Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nestartuje, pálení pojistky "Spouštění".
Právě je stř 27. lis 2024 0:29:31

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 08. bře 2012 21:40:13 
Offline

Registrován: pon 26. dub 2010 17:08:31
Příspěvky: 4
Zdravím kolegy Citronáře,
mám teďkom dost velkej problém se svojí C4-kou. Po zasunutí klíčku a otočení všechna elektronika bezproblému funguje, všechny kontrolky se rozsvítí a zhasnou tak, jak mají. Problém je, že při otočení klíčkem do polohy pro startování se neděje vůbec nic. Vypátral jsme v motoru 20 A pojistku označenou v návodě jako "Spouštění", která se při každém otočení klíčku do polohy startování okamžitě přepálí. Minulý týden se mi to stalo poprvé a po 2. opětovné výměně pojistky nebyl problém nastartovat až dodnes. Dnes se problém objevil znovu. Mám podezření buď na poničenou izolaci některého vodiče nebo problém okolo samotného startéru - nevím jestli se u něj třeba nenachází nějaké výkonové relé či co, mezi náma ani nevím, kde ho hledat. Tam kam se člověk dostane bez zvedáku prostě není.

Chci se poptat, jestli někdo z Vás se s podobnou závadou u tohodle broučka nesetkal? Díky moc.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 09. bře 2012 19:53:40 
Offline

Registrován: pon 24. kvě 2010 16:04:43
Příspěvky: 43
Bydliště: cz
Zdravím.Nám se první zimu stalo něco podobného. Sedlo se do auta,první poloha klíčku v pohodě, při druhé jen takové cvaknutí jako když zkusíte jestli je dobře dovřené okno - jinak ani ťuk. Bylo to v mrazech -13; 25.prosince takže sehnat servis byl masakr. Nicméně to prý bylo "něco" povoleného u startéru už z výroby.. Auto bylo staré v tu dobu zhruba půl roku. :geek:

_________________
Obrázek
[/url]


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 09. bře 2012 19:56:18 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
ja jen tak narychlo probehnul schema startovani u C4 je tam toho docela dost co by to mohlo delat :D zacal bych tema kabelama

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 13. bře 2012 19:30:54 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 10:27:22
Příspěvky: 187
koľko ma auto najazdene Km?? vyzerá to na štartér

_________________
c4 1.6Vti---luciferko


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. kvě 2012 6:35:42 
Offline

Registrován: ned 29. led 2012 17:14:44
Příspěvky: 7
Bylo by možné se nějak dostat ke schématu? Má C4 má stejný problém a startér to není. Není slyšet cvaknutí relé, či něco podobného. Jen něco v pojistkovce v kabině. Děkuji


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 03. kvě 2012 18:04:59 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7381
Bydliště: Kolín
luke >jo slo yb to rekni ktere schema presne potrebujes (+ motor) ja ho nahodim

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 05. črc 2012 15:51:46 
Offline

Registrován: ned 29. led 2012 17:14:44
Příspěvky: 7
Už jsem neodepisoval, přestalo to dělat, vše v poho. Nicméně po dvou měsících je to tu zas. Zjistil jsem, že je problém pouze při teplých startech (řekněme naběhlé tři čárky na teploměru chl. kapaliny); je slyšet sepnutí cívky relé a nic dál. Při studeném startu, či nižší teplotě, jak hodniky. Pokud dobře uvažuji, startér to nebude. Resp. bych to tipoval na kabely někde v zapojení u startéru či v krabičce pojistek mot. prostoru, prostě nějakej chlaďas. Nápady? A víte někdo, jak vyndat startér? Shora se asi nedostanu a ze spoda spousta překážek.... :shock: (NFU) Děkuji za rady!!!


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 19. bře 2013 12:17:19 
Offline

Registrován: sob 23. úno 2013 22:29:09
Příspěvky: 3
Dobrý den,

chtěl bych se Vás zeptat jak jste tento problém s pálící se pojistkou vyřešil, má C4 (1,6 benzín+CNG) totiž začala vykazovat stejný problém. K tomu jsem měl jestě uhnilé piny v pojistkové skříňce - ta byla celá vyměněna. Cca po 15-20 startech se pojistka spálila znova. Dokonce v té nové pojistkové skříňce (originální Citroën) byla 25A pojistka místo v návodu zmiňované 20A pojistky. Problém stejně jako u Vás nastává při "teplém" startu. U Citroën servisu to vidí na výměnu startéru, oprava je prý vzhledem ke konstrukci nemožná. Cena vysoká - 9500Kč nový originální startér; repasovaný 4500 Kč (zajímalo by mě jak to tedy repasují, když to nejde opravit???).
Minulý týden ta pojistková skříňka stála 4900 Kč plus práce, tak se mi další investice moc nehodí.

Za nápady/rady díky

vlkr


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 04. dub 2013 16:16:03 
Offline

Registrován: ned 29. led 2012 17:14:44
Příspěvky: 7
Nakonec to bylo startérem. Byl zralej na výměnu, nicméně za pomoci staršího kousku se podařil opravit. Nechtěl zajíždět pastorek, alespoň mi to bylo řečeno. Jinak jsem se dozvěděl podobné sumy, jako píše vlkr...


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 46 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz