Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Houpání vozu dopředu a zpět pod malým plynem
Právě je pát 22. lis 2024 15:56:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 22. čer 2013 22:45:14 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Mám klimu zapnutou po celý rok a s ní i bez ní to houpe, tím to asi nebude.Zkoušel jzem testovat vypnul klimu, houpalo, zapnul a houpalo také, ale jen když bylo venku víc jak cca 25 a nebo méně než 12 tak to nedělalo.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 24. čer 2013 23:42:01 
Offline

Registrován: sob 31. bře 2012 19:48:41
Příspěvky: 35
Chlapi, jak jsem již dříve psal, to cukaní s lehkým přidáním plynu mi to dělá stále. Co jsem zapoměl dodat, je to, že při dešti a nižších teplotách mi to také přestane dělat. . Nehledě na to, a to jsem tomu nevěnoval nevím proč pozornost mi tohle http://www.youtube.com/watch?v=6FBsnmwEfqk jak už tady někdo vkládal dělá při volnoběhu naprosto stejně. Nevím přesně kde čidlo či váha vzduchu je, ale zjistil jsem jednu věc, že mám v zadní horní části motoru naprosto volnou celou tu plastovou přírubu,( asi přívod nebo odvod vzchudu - nevím ) co vede od turba ( 1,6 HDI )zprava dozadu. Nejsem si jistý, ale nemohl mi brácha při vyměně vzduchového filtru toto celé povolit, nedotáhnout čímž někdě může docházet k nasávání falešného vzhuchu a pak nastanou tyhle problémy ?Jsem si naprosto jistý, že před tou výměnou mi to nedělalo.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 08. črc 2013 14:31:15 
Offline

Registrován: pon 07. led 2013 11:56:05
Příspěvky: 23
Bydliště: Skalica SK
Mne v Citoene silou mocou tvrdia že je to software chyba,majú v ČR nahlásených asi 8 aut a budú to riešit preinštalovaním software..ale čo som si všimol ja...včera pri asi 27 stupnoch trasa cca 140km s poriadnym húpaním do rakúska..tam som natankoval na ich SHELL a teraz asi 180 km to nespravilo ani raz..podla mna to má niečo spoločné s kvalitou nafty....ale každopádne som jeden z 8 ludí ktorý to riešia s citroenom a čakám na soft či to pomože..bohužial už to je skoro 2 týždne čo som tam bol naposledy a soft v čechách stále nieje...

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2007 2,0 HDI, 6st AT automat Exclusive
Ford Mondeo Combi 2,0 TDCi r.v. 2008
Ford Focus 1,6 Ti VCT r.v. 2007
Ford Mondeo 2,0 TDCi Ghia r.v. 2005
Citroen C4 1,4 r.v. 2004
Ford Mondeo Combi 1,7 TD r.v. 1998
Opel Astra 1,7 DTi r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 05. srp 2013 19:04:53 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
Tak Vás zdravím po delší době,

koukám, že se nic moc asi nikomu nepovedlo vyřešit daný problém. Měl bych otázku, uvažoval někdo nad kompresí, tlaky v motoru?

Díky


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 05. srp 2013 22:46:39 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Nooo..., ja neviem, co ma kompresia spolocne s hupanim..., ona bud ma spravne hodnoty, alebo nema. Ak ma, tak auto nastartuje a funguje.., ak nema, tak nastartuje horko-tazko, a mala kompresia sa prejavuje slabym tahom motora a vyssiou spotrebou paliva, co ja teda nemam. Moj nazor je, ze kompresia to je to posledne co by som typoval... :cry:
Ja by som skor typoval nieco, co ovplivnuje davkovanie paliva pri konstantnej polohe plynoveho padalu, napr. mnozstvo vzduchu, jeho teplota, podtlak v sacom potrubi, ja neviem...
Aj teraz v horucavah som to zazil asi styri krat, ale stacilo malo...pridat plyn, a bolo po probleme...

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 28. srp 2013 21:05:43 
Offline

Registrován: sob 31. bře 2012 19:48:41
Příspěvky: 35
Podle mě na to má vliv taky čidlo teploty vody. Nevím, ale když byly ty horka, tak mi to tak necukalo. Teď co se ochladilo, to dělá razantněji...... ale po delší jízdě, kdy se motor zahřeje se to celkem uklidní. Podle mě buďto oné čidlo vody nebo ta váha vzduchu.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 29. srp 2013 8:06:25 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 399
Bydliště: Dřísy
Já netvrdím, že to tím čidlem opravdu je, ale od jeho výměny mi auto nezaškubalo.

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2013 21:53:43 
Offline

Registrován: sob 31. bře 2012 19:48:41
Příspěvky: 35
Máš na mysli oné čidlo teploty vody ?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 30. srp 2013 22:52:18 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Nevím, ale myslím, že teplotou vody to není, alespoň u mě. Dělá to i když je motor studený nebo teplý. V září mám plán opět navštívit servis tak uvidíme kam pokročíme.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 02. zář 2013 15:08:09 
Offline

Registrován: sob 31. bře 2012 19:48:41
Příspěvky: 35
U mě to škube hlavně když je motor studený. Jakmile se zahřeje do provozní teploty, tak je to celkem ok. Příští týden v pátek jedeme do Švédska. Auto jinak jede úplně bez problému, takže do toho moc rypat nebudu, ale jakmile přijedu a budu jezdit jak se říká, jenom kolem komínu, vrhnu se na to a zkusím zjistit co se dá.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. zář 2013 7:09:29 
Offline

Registrován: pon 07. led 2013 11:56:05
Příspěvky: 23
Bydliště: Skalica SK
Páni a kde to čidlo vlastne je?
Inak ak by to bolo spomínané čidlo vysvetlovalo by to zvýšenú spotrebu pretože je to jediné teplotné čidlo aspon čo som zistil a ak sa podla neho riadi riadiaca jednotka pri špatných údajoch by vyhodnotila studený motor čiže by upravila vstrekovanie a bola by snaha o zohriatie motoru ( to je to húpanie riadiaca jednotka vstrekuje v určitých intervaloch viacej nafty )
Každopádne sa po nom podívam aj ja..

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2007 2,0 HDI, 6st AT automat Exclusive
Ford Mondeo Combi 2,0 TDCi r.v. 2008
Ford Focus 1,6 Ti VCT r.v. 2007
Ford Mondeo 2,0 TDCi Ghia r.v. 2005
Citroen C4 1,4 r.v. 2004
Ford Mondeo Combi 1,7 TD r.v. 1998
Opel Astra 1,7 DTi r.v. 2000


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 04. zář 2013 11:12:30 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak v pátek jedu opět do servisu k řešení problému, dám vědět jak to dopadlo. Přikládám vyjádření centrály:

prohledal jsem tickety s RHR SID803 motorem. Problemu s cukanim je u nas zaznamenano hodne, ale ani
jeden pripad neni vztazen na okolni teplotu nebo na vlhkost vzduchu.
Nize navrzeny postup pak vedl u prohledavanych pripadu k odhaleni priciny zavady. Priciny jsou
uvedeny v poradi cetnosti vyskytu.

Jsou znamy nasledujici priciny cukani motoru pri ustalene rychlosti u RHR SID803/803A.
1. EGR ventil. (EGR zaslepit...)
2. Snimac polohy turba.
3. Skrtici klapky sani pri regeneraci.
4. Vstriky. (netyka se vstriku tridy U a M)
5. Prilis vysoky diferencialni tlak FAP.
6. Zaneseni katalyzatoru.
Provest kontroly dle zaslaneho dokumentu z it2324 /dle prilohy ticketu.
Aktualizovat SW v RJ motoru.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. zář 2013 13:52:01 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak včera v servise, na základě návodu z centrály zaslepen EGR, tedy ponechám jen zaslepen a zatím (tuk tuk) bez jediného zhoupnutí.
Nemám rád zaslepování, kuchání a podobně, ale prý jiná cesta není. Problém není prý v tom, že by EGR byl špatný problém je v tom, že SW a řídící jednotka ho nedokáže správně ovládat a ukočírovat. Do chyby to nepadá, snížila se spotřeba a uvidím co to bude dělat na emisích, protože jsem nějak nepochopil funkci EGR, tedy toho proč na jednu stranu mám turbo a na druhou stranu tam cpu spaliny co už nedokáží hořet a naopak to hoření omezují.
Tak uvidíme zda se houpaní objeví a nebo zda toto řešení (které stálo i jen pár korun) bude jevit jako finální.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 07. zář 2013 22:03:06 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
tak a ted bojovníci....že všechno má svůj smysl a důvod :D
pořád říkám, že EGR je stupidní výmysl


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 08. zář 2013 9:13:44 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...toto téma čtu již delší dobu ;) a to zatim nemusím protože problém tohoto rázu nemám ;) ano jsou věci na autě které se tam dávají protože to chce EVROPSKÁ UNIE :evil: a tím se auto dělá složitější a poruchovější ale přece k vuli tomu si zněj nebudu dělat,,,HUJDU,,,mě osobně by v takovém autě jízda nebavila.Je to každého věc co si sním dělá,jasně každá rada je drahá.Mám v rodině bratránka a ten vede názor co nikde nesvítí a nepípa po odpojení některých věcí nemá tam co dělat...koupil vůz který měl střelené airbagy,,,proč je tam mám dávat když létání kolem čas a usilí stojí moc peněz,,,tak je tam nedal vše zamaskoval ,kontrolky vyšruboval a jezdí s rodinkou dál. :shock: ...to nemluvím o spoustě jiných věcí co vozí sebou,dráty k nim vedou ale jednotka už o nich léta neví.Ani nebudu říkat co to je za koncernovou značku,,,ale žere mu to 00nic,,,.Nechci se dotkout lidí zde na foru co opravdu mají trpělivost a problém stále řeší a zkouší různá ,,,DOČASNÁ,,, řešení co by to mohlo bejt. ;)
...já jenom reagoval na ony zastánce o příspěvek víš.

Děkuji za to že jsem mohl zde vyjádřit svůj názor.

PS.určitě až mě to potká rád sem přidám dotaz na vyřešení tohodle problému...ale kuchat nic nebudu. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Naposledy upravil j.pajinek dne ned 08. zář 2013 10:23:21, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz