Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Houpání vozu dopředu a zpět pod malým plynem
Právě je čtv 28. lis 2024 22:19:21

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 12:02:15 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
No jo, ale co když....
aby se náhodou něco ....
není to přijemný pocit. Třeba někoho něco napadne. V servise si s tím nevědí poradit, nevědí co třo je.

PS: našel jste tu tašku s těmi věcmi co jsem nechal u kolegů??

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 15:48:07 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
No, ono to chce se občas projet ostřeji a pak to dá docela dlouho pokoj.

Ježíš, taška. Asi se někdy až tam budu budu muset kouknout do mého kouta. Nebylo tam něco zkazitelného?

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 16:39:06 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
No bylo tam půl kila sýru Niva, 4 čerstvé makrely, 2 Olomoucké tvarůžky a nějaké ovoce.
:lol: :lol:

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 20:00:53 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Tak to jsem v klidu. Ženský by to už určitě našly :-)

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 19. dub 2013 22:52:58 
Offline

Registrován: sob 31. bře 2012 19:48:41
Příspěvky: 35
Tak musím říct, že co se oteplilo mi to cuká taky. Začíná mi to už dělat, co jsem si všiml pomalu u každé rychlosti ( 1.6 HDI BMP ). Prostě když pustím plyn a pak lehounce přišlápnu, auto cuká a cuká. Už i rozjezdy jsou takové jiné. Prostě stojím,chci se rozjet přidám více plyn, delší prodleva a pak takové kopnutí a jedu. Nevím, když byly mrazy a teploty kolem nuly, tak to tak nedělalo. Zkusím to pořádně projet a koupit pořádnou naftu u Benziny, ale nevim, nevim. Dnes ještě další věc , co jsem zjistil, že jsem si před týdnem koupil voňavý stromeček od firmy Aeron sport Lux. Vytáhl jsem ho po pár dnech úplně z toho sáčku a pověsil jsem ho za kolečko na přístrojovce od orig. voňavky. Dneska mi náhodou stromeček spadl na zem a hle, na plast. liště pod rádiem, barva způchřela a nafouklá. Ten hnus voňavý tu barvu úplně vyžral. Tak až budete někdy dávat do auta stromečky, opravdu si dejte bacha, kde je dáváte. A samozřejmě ,kdo příjde na to, co způsobuje to cukání, dostane medaili. :)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 20. dub 2013 1:23:48 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
A samozřejmě ,kdo příjde na to, co způsobuje to cukání, dostane medaili.

Tu medaili ušetříte. Vše je v pořádku a funkční. Pohonná sestava není stavěna na dlouhodobě odebíraný nízký výkon motoru. Blbé je, že u AT to dělá i při 100% jízdě na tempomat a přestane to cukat teprve, když auto jede cca přes 80 km/h, kdy už to nějaký výkon potřebuje. Nedělá to při setrvalé jízdě, dělá to pouze při zrychlování. Lékem je pouze přišlápnout pedál plynu.

Už jsem tu četl, co všechno kvůli tomu kdo vyměnil, samotnému mi v záruce vyměnili EGR ventil, vstřikovací čerpadlo, dva vstřiky a nemá to na to vliv. Smiřte se s tím :-)

A proč to nedělá v zimě? Jednoduché vysvětlení. Vzhledem k větší hustotě paliva jsou jiné tlakové poměry v palivové soustavě.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 20. dub 2013 11:19:15 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
A nedá se nastavit nějaký jiný poměr směsi nebo tak něco, na léto.
U kolegy srobotem si myslím, že to je něco jiného. Tady to je jen po rozjetí nejlépe do kopce a pod malinkým plynem dojde k takovému opakovanému výpadku tahu mototu, prostě jo ane a opakovaně. Jakmile se přišlápne plyn tak to táhne v pohodě.
Ale musím říct že měto dost štvě. Měl jsem stejný motor u Peugeotu a tam to nedělalo.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 22. dub 2013 12:50:19 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
V zime ani ja som to hupanie necitil, potom co sa oteplilo je to tu zas... :(

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 05. kvě 2013 12:34:33 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
Tak se také přidávám do klubu houpavých :-) Měl jsem ten samý motor v 407SW a tam mi to nedělalo. První co mne napadlo, byl EGR ventil, ale jak čtu, tak si nejsem jistý. Auto zatím jezdí v pohodě, jen to houpání :-) Pravda je ta, že když se přišlápne plyn, houpání zmizí. Jakmile se auto pustí do zátahu, najednou je to pryč. Tak nevím co s tím, nezdá se mi, že je to normální.

_________________
C4 Grand Picasso 1,6HDi, fofr klacek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. kvě 2013 8:53:05 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
Tak se mi to houpe tak že už se nedá normálně jet. Obrátil jsme se přímo na Citroen s problémem a že v tom nejsem sám. A odpověď mě fakt pobavila, navštivte autorizovaný servis.... bylo provedeno, kontrola vstřiků, EGR a aktualizace SW.... bylo provedeno, no tak už nevíme a nedokážeme víc pomoci. Fakt super přístup. Když se mi něco podobného kdysi stalo se Škodovkou, tak mě uctivě pozvali do Boleslavi, zaplatili i benzín, nalili mi kafe a začali hledat chybu. Našli a zdarma i když už to bylo po záruce, opravili.
Tak nevím zda jsem si vybrali tu správnou značku.
Nechci po nich aby s tím jezdili do Franci, ale mají tady jistě nějaké centrum na problematické závady a napsat, že už má auto nalítáno mi nepříjde zrovna OK. Asi příště budu volit jinou značku, právě z důvodů toho přístupu.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 06. kvě 2013 16:32:30 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Hehehe... odpoved Citroenu je klasika. Cele to ceske zastoupeni je tak akorat na atomovku :twisted:
Vim sve.

Zkus se obratit na Citroen FR, ale bohuzel mi od nich nikdy neprisla odpoved.

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 07. kvě 2013 23:48:37 
Offline

Registrován: pát 19. dub 2013 14:35:33
Příspěvky: 38
No tak to mne nepřekvapuje odpověď. Takže v podstatě nám zbejvá čekat, až se někomu to houpání podaří odstranit.
Taky dobrý. Jenže nevim jak Vás, ale mě to přímo sere když jedu městem. Nějakej důvod to přeci musí mít:-(

_________________
C4 Grand Picasso 1,6HDi, fofr klacek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 08. kvě 2013 19:01:58 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
No to mi povídej, je to čím dál tím horší. Dřív to bylo jen občas a málo a teď pořád a hodně. To předci není normální.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 08. kvě 2013 21:46:01 
Offline

Registrován: stř 26. kvě 2010 22:51:18
Příspěvky: 292
Ja to nemam az take dramaticke, ale aj tak mna to trochu trapi. A mam otazku, ci niekto skusal menit snimac polohy plynoveho pedalu. Je tam tusim odpor, aspon tak som to mal na xsare, a RJ snima jeho obe strany voci bezcu, co ked nahodou blbne ten...

_________________
Citroen C4 Grand Picasso ,2.0 HDI, AT, Exclusive.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 08. kvě 2013 22:06:36 
Offline

Registrován: úte 10. črc 2012 11:37:30
Příspěvky: 454
No jo, ale kde by byla závislost na venkovní teplotě, protože když poklesne teplota pod 10 st. tak to nedělá.

_________________
Citroen C4 GP r.v. 2008 2,0 HDI, 6st AT automat.
Peugeot 807 r.v. 07 2,0 HDI 2009-2012
Renault Grand Espace r.v. 06 2,0 HDI 2009
Škoda Felicia 1998
Renault Scenic 1,6 RT 1996-2009
Škoda Forman GLS 1990-97
Škoda 120 GLS 1981-90


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 187 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 13  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz