Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - ztrata vykonu
Právě je úte 26. lis 2024 1:29:50

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 9:26:31 
Offline

Registrován: pon 09. črc 2012 12:16:46
Příspěvky: 11
Frana2 píše:
Zdravím a rád bych se zeptal, za by někdo neměl nápad či zkušenost s podobnou závadou.

Na našem C4 GP 1,6 HDi (5st. manuál) se dlouhodobě vyskytuje občasná závada, při které motor ztratí výkon, vypadne tempomat a zvýší se spotřeba. Závada se objevuje při dálniční jízdě, tj. rychlost 125-135km/h na tempomat, cca 3tis otáček (moje typické provozní podmínky). Většinou se jedná o dlouhé jízdy, tj. 300-350km dálniční jízdy s krátkou přestávkou, někdy i v kuse. Při běžné jízdě (město, běžné silnice 70-90km/h) se toto nestává.............

Ja mám prakticky identicku záhadu, akurát na diagnostike píše elektromagnetický ventil ovládania turba, ale ten som už vymenil a stale sa to správa rovnako... Všimol som si že častejšie sa to stáva pri prázdnej nádrži... 1,6 HDI, 110 FAP, 9HZH. Turbo vymenené, snimac tlaku turba vymenený, filter paliva cca 5 tis.km. Ked bol nový úplne, tak to nerobilo...
Prosím o pomoc a radu. Ďakujem


Naposledy upravil Havlicek.Lukas dne ned 17. lis 2013 11:16:14, celkově upraveno 1
prispevek zkracen > viz pravidla fora


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 11:54:09 
Offline

Registrován: úte 16. dub 2013 22:02:08
Příspěvky: 6
Zdravím,
tak u mně je stav stabilizovaný, t.j. stále stejné.
Laborováním a sledováním jsem zjistil, že je vypadávání výkonu doopravdy závislé na otáčkách, to zmiňované rozhraní 2200 funguje. Ale hlavní vliv na výpadek má však zatížení vozu. Většinou jezdím sám, pak jsem schopen i větší prudší kopce s lehkou nohou vyjet. Pokud ovšem vezu více dospělých, tak v prudších dálničních kopcích to pak spadne. Navíc mi to začalo vypadávat i nyní na podzim, při teplotách pod 10 i po d5 stupňů. Možná, že to doopravdy může mít vazbu na EGER (měnili ho v záruce myslím 2x), ten tuším má zavírat na rozhraní 2 tis ot a třeba nedovírá... Taky jsem ale slyšel názor (zkušenost ze škody Octavia TDI) , že by to mohla dělat váha vzduchu (tady u citrona je to tuším nějaké čidlo před klapkou v tom rozšíření mezi chladičem vzduchu a sáním...).

Má někdo praktickou zkušnost se stavem EGGER po dlouhých dálničních jízdách? Úvaha - 200-300km stálou rychlou jízdou, otáčky stále nad 2,5tis - pokud je auto takto provozováno po většinu proběhu, třeba se ten ventil někde snadněji zanese, něco se připeče a pak to nedovírá.... ?

_________________
C4GP 1,6HDi 2009


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 12:43:00 
Offline

Registrován: pon 09. črc 2012 12:16:46
Příspěvky: 11
Ja mám váhu vzduchu novú... A stale to robí. EGR ventil vraj funguje.


Naposledy upravil Havlicek.Lukas dne ned 17. lis 2013 13:09:45, celkově upraveno 1
citace > viz pravidla fora


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 18:48:31 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 08. bře 2013 10:48:40
Příspěvky: 129
Bydliště: Frýdek-Místek
Frana2 + radohargas = při čtení zmínky o ventilu a škodovce a egr.... vzpoměl jsem si , jak mě toto jednou vypeklo , až jsem vyměnil hadičky (byly styřelé) tak najednou vše se stalo OK . Možná to někde přisává falešný vzduch :?: :?:

_________________
Citroen C4 Picasso Grand 2,0Hdi r.v.2009 BMP6 tmavě modrá met.Obrázek
Opel Astra G 1.6 16v 4st. automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 18:58:43 
Offline

Registrován: pon 09. črc 2012 12:16:46
Příspěvky: 11
Hadicky mi kontrolovali a vraj sú dobre... Ale asi ich skúsim vymeniť...
Este ma tak napadlo, že to robí častejšie pri poloprazdnej až prázdnej nádrži. Ked je úplne plná tak to nerobí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: ned 15. pro 2013 22:41:54 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
Chcel by som sa opytat tych, co ste tu popisovali problem so stratou vykonu, ako sa vam to podarilo vyriesit.
Mam C4GP, BMP6, r.v. 2009, najazdenych 82000 km, pred 6500 km bol meneny olej aj filtre. Dnes pri jazde na dialnici cca 120 km/h zacalo auto spomalovat, nereagovalo na pridavanie plynu, nakoniec sa mi podarilo podradenim a pomalym pridavanim udrzat rychlost okolo 90 km/h po najblizsi vyjazd a pomalou plynulou jazdou som sa dostal domov.
Pri prudkom pridani sa motor vytoci do 3100 otacok a potom reve a prevodovka nepreraduje, musim povolit plynovy pedal alebo radit manualne. Skusal som aj manualny rezim, ale ani tam nevytoci viac ako tych cca 3100 otacok. Pomalou jazdou sa na tom da ist, ale na prudsie pridanie auto nereaguje. Vizualne som nezistil ziadnu chybu, ziaden pazvuk z motora nejde, nezasvietila ziadna kontrolka ani sa neobjavila ziadna hlaska.

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: ned 15. pro 2013 23:51:07 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...a to ti neskočilo do nouzáku ??? pokud ne vyměn palivový filtr dnes ta nafta opravdu stojí za prd já sice dávám aditiva VIF ale jak všichni kolem říkají že výměna pal.fitru je nutná po dost kračím čase buduho také asi měnit a není to ani tak moc finanční zátěž o proti problémům co může způsobit biosložka v něm. :?

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: pon 16. pro 2013 0:14:10 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
nudzovy rezim nenaskocil. tankujem len shell a pridavam vif. palivovy filter som menil pre 6000 km. metie ma na tom to, ze auto netoci viac ako 3100 otacok, je jedno na akom prevodovom stupni. asi to bude treba dat na diagnostiku

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: úte 17. pro 2013 21:56:09 
Offline

Registrován: pon 09. črc 2012 12:16:46
Příspěvky: 11
U mňa to vyzerá na odstránenú závadu... Vymenené vsetky štyri podtlakove hadicky a zatiaľ šlape všetko ako má...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 19. pro 2013 8:19:12 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
v neautorizovanom servise po diagnostike nezistili nic, motor aj prevodovka su OK. tak sa teraz trapia v autorizovanom, vcera mi este tiez nevedeli povedat, co je presna pricina, diagnostika nic presne neukazala. snad na to pridu, lebo si nemozem dovolit platit za opravu metodou pokus - omyl, nieco vymenime a uvidime

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 19. pro 2013 8:34:20 
Offline

Registrován: pon 09. črc 2012 12:16:46
Příspěvky: 11
Tak to väčšinou v autorizovanych servisoch chodí...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 19. pro 2013 10:22:02 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
tak aj v mojom pripade je to turbo. podla servisu to nic ine nemoze byt. cena opravy - vymeny turba 1850,- Eur. repasovane turbo za 1400 :shock: :shock: :shock:

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 19. pro 2013 10:50:08 
Offline

Registrován: pon 09. črc 2012 12:16:46
Příspěvky: 11
Repas 300 ,- eur v dunajskej strede...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 19. pro 2013 19:28:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...hmmm je zajimavé že se takhle projevuje závada turba bez hlášky a vyskočení kontrolky diagnostiky... :?:

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: ztrata vykonu
PříspěvekNapsal: čtv 19. pro 2013 21:39:42 
Offline

Registrován: čtv 22. dub 2010 7:47:55
Příspěvky: 74
aj ja som sa na to pytal, ci mi nemalo poruchu turba nieco signalizovat. ale ze vraj nie. merali nejaky tlak alebo otacky turba (nie som si isty co presne to bolo) a ze zistili tak poruchu

_________________
Citroen Grand C4 Picasso 1,6 HDi, BMP6, Image, 2009
EX: Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi Líder, 2010

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 45 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz