Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Pristrojova deska X1 versus X2 - záměna?
Právě je pát 01. lis 2024 5:47:30

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 23. led 2010 1:13:21 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:41:38
Příspěvky: 38
Ahoj lidi:-)
Zkoušel někdo z vás už přehodit přístrojovku z X2 do X1?
Jen bych byl zvědav jestli to jde nebo je to blbost :-)

_________________
C5 2002 Break HDi 80kW
Děláme diagnostiku s Lexii Praha - Zásmuky za 300,-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 23. led 2010 14:28:27 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:09:33
Příspěvky: 136
tak ja by som na toto este nadviazal ci je mozne doplnit teplomer oleja

_________________
C 5 I 2.0HDI bez +


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 23. led 2010 21:46:12 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:41:38
Příspěvky: 38
Ahoj, namontovat teploměr oleje by neměl být problém.
Stačí jen namontovat budík, čidlo teploměru a pak jen natáhnout jeden drát s napětím do čidla a druhý od čidla natáhnout do přístrojové desky. Jen si musíš najít která nožička je na připojení k čidlu. Budík má totiž tři nožičky, k jedné jde napájení, k druhé mínus a k třetí právě ten drát od čidla. :) A taky je dost možné že to máš připravené jen najít ty dráty ;)

_________________
C5 2002 Break HDi 80kW
Děláme diagnostiku s Lexii Praha - Zásmuky za 300,-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 24. led 2010 21:35:56 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 15:42:41
Příspěvky: 23
Zdravím, asi to bude blbost.
Co třeba elektronický tachometr u X II?, jiné konektory do přístrojovky?
Rozměrově budou přístrojovky stejné.

MíraCB


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 24. led 2010 22:48:02 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:41:38
Příspěvky: 38
Tak to s tím nemám problém, Xantie z roku 97 už měla elektronický tachometr. Právě proto mne zaujímá jestli to lze prohodit.

_________________
C5 2002 Break HDi 80kW
Děláme diagnostiku s Lexii Praha - Zásmuky za 300,-


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 28. led 2010 12:59:40 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 11:57:18
Příspěvky: 6
Bydliště: pod Suchým vrchem
Zdravím, já mám teď X2 break 1.8 16V a dřív jsem měl X1 break 8V. U obou jsem měl venku přístrojovky a můžu potvrdit, že jsou zcela totálně úplně odlišné. Přestože se považuju za elektrikáře-bastlíře, tak do tohodle bych teda nešel. Jediný, co zůstalo stejný, je typ žároviček a rozmístění kontrolek. Jestli mají palubky stejné mech. upevnění si už nevzpomenu. X2 má všechno elektronický, úplně jiný budíky a připojení pomocí 2 konektorů. A samozřejmě elektronickej tachometr + počítadlo km. Ale čistě teoreticky jde všechno - sehnat konektory, nacvakat správně dráty, doplnit snímač k tachometru + možná vyměnit další snímače....
Ale taky je možný že se holt montovaly do X1 už nový přístrojovky - holt Frantíci... X2 má palubku připojenou dvěma odbélníkovmi konektory - světle modrej a žlutej, s aretační páčkou.

K teploměru oleje: sehnat a namontovat čidlo by asi neměl být problém, ale nevím, jestli by to šlo u motoru v autě, protože to čidlo je celkem dlouhý. Já měnil motor, taxem to čidlo dal, ale pokud neseženu palubku s příslušným budíkem, tak to dělat nebudu. Já měl palubku u X2 rozebranou. Je tam částečná příprava - stupnice, prosvětlení, kontaktní plošky. Stačilo by vyříznout kolečko v masce palubky. Ale znamená to sehnat příslušný budík s rafičkou, ale upozorňuju že alespoň u mého vozu TAM NENÍ PŘÍSLUŠNÁ ELEKTRONIKA - INTEGRÁČ CO PRO TEN BUDÍK VYRÁBÍ SIGNÁLY SIN A COS + PÁR DALŠÍCH SOUČÁSTEK. I když plošňák připravenej je. To se týká X2, u X1 by to neměl až zas takovej problém - jak tady píše kolega, ale už si nevzpomenu, jak to tam bylo. Každopádně je rozdíl mezi budíky ovládanými napětím - 3 vývody a budíky ovládanými signály +/- sin a +/- cos - 4 vývody + příslušnej integráč.

_________________
Zdekoř X2 Break 1.8i 16V zelená


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pát 05. bře 2010 12:41:08 
Offline

Registrován: pát 15. led 2010 7:46:45
Příspěvky: 10
Bydliště: Olomouc
No a co nechat v nové palubce staré budíky? Ne všechny x1 měly teploměr oleje a x2 to samé. Problém bude jen u tlačítek a hodin s teploměrem.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 10. bře 2010 14:47:03 
Offline

Registrován: čtv 28. led 2010 11:57:18
Příspěvky: 6
Bydliště: pod Suchým vrchem
roman_moty píše:
No a co nechat v nové palubce staré budíky? Ne všechny x1 měly teploměr oleje a x2 to samé. Problém bude jen u tlačítek a hodin s teploměrem.

Pokud se nechají staré budíky + počítadlo km, pak nechápu smysl výměny palubky? Pokud by to vůbec šlo...

_________________
Zdekoř X2 Break 1.8i 16V zelená


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 29. črc 2010 21:22:35 
Offline

Registrován: pon 07. čer 2010 10:13:02
Příspěvky: 10
Bydliště: Třeboň
Také nechápu logiku věci, neb palubka je pohledově totožná. Jediným rozdílem je část u spolujezdce, kde odpadlo madlo a je trochu jinak umístěn airbag a kastlík. Trochu širší je konzola s hodinami a přepínači. Ta je sice někdy s dřevěným dekorem, ale ten lze sehnat i na X1, ve verzi ACTIVA a EXCLUSIVE existovali, mám jej také...Budíky jsou zcela jiné, i u XI 96,97 s el. náhonem počitadla km je rozdíl.
Asi bych napřel síly do jiných prací na autě, než do výměny palubky.

_________________
Xa I 18i 8V SX Break pack elecricité, pack froid, pack cuir, pack bois 97´[/color]
Xa II 18i 16V Millésime pack electricité, pack visibilité, pack cuir, pack bois 2000´
Xa II 18i 16V SX, pack look, pack electricité, pack bois 99´
Xa I 18i 8V SX 94´


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 9 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz