po "vycisteny" a stale bolo na moj vkus spinave a sitko bolo plne bordelu.

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. lis 2014 8:34:30 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
ja mám už dávnejšie nové palivové čerpadlo a nič,teraz mi studený motor pri pridaní plynu zdusne,fajn si niekedy ponadávam.

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 08. lis 2014 22:16:30 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 03. led 2014 22:57:26
Příspěvky: 25
Bydliště: Litoměřice
Mně to také chtělo po přidání plynu zhasnout. Musel jsem vždy plyn pustit a zkusit to znovu, někdy i několikrát. Na doporučení kamaráda mechanika jsem použil čistič benzínových soustav TEC2000. V autokelly stojí 400kč, mně to vyšlo se slevou na toho kamaráda 336Kč. Pro nejlepší účinek by se to nemělo moc ředit benzínem, takže jsem do kufru hodil 5litrový kanystr s benzínem a jezdil dokud benzín úplně nedošel. Pak jsem do nádrže nalil 3 litry benzinu a zmiňovaný čistič a jel zase až do prázdné nádrže. Musím zaťukat, ale od té doby auto ani necukne a i se mi zdá že lépe jede(jakoby lehčeji).

_________________
C4 Grand Picasso 1.8 benzín+LPG, 2006
značení skel pískováním VIN kódu
http://www.mojevin.kvalitne.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. led 2015 12:39:48 
Offline

Registrován: ned 25. led 2015 16:39:44
Příspěvky: 55
Ahoj, jak jste kdo dopadli s problémem?
Podařilo se s tím někomu hnout?
Co ta výměna vzduchového filtru?
Zkoušeli jste někdo donutit ten servis seřídit ty bohatosti směsi benzínu a LPG? To vypadalo docela nadějně.
Je vůbec někdo kdo jezdí s C4 GP LPG komu by to cukání nedělalo?

_________________
Škoda Forman 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. led 2015 14:39:13 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
u mna pomohli vzdy (zatial 2x) tieto 2 veci:
Treba dat poriadne sviecky (denso iridium). Pri obycajnych Denso svieckach mi to skakalo...
Novy vzuchovy filter

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. led 2015 15:13:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 03. led 2014 22:57:26
Příspěvky: 25
Bydliště: Litoměřice
Musím zaklepat, ale od té doby co jsem nalil čistič benzínových soustav TEC200 jak jsem psal v příspěvku trochu výše, tak jezdím bez jediného cuknutí. Takže u mně zatím super.

_________________
C4 Grand Picasso 1.8 benzín+LPG, 2006
značení skel pískováním VIN kódu
http://www.mojevin.kvalitne.cz


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. led 2015 16:22:49 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Tec jsem dával nedávno, škobrtnutí je o něco menší, ted pravidelně přidávám VIF, tak uvidíme časem.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. led 2015 22:51:53 
Offline

Registrován: stř 19. lis 2014 23:14:56
Příspěvky: 1
Ja som dal new sviečky a autíčko išlo zrazu ako po chipe ;-) a pozor žiadne špecialne na LPG !!! Obyčajne ake tam maju ísť NGK. ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. led 2015 23:21:53 
Offline

Registrován: ned 25. led 2015 16:39:44
Příspěvky: 55
Takže jo vypadá to, že se to dá vyladit.
to je dobře, ještě někdo zkušenosti s úspěšným zvládnutím cukání?

_________________
Škoda Forman 1992


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 29. led 2015 0:47:50 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Já jsem koupil auto z NL i s tím Eurogasem. Trošku mě ale štve ten servis, musím z Brna do Prostějova, není to ono. Na náznaky přidušení sem si nezvykl, ale spíš smířil, není to nic hrozného. Ještě mám poznatek, že po výměně svíček je to dobré a jedno jestli obyč za stovku, nebo Denso iridium za 400, ale jen tak týden 14 dní, pak se to vrací k normálu přidušovacímu. Pak ještě ten okamžik přepnutí...v benzínu je znát, že se tomu nechce chvilku do otáček a zabuble to, při přepnutí na LPG naprosto hladce jde za plynem. Pokud zase ručně přepnu na benzín je znát, že se tomu nechce. Se stoupající teplotou motoru se to vytrácí. Z toho soudím, že není problém v zapalování, ale v bohatosti směsi benzínu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 30. led 2015 9:08:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Co jsem tak vypozoroval,tak při provozu na plyn se doporučuje o studenější svíčku a menší odtrh.
http://www.oleje.cz/forum/post54406.html#p54406

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 30. led 2015 21:09:47 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
to už sem tu psal...po čtrnácti dnech šel odtrh zpět na původní hodnotu, páš se s tím skoro nedalo rozjet.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 06. srp 2015 21:49:32 
Offline

Registrován: ned 28. říj 2012 11:27:11
Příspěvky: 16
Zdravím takže ja měl stejný problém :evil: po na startováni převážně za studena se mi auto dusilo tarokovalo,z krátka jsem přidal plyn a místo aby šly otáčky nahoru tak šli dolu někdy i dokonce auto zdechlo .Řešil jsem to několik měsíců několik návštěv servisu mnoho vyměněných dílu (svíčky ,vstřikovače,cívka ,škrtící klapka,nové rozvody,atd,vyčištění palivové soustavy,atd.),nutno dodat že mi to po připojení na diagnostiku hlásilo chybu a to příliš bohatá směs na první řadě válců.v servisu už si s tím nevěděly rady a víceméně se dělaly pokusy :oops: . Potom můj otec mluvil se známým mechanikem co je specialista na motory a ten říkal že pokud je elektronika ok tak že je potřeba udělat výbrus hlavy že výfukové ventily nedosedají právě do té hlavy že to u nových typů motoru dělá že konstrukčně je to špatně řešené,takže jsem mu auto dovezl a postil se do toho a byl úspěšný momentálně je auto ok bez dušení a sdechaní a dokonce jede lépe :P .


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 07. srp 2015 0:00:13 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
to už mě taky napadlo, že by mohl být problém s ventilama, když už to není nic jiného.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz