Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Samovolné nulování času a nastavení + blbnoucí centrál
Právě je stř 27. lis 2024 4:27:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: úte 09. pro 2014 13:01:36 
Offline

Registrován: úte 09. pro 2014 12:54:16
Příspěvky: 3
Ahoj,
mám posledních pár dní problém se samovolným nulováním nastavení času, datumu a jazyka v centrálním displeji. Začlo to dělat v součinosti s centrálem, kdy se nedalo zavřít dveře (respektive se zavřely a zase hned otevřely) Teď se stává to,že auto zavřu normálně dálkovým, ale už jej nemůžu zase dálkovým otevřít. Když jej otevřu klíčem, tak Picasso dělá,že je pořád zamčené popř. vůbec nenaběhne centrální displey a je pořád černý do té doby než nenastartuji. Nesetkal se s tím někdo? Přitom baterie nevypadá,že by byla špatná, auto normálně startuje. Kontroloval jsem taktéž kabely v "husích krcích" mezi dveřmi a sloupky,nepodařilo se mi tedy úplně sundat husí krk, ale na tom kousku vypadaly vodiče neporušeně a překvapivě nebyla izolace ztvrdlá. Máte s tím někdo nějakou zkušenost nebo nápad po čem jít? Díky

_________________
Xsara Picasso 9/99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. pro 2014 9:14:58 
Offline

Registrován: úte 09. pro 2014 12:54:16
Příspěvky: 3
Tak dneska se to zase projevilo,tentokrat uz mnohem vic. Prijel jsem na parkoviste, vse v poradku, zhasnul motor,zamknul, sel nakoupit. Prijdu, zmacknu central a nic. Tak odemknu klicem, otocim do prvni polohy spinacku a tma,druha poloha a ani to neskytlo. Zkusil jsem to dvakrat a nic. Chvilku jsem pockal,zkusil znovu, starter najel a vse se rozsvitilo. Nemel jsem s sebou voltmetr, dneska zkusim promerit napeti na baterce a pri behu motoru. Je mozny aby tohle zpusobovala baterka? Divne je hlavne to,ze po chvilce to naskoci v pohode.

_________________
Xsara Picasso 9/99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 11. pro 2014 10:30:11 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
jo tohle jsou priznaky baterie
ona se chvilkove tvari v poradku a pak najednou nefunguje

taky sem takhle jezdil asi 2 mesice nez sem koupil novou

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 14. pro 2014 22:09:16 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
Koukni, jestli ti nesklouzli svorky z baterky, nejsou tam klasické svorky se šrouby, ale takové rychlospojky, tak jestli ti nesklounul jeden pól a občas, se nedotkne tak, že to funguje.
Pak je ještě další možnost v pojistkové skříňce. Slyšel jsem, že se může stát, že někudy do ní může zatejkat.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 17. pro 2014 14:11:20 
Offline

Registrován: úte 09. pro 2014 12:54:16
Příspěvky: 3
Ahoj, diky za reakce. Vse zas odeznelo, auto normalne funguje, jsem z toho na prasky,cekam kdy mi to nekde necha. Baterka vypada v pohode, kontakty jsou ok,sedi, za behu motoru se dobiji baterka. Auto nastartuji i vicekrat za sebou,to by asi baterka pred smrti nedavala, zvlast kdyz se cas restartuje pri pouziti centralu,kdy je odber sice indukcniho charakteru,ale neni tak velky jako pri startovani. Nicmene je podezrele,ze kdyz je venku relativne teplo,je to v pohode. Zkouknu dneska tu pojistkovku, jeste mi napadlo, jestli by to nemohl delat orech ve spinacce (v lete jsem menil zapeceny orech za orech z P206), za jizdy se mi nahodne meni otacky ventilatoru. Mam jej vymeneny,ale nemam udelanou upravu s relatkem (vetrak odebira pres 30A na plny vykon) Zkusim zkouknout i kontakty ve stredovym panelu, jestli nemuze byt problem tam. Jinak uz fakt nevim.

_________________
Xsara Picasso 9/99


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 21. pro 2014 11:43:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 12. srp 2012 11:14:10
Příspěvky: 527
To s tím větrákem se mi děje taky a spínačku přes relátko mám. Problém prý bude tranzistorech, které jsou umístěny na tělese větráku. (Vyndat ho je docela porod). Na centrál jsou myslím použité klasické motorky.
Ještě mě napadlo, jestli když ti to zlíbí jen při použití centrálu, tak jestli se ti nezkratují dráty v přechodce u jedněch z dveří, což by mohlo vymazat hodiny atd.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz