Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Rychlost pro vyšší zvednutí
Právě je čtv 28. lis 2024 14:06:23

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: čtv 24. pro 2009 21:36:50 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
Ahoj,

s nadcházející zimou používám tady na horách vyšší podvozek, občas ale citróna zapomenu snížit do normální polohy a dojedu s ním až na dálnici, kde mě to dojde až když to se mnou okolo kamionu zamele :roll: Je mi jasný, že obě mezní polohy jsou jen servisní a vůbec by se na ně nemělo jezdit, takže zůstává normální a vyšší podvozek. Rychlost auta je na vyšší podvozek nějak omezená? Někde jsem četl 50, někde 60 kilometrů za hodinu, někde psali že je to jedno, protože se to při vyšší rychlosti samo sníží. Jak to používáte vy?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2009 1:36:02 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
No doporučená rychlost se zdvihem je max 30km/h. U C5 a C6 je to již řízené PC. a tam se auto samo sníží. Tak, že bych tebou moc nezapomínal. Opravdu jsou to jen servisní polohy a případně na překonání překážky. Pokud jezdíš tak vysoko překonáváš překážku tak stejně v takovém terénu když potřebuješ mít větší průjezdnost asi standartně nejezdíš závody. Každopádně nechápu, že to nepoznáš. Auto je daleko tvrdší než standartně skáče a moc nepéruje. Pokud nepoznáš rozdíl houpavosti asi je někde chyba.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2009 16:04:53 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
stava se my to obbčas taky .. omylem jsem na to jel asi 60km, a docela jsem chvátal, na jednom takovym horizontu se mi dokonce odlepila kola od asfaltu, prostě to nadskočilo :) ....říkal jsem si .. no teda. . to by se asi nikdy stat nemělo ... až když jsem zastavil tak jsem si všiml že to mám na terenu ..

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: pát 25. pro 2009 23:01:27 
Offline

Registrován: sob 17. říj 2009 20:49:31
Příspěvky: 576
Bydliště: Plzeň
Nevim ale, pokud nepoznáš že auto nepéruje a jetvrdé o proti normální poloze tak si myslim, že ti to nehoupe nepruží jak má. To tvé nadskočení mohlo dopadnout taky tim, že by se ti vytrhli pístnice a prolítli by haupnou. Zkus dát klacek místo perování. To se musí namáhat uložení pístnic uplně nehorázně. Toho si nemusíš všímat jen když zastavíš ale občas kouknout na páčku zdvihu.

_________________
Aktůálně: Citroen Jumper 2.8Hdi
dříve, X1, ZX, X2, C5, XM Y4 Break 2,1TD 12V - Musketier, ful palba včetně vyhřívané kůže, xenon atd..C5 Break 2,2 HDI Exclusive v kůži


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: sob 26. pro 2009 17:49:08 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:21:15
Příspěvky: 315
Bydliště: Tábor
............................

_________________
XM Y4 2.1TD krása krás ale trápení plno ...pod ochranou ještě espace III 2.0 8V dobrej stehovak, ložnice. 10l/100km hrůza děs někam jet. abych si odpočinul mame s brachou ČZ 125/476 a Jawku 350/640.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: pon 28. pro 2009 7:44:15 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 20:37:43
Příspěvky: 38
Bydliště: Frýdek-Místek
Zdar, u mě je ten rozdíl v tvrdosti citelně znatelný. Spíš někdy odjíždím dřív než se úplně zvedne prdel, ale v poloze - nahoře - bych daleko nedojel.
K.

_________________
2,1 TD 12V r.v. 92 otloukánek, ale držák


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: pát 08. led 2010 23:41:01 
Offline

Registrován: pát 01. led 2010 2:45:47
Příspěvky: 21
Bydliště: Košice
zdravím ....
ja mam problém s tým ..že občas mi nafukne predok asi až na maximum ... a zadok do normálnej poholy ,
myslel som že to je kôli mrazom ..že to nejak mrzne alebo čo .... ale idem na tom ..jak na voze..predok hore zadok dole... brutal,
stáva sa to len niekedy a neviem v čom je problém


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: sob 09. led 2010 12:40:36 
Offline

Registrován: pon 19. říj 2009 15:10:14
Příspěvky: 74
Bydliště: Plzen
Tankysta píše:
zdravím ....
ja mam problém s tým ..že občas mi nafukne predok asi až na maximum ... a zadok do normálnej poholy ,
myslel som že to je kôli mrazom ..že to nejak mrzne alebo čo .... ale idem na tom ..jak na voze..predok hore zadok dole... brutal,
stáva sa to len niekedy a neviem v čom je problém



Z 99% vycisti nebo kup novou membranu na zadni kolektor ...

_________________
XM 2.5TD 1999 modry mauricius full naloz v cerne kuzi v musketieru/zenderu s chromovyma lemama a alu 225/45/17... :-D
Renault grant espace III s 3l V6 24v automat a krom kuze full naloz s Alu 215/50/17 ...Konecne poradnej rodinej kocar... :-D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: sob 09. led 2010 17:09:03 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 10:43:06
Příspěvky: 436
Bydliště: Brno
Píše, že zadek je OK v normále ... a že předek blbne.

Bych se podíval na seštelování správné vůle u kotrktoru na ručním táhle co vede z kabiny.
Musí tam být v normální poloze mezerta na obě strany ( v plechovým "okýnku" na konci táhla z kabiny, kterým prochází "tykadlo" co nastavuje výšku od torzní tyče automaticky) , když je to k jedné straně , tak to takhle může blbnout.

_________________
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: sob 09. led 2010 18:40:34 
Offline

Registrován: pát 01. led 2010 2:45:47
Příspěvky: 21
Bydliště: Košice
Z 99% vycisti nebo kup novou membranu na zadni kolektor ...[/quote

no teraz to vysvetlím inak : asi pred týždnom som ho zdvihol na maximum - na mieste ....
potom som ho pustil uplne dole.... a potom nasledne do normálnej poholy - ked som nastavil normálnu polohu tak predok mi vytlakovalo uplne hore a zadok to dalo do normálnej pohohy.
takže asi viac by som zobral do uvahy tu druhu možnosť - ktorá sa týka vôľe nastavenia z kabíny. neviem možno ....
Auto je totiž kontrolovane od motora až po podvozok preto mi to je nejak čudné.....
Natrafil som totiž na 91 ročník - mal to asi nejaky kutil ... auto je fakt vo výbornom stave....
No ten stáv čo sa týka zdvihnutia predku sa mi stal iba dvakrat..... a ovladač je nastavený v normálnej polohe stále ....
Ked sa to stalo ...tak som auto vypol aby tlak klesol ...lebo inak ... aj ked som dal ovladač na minimalnu výšku tak predok zostal hore aj tak za chodu motora.
po naslednom naštartovaní ... sa auto zdvihlo normálne ....

viem že som tu to popísal nejak čudne ... ale snaď sa to da pochopiť


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: sob 09. led 2010 19:15:49 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 19. pro 2009 15:46:01
Příspěvky: 228
taky uz muzes mit hydrauliku pred smrti a mit kovove piliny v oleji, ktere ti nasledne blokuji uzavreni ventilu oleje do predni osy,


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Rychlost pro vyšší zvednutí
PříspěvekNapsal: pát 29. led 2010 0:07:37 
Offline

Registrován: pát 01. led 2010 2:45:47
Příspěvky: 21
Bydliště: Košice
ok .... teraz ... novinka... hydraulika mi tlakuje stále ... na maximum v predu ..a v zadu je to normál.....
pojde to do servisu aj tak ....musi proste....


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 12 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz