Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - C4 Picasso LPG
Právě je sob 23. lis 2024 11:08:08

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 21. srp 2012 15:51:50 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
To s tou spotřebou seš na tom fakt hodně dobře. V tom bude nějakej fígl. Včera jsem se srsal po Brně a palubák mi ukazuje 14L :roll: :evil:
Takže 16LPG :shock:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 22. srp 2012 9:15:34 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
V Brne som bol minulý týždeň :) ,natankované 42l LPG,jazda Žilina-Brno, z toho asi 1/2 hod po Brne,na nádrž som prešiel 480 km,t.j 8,75l/100 km, jazda kombinovaná ,diaľnica,mimo mesta,dediny.
Neviem či je v tom fígeľ,ale mám nahratý nový soft motora,prevodovky,sviečky nové ,všetko z Citroenu,vymenené filtre LPG,zánovné membrány v reduktore
vzduchový filter tento:
http://www.knfiltre.sk/index.php/vymenn ... ove-filtre

neviem či to má vplyv na spotrebu,pojazdi pár tis.km,dlhodobá spotreba ukáže viac ;)

ešte k tým membránam,volal som do troch LPG servisov,a všade mi povedali iný údaj na výmenu,
50 tis.,120tis,400tis km,asi zvolím strednú cestu,menil som ich minulý rok.

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 22. srp 2012 20:45:58 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Tak to je mazec spotřeba, jednou jsem dal do nádrže 42l a podruhé u čadka 44l. Zatím to vychází tak +-380km. Dnes jsem byl v servise u Fedora a prej mám LPG v cajku i filtry se mu zdáli po výměně. Jízda Brno-Prostějov a zpět po staré a palubák na mě čuměl s cifrou 9.2l. Někde bude zakopanej pes, to se mě zdá dost. Auto by mělo mít pravidelnej servis Citroën, naposledy před 5tis.km. V pátek jedu Chorvatsko, nájezd počítám kolem 2000km, tak uvidíme.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: stř 22. srp 2012 21:57:51 
Offline

Registrován: pon 16. kvě 2011 18:43:38
Příspěvky: 66
Taky tankuju 42 někdy 44 l záleží na počasí , najezdím pravidelně 420km , teď jsem jel Chorvatsko , tak to dalo 440 km .
2.0i + lpg .

_________________
C4 Grand Picasso 2,0i + LPG, BMP6, 2008


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 23. srp 2012 9:40:02 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
kuntík>ten servis v Citroene pred 5 tis.km,mohol byť, ale aj nie,ja keď som kúpil auto dal som vymeniť komplet rozvody,motor.olej,olej.filter,sviečky,chladiacu kvapalinu motora, vzduch.filter,do benzínovej nádrže som nalial čistič vstrekovačov,vyčistil som palivové čerpadlo so sitkom ,kedže tam palivový filter nie je,čistil som to sám doma z montážnej jamy,išiel z toho čerpadla hnedý maraz,takisto zo vstrekovacej lišty cez ventilok išiel benzín s nejakými zrazeninami,bola čistená škrtiaca klapka a sanie motora so sprejom,vymenený drážkový remeň,keby si toto všetko urobil isto by sa motoru uľavilo.
Odporúčam Ti jazdiť minimálne so štvrtinou nádrže benzínu,aby sa chladilo a mazalo palivové čerpadlo,ktoré beží aj keď ideš na LPG,ale nie je to podmienka.
Ešte by ma zaujímalo ako videl mechanik do filtra plynnej fázy,keď väčšinou je nerozoberateľný,rozoberateľný je filter kvapalnej fázy,ktorý je namontovaný na reduktore,a ako videl či nie sú vyťahané membrány ak ten reduktor nerozobral,staré membrány tiež zvyšujú spotrebu,mal si to na diagnostike?bola odchýlka hodnôt benzínových od LPG do 5%?,pomôže tiež, keď pár dní pojazdíš na benzín,riadiaca jednotka si načíta hodnoty benzínu,a potom ísť na diagnostiku LPG a nastaviť korekcie nanovo,ale toto by som ti odporúčal až po výmene všetkého,čo som písal vyššie.Je toho veľa ,ale ak by si toto všetko zrealizoval,možno by si mal lepšiu spotrebu :roll:

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 24. srp 2012 19:09:00 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
No u fedora jsem chtěl kompletní kontrolu po koupi, co jsem viděl přes sklo na dílnu, tak tam diagnostiku připojoval. Jo jakej filtr kontroloval nevím. Těch výměn si popsal hodně a ted na to nejsou peníze. Rozvody mě řekl v Citroënu při 200tis. Auto jsem kupaval taky přímo v Citroënu akurát v Ustí, kde mě maník řekl, že je všechno dělaný při 120tis. tedy před 5tis.km. Nicméně budu v nejbližší době řešit spojku, tak bych nechal udělat při tom třeba diag.konntrolu filtrů atd. Jo u fedora mě dopručili svíčky
BOSCH FR7NI332S PLATIN, ale ty jsou za gardu, nebo levnější FR7NES, ty jsou levnější, ale poloviční výměna. Na druhou stranu spousta plynařů říká BOSCH ne!
No nic, jdu nakládat citrokarmu a hurá na jih...sem zvědavej na spotřebu, auti bude 4+dítě a kufr po střechu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: ned 02. zář 2012 22:39:23 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Tak jsem zpět z Chorvtaska, spotřebu jsem počítal z Mikulova plná do Mikulova zase do plna. Tam dálnice do Brely, rychlost cca 115-120, zpět přes vnitrozem předpisově a zbytek dálnice v průměru cca 125-130. Ted jsem to spočítal na 10.5l/100km. V naději jsem čekal spotřebu 9-9.5l :roll:
Jo a palubák mi ukázal 8.4l.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 03. zář 2012 7:42:51 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
Čau,skús viac popísať zlú činnosť spojky,aby to náhodou nebolo niečo iné,tie zapal.sviečky BOSCH LPG som mal,po cca 10 000 km mi zo tri krát zdusol motor pri dojazde do križovatky,tak som ich vyhodil,tie druhé BOSCH asi tiež nie,zatial som spokojný s týmito poslednými BOSCH kupenými v Citroene,dobré boli NGK,sviečky mením často, pre istotu.
Mne robí rozdiel medzi palubákom a spotrebou LPG 0.7l,takže keby som mal na palubáku 8.4l/100km,spotreba LPG by bola približne 9.1l/100km,ale to má každé auto asi inak.

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 03. zář 2012 21:44:04 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
No co se týká spojky, tak při jemných rozjezdech skáču jak v autoškole, to hlavně za studena. Po ohřátí se to zlepší, ale taky nic moc. Takže bud spojka, ale nevím jestli je tam setrvák dvouhmota, nebo klasika. Nebo vypínací mechanismus s ložiskem.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pon 03. zář 2012 22:27:46 
Offline

Registrován: pon 19. bře 2012 22:55:27
Příspěvky: 134
tak mne palubak ukazuje asi o 1.4-1.6 litra viac. Ukazuje 7.5-7.9l/100 ale real je 8.9-9.5. Nie ze by mi to nejako extra vadilo, ale keby ukazoval presnejsie bolo by to lepsie. Neda sa tam nastavit bulharska konstanta aby to pocitalo na +- 0.2l?

_________________
C4GP 1.8i+LPG(92kW), r2008 Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: úte 04. zář 2012 8:10:03 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
kuntík,skús za studena,auto bez pohybu,zaradený N ,prešľapnúť pár krát plynový pedál,či náhodou nebude vynechávať motor.
Inak to skákanie ti robí aj na benzín aj LPG?odpíš,potom ešte niečo vymyslíme.

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: čtv 06. zář 2012 18:49:44 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
motor šlape stejně na plyn i benzin i za studena...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: pát 07. zář 2012 8:23:54 
Offline

Registrován: stř 08. úno 2012 10:25:30
Příspěvky: 93
skús zastaviť v prudkom kopci,a rozbehnúť sa,ak Ti bude trhať autom,bude to asi spojkový mechanizmus :(

_________________
Citroen C4GP 2.0i 103 kw BMP6 7/2007 BA+LPG Landi Renzo Omegas


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2012 21:05:13 
Offline

Registrován: sob 13. říj 2012 20:36:53
Příspěvky: 3
Prosím vás, měl bych takovou otázku ohledně c4 a LPG.
Mámé novou c4 (v provozu od března 2012) předělanou na LPG. Když jezdíme a je přepnuto na benzín, vše je OK. Ale když přepíná na plyn, spíná strašně hlučně ventilátor u motoru (když sepne, není přes jeho hluk motor ani slyšet), jde do vysokých otáček a chladí jako o život, a to i třeba po ujetých 3 km při venkovní teplotě klidně okolo 10 stupňů. Podle servisu je všechno prý bez závad, nidke žádná chyba, všechno funguje jak má. Čím by to mohlo být a jak to odstranit? Jde mi o hlučnost ventilátoru, která je způsobena tím, jak intenzivně chladí. Kdyych stál na slunci v koloně nic neřeknu, ale v chladu po 3 km je něco špatně ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: C4 Picasso LPG
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2012 22:21:20 
Offline

Registrován: ned 09. říj 2011 12:36:55
Příspěvky: 140
Ahoj skontroluj si či máš dost chladiacej kvapaliny. Mal som ten istý problém.

_________________
Citroen C3 Picasso 1,4VTi


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 245 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 17  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 21 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz