Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Přestavba na E85 nebo LPG?
Právě je sob 23. lis 2024 2:04:28

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: sob 17. led 2015 12:02:37 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Určitě se rád podělím o dojmy.
Dopředu je již známo:
přestavbu bude provádět fi AUTO GAS BARTÁK - bude u nich už moje třetí auto a vždy BRC, ale dělá i jiné značky.
zařízení: BRC 010 -systém vícebodového sekvenčního vstřikování, přimazávání ventilů se děje pří střikem benzinu
cena: 27 500,- kč - včetně montáže a plné toroidní nádrže na 53l/41l plynu
V současné době dlouhodobá spotřeba 5,5l/100km - pořestavbě do 7,00l/100km.
Jednorázová pojistka na přestavbu - 1950,-kč na dobu 60 měsíců, nebo ujetí 150 000km, spoluúčast 1000,-kč - plnění do výše 100 000,-kč

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: sob 17. led 2015 15:56:32 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Tak jsem si ze zájmem přečetl tu odkazovanou diskuzi na fóru Peugeot uživatel nexus,který si nechal udělat tu přestavbu na lpg a je to hodně zajímavé.Zvláště ta pasáž,kde popisuje,že už mu nějakou dobu svítí diagnostika motoru a auto mu baští olej,a to tam leje olej 10W40.Nicméně pán je nadmíru spokojen a na nějakou kontrolku a vyšší spotřebu dlabe,jak píše.Podotýkám,že má motor 1.6 VTI,což je vylepšený původní motor z Xsary,který nemá nic společného se stávajícími motory 1,6 VTI nic společného.Co to udělá s motorem 1.2 VTI,který má rozvodový řemen v olejové lázní nikdo netuší. :?

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: sob 17. led 2015 21:42:51 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Gratuluji opět velmi věcné a trefné, jsi dobrý :lol: !!!!! Kde konkrétně je problém? :roll:
Tak ještě, že jsi si nenechal předělat auto na LPG! ;)

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: sob 17. led 2015 22:38:34 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Příspěvek" NEXUS, 301 1.6 VTI LPG
ke dnešnímu dni po necelých dvou letech nacouráno 64tis km, problémy se nejeví žádné, akorát už pár desítek tisíc km svítí check engine, lambdě se nelíbí složení výfukových plynů... ale na to kálí bílej tesák :P akorát na můj vkus docela žere olej, asi za to může suchý plyn... mezi výměnama litr dolíváme :nevim (polosyntetika castrol 10w40)

Mám podobné zkušenosti: 807, 2,2i LPG, vlastním 5let, celkově najeto 2400000km
Na LPG najeto 90 000km, kontrolka check engine svítí skoro pořád, olej měním po 15 000km, v průběhu dolévám asi 2 litry.

Ty co vlastní vozidla na LPG mají asi podobné zkušenosti, proto si sjednám pojistku 5let, nebo 150000, která ba řešila případné problémy?
Jestli ty nebudeš tak trochu vrták :lol: .

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Naposledy upravil ziki.r dne ned 18. led 2015 8:12:23, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: ned 18. led 2015 5:03:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No,pokud Ti přijde normální během 15 tis dolévat do motoru 2 l oleje a jezdit s rozsvícenou kontrolkou poruchy řízení motoru,tak mně tedy ne.A srovnávat motor 2.2 s motorem 1.2 zcela odlišné konstrukce je asi taky v pořádku.Pokud tomu dobře rozumím,tak tohle je diskuzní fórum,kam si lidi chodí pro informace,takže by bylo dobré,aby znali obě strany mince.Takže třeba i to,že pánovi při prvním problému autorizovaný servis odmítl reklamaci,čemuž se nedivím.Jestliže totiž výrobce zakazuje tuto úpravu,tak pak není o čem diskutovat.Zkrátka,aby měl případný zájemce o přestavbu na LPG nebo E85 představu o komplikacích s tím spojených a ne pouze info,že jezdit na plyn je strašně výhodné.Ono lze totiž dohledat informace o tom,že pokud se najede 15 tis.ročně je přestavba nesmysl.A to není názor nějakého odpůrce LPG,nýbrž letitého plynaře.A je pak na každém,aby se rozhodl,zda se mu tato úprava vyplatí,či nikoliv.Mně osobně přijde přestavba na plyn u auta,se spotřebou 5l paliva trošku zvláštní,ale každý svého štěstí strůjcem jest.

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: ned 18. led 2015 8:24:55 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Kdo porovnává motory? Pouze jsem konstatoval že já mám podobné zkušenosti, po namontování LPG 807 začalo brát olej, ale auto je v současné době 10 staré a kdoví kolik je tam těch km stočených :roll: !
Z počátku jsem to řešil, ale v servisu nic nenašli, auto jezdí bez problémů na LPG už čtyři roky?
To že svítí kontrolka bude tím že spaliny na LPG mají jiné složení?

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: ned 18. led 2015 11:53:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
kontrolka motoru - buze znamenat cokoliv pokud se to nepichne na diag a ta nerekne vic
ale vseobecne to je zpusobeno prave montazi LPG - nedokaze totiz presvedcit motor aby upravil palivovou mapu protoze je tam prave ten LPG

stryc na C4 1,6i ma taky kontrolku motoru - napichnul sem to jen na ELMko a psalo to oxigen senzor - ma nejakej holandskej system a primazavani ventilu

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: ned 18. led 2015 17:14:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
ziki.r Jestliže se celou dobu bavíme o motoru 1.2 a Ty zde napíšeš,že nemáš v podstatě žádný problém s motorem 2.2,tak bys to nazval jak? ;) A jestli dnes někdo neřeší svítící diagnostiku motoru,která může znamenat skutečně cokoliv,tak jsem velmi žádostiv,jak to budou řešit po zavedení nového postupu STK.Pokud vím,tak se mluví o tom,že i na STK napíchnou auto na diagnostiku a pokud se objeví nějaká závada,tak pá pá kamarádi.To nemluvím o tom,že se bude pravděpodobně měřit i obsah pevných částic ve spalinách a to včetně benzínových motorů,takže olejožrout bude také záhy odhalen.
Takže,pokud zde někdo horuje pro různá alternativní a úsporná paliva,tak já upozorňuji na možné problémy s tím spojené. :D Nic víc za tím nehledej. ;)

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: ned 18. led 2015 23:21:45 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Jestli budou na STK připojovat auta na diagnostiku, tak to bude mít problém každý druhý a na silnicích bude volno :lol: .

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: čtv 29. led 2015 23:56:54 
Offline

Registrován: čtv 14. srp 2014 12:42:49
Příspěvky: 39
Bydliště: Vysočina
Příloha:
Nová složka.rar [7.12 MiB]
912 krát
Takže dnes jsem si dovezl své přibližovalo citroen c-elyseé, 1,2 vti, předělané na LPG.
Cena 27.000,-kč
- toroidní nádrž 53l, 530/220 - reálně 41l/plynu
- plynové zařízení BRC SQ 24
- MTV typ - EVROPA 2
- plná nádrž
pojištění 1950,-kč
- do 5 let stáří vozidla
- do 150 000 km
- týká se závad způsobených, pohonem na LPG

První dojmy? Auto jsem musel hned vyzkoušet, udělal jsem si 100 km okruh, je tišší, musí trochu víc točit, díky plné nádrži v kufru není auto tak u houpané. Pozítří jedu do Alp, cca 450 km, tak to otestuji.

_________________
Citroën C-ELYSÉE 1,2 VTI, exclusive


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Přestavba na E85 nebo LPG?
PříspěvekNapsal: pon 18. dub 2016 0:47:42 
Offline

Registrován: pát 13. lis 2015 13:08:27
Příspěvky: 6
H03 píše:
Já jen poprosím pak jak bude přestavba hotova, tak sem dát info, jak to jezdí, za kolik, popř. cenu přestavby pokud to není tajné, ať máme i my ostatní, kteří nad tímto pohonem někdy uvažovali, o čem přemýšlet:) děkuji


Já si nechal přestavět Berlingo, cena byla něco pod 22000 (ale už je to nějakou dobu). Dával jsem systém Magic4 a spokojenost maximální. Pokles výkonu jsem nezaznamenal, jezdí dobře. Hážu sem i nějaké fotky..

O tom systému je víc informací třeba tady: http://www.levnelpg.cz/systemy-lpg/lpg-magic-g4/ a ten bych taky doporučil, ten magic jsem měl už dřív, jen starší verzi, a výhoda s kterou jsem se dvakrát setkal je hlavně dobrá dostupnost dílů...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 26 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz