Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - trhanie motora za studena - 1.8 benzin+LPG
Právě je sob 23. lis 2024 20:35:36

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 05. zář 2014 17:45:48 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. dub 2011 19:35:58
Příspěvky: 70
Bydliště: Rakovník
Ano přesně. Trhání a chrastění za studena a na diagnostice mi psali bohatá směs. Nechci se opakovat ale zkoušeli jste zkontrolovat rozvoďák ?

_________________
C4GP 1,6 VTi 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 05. zář 2014 18:20:53 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
jedna věc, že máš jinej motor a druhá, že mě to dělalo před i po výměně rozvodů. 8-)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 05. zář 2014 18:23:01 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
AndyBe píše:
tak po roku (a 20 000km) mam trhanie za studena(na benzine) naspat.
myslel som ze sviecky, vymenil som, ale nic sa nezmenilo.
nejake napady? :)

A co si z autem udělal, že si měl rok klid?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 05. zář 2014 20:03:58 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. dub 2011 19:35:58
Příspěvky: 70
Bydliště: Rakovník
Tak potom se leda asi nema srat do benzinu plyn. Jsou to starosti 8-)

_________________
C4GP 1,6 VTi 2008


Naposledy upravil FANTOMAS dne sob 06. zář 2014 19:04:15, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 05. zář 2014 21:27:01 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravim,ja to resim tak ze pokud je motor studeny tak nastartuju a necham to 2 minuty brumlat,pak lehce seslapnu plyn a pokud jde motor za otackama tak zaradim A1 a vyrazim do sveta.Pokud uz je motor zahraty a ja prerusim jizdu tak uz to neni treba zahrivat.Jeste takovy poznatek uz asi rok beru do auta jen benzin s oktanovym cislem 98 a vice.Az na to ranni zahrivani je: zproblemove auto a se spotrebou 9,6 litru plynu na /100 i velice ekonomicke.

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 05. zář 2014 22:14:40 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
tolik lidí má stejný problém a nikdo neví co s tím...to je k nevíře.
Tady to řešili kluci lambdou...
http://www.citroen-club.cz/forum-tema/c ... dena-37182
ted sem si ještě vzpoměl, že by to mohl přisávat falešnej vzduch kolem lpg vstřikovačů.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 06. zář 2014 18:57:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. dub 2011 19:35:58
Příspěvky: 70
Bydliště: Rakovník
Mate spotrebu motoroveho oleje v normalu? Tedy ja nedolevam vubec a pri zminenych problemech jsem to lil jak do kanalu. No a nove rozvody kdyz udela nejakej lempl, tak to muze byt z blata do louze.

_________________
C4GP 1,6 VTi 2008


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 06. zář 2014 22:01:39 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
K tomu oleji od vymeny po cca 15tisicich dolevam tak pul litru ale kdybych menil po 15 a ne po 20 tisicich tak bych nedolival vubec nic.Tak ze podtrzeno secteno olej je v normalu.Predtim jsem mel xsaru picasso 1.8 a tam jsem od vymeny do vymeny dolil tak 3 litry...

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 06. zář 2014 22:24:06 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
já na 15tis. nedolévám nic. Pokud mám po výměně ve 2/3, tak před další výměnou cca 1/3.
Dnes jsem sundal škrtící klapku, že ji vyčistím, nicméně to ani nebylo potřeba, ale vysokej lesk je vysokej lesk :D Tam asi příčina nebude. Jedině že by byl problém v té elektrické části a mechanismu otvírání. To sem rozdělané neměl.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08. zář 2014 9:54:07 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
kuntík píše:
tolik lidí má stejný problém a nikdo neví co s tím...to je k nevíře.
Tady to řešili kluci lambdou...
http://www.citroen-club.cz/forum-tema/c ... dena-37182
ted sem si ještě vzpoměl, že by to mohl přisávat falešnej vzduch kolem lpg vstřikovačů.

Lambdu mám menenú dávnejšie,zn.Bosch,ale iba tú prvú za motorom,tú zadnú na výfuku mám pôvodnú,ale tá je ževraj iba kontrolná,tesnenia okolo lpg vstrekovačov som menil aj so vstrekovačmi(jazdené),vymeného mám už toho dosť,niečo v servise bez výsledku,a niečo ja,no ostala už len tá zadná lambda,alebo nejaké čidlo,okrem teploty,to mám nové :lol:

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08. zář 2014 16:24:23 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Tak čidlo teploty, tlaku a co ještě, jenomže v případě vadného čidla, by to diag.ukázala si myslím. Ještě sem našel pod klapkou v sání vyvedenou nějakou trubičku napojenou na hadičku. Není to nějakej pomocnej vstřikovač pro studený starty mě napadlo? Taky je v tom sání tak nějak volnější, přes nějakou průchodku se zdá.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08. zář 2014 17:22:48 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Jeste takovy maly dodatek dnes jsem to nechal rano brumlat v garazi asi 5 minut pak jako obvykle lehce proslapnul plyn a auto se preplo uz na LPG a rozjezd ven z garaze byl hladky a plynuly....nechci tu psat nejake uvahy zkratka po zahrati a prepnuti to jezdi uplne jinak ,nez studene na benzin...zatim me to skubani nejak vyrazne neobtezuje,ale az jednou zacne zkusim navstivit kluky v Polsku maji tam velky servis na LPG...

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08. zář 2014 17:36:01 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
šak to je přesně ono, stačí zahřát na nějakých 40-50stupnů a je po potížích a je jedno jestli je to v benzínu, nebo v plynu. V benzínu to taky jede normálně po zahřátí.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 09. zář 2014 11:27:57 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
mne to už nejde normálne ani keď je zohriate,trhá mi to pri pridaní plynu,ale nie stále,pekne mi to lezie na nervy.Tú trubičku pod klapkou myslíš asi odvetranie,alebo je tam čidlo teploty a tlaku nasávaného vzduchu zn.Bosch,to mám v poriadku.Zlé čidlo nie vždy vypíše na diagnostike,ako chybu to vyhodí keď je úplne k.o.,niečo medzi tým zistíš najlepšie osciloskopom,musíš vedieť odpor každého čidla,tieto hodnoty má máloktorý mechanik,ani v Citroene nevedia čo je osciloskop :lol:

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 09. zář 2014 20:03:35 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
to mě podrž, jestli to přijde i za tepla, tak udělám v Macoše ekologickou havárii. Ještě se zeptám, tak klapka má být v zavřené poloze zavřená uplně na doraz, nebo trochu pootevřená. Já tam mám tak 1mm škvíru a když zatlačím prstem tak se přes menší odpor ještě dovře uplně. Jestli tohle někdo uspěšně vyřeší zaslouží metál, nebo raději hned dva.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 76 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz