Fórum Citroeny.cz • Zobrazit téma - Chování zadní nápravy a výdrž pneumatik
Právě je sob 23. lis 2024 16:44:37

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: pon 28. kvě 2012 19:50:18 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Tak to bude ta zadní SPZ :lol:

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 29. kvě 2012 11:17:23 
Offline

Registrován: stř 02. pro 2009 12:35:03
Příspěvky: 207
Bydliště: Praha východ
Me se ted na predni naprave uvolnil takovej malej kryci plisek, co kryje spodni kloub naboje kola pred necistotou. Drncelo to jako kdybych tam mel nakou plechovku :lol:
Stacilo docvaknout zpet.

_________________
Peugeot 107 1.4HDi 53k r.v. 6/2009
Citroen C4 Grand Picasso 2.0i 143k BMP6 r.v. 12/2006 - prodáno


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: úte 29. kvě 2012 21:41:46 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
Ahoj dneska jsem byl na jarní prohlídce tak jsem ji řekl i o tom klepání a výsledek :idea: nic nenašli vše je v pořádku tak nevím taky jsem myslel jestli to nejsou ty umělé kryty na nápravě. 8-)

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 22. srp 2012 22:30:05 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 12:30:46
Příspěvky: 724
Bydliště: Sokolovsko
Tak jsem dnes možná přišel na to jemné bouchání, při lakování brzdičů koukám na doraz zadní nápravy to co je v pružině a jak je to přidělané a ejhle, jedna strana je částečně utržená,ta pružina sedí na tom dorazu tak nevím ale myslím si, že to bouchání jde od tut :cry: nemáte někdo s tím zkušenost :?: :?:

_________________
Citroen C4 Picasso 12/2011 2.0 Hdi 150 koníků
Citroen C4 Picasso Grand 4/2008 1.6Hdi 110koníků- Prodáno
Citroen Xsara Picasso 2.0Hdi 2002-Prodáno
Citroen Xsara Combi 2.0Hdi 1999


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2012 15:06:24 
Offline

Registrován: pon 18. led 2010 19:36:36
Příspěvky: 78
Pokud se mohu připojit, k jemnému poťukávání od zadní nápravy, tak mě to dělá taky. Začalo to rok po koupi, tak jsem to hned reklamoval. Připadá mi, že to dělá jen, když je venku méně jak 10C. Při reklamaci mi řekli, že byly špatné tlumiče a že je oba vyměnili. Samozřejmě to ťuká dál... Je to takové nečekané, někdy ťuk někdy nic, nejhorší je to na kostkách.
Filous
Poldík píše:
Tak jsem dnes možná přišel na to jemné bouchání, při lakování brzdičů koukám na doraz zadní nápravy to co je v pružině a jak je to přidělané a ejhle, jedna strana je částečně utržená,ta pružina sedí na tom dorazu tak nevím ale myslím si, že to bouchání jde od tut :cry: nemáte někdo s tím zkušenost :?: :?:

_________________
C4 Grand Picasso, 1,6HDi, BMP6, Dynamique, 2009, 6,5l/Km


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2012 20:18:32 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
To: Poldik. Já si nemyslím, že by to mohly dělat dorazy, to by jsi musel vozit zadek po zemi - jinými slovy pořád přetížený. Na dorazy má jít auto jen vyjímečně.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: sob 13. říj 2012 23:00:30 
Offline

Registrován: čtv 19. črc 2012 14:41:23
Příspěvky: 546
Jesli je to na kostkách, nebo třeba při přejezdu kolejí atd. něco jako sypání brambor, tak se zaměř na kosti (stabilizátory)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 11:54:25 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Přispěju s takovou blbostí, ale třeba to někomu pomůže. Na obou C4 Picasso (bývalé i současné) se zezadu na nerovnostech ozývá tlumené klepání. První Picasso jsem nechal kvůli tomu prohlídnout v service Citroen, nic nenašli a nevěděli, čím to mohlo být. Až po asi dvou letech užívání jsem vypozoroval, že když jedu v sedmimístné konfiguraci, je po klepání. Mám zato, že klepou ty dvě složené sedačky v kufru nebo ty dva dekly, co je zakrývají, protože někdy klepání zmizí, i když v 5 místné konfiguraci vezu těžší zavazadla a ty dekly na sedačkách jsou zatížené.
To samé jsem vypozoroval i u svého současného Picassa.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2013 19:16:22 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: sob 02. říj 2010 20:32:08
Příspěvky: 1319
...také mě to občas zaklepe a o to víc když je chladno,údajně to jsou zborcené přepážky v zadních tlumičích a Picasso na to trpí - tak nevím - ale na ty sedáky v zadu ještě mrknu. ;)

_________________
Tesla Y Performens Bíla perleť - super auto.
Citroen C4 Grand Picasso 2014 Technospace 2-BlueHDi 150 EAT6 Šedá Shark 5.8l/100Km-prodej.
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI 110k BMP6-Červená Lucifer-není.
Ford Mondeo Turnier Combi 2003 2L-Duratorq-není.


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 17. led 2013 9:39:16 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Chci ještě dodat, že moje předchozí Picasso bělo péra a současné měchy a vyluzují úplně stejné zvuky závislé na počtu cestujících a množství nákladu.

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 14:17:20 
Offline

Registrován: sob 07. kvě 2011 12:56:52
Příspěvky: 18
Zdarec vsem, mam c4 GP bmp6 exclusive, coz znamena pitle vzadu, nekdo tu pise ze mu to krasne peruje tak to pekne keca, skace to jek koza, horsi pocit jsem nemel v zadnem aute, prvne klepali tlumice, tak ue vymena vsechny 4, zadni kola jsou sjete mnohem driv nez predni, pritom geometrie ok, Vlastnim auto jiz 2 roky ale TĚŽKE SKLAMANI CO UZ TO ZEŽRALO PENĚZ. ŽABOŽROUTA UŽ NIKDY, VYMENIL SEM ZA 2 ROKY SNAD VŠE CO SE DALO, VČETNĚ SPOJKY. POKUD SEMNOU NEKDO NESOUHLASI TAK AT SE PTA KONKRETNE CO HO ZAIMA.

_________________
Citroen C4 Grand Picasso 2008 1,6 HDI BMP6 EXCLUSIVE


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: stř 30. led 2013 23:20:00 
Offline
Uživatelský avatar

Registrován: ned 18. říj 2009 22:21:35
Příspěvky: 128
Bydliště: Záboří
Já na tom mám namotáno 185t a nevšiml jsem si,že by to špatně pérovalo a to na tom mám R18,měchy origo.Měnil jsi zřejmě hezky,ale asi špatné věci :roll:
Rekordman Petr Šimral ti určitě napíše,jak se jezdí s Picassama,má na obouch najeto cca půl míle :lol:
První Micheliny vydrželi zhruba 90t km,v zimě samo zimní druhá sada má 50t a je tam tak půlka Michelin Pilot Exalto 215/45 R18.O elektrohydraulickém ložisku na BMP6 se všeobecně ví,je to výrobní vada,která se již inovovala :? Pokud to auto nemáš od novoty,což nemáš,nebo nevíš od začátku o jeho provozu,nikdy nemůžeš zjistit počet jeho km a co kdo s tím před tebou dělal-mohlo to být na tu nápravu i jeblé.Spousta lidí,co to koupila z dovozu na tom má najeto Hektar a ani to neví,na budíku klasických bazarových 120-140 a jak si chrochtaj viz: http://suchen.mobile.de/auto-inserat/ci ... res=EXPORT
Měl jsem 2x BX a 5x Xantii a Activu stále mám,tak mám s čím posuzovat a tvrdím,že to péruje dobře manželka má P307 a to je prkno.Pokud to tobě nefunguje,pak tam máš něco vydechlého...
-mechanizmus vyrovnávání světlé výšky na nápravě
-silentbloky uložení nápravy
-taky už jsem vyděl KO vyrovnávací ventil kompresoru-tlačil moc do měchů a skoro to nepérovalo

Takže než příště začneš pomlouvat Francouze,zjisti co tam je skutečně KO a nech to vyměnit,ale třeba se mýlím a tím pádem se předem omlouvám :oops:

_________________
Xantia Activa TCT 190PS Lucifer 10.6.1996
C4 Grand Picasso 2.0HDi 164PS BMP6 Exclusive 7.8.2007,rot Burlat,kůže,paměť,výhřev,panorama,18'' Atacama,AFIL,Bi-xenon,Hifi Philips,Navteq,park asistent,Webasto


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2013 0:02:15 
Offline

Registrován: stř 21. říj 2009 0:03:12
Příspěvky: 315
Ad Kenedz: presne tak. Na obou autech vymeneny celkem tri mechy, jinak nebyl jediny problem s odpruzenim. Najeto 285 + 255, ale za kazdy km si rucim.

_________________
Citroen C4 GP 2.0 HDi BMP 6 Exl v kůži 2007
Citroen C4 GP 2.0 HDi AT Exl v kůži 2010
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 FEEL 12/2017
Citroen C4 GP 2.0 HDi EAT 6 Technospace 2 Exl v kůži 1/2015 (pro manželku)


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2013 9:41:26 
Offline

Registrován: ned 18. říj 2009 20:01:06
Příspěvky: 197
Bydliště: Třebíčsko
Pneumatické odpružení vzadu je na nerovnostech jen o trochu komfortnější než pružiny. Závisí taky na zatížení. "Naložený péra" jsou stejně komfortní jako "naložený pneu". Pneu je pak o něco lepší vzhledem k poskakování na nerovnostech v zatáčce. Není tak nervózní, ale zvuky vyluzuje podobné.
Na C4 Picassech mám slabých 80000km, ale bez jakýchkoli investic do podvozku a vlastně čehokoli jiného.

Dlouho jsem vybíral své současné auto a kupoval draze v Německu, zato je ale v super stavu.

Nejtroufalejší inzerát na auto jsem ale našel v Česku s nájezdem 85000 km a zjistil, že před půl rokem bylo naposledy v servisu s 380000 km. Bylo na něm vidět, že kilometry nesedí, ale tolik bych mu nehádal. Jo, jsou to držáci ti žabožrouti ;)

_________________
C4 GP, 2,0 Hdi Exclusive, BMP6, 2007, 5,8 l/100 km, dříve C4 GP 1,6 HDi SX manual, 2007 5,1 l/100 km
Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
PříspěvekNapsal: čtv 31. led 2013 13:24:33 
Offline

Registrován: ned 12. úno 2012 16:16:37
Příspěvky: 1352
Bydliště: Frýdecko-Místecko
Tak ja taky pridam trosku do mlyna. Jezdim s obema autama s perama i s mechama. V porovnani zadni naprava opravdu odskakuje a podle mne, pokud jsou auta vzadu nezatizena, odskakuje vice to s mechama. Jakmile se auto nalozi, zvlast u pneumatickeho odpruzeni se to hodne zlepsi, ale stale to neni nic mic v porovnani s viceprvkovou napravou. Predtim jsem mel Xantii s vlecnyma ramenama a to se neda vubec srovnat, proti ni skace C4 picasso jako koza.

S tema zadnima pnenumatikama je to bohuzel i u nasich dvou aut problem. Zadni se sjedou drive nez predni a jeste krive. Na geometrii to byla mozna 10x, dycky ok - pry. Na aute s pneumatickym odpruzenim se sjizdeji rychleji, podle mne to je tim, ze s tim jezdim nezatizeny a jak ta naprava odskakuje tak hobluje gumy.

Na druhou stranu musim rict, ze i pres to vetsi odskakovani mam lepsi pocit z auta z mechama. Proste mi prijde, ze to na normalni ceste tolik nehoupe a lepe sedi (nemyslim zatacky a pricne nerovnosti ale spise rovnou cestu). Asi to vyznelo divne, abych to vysvetlil, proste mi prijde ze mensi nerovnosti to vyzehli (nehoupe se mnou, jen to vyzehli) - a lepe, na vetsich bohuzel odskoci (s mechama). Proste ty mechy jsou mekci, ale nemaji takovy rozsah. Zatimco pruzinove auto zhoupne mym sedadlem i na malych hrbolech a tento charakter si zachova i na vetsi hrboly.

Problemu s prvnim autem 2008 (mechy, 5ti kvlat manual) bylo hodne (neustale se resila ta geometrie, nikdy nevyreseno, klepani v tahlech radici paky, tezko jde radici paka - ale to je pry normalni, zasekla parkovaci brzda, 3 loziska v kolech do 100.000km KO, neskutecne odrbany interier - to pogumovani na madlech a jinde, skubani ata pri vypalovani FAPu, mozna vlivem nzajisteni zadni pravy pri zvedani se po spusteni nechelo auto zvedat, oba zadni mechy KO v cca 90.000km, mraky zarovek v prednich svetlech). Ted najeto asi 178.000km.

Druhe auto 2012 (pruziny, 6ti kvalt manual) zatim zcela bez problemu (ani zarovka, jen olej, filtry a kosti), najeto 55.000. Opet manual, ale ta paka by sla i malickem - jde uplne jinak nez u toho z roku 2008.

_________________
C4 Grand Picasso, r. 2017, 2,0BlueHDi 16V 110kw, Selection, 6st manuál ;)
Peugeot 308, r. 2010, 1,6HDI 8V 82kw, 6st manuál ;)
C4 Grand Picasso, r. 2008, 1,6HDI 16V 80kw, Exclusive, 5st manuál ;)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 54 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz