Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso LPG
Právě je stř 27. lis 2024 5:36:29

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2013 16:02:31 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravím ,chtěl jsem se zeptat, jaké máte v autě svíčky,hlavně mě zajímají ti, kteří mají motor 2,0i + LPG? Já to auto koupil před půl rokem a svíčky tam mám ještě původní - montované v Holandsku ,ale chtěl bych je vyměnit za ty samé ,jenže jsem u nás v Česku ( Moravě ) narazil na problém, ony původní svíčky jsou u nás nekoupitelné :( ....jsou to CHAMPION REC9MCLX ) ,proto se ptám, jaké jsou tedy funkční alternatívy ?Děkuji

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2013 18:23:23 
Offline

Registrován: sob 11. čer 2011 20:47:54
Příspěvky: 22
Ohledne te ztraty benzinu to uz nekdo resil obvodem tady http://forum.citroeny.cz/viewtopic.php?f=146&t=657&start=45

_________________
C4 GP r.v. 2008 1.8 manuál + LPG Landi Renzo (Německo)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2013 19:40:37 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Pikacu píše:
Zdravím ,chtěl jsem se zeptat, jaké máte v autě svíčky,hlavně mě zajímají ti, kteří mají motor 2,0i + LPG? Já to auto koupil před půl rokem a svíčky tam mám ještě původní - montované v Holandsku ,ale chtěl bych je vyměnit za ty samé ,jenže jsem u nás v Česku ( Moravě ) narazil na problém, ony původní svíčky jsou u nás nekoupitelné :( ....jsou to CHAMPION REC9MCLX ) ,proto se ptám, jaké jsou tedy funkční alternatívy ?Děkuji



A co třeba tohle?
http://apautodily.cz/zapalovaci-svicka- ... 6086#90898

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 18. dub 2013 23:23:42 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
Tiez ma zaujima ake sviecky na LPG.. u mna je to pre motor 1.8i ale verim ze to bude rovnake ako pre 2.0i...

Mam tiez povodne sviecky.. a pri studenych startoch auto sem tam poskoci...ked sa zohreje alebo prepne na LPG, tak vobec netrha.
btw.. skrtiacu klapku som cistil.. bola pekne zanesena..

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 24. dub 2013 13:57:51 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
LPGckari > pri akej teplote sa vam prepina LPG? Vcera mi dosiel z ebayu OBDII BlueTooth, tak som to hned sparoval s mobilom, nainstaloval Torque a pozeral teplotu motora pri akej sa prepne na LPG. A zistil som ze to bolo presne pri 50stupnoch.
Nie je to vela? V zime sa to prepne asi po 4km, cez leto asi 1.5km.

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 15. kvě 2013 7:00:55 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
Ja to mám nastavené na 35 C°,v zime mi prepne po cca 1 km,cez leto 500 m,pri zohriatom motore 50 m,mal som to tak nastavené...

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 15. kvě 2013 22:40:44 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
OK, dik za odpoved. Dam to zmenit na 35stupnov.

Milan7>sviecky mas ake?

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 16. kvě 2013 8:37:45 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
Toto sú tretie čo tam mám,idú lepšie vo vyšších otáčkach,ale veľký rozdiel tam nie je,stačia aj obyčajné,to je len o tom čo chceš autu dať ;)

http://www.sjcompany.sk/index.php?main_ ... ts_id=1203

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 16. kvě 2013 11:29:48 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
och:) 18E za kus:)

ja to asi spravim tak ze pozriem ake su tam.. a take iste objednam :)

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 26. čer 2013 23:11:03 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
hele kucí...jakej máte odtrh na těch svících. Já porídil ty Densa, ale mám pocit ze mě dílenskej ten odtrh nešteloval.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 28. srp 2013 20:17:10 
Offline

Registrován: ned 28. říj 2012 11:27:11
Příspěvky: 16
Zdravim mam dotaz ,koupil jsem C4 grand 2,0 s lpg tankuji 43l plynu a najedu 360-380km, počítač mi ukazuje průměrnou spotřebu benzinu 10,5l.Píšete zde že najedet na nádrž 460km .co mám na autě špatné ?můžou mít vliv[color=#00BF00]na spotřebu svíčky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 28. srp 2013 21:28:47 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
předpokládám, že máš auto z NL už s LPG. Myslím, že to ale odpovídá, pokud máš spotřebu v benzínu 10,5 což asi jezdíš převážně po městě, tak v plynu budeš minimálně 12, což odpovídá tomu co píšeš a bude to v pořádku. Já jezdím převážn kolem 9,5l, jízdy na periferiích města a v plynu mě to vychází cca 11l. Do nádrže dávám od 40 do 44 litrů, podle konkrétní čerpačky a teploty. Tedy nájezdy převážně 380-410km. Chorvatsko s plně naloženým a obsazeným autem mě v plynu dělalo 10.3-10,4l a palubák mi ukázal 8,5l.
Hodně spotřebu zvyšuje nekvalitní LPG, mě to dělá 1-1,5l v průměru víc, když vemu někde šmejd. Pokud ti auto jede v benzínu i LPG dobře, tak do ničeho nevrtej. Plynu zduř a LPG zvlášť. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 29. zář 2013 15:29:50 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravim,masem takovy problem ,vcera jsem jel na plyn a z niceho nic se mi auto prepnulo na benzin,myslel jsem ze mi dosel plyn sice jsem mel najezdeny.ch asi 320 km - sice trochu malo obvykle ujedu na nadrz 400 km.Natankoval jsem nadrz do plna a zkousel preppnout rucne zpatky z benzinu na plyn.Po chvilce kdy mi zacala blikat ta zelena dioda - signalizace prepojovani na plyn se auto zase zpatky prepnulo na benzin jo a prepnuti doprovazelo takove to pipani jako ze dosel plyn.Tak ze ted me ceka servis na lpg,proste auto si mysli ze mam prazdnou nadrz na plyn a jede pouze na benzin.Mel uz nekdo takovy problem ?Jo jeste dodam ze auto jezdilo na lpg bez problemu nic nenasvedcovalo tomu ze se ma neco pokazit :D

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 30. zář 2013 8:25:02 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
Skús pozrieť kábliky od cievok,môžu byť poškodené,jedna je vpredu pri reduktore,druhá pri nádrži vzadu,
otvárajú prívod lpg do motora,fungujú ako elektromagnet,keď nemajú potrebné napätie neotvoria prívod lpg.

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 18. říj 2013 20:18:45 
Offline

Registrován: stř 20. led 2010 19:43:46
Příspěvky: 71
Bydliště: Žermanice okr. F-M
Zdravim tak ze chyba byla v ridici jednotce.Uz od namontovani lpg systemu v NL to bylo spatne udelane.Cela ta lista na ktere jsou umistene vstrikovace byla hrozne blizko hlavy motoru a jemnyma vibracema se prodrel napajeci dratek pro druhy vstrikovac a ten o kostru vyskratoval ridici jednotku.Nevim jak tam u vas v Cechach ale tady na Morave neni zadny dobry swrvis na LPG - nemam bohuzel po 3 tydnech silu neco blize vysvetlovat.Nakonec jsem dostal tip na jednoho manika ktery v Polsku dela prestavby a servis LPG.Pokusil se vadnou ridici jednotku opravit ale nepodarilo se tak ze mi tam dal starsi ale funkcni za i s praci 500 zlotych.Nevim presne ktere vsechny systemy dela ovsem Landi Renzu rozumi a to je pro me podstatne.Taky jsem za dobu 3 tydnu zjistil ze dily na LPG jsou v Polsku az o polovinu levnejsi pritom se jednalo o stejne znacky!.Zaverem pridam ze jednalo o servis v Polskem Tesine - Autogaz Czech opravdu mohu jen doporucit.
Jo jeste par rad pro ty co maji Holandana jako ja.Mrknete zavcas na ty napajeci dratky ktere vedou ke vstrikum jestli je nemate moc blizko hlavy a jestli ano staci pridat nejakou vymezovaci podlozku a ty dratky oddalit usetrite si tim spoustu starosti.

_________________
C4 grand picasso 2,0 i 16V BMP6 ( 2008 ) + LPG Landi Renzo


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz