Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Ovládání topení
Právě je pon 18. lis 2024 19:54:14

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: ned 21. dub 2013 6:36:58 
Offline

Registrován: sob 17. zář 2011 17:31:27
Příspěvky: 5
Ahoj,

mám C4 ´1.6 16V rv.2005 s manualní klímatizací a loni na podzim mi přestalo fungovat ovládání teploty interiéru. Nejdřív ten otočný ovladač zatuhl a byl problém s ním otáčet , pak povolil,ale zrejmě už neovládá co by měl, protože auto pořád přitápí. V zimě to nebyl až takovej problém,ale už je v autě fakt docela teplo.

Nemohl by jste mi někdo poradit co s tím ? Přemýšlel jsem o sundání rádia, a kouknout se na to shora, ale nepřišel jsem na způsob, jak do dotat ven. Fakt je, ze mam strach pořádně zabrat,abych něco nepolámal.

Díky za rady .

HammerT


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: ned 21. dub 2013 8:35:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
vyndani radia tu je popsane nekolikrat
ovladani mohlo prasknout uvnitr nebo se zasekly klapky a nasledne to uz nejde regulovat

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: úte 23. dub 2013 20:23:45 
Offline

Registrován: stř 28. dub 2010 13:43:12
Příspěvky: 175
Mo, dnes jsem zjistil ten samý problém. Při zapnutí klimy mi fouká z pravých výdechů chladný vzduch a z levých teplý. Je tam někde uvnitř prasklá nějaká součástka nebo ozubené kolečko. V citroenu za celý blok ovl. klapek chcou prý majlant,ale jde to prý nějak opravit. Jinak je to tady na druhé stránce fóra, asi je chyba v ozubeném kolečku motorku co to ovládá někde pod kastlíkem u spolujezdce. Nesnáším demontáž kastlíku,jsou tam ty plechový matice co se rády uvolňují a padají dovnitř :(

Scott

_________________
C4 1,6Hdi 80kw Coupe VTS 16V FAP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: stř 24. dub 2013 8:36:32 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 399
Bydliště: Dřísy
Opravná sada na klapky stojí 400,- a objednávací číslo: 16 070 440 80

Je to sada na obě strany

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: stř 24. dub 2013 19:03:42 
Offline

Registrován: stř 28. dub 2010 13:43:12
Příspěvky: 175
dnes jsem to celé rozebral a zjistil,že mi chodí všechny tři motorky jak mají a ozubené kola jsou v naprostém pořádku,klapky přestavují. Ale přesto mi při zapnutí klimatizace jde z pravé strany auta studený a z levé teplý :(. Nechápu čím to může být ! Mám nervy ! Neví někdo čím to může být?

_________________
C4 1,6Hdi 80kw Coupe VTS 16V FAP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: stř 24. dub 2013 20:39:09 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
i kdyz se ozuby toci neznamena to ze se pohybuje klapka, muze mit prasklou osku a je zadelano na demontaz celeho topeni

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: stř 24. dub 2013 20:54:46 
Offline

Registrován: stř 28. dub 2010 13:43:12
Příspěvky: 175
nj, jsou tam tři motorky, ten nahoře pohání jakousi oboustranou klapku přímo od ventilátoru,při zvyšování a snižování teploty se hýbe-ta chodí. Střední motor přepíná směr ofukování (sklo,střed,nohy)- chodí v pohodě. Ten třetí co je uplně dole trochu nechápu její smysl,přepíná studený-teplý, pokud demontuji motorek a točím s ozub. kolečkem rukou slyším jak klapka klape. Leda by byla ze dvou dílů, zvlášť pravá a zvlášť levá polovina a mi klapala jen ta pravá (ta co funguje) ,ale logicky je to hovadina ,když ji pohání jeden motorek. Proč by ji dělali dělenou. Nevím jak to tam je nikdy jsem to nedemontoval.

_________________
C4 1,6Hdi 80kw Coupe VTS 16V FAP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: stř 24. dub 2013 22:44:20 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
a neni tam jeste jeden? kdyztak se zitra podivam do schema

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: čtv 25. dub 2013 11:43:11 
Offline

Registrován: sob 08. kvě 2010 19:17:37
Příspěvky: 399
Bydliště: Dřísy
V pravo jsou tři kusy a v levo jeden.
Směšovací klapka vzduchu pro spolujezdce je ta nejnižší. Podívej se pořádně na ty zuby. Na první pohled jsem ji měl taky v pořádku, ale pak jsem bral za zuby a jeden byl volný a při záběru motorku se jen vychýlil.

_________________
C5 2.2HDi,4HP20, kombi, Exclusive
C4 Grand Picasso 2.0Hdi AT Exclusive
Xsara Picasso 2.0HDi
C-Elysse 1.2Vti


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: čtv 25. dub 2013 19:55:37 
Offline

Registrován: stř 28. dub 2010 13:43:12
Příspěvky: 175
Máte pravdu, na levé straně je ještě jeden,byl jsem v servisu a tam mi to potvrdil. A já vybrakoval pravou stranu uplně zbytečně. Objednal jsem opravný set. Je za 390,-. Doufám ,že to bude ono. Nerad bych sundával celou přístrojovku.

_________________
C4 1,6Hdi 80kw Coupe VTS 16V FAP


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: pát 26. dub 2013 22:20:32 
Offline

Registrován: úte 08. čer 2010 21:45:35
Příspěvky: 52
Zdravím,

přidávam se také s dotazem. V zimě mi huře topí strana u řidiče opoti u spolujezdce. Mám nastaveno 22 stupnu. Pokud jsem nastavil u řidiče teplotu na maximum byl vzduch skoro stejně teplý jako u spolujezdce na 22. Z výdechu u dveří řidiče se také přes zimu ozývalo takové plastové vrčení. Nyní v těchto parných dnech, kdy to chladí je vše ok, žadné vrčení a studený vzduch je stejný z obou stran. Budete to nějaká klapka nebo tak něco?

Předem děkuji


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: pát 26. dub 2013 22:40:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
asi to same co kolega pred tebou, jen se ti nastesti klapka znicila na "letni" rezim

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: úte 12. lis 2013 17:09:13 
Offline

Registrován: úte 12. lis 2013 17:07:14
Příspěvky: 1
zdravim prosim nejake info kde se da objednat ta opravna sada na klapky?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: úte 12. lis 2013 17:45:06 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
u citroena :!:

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Ovládání topení
PříspěvekNapsal: sob 02. srp 2014 21:52:26 
Offline

Registrován: úte 10. lis 2009 21:23:41
Příspěvky: 40
Bydliště: Most
Zdravím. V neděli jsem koupil auto ESA C4 hatchback r.v.2005 1.6 VTR(nechal jsem tam své Berlingo). Přestože jsem tam jel vlastně pro Peugeot 307,308,407 kombi,tak jakmile jsem zahlídnul moji C4,tak se ve mě probudila srdcovka z předchozích let. Takže náhle šli stranou přecevzetí o kombi a naftě.Vždy se mi tento třídvéřák moc líbil a maželka nakonec prohlásila,že malé děti už nemáme a mít nebudem a tak ať si tu C4 koupím.(sama má C2). Když jsme v deset večer odjížděli domů do Mostu,tak jsem neměl moc času se na dálnici věnovat obsluze klimatizace a jejímu ovládání,ale jedno se mi nezdálo a to ,že klasicky foukal vzduch jen na přední sklo. Druhý den jsem si to ověřil , na netu početl fóra a objednal sadu na opravu. Po naštudování vím,že jako první vyměním díl u motorku na překlápění směru vzduchu,což by měl být prostřední motorek od spolujezdce a až potom uvidím jestli je potřeba měnit i ohřev vzduchu v levo či v pravo. Chci se zeptat těch co už to mají za sebou jestli se v C4 musí demontovat kaslík u spolujezdce tak jak to je na videu na Youtube(našel jsem jenom jedno),kde to dělal u Peugeota,nebo stačí jen plast u středového panelu? Pokud se musí vyndat kaslík,tak zda si dát pozor na nějakou záludnost(skrýté šrouby,či kabely a jiné). :o


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz