Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Autobaterie, výměna
Právě je sob 23. lis 2024 2:52:26

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: úte 30. pro 2014 22:58:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
tak to uz zmenily
co si pamatuju tak tam bylo ze MINUS pol se da najit na karoserii

u C4 se nejcasteji vyuziva sroub na nosniku hned za svetlometem

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 12:27:36 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Nemůžeš přeci na startování auta přes druhé auto používat šroub na karoserii.
Každá baterie má plus a mínus pol, to mi nikdo nevymluví.
A kabely musíš dát co nejblíže k baterce. Respektive přímo na baterii.
Plus na plus a mínus na mínus.
Přes kabely tečou poměrně velké proudy. Pokud bys připojil mínus pol někam na karoserii, tak bůh ví kudy by to
všudy šlo, než by se to dostalo k baterce.

Jestli tedy zde nepíšu mimo mísu.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 12:45:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Z toho návodu by znejistěl každý. "Po ustálení otáček motoru odpojte kabely a startujte". Větší hovadinu jsem dlouho nečetl. Za ty překlady by si Citroen zasloužil na prdel i do samotnýho Gúúúgl překladače.
To ale nic nemění na tom, že baterie musí mít dva póly a tak pořádně hledej. Bude to někde pod těma kabelama a nebo přikrytý sklapovací svorkou. Nicméně s těmahle znalostma bych raději poprosil některého ze sousedů, který už auto s kabelama startoval, aby se toho ujal. Při chybě totiž můžeš napáchat doslova obrovský škody.

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 12:53:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
starsi modely C4 mely dekl baterie plastovy a aby ste se dostali na MINUS pol baterie museli byste to oddeklovat coz neni tak jednoduche protoze to je vlastne na pantu
takze sterace dolu, savle dulu, rezonator sani dolu, odpojit plusko, oddelat tu soustavu tlustych kabelu na deklu a pak by sel dekl vyklopit smerem ke svetlu

ono dulezit je aby auto nastartoval takze kdyz to na na PLUS altiku/starteru a MINUS na motor je to asi 1000x lepsi nez to mit na baterii :lol:

xsara picasso (renault scenic) naprikald kvuli baterii pod sedadlem spolujezdce ma v motoru pouze bateriovy svorky + a - se dava na sroub karoserie

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 12:58:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
cncp píše:
Přes kabely tečou poměrně velké proudy



ja uz 3x startoval auto kabelama z neceho podobneho
Obrázek

vzal sem ty nejsilnejsi kabely co tam byly - jen tak oholil konce a strcil na baterii

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 14:45:15 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Hlavní zdroj energie je baterie, tak nepiš nic o plusu na starteru a minus na motoru. (maximálně na šroub, kterým je přichycen mínus pol baterie k motoru). Ale ten je stejně buď zrezivělý, nebo nabarvený. Tak bude opět zbytečně velký přechodový odpor.
Je to jasně kreslené i v tom návodu.

To že jsi startoval přes nějaký svazek kabelů je možné, nic méně velmi nevhodné.(Ale znám to také, když není nic po ruce) ;)
Jen si vezmi jaký proud protéká třeba 100W spotřebičem při 12V.

Troufnu si říci, že teď v zimě je při startování proud několik stovek Ampér.

A teď jste mě trochu nasr.... Jdu se hned podívat jak je tam ta baterie připojená, že nejde najít mínus pol. Nebo že se k němu nedá připojit. :evil:

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 14:50:45 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
jj a hod sem i fotky prosim prosim :oops:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 15:15:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Tak je mi to jasné. Na baterii je plastový "box" viz. druhá fotka. Proto se nedá připojit k mínus polu.
Sáhl jsem dozadu a kabel od minusu vede někam dolů. Zřejmě na motor.
Mimochodem, je tu velká zima a došlo k ulomení toho plastového víčka na plus polu. :(

Asi je tedy zbytečné při startu přes kabely sundavat ten box. Nebo možná i nemožné. :shock:

Já bych to provedl asi takto. Plus bych připojil klasicky na plus baterie.
A minus bych připojil viz první fotka. Je to pevně spojeno s motorem. A vypadá že to není zoxidované.
Nebál bych se toho. Není co zkazit.

Snad jsem trochu pomohl. Přeci jen foto je foto.


Přílohy:
IMG_20141231_135424.jpg
IMG_20141231_135424.jpg [ 131.47 KiB | Zobrazeno 20745 krát ]
IMG_20141231_135308.jpg
IMG_20141231_135308.jpg [ 127.37 KiB | Zobrazeno 20745 krát ]

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 16:24:33 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
presne a ten kryt se vyndava doprednym pohybem smerem k fotografovi
takze na minus pol bez sance

na ten deklik si prinytuj malej pantik ze skrinky nebo se na to vyprdni

a vepredu pred baterii je na nosniku sroub kam vede asi 6 zluto/zelenych kabelu - tam to jde taky pripojit

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 17:04:37 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
Píšeš to přesně. Vyprdnul jsem se na to.
A odložil na neurčito. :D

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 17:15:47 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
No mně zase to doporučení "Po ustálení motoru ve volnoběžných otáčkách odpojte kabely." zase tak blbé nepřijde. Ono se občas stane,že když je baterie vybitá do mrtě,tak při předčasném odpojení auto zase zdechne.Některé nafťáky nejdou přes pomocnou baterii nastartovat vůbec.Toť mnohaleté zkušenosti s prodejem ojetých vozidel.Jinak co se týče kostřícího bodu,tak to měla elegantně vyřešena Xsara Picasso a nová C4 to má uděláno podobně.
Edit: Jinak o tom jak připojit při startu C4 Picasso hovoří návod na straně 158. :D
http://citroeny.cz/navody/c4_p/c4_picas ... d_2006.pdf

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 17:24:12 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Aha. Tak chyba byla na mé straně. Já si to přeložil jako že mám odpojit kabely po srovnání chodu motoru pomocnýho auta a až potom startovat. :lol:
No co, no. Je Silvestr, tak začínám nemyslet trochu dřív, abych to náhodou neprošvihnul. :lol:

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 17:30:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
Miroslav Lengyel píše:
Edit: Jinak o tom jak připojit při startu C4 Picasso hovoří návod na straně 158. :D
http://citroeny.cz/navody/c4_p/c4_picas ... d_2006.pdf



jo a presne takhle to bylo i u C4 ale pak udelali nejakej jinej kde jsou nakreslene 2 baterie

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 17:36:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 01. kvě 2014 20:26:03
Příspěvky: 332
Bydliště: Lovosice
A ještě pro informaci, takhle můžeme auto startovat i někomu jinému, pokud ho má vybité on.

A jinak vozíte sebou standardně startovací kabely? Já po zkušenostech se starým autem už ano.
Lano, kabely, hever+klíč na kola, a oko na tažení.

_________________
Citroen C4 Picasso 1,6HDI, 80kW, r.v.2010, BMP6 "Stříbrňák"
GeoCacher :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Autobaterie, výměna
PříspěvekNapsal: stř 31. pro 2014 17:46:23 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
asi zacnu kabely vozit :lol:
jinac klasika rezervu, lano, klic na kola + klic na kola, deku a placatku s necim ostrejsim :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 164 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz