Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Co mně vadí na C4 Picasu
Právě je sob 23. lis 2024 21:52:34

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 10. lis 2013 22:31:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
motor dokazes zadrit behem par kilometru, staci aby chybel olej, ne vzdy si clovek svisme tech otravnych hlasek palubaku, popripade rude cervene kontrolky :lol: :lol: :lol:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 10. lis 2013 22:58:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...pak jsem tedy ale nečetl manual,,,ohledně těch kontrolek,,,a nemám zájem o svoji věc, abych ji chybným užíváním neponičil. ;)
...jak píši je třeba to sledovat -- ne se hned plašit při každé hlášce -- ale ČERVENÁ KONTROLKA je červená proto že si ji máš všimnout ne ??? a zas tak malá není...
No konec úvah,je to o lidech jak se ke svým věcem chovají.

;) ;) ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 10. lis 2013 23:29:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 11:17:48
Příspěvky: 1092
Bydliště: Velké Hamry
Amen!

_________________
C5 II Break Exclusive 2.2HDi 128kW / Biturbo / navi / 2007 / Neskutečně pohodlná kára...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: pon 11. lis 2013 20:23:01 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Zdravím kolegové,tak to tady pročítám a mám z toho trošku rozporuplné pocity.Asi mám jiné auto nebo nějaký extra kus,ale žádné popisované problémy zde uváděné jsem nezaznamenal.Jsem druhý majitel,ten první stihl najet 44000 km a jednu servisku po 2 letech a 30000 km.Já se zrovna dnes objednal na servis,protože ten první servis byl dělaný v dubnu 2012 a já mám rád auto v pořádku. ;) Jezdit na servis po dvou letech a 30000 km není zrovna to,co by mi vonělo. :D
Teď něco málo k servisu.Taky jsem se rozhodoval,zda jet do Citroenu nebo nakoupit věci sám a u kamaráda,který auta opravuje,protože nástřel ceny za servis vypadá nějak takto,cituji.
Navazuji na Váš email a náš dnešní telefonní rozhovor
Servisní prohlídka v pořadí druhá (při intervalu 2 roky nebo 60 t.km je servisní prohlídka v rozšířeném rozsahu) ..její obsah je uveden přesně v servisní knížce, orientačně m.j. zahrnuje..kontrolu vozidla dle protokolu výrobce, výměnu mot. Oleje, filtru, výměnu pylového filtru, vzduchového filtru, výrobce při této prohlídce předepisuje výměnu zapalovacích…. My pak v rámci servisní prohlídky provádíme NAVÍC připojení na diagnostiku, vyčtení ř.j. motoru, event. zjištění závad, nastavení servisního intervalu…TATO služba je pak v rámci prohlídky a my ji poskytujeme zdarma. Servisní prohlídka v základním rozsahu pro model Váš model vozu stojí cca 7.500 Kč vč. DPH., V návaznosti na náš telefonní rozhovor souhlasím s Vaším názorem, že při těchto najetých kilometrech je možné zapalovací svíčky ponechat bez výměny (do cca 60 tis.km). Bez výměny zapalovacích svíček pak cena cca 5.700,- vč. DPH. S sebou potřebujete pouze servisní knížku abychom Vám ji mohli potvrdit. Tato pravidelná servisní prohlídka „rozšířený rozsah“ trvá cca 3,5 hodiny čistého času, lze i po předchozí dohodě při objednání“ na počkání „…
Vakuování + znovu naplnění okruhu klimatizace 1.200,- Kč vč. DPH
Desinfekce okruhu klimatizace pak 200+ 394,-,t.j celkem 594,-Kč vč. DPH
Bezpečnostní šrouby pro hlinková kola – náhradní dodavatel cca do 700 Kč vč. DPH
Měření kvality brzdové kapaliny 182,- Kč vč. DPH

Takže plus minus mě čeká vysolit na dřevo 8000-9000,-Kč.Samozřejmě jsem pátral po oleji,respektive ceně a objevil pochopitelně tohle. http://www.oleje.cz/p/total-quartz-ineo ... 0-5-l--365
Nicméně jsem se díval i po jiných značkách a měl porovnání co se týče cen a vyrazil jsem i k sousedům do NDR, :D kam stejně jezdím nakupovat.K mému údivu jsem zjistil,že stejný olej vyjde u nás o dost levněji než u sousedů.
http://www.oleje-cz.cz/liqui-moly/liqui ... 5l-12.html
http://prospekt.real.de/wochenangebote- ... -5w30.html
Pátral jsem dál a už se zase tolik nedivil.Jako vše,se samozřejmě vyrábí i oleje pro východní a západní Evropu.Kdo dnes nakupuje v cizině jako já,ví o čem mluvím.Takže za sebe mohu říci,že já si tedy do svého stroje olej pochybného původu a kvality lít nehodlám,ale to už je každého boj.
Další věc,kterou jsem řešil,je huštění pneumatik.V mém případě se jedná o rozměr 215/55/16 kde výrobce vozu uvádí tlak v běžném provozu 2,4/2,4.Protože se mi hrubě nelíbí to co ukazuje PP při jízdě po dálnici(9l/100km),tak jsem opět pátral,jaké huštění doporučují výrobci pneumatik.Např.Continental doporučuje při běžném provozu 2,5/2,5 takže jsem pneu drobet přifoukl a posléze podám info jak to dopadlo.Měl jsem totiž podobnou zkušenost s Xsarou Picasso,kde mi 1 desetina udělala 1l/100km při jízdě po dálnici.Ještě malý postřeh k té kritizované 5-ti stupňové převodovce,mně naprosto vyhovuje a autu řekl bych taky.Ano,mohla by tam být šestka na údržbu,ale jakmile se začne silnice zvedat,tak auto pochopitelně vadne a stejně tam tu pětku zase musím dát.Pokud tedy nejsem zvíře a netahám takovouhle boudu na 2500ot/min do kopce,pak se nemůžu divit,že dříve nebo později budu mít problém.
Míra

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: sob 16. lis 2013 14:49:46 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Já už jsem to kdysi psal, ale není problém to zaktualizovat.

C4GP mám dvě.
První je z února 2007, v plném provozu je do března 2010 (240 tisíc km), pak ho dostala manželka a já ho používám jako náhradní auto, má teď cca 290 tisíc km. Za svůj život v rámci hledání kopání spojky (prakticky okamžitě po dodání) dostalo nové vstřiky, novou spojku (80 tis. km) a někdy po čtyřech letech se měnil vyrezlý zásobník hydrauliky v převodovce. K tomu klasika, 1 x tlumiče, nějaké čepy, 2 x baterka (já tu mojí ženskou nenaučím jezdit pravidelně, v neletním období je auto často startované přes kabely, protože jí tam prostě další baterku nedám a atomové reaktory jako zásobník energie nevyrábí).
Druhé je z února 2010, dnes má najeto 320 tisíc. První záruční závada byla ve 110 000 km, špatné zimní starty. Z nezáručních závad je oblíbené škubání, dělám, že neexistuje a jinak nic, nic, a nic. Běžné opravy typu měchy, čepy s kilometrickým proběhem podstatně větším, než jsou v servisu zvyklí.
Obě auta dostávají pouze údržbu předepsanou servisní knížkou, ani fňň navíc.
Takže za mě naprostá spokojenost a až se nová verze trochu zajede, doufám, že rok jí bude stačit, tak si rád koupím třetí.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: sob 16. lis 2013 18:54:54 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 17. dub 2011 19:35:58
Příspěvky: 70
Bydliště: Rakovník
Tak alespon jeden stastlivec ;)

_________________
C4GP 1,6 VTi 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 11:19:29 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...ale ja s nim také nemám tak vážné problémy co tady někteří uvádějí jako černý až hororový scénář...
...asi by jim více vyhovovaly tolik ,,, :lol: bezchybné koncernové vozy :lol: :?: ,,,

Já původně chtěl kupovat Ford S-Max a asi tady víte že co se týče podvozku a spostu jiných věcí je to auto hodně sportovně laděno,design je také pěknej akorát cena je teda o něco višší,,,v ojetinách,,, ... ale pro Picasso jsem se rozhodl pro pěknější design a to jak venku tak hlavně u vnitř, velké přední okno, palubka a vše kolem se vymiká šedé klasice co panuje u koncernových vozech, robot je pro mne také něco jiného a na některé drobnosti se kterýma se člověk naučí žít je pohodovej, na motor 1,6 Hdi nemůžu plivnout,spotřeba,tichost agregátu, perfektní pohodová jízda,na pár maličkostí vše bez problémů.
Ano autí má i své,,, mušky ,,, ale jak jsem již kdysi tady někde psal ukažte mě auto které nemá... :lol:

...když se vrátím k S-Maxu které si nakonec koupil kámoš a dost často se se bavíme co je na mém a na jeho plus mínus,můžu říct že i jeho autí má mouchy,co můžu říct stopro je jeho podvozek ten je opravdu suprovej a takovej kdyby byl v Picassu nemá to chybu,,,i když musím uznat že novej model Picassa se tomu hodně blíží ale novej S-max má bejt 2014 a tan vypadá hooodně dobře.
Tak že za mě taky dobrý,jsem spokojen je to autí co má nadčasovej design a novej model se mě zamlouvá,neměl bych s tim problém to za současný vyměnit. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 14:41:56 
Offline

Registrován: pon 14. úno 2011 14:32:25
Příspěvky: 147
Ahoj, vítej do klubu!
Já to měl úplně stejné, S-max byl favoritem koupě, po porovnání nákladů na zakoupení a hlavně provoz jsem nakonec skončil zde :-)
S -max je ale dražší oprávněně, je uvnitř o nějaký kus větší, v základu silnější motor, lepší podvozek. To ale má i druhou stránku věci - vyšší hmotnost, spotřeby, pneumatiky 17" či dokonce 18" také nejsou z nejlevnějších, výbava je u obyčejnějších modelů chudší. A musím říci, že bych nechtěl auto bez rezervy /tedy dokud je možnost si auto s rezervou koupit/.
P.S. Pokud bych si odmyslel tu "slevu" 150K CZK pro každého, tak by bylo GP neprodejné - stálo by nové víc, než ten Max.
Neexistují levná auta, ale pouze auta, za která zákazník není ochoten zaplatit více.

_________________
C4GP 2010 Dynamique+ Sport paket 1,6HDI 5°manuál Modrá Kyanos


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 15:46:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
OK...třeba se někdy sejdeme na Fordforum kde jsem stále aktivním členem... ;) ;) ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 19:12:10 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pát 08. bře 2013 10:48:40
Příspěvky: 129
Bydliště: Frýdek-Místek
Takže po 8 měsících používání a 10 000 ujetých kilometrů bych také přispěl s troškou do mlýna . Vadí mi oproti konkurenci větší hluk od zadní nápravy , asi je to daň za shrnovací plato . Klasicky - deficit teploměru chladicí kapaliny . Mohl by být i cyklovač stěračů . Tímto je výčet nedostatků za mne vyčerpán .
Rozhodně nehodlám laborovat s tlakem v pneu , mám to dané výrobcem od - do počínaje 2,6 a 3,4 konče podle zatížení . Zákonitě s vyšším tlakem se snižuje spotřeba , ale nechci mít kostitřas :) . Rozhodně nebudu měnit olej po 30tisících km :shock: . Souhlasím, že každé autko má něco a nějaké ty mušky . Asi bych do Citroenu šel znovu ;) .

_________________
Citroen C4 Picasso Grand 2,0Hdi r.v.2009 BMP6 tmavě modrá met.Obrázek
Opel Astra G 1.6 16v 4st. automat


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 19:20:00 
Offline

Registrován: čtv 17. pro 2009 18:45:20
Příspěvky: 136
Bydliště: Brno
Na Fordech mi vadili akorát servismani. Měl jsem celkem tři fordy, ale v servise nic nešlo. Oni asi na to měli speciální školení. Na jakoukoliv žádost o úpravu, znali jen větu "to nejde". Když jsem ukázal jak to jde, tak mi řekli, že je nějaký děda nebude učit pracovat. Od té doby nemůžu mít forda. Citroen je sice speciální francouzké auto, ale v servise se alespoň snaží. Myšlenkový postup francouzů nikdo nepochopí, ale snad jsme auto kupovali při plném vědomí a bez donucení.
Nakonec Technospace je opravdu lepší, ale zase má ty nepochopitelné francouzké vychytávky. Aspoň nemáme všichni stejná auta jako za totality. Ty francouzské jsou opravdu trošku jiné než celý trh v této úrovni.

_________________
C4 Picasso, r. 2008, 1,6HDI, BMP6 prodán
C4 Picasso Technospace 2013, 1,6HDI exlusive, ETG 6


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: ned 17. lis 2013 22:12:57 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 09. říj 2013 2:00:09
Příspěvky: 2663
Bydliště: Ústí nad Labem
Co se týče poznámky o huštění pneu a kostitřasu, :D to není problém auta,nýbrž našich silnic.V Německu rozdíl 1 desetiny při jízdě neucítíš,ale na spotřebě sakra ano.Jinak pokud by chtěl někdo zkusit kostitřas,tak doporučuji svezení ve VW Golf GTI nebo Seat Leon v úpravě Repsol na 18" kolech.Měl jsem to potěšení a po pár kilometrech svezení po našich silnicích jsem byl zralý na výměnu bederní páteře a ledvin. :lol:

_________________
C4 Cactus Rip Curl 1.2 e-THP 2016..už je minulostí
C4 Picasso 1.6 VTI 2010 ....bylo
Xsara Picasso 1.6.16 V 2006
Xsara Picasso 1.6 i 2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Co mně vadí na C4 Picasu
PříspěvekNapsal: pon 18. lis 2013 13:26:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: pon 16. črc 2012 21:43:42
Příspěvky: 243
Mám najeto 135000, jsem druhý majitel (dovezeno z Francie), r.v. 2007 a jsem naprosto spokoijený. Zatím (ťuk ťuk na dřevo) žádné problémy, vše maká jak má. Na servis jezdím zásadně do Citroenu v Kuníně: naprostá spokojenost. :D

_________________
dnes JEEP Compass 1.4 2019
C4 GRAND Picasso Intensive+ 1,6HDi 2015 manuál
dříve C4 GRAND Picasso 1,6HDi 2008 manuál


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 133 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 38 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz