Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - REGULÁTOR VENTILÁTORU TOPENÍ
Právě je stř 27. lis 2024 3:15:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: REGULÁTOR VENTILÁTORU TOPENÍ
PříspěvekNapsal: úte 19. led 2010 1:15:05 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 7:37:04
Příspěvky: 21
kluci,mám takový problém - regulátor otáček mi nepropouští napětí do ventilátoru. Jinak ventilátor je dobrý,když propojím silové dráty v konektorech regulátoru tak se rozběhne. Jen teď nemám jistotu jestli je špatný samotný regulátor,nebo je dobrý a nepouští do něj řídící napětí samotný klimatronic. Dá se regulátor odzkoušet bez klimatroniku? Myslím tím pustit do něj nějaké externí ovládací napětí které ho spustí? Abych vyloučil poruchu klimatroniku. Zkoušel jsem ale měřit na konektoru multimetrem to regulační napětí co má jít do regulátoru,ale nic jsem nenaměřil... Tak teď nevím jestli je to tím,že je nějaké napětí se zvláštním průběhem čico,že ho multimetr nezměří,nebo je závada opravdu v samotném klimatronigu a ne v regulátoru. Dá se to nějak jednoduše simulovat nebo se něčeho doměřit??
Díky za názory a postřehy.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: REGULÁTOR VENTILÁTORU TOPENÍ
PříspěvekNapsal: úte 19. led 2010 1:37:12 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 17:09:33
Příspěvky: 136
to co ty popisujes ako klimatronik sa menilio lebo to odchadzalo takze je mozne ze to mas off

_________________
C 5 I 2.0HDI bez +


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: REGULÁTOR VENTILÁTORU TOPENÍ
PříspěvekNapsal: úte 19. led 2010 9:21:38 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 8:00:05
Příspěvky: 22
Bydliště: Břasy
Zkus kouknout sem, jestli není špatný tranzistor i tvůj případ :
http://www.citroeny.cz/forumxxx/viewtopic.php?t=3192&start=75
Třeba to pomůže.

Jirka

_________________
Xantia 1.8 16V, 2000
C5 2.2HDi, 01/2004


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: REGULÁTOR VENTILÁTORU TOPENÍ
PříspěvekNapsal: úte 19. led 2010 23:08:13 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 14:45:44
Příspěvky: 267
Ahoj TomTombo,
pred nedavnejm jsem se v tom hrabal v P406 Mk.2, kde by to melo byt shodne s C5. Do regulatoru vedou krome dvou silovych vodicu i dva tenke. Jeden z nich je kostra/zem a na tom druhem je pulzne sirkove modulovany signal s frekvenci kolem 1 kHz a stridou udavajici rychlost vetraku. S rostoucim duty cycle klesaji otacky, pokud se nepletu. Napeti impulzu je cca. 10V, mezera je prakticky 0V. Pokud se v tom vyznas, postav si z 555ky generator obdelnika a zkus, jestli regulator pojede. Pokud ne, je problem v "klimatroniku". To bych resil navstevou vrakace.

Kaja

_________________
X2 2.0 HDi kombi, 109PS+, 07/2000, 382 989 km (prodano 01/2022).
C5 3.0 HDi 240 kombi, 12/2013, 183 000km (02/2022).
C4 1.6 HDi 100, 08/2016, 55 000 km (02/2022)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz