Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Nový majitel C4 - pár všetečných dotazů
Právě je stř 20. lis 2024 11:30:03

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: ned 04. lis 2012 1:32:16 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Ještě jeden dotaz. Zjistil jsem, že některé plastové a gumové lišty na té mé C4 nějak laxně drží - konkrétně konec gomové lišty kolem skla na horním okraji předních dveřích nad rukojetí pro otvírání, horní konec lišty, která je na boku předního skla. Dají se něčím třeba přilepit? Osobně mám dobré zkušenosti s lepidlem T-REX POWER - http://www.soudal.cz/produkt/t-rex-power.
Nebo něčím jiným?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: ned 04. lis 2012 21:44:14 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. kvě 2010 23:33:12
Příspěvky: 59
Co se týče asistenta, tak to ti neporadím, ale lišty jsem také řešil. Jsou jen nacvaknuté a stačí je jen sundat a trochu stáhnout ty úchytky k sobě.

_________________
C4 Grand Picasso 2.0 HDi 138 AT (2007)
C5 kombi 2.0 HDi 160 AT (2010)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 05. lis 2012 2:00:10 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Takže stačí trošku více za lištu zarvat a ona se "odcvakne"? Ty úchytky jsou předpokládám nějaké plechové, dají se případně vyměnit? Nebo jsou s tou lištou v kuse?


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 05. lis 2012 21:28:28 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. kvě 2010 23:33:12
Příspěvky: 59
Je to snad zalité v té gumě. Já jí ani nesundaval celou jen ten kus jsem odtáhl a první ty plíšky jsem jen rukou zmáčkl k sobě a byl klid :)
Jinak mám pocit, že jsou zalité v té gumě

_________________
C4 Grand Picasso 2.0 HDi 138 AT (2007)
C5 kombi 2.0 HDi 160 AT (2010)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: pon 05. lis 2012 23:36:28 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Dneska, když jsem otvíral dveře u řidiče, jsem omylem zatáhnul za tu lištu kolem okna a cca 20 cm se odchlíplo, tedy úplně se oddělalo z toho horního okraje dveří. Čuměl jsem dovnitř do té lišty, ale žádné plíšky jsem tam neviděl. Spíš mi připadalo, že se z té lišty táhne k plechu dveří nějaký sajrajt, jakoby lepidlo (chemoprén), takže kdoví, jestli ta lišta není přilepená. On totiž ten okraj dveří je divně "tvarovaný" a žádné prolisy či něco podobného pro případné západky na té liště jsem tam neviděl. Asi to fakt přilepím a bude.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 06. lis 2012 11:34:09 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Tak jsem dnes prozkoumával pojistky ve skříňce pod palubní deskou a v motoru a narazil jsem na dvě nejasnosti:

1/ V souvislosti s nefunkčním parkovacím asistentem - v pojistkové skříňce vlevo pod palubní deskou je nad řadou pojistek "konektor" označený jako "parkovací asistent" či tak nějak. Jsou v něm 3 kontakty a ty dva na pravé straně jsou propojené "natvrdo" MŮSTKEM. Vypadá to nějak takhle - viz přiložený obrázek (soubor).
Je to tak správně? Nemají být propojené třeba zrovna kontakty 1 a 2? Nemám odvahu to zkoušet.

2/ Ve skříňce s pojistkami v motoru jsem si všimnul, že dvě pojistky mají jinou hodnotu, než by podle návodu měly mít. Jedná se o pojistku číslo F8 - Spouštění, má být 15A a je tam 30A. Pak ještě pojistka F5 - Palivové čerpadlo, má být 15A a je tam 20A. Tak teď nevím, zda ty pojistky vyměnil původní majitel takříkajíc "pro jistotu" (možná se mu pálily) a zda to tak může být či zda to může představovat problém a měl bych raději nasadit pojistky správných hodnot. Nebo jestli prostě návod nekecá (třeba u mé původní Mazdy ty návody v mnoha údajích - včetně pojistek - tak úplně neodpovídaly skutečnosti) a ty pojistky jsou tak nasazené "od výroby" a je vše OK.
Jak to máte vy ostatní?
Dík za informace.


Přílohy:
parkovací asistent MUSTEK.jpg [14.63 KiB]
Zatím nestaženo
Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 06. lis 2012 15:22:26 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
ta 3 pinova pojistka je pro autosalon :D

v te pozici co to mas to muze jezdit po silnici
v te druhe to je nastavene v autosalonu aby fungovaly vsechny systemy aniz by se muselo startovat

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 06. lis 2012 23:00:59 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Dík za vysvětlení. To jsou tedy věci. :lol:


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. lis 2012 23:06:35 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. kvě 2010 23:33:12
Příspěvky: 59
Lukáši dá se pomocí toho třípinu zprovoznit nonstop napájení 12v zásuvky nebo se s tím nesmí na silnici? :)

_________________
C4 Grand Picasso 2.0 HDi 138 AT (2007)
C5 kombi 2.0 HDi 160 AT (2010)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 08. lis 2012 23:46:56 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
myslim ze neda, to je spis na funkce radia a display, navic se to jeste nastavuje v BSI, takze ona to je takova zbytecnost kterou v CR autosalonech snad ani nedelaji

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. lis 2012 12:02:40 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Tak mám jako čerstvý majitel C4 další otázečky.

1/ Mám automatickou převodovku s možností "manuálního" řazení rychlostí (i když i to manuální řazení hlídá počítač). Stále se mi ještě nestalo, že by automat zařadil 5-ku. Jel jsem po dálnici cca 140 km/hod., otáčky už lezly přes 4.000 a automat jel pořád na 4-ku. Zkoušel jsem zařadit 5-ku manuálně, ale nic, počítač to prostě nepustil. Je mi to divné, protože automat přeřazuje na vyšší rychlostní stupeň vždy tak max. kolem 3000 otáček. Tak se ptám - není převodovka (počítač) nějak porouchaná, že tu 5-ku neřadí? Jak vám, kdo máte automatickou převodovku, řadí ten automat 5-ku? Při jakých otáčkách (rychlosti)?

2/ Před zimou bych chtěl pořádně dobít baterku v autě. Mám ale strach, že když jí odpojím a vyndám z auta, tak se rozhodí počítač, něco se zablokuje atd. atp. Může být problém? Nebo si počítač "pamatuje" nastavení a po zpětném připojení baterky bude vše OK?
Nebo - dá se baterka nabíjet přímo v autě aniž bych ji odpojoval - prostě na baterku připojím nabíječku a nabíjím?

Dík za rady nováčkovi.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. lis 2012 14:35:19 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
1) bohuzel mas jenom 4kvalt automat typ AL4 ale to by si mel vedet co kupujes

2) ma vlastni pamet, muzes i pripojenou ale nedela se to

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 22. lis 2012 17:18:18 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Dík za info.

S tím 4-kvaltem mne to vůbec nenapadlo, nikdy jsem neměl automat. To jsou věci.

Takže když odpojím baterku, tak by se nic nemělo dít, fajn.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. lis 2012 16:39:16 
Offline

Registrován: pát 26. říj 2012 18:59:49
Příspěvky: 143
Tak jsem zjisti, že mi netroubí klakson. Chtěl jsem jej zkusit napojit přímo na 12V baterii a zkontrolovat ukostření (pokud tam tedy nějaké je), ale nevím, jak se k němu dostat. Otevřel jsem přední kapotu, z toho plastu, který zakrývá prostor před chladičem, kde je i klakson, jsem vyndal ty čudlíky, které ten plast drží, ale tím jsem skončil. Když jsem chtěl ten černý plast vyndat, tak jsem zjistil, že je nějak spojený s celým předním nárazníkem - a jak dál tak to nevím.
Víte někdo co s tím? Obrázek "explodovaného" předního blatníku na "Citroen service" mi toho moc neřekl. Tož poraďte někdo co s tím.

Dále - chtěl jsem zkontrolovat senzory parkovacího asistenta (vzadu), jelikož mi nefunguje. Podle rad tady na fóru jsem vlezl pod auto, ale na parkovací senzory vůbec nevidím a ani se k nim nijak nedostanu. Pod tím zadním nárazníkem je samá lišta, nosník atd. atp. Kouknul jsem i na jednotku, která je v kufru, tam je zdá se vše OK. Díval jsem se na "servisní" obrázek "explodovaného" zadního nárazníku - zdá se mi, že ta lišta, ve které jsou parkovací senzory, by se mohla dát z celého nárazníku vyloupnout. Jde to nebo nejde? Když to jde, tak jak na to? Nerad bych něco polámal.

Dík všem za rady.

Jirka


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 24. lis 2012 17:39:27 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 17. říj 2009 16:11:08
Příspěvky: 7380
Bydliště: Kolín
predni naraznik > http://cars-led-light.blog.cz/0906/demo ... -narazniku
¨ten cerny plast mezi chladicovkou a naraznikem konci az v mistech pruduchu a je nacvakany v narazniku

zadni obdobnym zpusobem, lista jde sice vyndat ale myslim ze bez sundanych cidel ji nevyloupnes

_________________
bejvávalo: C4 1.6 HDi 66kw > C4 1.4i > Felicia 1.3 GLXi > Saxo 1.0i > Saxo 1.4i > Evasion 2.0i

současnost: Cecilka C4 1.6 HDi 80kW FAP - auto pro zenu hracka pro chlapa


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 110 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5 ... 8  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz