Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Baterie
Právě je čtv 28. lis 2024 18:30:11

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Baterie
PříspěvekNapsal: pon 04. led 2010 19:54:06 
Offline

Registrován: ned 03. led 2010 11:53:58
Příspěvky: 8
Prosím o radu.Kolikati ampérovou baterii mám koupit, když mi originální klekla.A jakou značku?

_________________
Xsara picasso 1.8/16V 140000 km


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: pon 04. led 2010 20:25:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: stř 21. říj 2009 21:43:57
Příspěvky: 273
Bydliště: Kolín
peterbank píše:
Prosím o radu.Kolikati ampérovou baterii mám koupit, když mi originální klekla.A jakou značku?


koukni na tu, co ti klekla a budeš vědět hned ;) čím silnější tím lepší, takže tam dej tu nejsilnější, co se ti tam vejde do kastliku. A chceš poradit značku? Co se kvality týče, tak až tak markantní rozdíly nenajdeš, největší roli tam bude hrát tvoje peněženka.

_________________
Můj Lemon -> Citroen C4 1.4i 16v SX Pack 2009 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: pon 04. led 2010 21:25:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
pokud nejezdíš hodně krátký trasy, tak kup podle peněženky, je to jedno, hlavně 12 voltů :lol: a aspoň těch 50 ampérhodin.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: úte 05. led 2010 19:39:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 22:09:49
Příspěvky: 147
Bydliště: Krkonoše
A hlavně - baterie je pod sedadlem a měla by být s odvodem par, aby šly výpary mimo auto!!

Jednoduše tam koukni a uvidíš.

Něco dál se ještě dočteš tady http://www.xsara.cz/phpbb3/viewtopic.php?f=57&t=6467

_________________
Xsara Picasso 1.8 16V, benzín+LPG,tempomat, r.v.2001, už 200000 Km dle počítadla, zelená s otvírací střechou.
Obrázek LPG NÁVODY-STŘECHA


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: stř 06. led 2010 11:56:21 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 19:02:24
Příspěvky: 27
Ahoj, mne tiez skapala baterka ako boli tie mrazy. tak som si kupil tuto: Varta Silver Dynamic 77Ah, sice bola trosku drahsia cca 100,-€ ale je to super a pasovala uplne presne a ten vykon!
tu je odkaz na stranku: http://www.varta-automotive.cz/index.ph ... =cz&range=

inak na varta.cz sa da vyhladat bateria podla typu auta.
http://www.varta-automotive.cz/index.php?id=260&L=3

_________________
Xsara Picasso 2.0HDi, r.v.2002


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: stř 27. led 2010 20:42:27 
Offline

Registrován: stř 27. led 2010 20:35:29
Příspěvky: 30
Ahoj, tahle zima mi tedy dává zabrat. Teď je to baterka. Je tam už asi nějaká starší a potřeboval bych jí dát cucnout. Nabíječku mám, jak se k baterce dostat vím, ale nikdy jsem to ještě nepotřeboval a autům vůbec nerozumím:-( Proto bych rád zkušenějších požádal o radu jak s nabíjením.

Baterka musí být odpojena od kabelů? Nebo ji mohu nabíjet aniž bych ji odpojoval od vozu? Nebo má baterka někde vývod (třeba do motorového prostoru) a nemusím akci s odklápěním sedadla vůbec absolvovat? Díky.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: čtv 28. led 2010 14:09:07 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
Neřešil jsem v těch mrazech baterku, akoliv jsem také nenastartoval (zamrzlá nafta), ale koupil jsem v Auto Kelly startovací stanici za cca 1100,- (sleva 50%), pohodlně si to nabiješ doma, doneseš to k autu, připojíš na vývod v motorovém prostoru a kostru a už startuješ. Bacha na skutečnost, že ačkoliv je na vývodech v motoru vyznačeno "+" a "-", oba jsou plus!!! Jako kostra je zámek motor. prostoru (než jse to našel na fóru, uvařil jsem dvoje kabely... :cry: ). Dává to při startu až 900 mA, což je dostatečná hodnota. Než jsem protlačil naftu trubkama, točil jsem to cca 8 sekund v kuse a bez ztráty startovacího výkonu. Navíc to má kompresor, osvětlení a měnič napětí. Bál jsem se toho neb s tím nikdo ze známých neměl zkušenosti, ale jsem rád, že jsem to koupil. :lol: :lol:

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 15:30:41 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
by mě zajímalo co s tím děláte??? jezdím na baterku, kterou mi tam dal předchozí majitel jen abych dojel domu, že prej až to chcípnu a vychladne motor tak už to nenastartuju :shock: tak jsem ji dolil vodou, nabil pulsní nabíječkou s delta-peakem a teď v zimě baterka točí absolutně bez problému :twisted:

a s naftou? jezdím na směsnou naftu (bionaftu), nejlevnější co je v okolí, a auto nastartuju i při - 17 stupních. sice na dva válce, protože mi 2 žhavičky nefungujou, ale po půl minutě volnoběhu se chytnou i zbylý dva válce a jedeeeem.... a kdyby to přestalo jet, tak vyměnim žhavičky a musí to chytnout i při -30 :twisted:

takže jestli máte problémy kvůli tej srandovní zimě, co je venku, tak je to jenom váma!!! :ugeek: :ugeek: :ugeek:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 18:17:47 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:57:32
Příspěvky: 244
Bydliště: Podještědí
ondraxmd píše:
by mě zajímalo co s tím děláte??? jezdím na baterku, kterou mi tam dal předchozí majitel jen abych dojel domu, že prej až to chcípnu a vychladne motor tak už to nenastartuju :shock: tak jsem ji dolil vodou, nabil pulsní nabíječkou s delta-peakem a teď v zimě baterka točí absolutně bez problému :twisted:

a s naftou? jezdím na směsnou naftu (bionaftu), nejlevnější co je v okolí, a auto nastartuju i při - 17 stupních. sice na dva válce, protože mi 2 žhavičky nefungujou, ale po půl minutě volnoběhu se chytnou i zbylý dva válce a jedeeeem.... a kdyby to přestalo jet, tak vyměnim žhavičky a musí to chytnout i při -30 :twisted:

takže jestli máte problémy kvůli tej srandovní zimě, co je venku, tak je to jenom váma!!! :ugeek: :ugeek: :ugeek:


Bohužel pokud berete diesel jeden jako druhý, tak toho o vozech moc nevíte. On je rozdíl i mezi 2,0 HDi a 1,6 HDi, natož mezi Picassem a XM. Naftu beru na Benzině a při - 17 °C jsem nastartoval bez problémů. Bohužel vítr spolu s - 23 °C udělal svoje...

_________________
Citroen Xsara Picasso 1,6 HDi 80 kW, výbava Exclusive plus, reg. 1/2006 - posláno do světa
C4 GP 2,0 HDi 2007 Exclusive Top zlatá metalíza a skleněná střecha - umřelo na motor
C4 Grand Picasso 1,6 BlueHDi 8/2016


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 19:09:39 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
javas píše:
Bohužel pokud berete diesel jeden jako druhý, tak toho o vozech moc nevíte. On je rozdíl i mezi 2,0 HDi a 1,6 HDi, natož mezi Picassem a XM. Naftu beru na Benzině a při - 17 °C jsem nastartoval bez problémů. Bohužel vítr spolu s - 23 °C udělal svoje...


právě bych řekl, že moderní motor by měl mít míň problémů při zimním startování :P


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: sob 30. led 2010 11:13:34 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
Ahoj zdarvím letos jsem také měnil baterii (po 6 letech) , mam tam Vartu blue ohledně velikosti xsara picasso, tak tam musíš dát stejnou velikost, větší tam nedostaneš ani síla Ah nemusí být větší pokud je to 2.0 hdi , 1.6 hdi a jak bylo už řečeno nemůžeš srovnávat motor u Picassa a XM (čerpadlo). Každe motor u těchto aut je jiný.A co se týče nafty mam bufík a nemám problém bylo tu -17C a šel jak hodinky. 8-)

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Baterie
PříspěvekNapsal: ned 06. čer 2010 19:35:23 
Offline

Registrován: ned 06. čer 2010 18:55:24
Příspěvky: 5
Koupil jsem tuto a vlezla tam dobře - VARTA VARTA SILVER Dynamic 63Ah, 610A, 12V, D15, 563 400 061 316 1 721,67 Kč bez DPH, vypadla mě přímo z konfigurátoru Varty. Mám motor 1,8 16V, myslím si, že její výkon je dostatečný.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz